Budoucnost projektu - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


4.5.2012 10:48
No, v podstatě ano - Void během svého vývoje zažil zpětné opravy několikrát.

Galaktická mapa není příručka, to bude jen velký obrázek, který se bude průběžně doplňovat. :)

I jedna měsíčně je dost rychlé tempo... I když asi záleží na tom, jaký budou mít nakonec rozsah. O tom jsem ještě neuvažoval.
4.5.2012 10:01
Ty jsi takhle jeste nic vetsiho zpetne neopravoval, co? Ver tomu, ze to je prekazka jak Alpy :)

Pises o 7 priruckach a jedne nove hre v blizke budoucnosti - pokud to neni blizka budoucnost z geologickeho nebo astronomickeho hlediska, tak to vypada tak na tempo jedna mesicne. A mnozstvi materialu, co potrebuje revizi je uz ted alespon na pul roku drinu...
3.5.2012 18:50
Toho jsem si vědom, ale za příliš velkou překážku to nepovažuji. Za ty roky si většinu vazeb pamatuji nazpaměť a ty, které ne, je snadné dohledat. Zároveň také nikde nepíšu, že příručky budu dodělávat rychlostí jednu týdně, že ano.
3.5.2012 18:38
Jen pro poradek - je ti jasne, ze jakakoliv zmena je tim slozitejsi, cim vic je na ni navazano veci a ze si priruckami pocet vazeb pouze zvysis? Ze cim dal (a ze ted uz je dost pozde) budes odkladat reseni zakladnich problemu, tim tezsi bude je vyresit?

Tedy, pokud veskere zmeny, ktere jsi ochoten delat, nejsou opravy preklepu, zmeny cen vybaveni a doplnovani dalsich verzi neceho - to pak skutecne nicemu nebrani, ale take to nic neresi.
3.5.2012 18:26
S tím bordelem v cenách souhlasím, ale to je to nejmenší :) Základní pravidla se rozšiřovat nebudou, vždy se bude jednat jen o volitelné prvky, které hru nějakým způsobem obohatí. Ale jejich použití nebude povinností.

Seznam úprav pro verzi 1.1 stále sbírám, ale ani to nebude konečné. Nevidím důvod, proč by se časem nemohla objevit verze 1.2, 1.3 atd. Čím víc her osobně odehraji (nebo čím více zpětné vazby dostanu), tím více nápadů na změn, úprav a zjednodušení bude. Samozřejmě, je možné, že některé změny budou pro někoho naopak k horšímu, ale s tím se už musí počítat.
3.5.2012 18:17
Ja nejsem ani tak prekvapeny, jako spis v soku. Mas v jadru chatrnou mechaniku. Mas stovky zbrani a protivniku poskladanych z cisel, ktere u vetsiny z nich fakticky znemoznuji jejich pouziti proti hracskym postavam. Mas zcela nerovnocene hracske postavy. Mas bordel v cenach. Mas tezkopadna zakladni pravidla, ktera chces jeste dal rozsirovat.

Dobre pulka z toho se tyka kazde jedne z tech osmi prirucek. Nejsem ani tak prekvapeny, ze to chces rozsirovat (na X mistech to pises i v pravidlech), ale absolutne nechapu, ze chces delat doplnky ke hre, ktera je v takovemhle stavu.
3.5.2012 17:54
Nevím proč hraješ překvapeného - o tom, že budou přídavky, jsem psal již dávno. Ty úpravy, které budou třeba udělat, se navíc vztahují k jiným částem.
3.5.2012 17:51
D-8
Cocococoo??? O, Sydonai, to jako ze fakt?

Opravdu se misto reseni rady faktickych a systemovych nedostatku, ktere se ti vyrojily v zakladni knize chces pustit do nabalovani DALSICH tun materialu na ten nestabilni zaklad?

To je moc, opravdu hrozne moc spatny a hloupy napad! Z otypek slamy nepostavis katedralu (a uprostred baziny uz vubec ne)

1
Úvod | Projekt Void © 2009-2019
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0121 vteřin