Concept arty - barbarské rasy - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


11.1.2010 18:12
Mno, takže s vydáním nového článku o zbraních mimojiné avizuji, že rasa Gnollů jde k ledu, místo nich jsem dal Doglingy, humanoidní psovité šelmy.
19.8.2009 13:59
soka
Tak na to se těším, jen doufám, že to bude dobře popsané.
19.8.2009 13:16
Každá bude mít něco, neboj ;)
19.8.2009 11:37
přesně tak
Ve fantasy světě může být nějaká rasa o dost silnější než statní, ale pro účely RPG hry musejí být vyvážené. To je standardní postup. Elfové bývají jinak hráči často preferováni, protože dobře vypadají.;-)

Jinak tady však jde spíše o formální nedostatky. Když uvedeš u nějaké rasy výhoduevýhodu, tak musíš uvést proč. Třeba v DrD mají trpaslíci omezené infravidění, protože tráví většinu času v podzemí, kde je nedostatek přirozeného světla a tepla.

Taky tam musí být dodatek, jak se to odrazí v pravidlech. Třeba u trpajzlíků dosahuje to infra jen do 20 sáhů (vreálu metrů) a funguje samozřejmě jen na živé tvory vydávající teplo.

Ty jsi napsal zvláštní schopnost jen u orků a ještě vůbec nevysvětlil proč. Odrazí se nějak v pravidlech a co ostatní rasy? A jakou sílu budou mít třeba ty útoky kousnutím etc.
18.8.2009 18:45
Jj, vím a chápu. Na popis biologie ras se docela "těším", bude to záhul.

Jde mi o to ty rasy rozlišit i biologicky, ne jen atributy. Pokud bude mít třeba Gnoll lepší čich, měl by mít i nějakou nevýhodu, která toto balancuje.

Na FFku při jedné přednášce se zmínili o tom, jak spousta hráčů preferuje Elfy (ať už z různých důvodů). Nechtěl bych proto, aby i tady preferovali třeba Obry, protože ti jsou fyzicky nejsilnější a mají nejvíc HP... cokoliv. Proto každá rasa s nějakou takovouhle výhodou bude mít i omezující biologickou nevýhodu.
18.8.2009 18:35
klidně
Pak bys to ale měl v podrobnostech o rasách napsat, jelikož Warhammerská verze orků je dost výjimečná, neobvyklá a rozhodně nikoli nejrozšířenější a tedy, že by se měla brát automaticky.;-)
18.8.2009 18:31
Jj, přesně tak. Taky hodlám použít jejich rozmnožovací systém, i když trochu upravený podle mých nápadů.

Prostě warhammerovská vize Orků se mi zamlouvá ze všech nejvíc a proto ji hodlám v určité formě reflektovat i sem.
18.8.2009 18:24
A jéje
Takže kopíruješ W40K, jelikož jedině tam ji necítí bolest, jelikož to nejsou normální tvorové, ale uměle vytvořené biologické zbraně, což je sise ze SF hlediska pochybné, ale W40K je fantasy, takže SF hlediska jdou stranou.

Jen ve Warhammeru (a to možná jen ve W40K) necítí orkové bolest, jinak všude, pokud vím ano. A víš proč? Protože bolest je přirozený evoluční reflex. Všichni normální živí tvorové cítí bolest. Takže pokud ji nějací necítí, je to abnormalita, kterou je třeba vysvětlit.;-)
18.8.2009 17:37
A proč by měli? Ve W40K taky necítí bolest. :)
18.8.2009 17:34
dotaz
Proč orkové necítí bolest?

1
Úvod | Projekt Void © 2009-2019
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0168 vteřin