Guestbook - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


21.3.2020 21:53
Pravidla pro boj armád funguje jinak, než normální boj postav, takže systém je víc abstraktní.

Všechny útoky způsobují poškození o jeden stupeň (viz str. 11 - Status).
21.3.2020 21:13
aha....a aký majú damage a takéto veci ak majú vlastných vojakov?
21.3.2020 20:54
Jop, všechna opevnění s hodnotou CC/RC mají vlastní vojáky uvnitř, takže mohou bojovat. Je to tam i napsané :)
21.3.2020 20:01
takže zákopy (tie normálne nie tie od ženistov) fungujú ako samostatná armáda z vlastnými vojakmi? lebo ak nie tak nevidím dôvod ako by 8 armor čo sa nemôže hýbať a ešte musí byť zaplnený vojakmi bol nejako lepší ako obyčajná jednotka
21.3.2020 19:58
Jako jakékoliv jiné opevnění. Zákopy jsou uvedeny na str. 25.

Pokud myslíš schopnost ženistů (str. 24), tak to přidá jen bonus + 1 k Armor.
21.3.2020 19:49
a ako vlastne fungujú zákopy vo void armies?
21.3.2020 19:48
ale talismanmy by som sa mohol ovešať celý a stále byť tak nejak efektívny
21.3.2020 19:33
No, v praxi to funguje tak, že si hráč vybere to, co se mu hodí a to nosí u sebe. Tolik toho nikdy není. Teoreticky - věci, které nepotřebuje, si může nechat třeba v kajutě na lodi nebo je prodat, ale hráči je obvykle tak nějak úplně vyškrtnou a "zahodí". Ty předměty potom už nejsou tak drahé, takže to ničemu nevadí.

Samozřejmě, ty vzácnější kousky je asi lepší si nechávat.

Kapacita představuje vše, co postava může nést u sebe a být přitom stále tak nějak bojově efektivní - tedy batoh, pouzdra na vestě a tak. Může si třeba nějaké věci dát do kufru svého auta a když je potřebuje, může se pro ně vrátit a vyměnit si je.
21.3.2020 19:24
hmm.... ako chápem tie implantáty ale nebolo by možné proste mať furik kde si nosím talismany a vybavenie?
21.3.2020 19:02
1. Ceny jsem se snažil vyrovnat v porovnání s ostatními předměty, ale ne vždy se to úplně podařilo. Předně je spousta předmětů, které jsme ještě netestovali. Ale úprava ceny je to nejmenší.

2. Mno, jízdní jednotky se vyskytují třeba i ve Star Wars a Warhammer 40.000, kde fungují jako rychlé přepadové jednotky hlavně do těžších terénů. Co se týče Fantasy, tak tam jsou koně a další jízdní zvířata samozřejmě zcela běžná a používaná mnohem víc.

3. 10 na speciální vybavení. 10 na implantáty a 10 na talismany je ve Void: Science Fantasy. 20 na implantáty je ve Void: Science Fiction a 20 na talismany je ve Void: Fantasy. Fungovalo to tak minule a funguje to tak i nyní.
21.3.2020 17:29
pýtam sa na starú verziu
21.3.2020 17:25
a limit na špeciálne vybavenie a implantáty je vždy 10 alebo je možné mať viac?
21.3.2020 17:24
a ako efektívna by bola armáda používajúca jazdu s koňmi a kopijami proti normálnej void armáde?
21.3.2020 17:23
inak môžem sa opýtať kde sa vzala myšlienka že bicykel stojí polovicu toho čo kôň?
20.3.2020 18:41
Dodělám specializace, potom implantáty/talismany, potom ještě něco menšího pro GMa a potom by měly přijít na řadu zbraně. Nepřátelé potom a vozidla určitě až na konec.
20.3.2020 18:29
alebo časť s vozidlami.....teraz si tak prezerám starú knihu a vidím že bicykel je strašne predražený tak dúfam že v novej verzii to už bude lepšie
20.3.2020 18:06
kedy vlastne príde časť so zbraňami (strelnými)?
16.3.2020 22:43
Jen připomínka:

Pro nové verze jednotlivých částí Základní knihy nebudu zakládat samostatné články ani počítadla stažení. Informaci o nové verzi a jejích změnách napíšu vždy do komentářů. Aktuální verze bude uvedena v úvodním popisku článku.

Takže čas od času koukněte na články o částech Základní knihy a do jejich komentářů.
29.12.2019 23:37
Zatím není moc co komentovat. Uvidím, až ho začnu zveřejňovat.

A musím také zlepšit propagaci.
29.12.2019 22:36
podľa komentárov u predstavenia void 2.0 to vyzerá tak že je každému ukradnutý :(
8.12.2019 16:01
Nabídka
Fajn - do konce roku bych rád ještě alespoň jednou zahrál nějaké to RPG jako GM. Takže jako tradičně tu mám otevřenou nabídku.

Nabízím následující hry:
Void: Sci-Fantasy
Void: Fantasy
Void: Sci-Fi
Aliens vs Predator Void-mod
Terminator Void-mod
Half-Life Void-mod

Můžeme se sejít osobně v herním klubu Mephit (v Praze), ideálně v sobotu. Nebo můžeme zahrát on-line přes Skype nebo Discord, ideálně v pátek nebo v sobotu. Postavy pro vás klidně vytvořím. Pravidla jsou velmi jednoduchá, není třeba je umět, snadno se je naučíte během hry.

Dáme klidně jen nějaký one-shot na vyzkoušení.

Pište sem nebo mě na e-mail ;)
13.9.2019 21:29
Nabídka
Mám tu takovou veřejnou nabídku, která je platná prakticky neustále:

Chtěl by někdo zkusit zahrát Void přes Skype či Discord? Ideálně v pátek či o víkendu.

Klidně Sci-Fantasy, Fantasy, Sci-Fi nebo i ten AvP-mod. Postavy bych klidně připravil sám. Pro začátek můžeme dát nějakou jednodušší misi.
17.8.2019 23:46
Mno, chtělo by to víc propagovat, no :)
17.8.2019 23:20
Ale celkem se ti zvedá návštěvnost sice jen o trochu, ale jo
12.3.2019 22:29
Backend byl hodně modernizován a bude-li čas bude modernizace alespoň v nějaké formě ještě probíhat. Takže web bude moci fungovat i za dalších x let.
24.2.2019 0:34
Web má novou funkci ban v komentářích :-)
13.12.2018 19:40
V další verzi bych samozřejmě přidal další kouzla, ale musím nabrat inspiraci. Samozřejmě je pak nutné to kouzlo nějak interpretovat pravidlově, což taky není vždy snadné.
13.12.2018 18:55
nie skôr to že kúzla sú vo vačšine prípadou o ničom také isté ako tie pred tým chýba tu originalita
13.12.2018 18:13
Proč myslíš?

Jestli jde o cenu kouzel, tak to je záměr. V Základní knize byla představena jen základní kouzla pro "nižší levely". Toto jsou kouzla pro ty zkušenější.
13.12.2018 17:45
ten nový dodatok k kúzelníkom je nanič

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Úvod | Projekt Void © 2009-2020
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0107 vteřin