Guestbook - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


20.10.2018 11:54
Nevím, já osobně v tom nevidím problém.

Příklad:
Tříštivý granát má ničivost 5, exploduje a dělá kravál.

Šipka má ničivost 10, navíc lze vrhnout s "bodným" efektem a je tichá, i když jen proti jednomu cíli.


Pak tu máš bolu a laso se speciálními efekty, které u granátů nenajdeš.
20.10.2018 11:30
Granáty zasiahnu viac nepriateľov naraz a tiché sú všetky chladné zbrane
20.10.2018 11:21
Proč? Jsou taková alternativa ke granátům, na rozdíl od nich jsou ale tiché a mají jiné efekty.
20.10.2018 11:06
Ale vrhacie zbrane sú potom useless
20.10.2018 1:22
Žádné výjimky jsem tam nedával.
19.10.2018 22:59
A čo bumeang
19.10.2018 18:28
Neexistují.

Bral jsem to tak, že vrhací chladné zbraně jsou konstruovány jako postradatelné (voják je prostě hodí a už nemá jistotu, že je získá zpět), takže se nevyplácí je vyrábět např. z adamantia.
19.10.2018 13:24
Modifikácie chladných zbraní
Existujú modifikácie chladných vrhacích zbraní?
25.3.2018 0:07
Eh? Takže na jedné hře se postupně vystřídali tři hráči? Nebo jsi hrál tři krátké hry, tedy tři samostatné mise?
24.3.2018 20:47
Autodoprava
Blba autodoprava malo tam byť listoval
24.3.2018 20:46
No čo povedať bol to proste chaos nikto opakujem nikto kto mal pôvodne hrať nehral (okrem mňa samozrejme) furt som listovať v knihe a vystriedali sa traja u jednej na rýchlo zrobenej postavy... Nabudúce to snáď dopadne lepšie
20.3.2018 18:59
Pokud bude nějaký zápis, tím lépe :)
20.3.2018 18:56
Stačia ti zážitky alebo chceš zápis

20.3.2018 18:49
Super, pak napište :)
20.3.2018 17:57
Zajtra si asi po prvý raz zahráme tak uvidím
7.3.2018 6:59
Šak ja mám už postavu ale podľa príručky určíme armor
6.3.2018 22:11
Hm, zkus třeba losování papírků.
Než začnete hrát, kostku mít budete :)

Nejdřív je nutné, aby si hráč udělal postavu. Na to kostka není nutná.
6.3.2018 21:57
OK Ešte keď nemám kocku tak poviem spolužiakovi nech povie náhodné číslo od 1-20 :D
6.3.2018 20:41
Heh :) Myslím, že unboxing bude zbytečný, když jsi to vytisknul jen tak pro sebe.

Ale jo, reklama se mi hodí. Také mám něco v plánu, ale teď na to nemám čas.

Pro začátek můžete zkusit nějakou misi z Šedých stínů, budu rád. Každopádně až zahrajete, napište sem své zážitky. Jsem na to zvědavý :)
6.3.2018 20:13
Hej a Gediman. Kúpil som si z Aliexpressu 20 dice kocku, a môžem začať hrať
6.3.2018 20:10
Vies my nenajdeme asi nikoho ineho pouzijeme misiu z Šedé Stíny
6.3.2018 20:03
Ďakujem že si mi to dovolil. Kniha mi dojde v Piatok (9.3.2018).A keď ti to nevadí tak spravím unboxing na túto vytlačenú knihu ale nebudem ju predávať len ju ukážem. A keby si chcel môžem spraviť na Void a túto stránku reklamu, samozrejme zdarma. Ale neviem či by to malo význam keďže mám len 71 odberateľov
6.3.2018 18:48
Popravdě mě jednou už taky napadlo totéž. Viděl jsem člověka, co si takhle také vytiskl nějakou příručku a vypadá to fajn. Výhoda je, že když vyjde nová verze, lze některé ty upravené stránky vytisknout znovu a ty staré zahodit.

Takže jo, proč ne. Možnost listovat a dávat si do toho záložky je dobrá. Určitě to bude přehlednější, než pdfko na mobilu :) Jen je to tedy docela dost stránek no...

Takže jste dva? Ideální je mít alespoň ještě jednoho dalšího hráče, ale i ve dvou to jde.
6.3.2018 18:39
Myslím že nahrajem jednej firme príručku v png. subore a oni vytlačia jeden kus (pre mňa). V škole nemáme dovolené mobily a ja budem hrať podľa knihy. Môžem???
6.3.2018 18:36
Není to Copyright???
Ahoj Gediman. Vieš môj kamarát na tejto stránke s a volá Great Wax ma priviedol k tejto tvojej úžasnej hre a ch dlhý som sa ťa niečo spýtať. Vieš v škole nemáme dovolené mobily a chcel by som dať vytlačiť png. súbor do drôtenej väzby príručkou. Nevadilo by ti to???
6.3.2018 15:17
Jak jako segmenty? Každý gamebook se skládá tak, jak hráč postupuje. Jenže samozřejmě vždy může postupovat jen tak, jak autor gamebooku určil.

Hm, s těmi cíli je to zajímavý nápad. Na podobném principu by šel zakomponovat výběr povolání. Co já vím, třeba to tak už někdo fakt udělal :)
6.3.2018 7:58
A co sepsat gamebook, který by se skládal se segmentů, které by se na sebe skládaly tak jak by hráč postupoval :-) a ještě by to mohlo být zajímavější tím, že by se na začátku zvolil něco jako cíl nebo úkol a některé segmenty by pak byly společné pro více úkolů a některé zase pouze pro jeden ten daný - pak by to šlo hrát vícekrát ;-)
2.3.2018 16:32
To si nedovedu představit. Nebylo by v tom žádné napětí, žádné překvapení a asi by jsi se zbláznil z vyhodnocování výsledků (za sebe a za protivníky).

Jako takhle - stolní RPG pro jednoho člověka existují, ale nikdy jsem je nezkoumal, tak si to nedovedu moc představit. Ale pak jsou gamebooky, což by se za určité RPG či adventuru považovat dalo. Jenže tam je příběh a struktura zadaná už předem tvůrcem gamebooku, v podstatě jsou "na jedno použití". Asi jako adventura na PC.

Najdi minimálně jednoho člověka z tvého okolí, to by snad neměl být problém. I když asi záleží na tom, odkud jsi, no...
2.3.2018 12:57
Exisuje možnosť že by som robil gm sám sebe (zatiaľ nemám to s kým hrať)
1.3.2018 18:33
No tak kouzelník potřebuje hlavně Will, takže rasu s vysokým Will, což je v základu Gnóm. Byť jeho Will je tedy jen o 1 vyšší než průměr (10).

Spíš jde tedy o to vzít si takové Předchozí zážitky, které zvyšují Will. Např. Nákaza, Destruktivní zbraň, Boží zázrak...
1.3.2018 18:07
Žiadam o ďalšiu radu mohol by si mi poradiť o nejakej dobrej rase pre magiča (len nie človeka bielych ríší)
1.3.2018 18:03
Tak či tak by to stejně zabíralo 1 slot. A 1000 peněz je nic, věř mi :)
1.3.2018 17:29
Nedala by sa kúpiť polovica balíku(teda 1 kolík)
1.3.2018 13:26
To už záleží na vaší improvizaci :) Třeba si najít takticky výhodnou pozici (za propastí, nebo vysoko nad zemí).

Pokud chceš plot s více kolíky, jednoduše si pořiď plot vícekrát. Každé "balení" (tedy dva kolíky) plotu zabírá jeden slot.
1.3.2018 12:13
A to ako? (prosím nejaký tip) a ďalšia otázka keď chcem mystický plot ktorý by mal 4 alebo aspoň 3 kolíky (z dôvodu aby som mohol magič bytosť uväzniť alebo sa pred ňou naopak ochrániť)
1.3.2018 11:41
Hm, pokud hraješ za kouzelníka Světla a proti tobě stojí nepřátelský kouzelník Světla, tak jo, dává mu boost taky.

My jsme na takový případ ve hrách ještě nenarazili, pokud si pamatuju :) Řešením je držet si nepřátelského kouzelníka na vzdálenost vyšší než 10 metrů.
1.3.2018 9:34
Ahá (facepalm) to ma mohlo napadnúť a dáva boost aj nepriateľským magičom??
28.2.2018 21:23
Jop, Mystický totem dává bonus k Will. Není to tam přímo napsané, ale je to logické.

Tři dovednosti zadarmo? Myslíš startovní dovednosti Kouzelníka? To jsou ty popsané na str. 36, tedy Sesílání, Meditace a Negace. Ty má každý kouzelník.
28.2.2018 17:25
Mám 2 otázky mystický totem mi boostne will o 5 pri zosielaní kúziel a tie 3 dovednosti na začiatku sú akékoľvek dovednosti zadarmo (samozrejme okrem tých ktoré mať nemôžem)
9.6.2014 9:33
Ok, už se tu téměř měsíc nic nedělo... to se ale od příštího týdne změní. Chystám několik nových věcí :)

Stay tuned.
7.5.2014 8:43
Viditelnou novinkou je pak vyhledávání (nahoře v liště).
7.5.2014 0:57
Redakční systém stránky byl plně upgradován, navenek se nic moc nemění kromě dorobností, ale je to teď celé tak o 5 let modernější .)
13.4.2014 12:52
Počátkem roku 2009 jsem spustil tento web, ale projekt začal ještě o pár měsíců dřív.

Mno, přesto jsem teprv v první třetině celého projektu.

Dodatky 1-3 ještě nejsou nikde zařazeny, ani v nejnovější verzi Základní knihy 1.4. A vzhledem k tomu, že se nyní spíše soustředím na Void: Fantasy, asi ještě nějakou dobu nikam zařazeny nebudou.
13.4.2014 11:18
dodatky
Ahoj, je to tedy monumentální dílo. To Ti muselo zabrat hroznou spoustu času a energie, smekám. Mám jeden dotaz - chápu správně, že v sourcebooku 4 jsou už zahrnuté ty Dodatky 1-3? Díky.
12.4.2014 14:00
Ok, hotovo. Je to ke stažení pod odkazem na tu velkou mapu. Časem možná ještě nějak upgraduju.
12.4.2014 12:51
Ahoj. Popravdě, mapu jsem neoptimalizoval pro tisk. Je fakt, že je dost "velká".

Ale ano, dobrý nápad. Zapracuji na tom.
12.4.2014 6:35
Mapa galaxie
Nazdar. Vyzerá to zaujímavo, idem pomaly čítať. Snáď len jedna pripomienka k mape galaxie. Tie popisky sú pri vytlačení na bežnú A4-ku prakticky nečitateľné (drobné písmo). Čo tak urobiť verziu, kde by jednotlivé sektory boli len označené číslami a k tomu stránka s legendou?
29.1.2014 13:27
Když nevyřeším, můžu to nechat na příští verzi :)
28.1.2014 18:44
Nepolevuj! :-)
24.1.2014 17:24
Tak verze 1.4 se už docela rýsuje. Obsahuje zatím nejvíc změn - seznam zabírá téměř dvě stránky.

Ještě je tam ale pár prvků, které bych chtěl upravit, ale zatím nevím jak...
1.1.2014 13:22
Hm, tak verzi 1.4 jsem nestihl. A ani žádný nový dodatek připravený nemám...

Nicméně dokončení 1.4 stojí už jen na pár věcech.
9.12.2013 18:17
Heh. To jsi přehlédl všechny ty novinky a odkazy na Postavách? Hmm... chce to nějak víc zpropagovat.

Btw, co ty a stolní rpg? :)
9.12.2013 15:38
Cože?
Tyto stránky existují? :D
11.9.2013 18:45
Ok, banner je tu. A na oplátku, k vám třeba ten zelený :)
11.9.2013 15:31
kalendář conů
Ahoj,
Na stránkách Fantazeenu jsme spustili kalendář conu.:
http://www.fantazeen.bluefile.cz/?page_id=2621
Kalendář je plně i zpětně editovatelný zadavatelem akce.
Přičemž k samotnému zadání akce stačí plus mínus 30-40 sekund včetně registrace do kalendáře.
Organizátory conů bychom si dovolili poprosit o podporu formou vložení vaší akce do kalendáře.

Majitele stránek bychom si dovolil poprosit o podporu formou vložení některého z bannerů odkazujícího na kalendář. Všechny naleznete zde:http://www.fantazeen.bluefile.cz/?p=2665
A samozřejmě případným článkem o kalendáři bychom také nepohrdli :-D

Samozřejmě na oplátku umístíme váš banner pod kalendář pokud nám jej pošlete :-)

Díky za pomoc, myslíme si že takový kalendář docela schází nám všem?
Vždy jsme měli problémy dozvědět se, kdy kde se co pořádá, nač bychom chtěli jet, a myslím, že nejsme sami.
Tohle je pokus stávající situaci napravit.

Díky za pozornost a zatím ahoj.
Za Fantazeen:
Entony
24.7.2013 9:52
Práce na novém sourcebooku jsou v plném proudu, ale jeho dokončení bude ještě nějakou dobu trvat...

Zároveň bych rád zkusil nový model vydávání - krátké doplňky, které budu vydávat pravidelně každý měsíc. Budou obsahovat vždy jen to, co jsem stihl za ten měsíc vymyslet a napsat - nové předměty, fluff atd. Někdy tedy budou krátké, někdy delší.

Jakmile se ten text dostatečně nashromáždí, vydám ho v klasickém sourcebooku.

Tento model bude mít dvě hlavní výhody:
1. častější produkce Void materiálu, nebude se muset čekat na nový sourcebook.
2. text bude fungovat zároveň jako "beta verze", budou snadnější jeho opravy a úpravy podle připomínek čtenářů, takže v sourcebooku pak vyjde jeho vychytanější verze.
2.7.2013 20:21
Hm... mno, teoreticky bych mohl. Tak někdy :)
2.7.2013 19:33
Proč nepoužiješ vizuál z některý obálky?
1.7.2013 12:16
A menší upgrade záhlaví...
9.5.2013 22:43
Trochu jsem upgradoval bannery ;)
16.4.2013 22:36
Lol, no jo :) Splat byl zrušen, banner odstraním.
16.4.2013 22:02
Jen taková drobnost, když kliknu na odkaz na Splat hodí mě to na úřad práce. :)
31.1.2013 21:52
Ani homunkulus v tomto nepomůže. Ačkoliv, mohl bych přidat možnost, aby mohl :)
31.1.2013 21:20
A co když bude mít homunkula?
31.1.2013 17:25
Nemůže. K tomu musí mít jiného Lékaře.
31.1.2013 15:54
Technická - může lékař ošetřovat, vyšetřovat, nebo geneticky modifikovat sám sebe?
27.1.2013 14:53
V tom případě si pohrávám s myšlenkou připravit vlastní voidový derivát, který by tyto žůžové specializace obsahoval :)
27.1.2013 14:42
Ne, ti se sem stylově moc nehodí.

Ale do přídavku chystám užší specializace, které bude možné v průběhu her různě měnit.
27.1.2013 11:30
Asi neplánuješ do některé z dalších verzí Voidu zařadit specializace jako bard nebo krotitel zvěře, co?
6.1.2013 23:16
Stejně bych musel. V některých lincích bylo pořád mutantchronicles.110mb.com.
6.1.2013 19:42
...a nebo se to pak dalo přesunout na subdoménu mc-old, novou verzi zatím připravovat na mc-new a nemusel jsi opravovat nic ;)
5.1.2013 16:29
Tak jsem ji hodil do složky "old", aby mohla fungovat i potom, co vytvořím novou verzi (časem se pak může smazat).

http://mc.gediman.cz/old/

Možná tam nějaké linky nefungují. Prozkoumal jsem to jen zběžně a opravil jen ty hlavní. Ale jak říkám, tahle encyklopedie teď není má priorita.
1.1.2013 14:04
Ok, taky jsem spíš zvyklý na MC :)
1.1.2013 11:59
Tak to je supr zpráva
mc.gediman.cz
31.12.2012 13:15
Tak ok, zatím nahodím původní verzi. Než dám dohromady něco lepšího.

Má to být mc.gediman.cz nebo spíš mch.gediman.cz?
31.12.2012 10:38
Co má lepší přínos - stránky v původním stavu, nebo nic? :)
30.12.2012 22:04
No, už kdysi jsem si říkal, že kdybych někdy dělal subdoménu o Mutant Chronicles, bylo by fajn, kdyby měla stejný layout jako hlavní web... Taky by bylo dobré ji pojmout tak, aby měla co nejlepší přínos pro všechny, tedy zaměřit se jen na oficiální informace.
30.12.2012 20:48
Co chceš pasovat? Je to halda statických stránek, nasyp to na supdoménu jak to máš a hotovo. Proč si zbytečně přidělávat práci?
30.12.2012 18:41
Ok, ale v současné době to není má priorita :) Ale dobře, zatím budu uvažovat nad tím, jak to napasovat do tohodle layoutu.
30.12.2012 18:35
Tak to by bylo určitě super
30.12.2012 18:30
Nejsi první, kdo se na to ptá. Zdá se, že hosting nějak zkrachoval, nebo co. Informace online nikde nejsou, všechno to mám ale samozřejmě na disku. Tak či tak, tu stránku jsem stejně hodil k ledu už před čtyřmi lety. Byla hlavně kvůli našemu rpgčku na Lapiduchu, které jsme už dávno skončili.

Možná bych tu encyklopedii mohl nějak reinkarnovat přímo tady, třeba jako subdoménu. Fanon informace bych ale nejspíš vystříhnul.
30.12.2012 17:52
Mutant Chronicles
Ahoj, měl bych jednu takovou prosbu. Jedná se o tvůj web o mutant chronicles, byl fakt supr ale je už bohužel death. Neviš kde bych sehnal informace na něm obsažené? Jde mi hlavně o timeline a popis jednotek. Dík
11.11.2012 17:51
Pokud uvedeš zdroj (odkaz) tak proč ne. Ale připomínám, že je to už dost retro :)
11.11.2012 11:01
Mutant Chronicles
Ahoj,mohu zveřejnit na stránkách SFK Drakonián knihy a pravidla o Mutant Chronicles?Ten svět,stejně jako tebe,mě zaujal.Jsme klub,který se zaměřuje na hry na hrdiny,např.Dračí doupě,GURPS,atd.Naše stránky:www.drakonian.cz
24.9.2012 18:52
To jméno je evidentně random, takže to nic neznamená. Každopádně překonat antispam, který vyžaduje zapsání čísla 3 do jednoho z polí zvládne kdokoliv (když na to přijde, tak i generátor náhodných čísel :) )
23.9.2012 17:06
Njn, tentýž spam útočí také na FoxAxe. A myslím, že i na RPGforum proniknul - regnul se tam nějaký uživatel podobného jména. Hm...
23.9.2012 9:17
Koukám, že Razer by měl zapřemýšlet o vymakanějším antispamu, co? :)
27.8.2012 19:12
Slyšel jsi o troubách z Jericha? :)

Tohle není bavič na dlouhé lety vesmírem, to je zlé dvojče Ozzyho Ozbourna z doby, kdy ukusoval hlavy netopýrům. To je prostě někdo, kdo dá pojmu Death Metal absolutně nový rozměr!
27.8.2012 10:42
Heh :) Tohle se do vyloženě bojového RPG nehodí. Kdyby to byla parta klasických dobrodruhů, tak bych barda možná udělal, ale tohle jsou žoldnéři.

Je ale fakt, že o hraní na hudební nástroje, kreslení obrazů, sochání apod. jsem uvažoval jako o zvláštní schopnosti, kterou si může koupit kdokoliv (jako koníček postavy), ale asi by to nemělo význam... takže jsem ten nápad odsunul.
27.8.2012 10:13
Nápad
Tak mě napadá, že by možná nebylo od věci přidělat ještě jednu specializaci - Bard/Muzikant. Jako speciální vybavení různé hudební nástroje, s různými efekty na přátele/nepřátele kteří je slyší, některé nástroje fungující jako zbraně se sonickým útokem. Například Bicí souprava by mohla fungovat jako těžká zbraň.

Byl by to takový specializovaný likvidátor (díky sonickým útokům) se supportovacími/dumpovacími schopnostmi. Byla by to i druhá specializace pro gremliny a mohla by na to být rozšiřující příručka :)
30.4.2012 22:48
Děkuji. Jo, nějaká PC hra, klidně RPG nebo RTS, by se mi líbila - jenže s tím by musel někdo helfnout :)

Prozatím se tedy budu muset spokojit s tímhle. Ale je fakt, že jsem uvažoval i o čistě wargamingovém "portu" - udělat nějaká pravidla pro převod by nemuselo být až zas tak těžké. Hm... A figurky? Asi by se museli použít ty warhammerácké :)
30.4.2012 22:28
"CAW" Gedimane, tak to jsi mě teda dostal. To, co jsi vytvořil ti muselo dát, bez prdele, obrovský kus práce. Smekám. Myslím, že máš slušný náběh na game developera. Tím myslím videohry. Na stolní hru, je toto příliš složité a naprosto nesofistikované. Pro videohru - potažmo pc strategii, je to celkem dost slušný návrh se vším všudy, kromě grafiky, samo.
Ale pro stolní hru naprosto nevhodné. Sice to má prvky warhammeru a wowka, ale ten svět, který jsi vytvořil je jen mixem těchto dvou záležitostí a nic nového, případně originálního. Ale uznávám - pekelně detailně promyšlený do poslední pičovinky. Je to samozřejmě jen můj názor, ale já bych ti poradil zkusit napsat knížku. Respektive nějakou ságu, či space operu. Máš nato. Případně z toho udělat strategii na pc. Ale ta by asi neuspěla. Konceptů na tomto základě je plná prdel a her s takovým tématem a systémem jsem potkal za ty roky kvanta.
Tak to je asi ode mě všechno - jinak teda fakt smekám - obrovský kus práce a hlavně času to muselo dát.
1.4.2012 23:04
Jo, omládnout do tohodle věku by bylo někdy good :)

Stránky měly být původně pouze blog o vývoji RPG Void (a jeho přídavků), ale potom jsem se rozhodl přidávat i recenze na různé hry, které mě něčím zaujaly, aby to tu nebylo tak "strohé". Doufám, že tu přínos je, protože nikde jinde (na českých webech) jsem recenze na tyto hry neviděl.

No a co se týče dodělání - hra je dokončena, fakt nekecám. Netřeba se omlouvat :)
1.4.2012 21:07
Gedimane, zdá se mě to, nebo jsi jen velká kecka?
Nechci tady nikoho hanět, ale přijde mě, že je ti tak maximálně 12-13 let a naprosto netušíš, co vlastně chceš.
Nepochopil jsem nějak, k čemu tyhle tvoje stránky slouží, ale myslím, že tu hru nedoděláš nikdy.
Sorry
18.3.2012 10:54
Jasny, ja ti taky nepisu, jak jsi to myslel, ale jak to pusobi. S dobrodruzstvimi to byl priklad, misto toho si dosad cokoliv, co mas/budes mit a mohlo by to zajimat nekoho, koho zaujaly ty povidky. Vtip je v tom dat uspokojivou odpoved.

K te d20, ja si myslim, ze to dost zjednodusujes. Prinejmensim na prvnich strankach byli prispevky velice vecne. Jenze tve reakce byly ponekud neadekvatni (prehnane ofenzivni/defenzivni, neodpovidani na otazky, odpovidani na neco uplne jineho, vymluvy...) a jako vrchol vseho jim predhodis, ze jsi tam zalozil blog proto, abys delal PR.

Tim padem to vsichni prestali brat vazne a tu bandu "hateru" sis v podstate vyrobil sam. Kdybys tuhle estradu predvedl na RPG foru, nebo kdekoliv jinde, drive ci pozdeji se dostanes ke stejnemu vysledku :)

Zkus si schvalne - ze studijnich duvodu - tu diskusi na d20, vcetne toho co jsi psal do blogisku a tech beta materialu, projit od zacatku a predstavuj si, ze to nepsal Gediman, ale nekdo uplne cizi a ze ty pokladas dotazy, ktere v diskusi padly. Urcite sam poznas, ze to nepusobi jako ze ten clovek vi co dela (a nechme stranou jak to skutecne je - v tomhle pripade je hlavni, jak to pusobi :))
17.3.2012 15:46
Mimochodem, uživatel bonbon29 byl naposledy online před 21 hodinami. Just saying :)
17.3.2012 15:22
No, chtěl jsem říct, že nevím jistě, jestli v nich budu pokračovat. Sílu chci soustředit spíš na psaní přídavků. I když pokračování není úplně vyloučeno - záleží na inspiraci a času.

Naopak dobrodružství téměř určitě nebudou... Nejsem moc fanda tohoto typu materiálu.

...
To je jeden z důvodů, proč jsem opustil d20. Má silně korumpující vliv :) Chci říct, záleží na složení diskutujících. Pokud to jsou většinou hateři, pak není moc co řešit... Haters gonna hate. Rpgforum je v tomhle ohledu mnohem více přívětivější, doslova "user-friendly". :)
17.3.2012 14:25
Tak napriklad to posledni - divil bych se, kdyby se bonbon29 jeste nekdy vratil. Odpovedet na dotaz na dalsi povidky "Meh, nevim. Nejspis ne." je priblizne jako rict "Co je to probuh za otaky? Nic nebude. Cau."

Rict misto (treba) neco ve smyslu "Dalsi povidky neplanuju, ale po vydani tu budou ke stazeni dobrodruzstvi", vyzni to uplne jinak. Jednak se tazatel nebude citit jako obtizny hmyz, ale predevsim, i kdyz je odpoved zaporna, mu nabidnes neco, co by ho treba mohlo zajimat.

Zkratka chce to trochu premyslet nad tim, co pises a jak to pises. Je fakt, ze kdyz srovnam treba diskusi na RPG Foru a d20 (mimochodem, ta je dost epicka a to jsem teprv na 10. strance), tak si tentokrat vedes lip, ale taky zadna slava.
17.3.2012 14:11
O co jde? :)
(jo, na tom článku už pracuju)
17.3.2012 13:25
Tak ti nevim... bud se snazis veskere potencialni zajemce odehnat, nebo tvemu vystupovani v diskusich opravdu nerozumim :)
24.2.2012 21:07
Meh, nevím. Nejspíš ne.
24.2.2012 18:55
Budou ještě nějaké povídky?
23.1.2012 14:07
Aha děkuju
22.1.2012 20:28
Je to o dost složité, než blog, pokud myslíš tohle. Musíš najít hosting, co podporuje všechny potřebné funkce, případně si regnout doménu (což není zadarmo) a pak ty stránky vytvořit, což se na rozdíl od blogu neudělá samo - tedy napsat kódy. Tuhle část zařídil Razer... já jsem je pak ještě trošku doupravil.
22.1.2012 19:57
Gedimane jak se zakládají takovéto stránky?
22.1.2012 11:31
aha :)
18.1.2012 23:13
Tady to není potřeba. Vyšší úroveň (hráč) jsem akorát dával, když se tu hrály testovací hry. Žádné výhody to nepřináší.
18.1.2012 20:29
Gedimane promiňte že otravuju, ale jak zde můžu získat viší úroveň?
30.12.2011 12:38
Neztratil :) Ale jo, měl bych napsat zas nějaký článek...
29.12.2011 11:55
Koukam, ze Void se ztratil nekde v prazdnote...
12.7.2011 20:53
Nikoliv... Ilian. A pak to příjde :)
12.7.2011 20:19
Takze uz jen Dark Eden a pak to prijde, co? 8)
18.6.2011 12:51
Jak je libo :)
17.6.2011 22:56
Nazdar. Nezlobil by ses, kdybych si vypujčil tvoji Invazi a zkusil ju překopat do hratelnější podoby?
(Stejně se o to (možná?)pokusím i bez povolení)
7.6.2011 18:33
Říkejme tomu "šestinedělí" :)
7.6.2011 14:28
Rrright... abych také nějak informoval o vývoji Voidu. Za šest týdnů (tedy po vydání recenzí na všechny sourcebooky k MC) sepíšu takové delší preview již finální podoby pravidel. Říkám "pravidel", protože finální vzhled knihy jako takové ještě asi vědět nebudu. I když... uvidím(e).
31.5.2011 18:28
Sice takovy dost specificky pohled, ale doporucuji k precteni cast o magickych zarizenich

http://www.d20.cz/clanky/_icaenel_/magie/projevy/Prakticke-moznosti-magie.html
13.2.2011 10:55
Vidíš jak jsme chytří :-)
12.2.2011 23:39
Mno, to pravidlo s maximálně jedním úhybem/vykrytím jsem tedy nakonec přijal, ono to tak koukám funguje i ve W40K RPG.

A co se týče většího počtu nepřátel... uvažuji o zavedení "hromadného" nepřítele (v boji se bude skupinka nepřátel chovat jako jeden).
12.2.2011 22:11
V pátek sem byl jedním z "testovacích" subjektů a musím říct, že od minulého roku to rozhodně pokročilo jediná vada na které sme se s druhým testérem shodli je, že občas (např když měl soupeř tři útoky za kolo) se musí až příliš házet kostkou to samé by určitě natalo i kdyby bylo nepřátel víc...
16.1.2011 2:01
Není to žádná onlinovka, ale normální "stolní" RPG hra, jestli jsi myslel tohle ;)
16.1.2011 0:58
ahoj
muže te mi někdo říct co je tohle zahru nějak to nechápu prosím o visvětlení
17.10.2010 22:26
Brzo bude :)
17.10.2010 16:28
Treti mesic a furt nic...
21.9.2010 18:19
A kde myslis, ze celou dobu jsem? Ale zabavu jakou skyta Void aby clovek pohledal :)
19.9.2010 12:21
Tak buď tam, kde se něco děje :)
18.9.2010 19:07
No prave - vsede se neco deje, ale tady je zivo jak v klubu o Mutant Chronicles :)
21.8.2010 12:59
Což ovšem neznamená, že se něděje vůbec nic nikde :)
21.8.2010 11:55
Clovek sem mesic neni a co se zatim nestane?

Vubec nic :)
2.7.2010 17:19
O víkendu možná přibyde po dlouhé době nový článek.
14.6.2010 20:01
A vida... mno... uvidím.
14.6.2010 19:08
mame tu dalsi soutez, jdes do toho?
http://rpgforum.cz/novinky/zacina-treti-soutez
7.5.2010 10:33
Jj, samozřejmě, třeba to zjednodušení dostřelů je výsledek mé konkrétní otázky a totiž: Funguje to? A pokud ano, funguje to jednoduše?
7.5.2010 9:04
Ale to jsem jen jiným způsobem přepsal to, co už psal před tím OnGe, když to tak čtu znovu.
7.5.2010 9:01
Tak OnGeho asi ani tak nezajímaly konkrétní výsledky, jako spíš jestli do testování jdeš s nějakou konkrétní otázkou předem a schválně se danou věcí zabýváš nějak víc, snažíš se ji používat v nějakých různých situacích a tak.
...
Ale to je celkem jedno.
6.5.2010 20:52
Jo tak... mno, krátký výčet poznatků:

1 - putování po mapě je přehledné (a ještě přehlednější by bylo při hře naživo)

2 - sledování uplynulého času mise je jednoduché

3 - dělení týmu dělá velké komplikace, přesně podle mého očekávání (a proto dělit tým nepůjde)

4 - dostřely zbraní jsem nastavil možná good, ale ve hře samotné je to nepoužitelné (tedy bylo by, ale to by nutně potřebovalo jednu mechaniku, která celou věc dost komplikuje - resp. přidává docela neintuitivní tabulku), takže jsem je razantně zjednodušil a přizpůsobil systému.

5 - dojde k úpravám pár kouzel, přidání užitečných rad pro GM (třeba jak využít kouzla pro vidění budoucnosti tak, aby to mělo nějaký význam na konkrétní misi). A taky snížím trvání efektů většiny kouzel.

6 - dostal jsem pár dobrých nápadů na pár užitečným předmětů :)

7 - cenu předmětů jsem nastavil docela haluzně, bude velké zdražování... nebo snížení finanční odměny :)

atd atd. a dost se toho ještě musí prubnout v praxi.
6.5.2010 20:29
Treba neco konkretniho:)

Treba zkusite vzit nejakou cast systemu, vyzkousite si jak snadno a rychle hraci pochopi o co jde, jak dobre a rychle se provadi pri hre a jestli funguje dle ocekavani. Pak je dobre pripravit a za behu vymyslet si situace, kdy by takova mechanika mohla selhavat a vyzkouset jestli selhava a proc selhava

Zkratka testovani za nejakym ucelem, spis nez vyzkousime uvidime
6.5.2010 20:10
Různé zajímavé poznatky, nápady a vyladění nepřesností. Co jiného by to mělo být?
6.5.2010 20:05
A co je vysledkem testovani?
6.5.2010 19:25
Odpovídal jsem spíš na to "kdy už to vyjde", protože to skutečně jisté není :)

Testování je normální mise od začátku do konce.
6.5.2010 18:55
mimochodem, ackoliv veta "vývoj ještě probíhá a nic není jisté" je po ctyrech clancich nazvanych "co uz je jiste" trochu usmevna, je to veta moudra a mela by dojit naplneni
6.5.2010 18:53
Pri tom testovani se zamerujete na konkretni problemy a nebo si jen tak hrajete?
6.5.2010 13:57
Nechci předbíhat, ale ještě toho musím dost sepsat a s vámi (hráči) ještě různé věci otestovat.
6.5.2010 13:03
môžem sa opýtať,aké to bude ked to vyjde,to sa bude dať stiahnuť alebo čo,a ako sa to bude hrať?stále nejak rovnako?
6.5.2010 11:46
Testujeme. Kdy to vyjde, to raději nechci říkat, protože vývoj ještě probíhá a nic není jisté.
6.5.2010 11:34
Prý by v dohledné době mělo vyjít dračí Doupě 2. Hledal sem o tom info a prý na něm pracuje tým profesionálů a grafiků. To bude velká konkurence pro Void, co myslíte? Na stránkách jsem našel i mnoho obrázků, prý bude dračák barevnější. Tady se už dlouho neobjevily žádné nové obrázky. Vůbec jak je to s Voidem, testujete? Kdy to vyjde?
4.5.2010 20:05
Boubaque s hrou Obratník kozoroha.
4.5.2010 19:51
kdo vyhrál ???
4.5.2010 19:41
To ti nikdo nebere :)
4.5.2010 19:32
presto trvam na tom, ze Invasion byl lepsi pocin, nez Void
4.5.2010 16:57
Invasion byl takový experiment bezkostkového a bezatributového systému, mělo to mouchy, no...
4.5.2010 16:32
Áá koukám že už skončila RPGkuchyně a Invasion dopadla 9 z 10, to neni moc dobré:( Prý je prakticky nehratelná, doufam ze tak neskončí i VOid:( ....
2.5.2010 17:16
Další web,nie môj o hre NTSD :)

http://ntsd.cekuj.net/search.php
29.4.2010 14:30
už by si sa tam mohol registrovať :)
29.4.2010 14:29
to už tam bolo všetky tie skripty no stačí ich len upraviť,zmeniť farbu,pridať obrázky a pohrať sa proste s tým :D
29.4.2010 14:24
Jj, tohle jsem myslel. Takže manuálně podle uvážení. Ale ta kostka, tu jsi tam dal jak? Vložil skript, nebo tam už byl, někde?
29.4.2010 14:12
ako to myslíš :) no všetko to robím v podstate ja,nastavil som tie ukazovatele a tabuľky a potom im dal hodnotu podľa postavy,kedže píšem za okolie a tak aj za nepriateľov,tak vždy ked niekoho zrania,tak tam jednoduchým kliknutím a nastavením novej hodnoti,dám život a manu ako má byť :)
29.4.2010 14:03
Dotaz: Jak na tom webu u tebe fungují ty ukazatele životů, many a tak? To se nějak přičítá samo? Podle čeho?
28.4.2010 20:37
Co se týče představ ohledně herních systémů, tak myslím, že mám svých problémů dost. :)

Ale řekl bych, že onlinovka tohodle typu by měla být co nejjednodušší. Pár atributů, hod kostkou a bonusy a postihy k tomuto hodu. Čím složitější to bude, tím hůř se v tom budeš orientovat (pakliže ta stránka neumí nějaké automatické výpočty).
28.4.2010 20:32
Gediman,napíš svoju predstavu ako by mal vypadať herný systém :) zaujíma ma tvoj názor :) kedže ja somv týchto fantasy sci-fi končinách,ešte úplne mimo :)
28.4.2010 20:22
vlastne áno,teraz ma napadlo dobre že si pripomenul,neráta sa to ako ip ale ako návšteva,takže ak tu príde 50x tak sa zvýši počet návštev o 50,ja to viem len som na to akosi pozabudol :)

no o tej hre budem musieť zistiť viac :D
28.4.2010 19:37
6000 navstev ... kdybyste vedeli, jak se pocitaji navstevy...
28.4.2010 18:04
3:16 Carnage Amongst The Stars. Normálně papírové RPG, ale takové hodně volné.

Napadlo mě... nebylo by na škodu zkusit ty jeho pravidla použít u tebe na webu. Házení kostkami vyřešeno máš a víc ani není potřeba :)
28.4.2010 17:11
v kom čom? a je dôležité či máš jednotku alebo dvojku,síce som ich vyhral obidve ale žiaden s datadiskou som nedokončil až na v jednotke ten jeden :) no má to dosť datadiskou všetko :) a o čom si to písal že tam sa dá vyhladiť aj celú planétu ? :)
28.4.2010 16:16
A vida, Spellforce mám, ale nějak jsem to ani nehrál. V rpgčku 3:16 (ó budiž chváleno) můžeš vyhladit klidně celou planetu ;)
28.4.2010 16:00
rpg a trs dokopy sú najlepšie veci aké som hral,napríklad ešte Spellforce,legendárna rpg rts hra a moja obľúbená no už postaršia :) to HeroesA je tiež super,v akej rpg môžeš s hlavným zabiť 10000 jednotiek :D
28.4.2010 15:49
Ehm... jo. Heroes of AE jsem nehrál, takže představu nemám. I když ta kombinace RPG a strategie... mnóó :)

Napiš někam na svůj web pravidla a tak a já to pročtu.
28.4.2010 15:38
tak ja čakám :D
27.4.2010 21:15
pridal som do obludária dve jednotky levelu 1 :) páčia sa mi tak to tu musím dať :D

http://heroes.rpg-board.net/forum-f12/topic-t26.htm#29
27.4.2010 20:54
no s nejakým systémom :D ale s akým to ešte presne neviem,hral si hru Heroes Anihillated Empire,Rpg-Rts hra s 36000 limitom,jedna s mojich najobľúbenejších :D no a tam to bolo presne tak,plno levelov za dosť krátky čas,no v podstate (na konci kampane som mal okolo 80 a to jo normálni :D) sú tam super kúzla a aj útoky (len obyčajným mečom v neskoršej časti hry zabíjaš 20 kostlivcov za sekundu :D a to ten elf ktoré tam máš (Elhant :D) seká ako boch a taktiež páli ako boch a mágie to ani nevravím,poviem ty len toľko

len za jednu misiu som pozeral,tak čisto môj hrdina,len on sám zabil vyše 10000 nepriateľov :D ten namakaný hrdina je na tom najlepšie a ja som sa rozhodol to rpg spraviť podobné :) ale nie až tak :D
27.4.2010 20:48
Mno, ale ten web koukám má pár užitečných schopností. Ta kostka přímo takhle v příspěvcích je dobrá věc... hráči nemůžou podvádět (doufám) :)

Regnu, až budu mít čas. A taky by mě zajímalo, co se tam vlastně bude hrát a jak. Textovka předpokládám, ale s nějakým systémem nebo jen tak?
27.4.2010 20:46
a nezabudni sa tam regnuť :)
27.4.2010 20:30
no ano ale nejaký príklad,ako sa s tým da napríklad bojovať :D
27.4.2010 20:29
robil som ho na rýchlo,ale ujde :D
banner
http://i64.servimg.com/u/f64/15/14/36/33/banner10.jpg

tvoj nahodím ked zistím ako ho nahodím :D
27.4.2010 20:26
To už zcela záleží na tobě :)
27.4.2010 20:21
ja sa pýtam že ako to funguje?na čo sa to používa presne,čo to znamená ked ti kocka hodí napríklad 2?na čo je tam kocka v hodnote 3,6,100 atd. ??? :)
27.4.2010 20:16
Mno, když mi pošleš banner daných rozměrů, tak proč ne.

Kostka funguje... nevím co bych k tomu měl dodat :) Tedy, nevím co chceš, aby to ještě mělo umět.
27.4.2010 20:12
A inak som sa chcel opýtať či nedáme výmenu bannerov,6000 návštev to máš fakt veľa,tebe by to určite nepomohlo :D ale mne áno a ak o tom ľudia nebudú ani vedieť,tak sa tam nebude ani hrať a všetka tá ťažká práca vyjde nazmar :)
27.4.2010 20:07
tu je ukážka toho že tá kocka tam funguje,len prosím vysvetli,ako sa s tým pracuje a fakt podrobne alebo nejaký fakt dobrý odkaz :)

http://heroes.rpg-board.net/forum-f2/topic-t8.htm#26
27.4.2010 19:23
Nevim, někdo spamoval :) smáznuto.
27.4.2010 19:10
cože
27.4.2010 19:08
chacha! Tak se zda, ze jeste nekdo dalsi prekonal tento neproniknutelny spamfiltr :D

Jestli je to robot a oblibi si to tu, tak dobrou chut :)
26.4.2010 15:21
No ostatný prosím niečo na to odpíšte,páči sa vám vzhľad webu či je to hnusné,čo by som mal zmeniť?potrebujem nejakú rozumnú kritiku lebo neviem na čom zatiaľ som :D
25.4.2010 18:47
:D v podstate my boli tie reči čo ste tu mali známe,preto som ho tak obhajoval :)
25.4.2010 17:47
vy jste se hledali, az jste se nasli :)
25.4.2010 16:26
vlastne sem :D

http://heroes.rpg-board.net/
25.4.2010 16:25
už presunuté :)

http://heroes.gogoo.us/forum.htm
25.4.2010 15:02
ten web asi presuniem tak či tak lebo to som prerobil jeden bývalí o star wars o ktorý nebol záujem :) a niektoré veci sa nedajú zmazať :)
25.4.2010 14:52
začal som tvoriť dalšie rpg,ešte tam takmer nič nemám iba nejakú tú grafiku,no hodlám to rozšíriť :)

http://heroes.rpg-board.net/index.htm
24.4.2010 15:52
Jj, mohou ho ustát jen ti nejsilnější ;)
24.4.2010 15:31
"falešná propaganda d20.cz" - kdyz jsem si precetl tato slova, rozjasnilo mi to den, protoze neco tak srandovniho jsem dnes nepotkal. Bohuzel, v zapeti me zaplavil pocit zdeseni, kdyz jsem si uvedomil, ze to neni vtip :(

Jinak musim rict, ze story "Fall of the.jesus" je mi dost povedoma a rekl bych, ze chapu priciny krachu:) Pohled na odvracenou stranu Gedimana muze ustat malo kdo, tim spis ze hruzne odhaleni prichazi necekane ;)
23.4.2010 12:33
Aspoň nakoniec si napísal niečo normálne :D
23.4.2010 10:28
last to Gediman
Takze definitivni konec. Konverzace ukoncena, profilu si mne zbavil ty sam. Mej se fajn, at se ti dari a vsechno dobry, nemam rad zly konce takze finale v pratelskem duchu: Doufam ze si splnis svuj sen a budes delat co te bavi. Preji ti hodne kreativity a pile do budouci tvorby. Finally: Sbohem!!
23.4.2010 10:26
to Gediman
Tak zaprve bobánku: sem se nezastaval tvy bety protoze tu sem ani necetl ze zacatku /jak sem psal dole system me nezajima jen obrazky/ takze me ke cteni donutila az prekvapive negativni reakce lidi na d20. Jediny co sem ze zacatku psal bylo at te nechaji byt kdyz si jeste nic neukazal: ted uz si neco ukazal a samozrejme meli pravdu, shit. Za dalsi sem rekl ze je nezpochybnitelna vyhoda kdyz je RPG cesky, za cimz si stojim i kdyz ted je jasne ze voidu to stejne nepomuze.
A konecne na vysvetlenou: Zacal sem te nemit rad ne kvuli tomu ze nemas zadny extra talent ani kreativitu ale kvuli tem tvym kecum ktere si predvadel na d20, kvuli tomu jak drze neodpovidas kdyz nevis jak a nepriznas neznalost, jak bez pokory fuckujes lidi kterym nesahas ani po kotniky a nadute vzdycky vyblijes akorat svoje: je to moje hra nemusite se o to zajimat a sam jim to seres pod nos. Jinak vsecko dobry gedi, mylil sem se v tobe je to moje chyba, delal sem ti zadarmo po vecerech obrazky a branil tvoje herni embryo ale kdyz sem pak videl jak se chovas - ano, opravdu sem otocil o 180 stupnu.

PS. Nevim kdo z nas chytraku nepochopil slovo Sbohem, Jestli sis nevsiml vsechny me prispevky po mem sbohem jsou nadepsany Heroes tudiz nesmeruji k tobe, to tys mi napsal a znovu otevrel konverzaci. Pokud si ovsem nemyslis ze kdyz se nekdo rozlouci s tebou nesmi uz dal diskutovat na "Void-foru". Rozbrec se:)
23.4.2010 8:03
skew
Njn, je to tak jak říkáš. Pokud se na d20 někdy vrátit, tak jedině s pořádně otestovanou verzí se vším všudy. A nebo raději emigrovat na rpg fórum :)

Co se týče the.jesuse, tak mi jednoho dne napsal mail, že viděl můj web a můj nápad se mu líbil a že by pro mě chtěl kreslit (myslím něco ve stylu "Void je pro mě dost inspirativní"), já řekl ok (tehdy jsem ho už dávno znal, kreslil pro mě něco i předtím) a poslal mu nějaké materiály - ano, včetně bety, tehdy ještě 0.1. Ve stejnou dobu jsem už byl na d20.cz a dával jsem mu odkaz na tamní diskuzi, ke které se vyjádřil dosti nelibě (mohl bych citoval jeho mail), to byla ještě doba, kdy se tady na webu Voidu zastával.

Jeho názor se otočil v příspěvku číslo 1055 a jak už jsem psal přesně o 180 stupňů. Když vezmu v úvahu jeho postoj, že (cituji) "Ja nemam ohledy. Proste kdyz neco stoji za hovno tak ti to hned reknu. Nebudu privirat oci a placat te po zadech protoze je to cesky RPG, nebo protoze ses na to sam.", tak je to buď postoj, který si vybudoval z fleku hned tady, nebo prostě jen kecá, jiné vysvětlení nemám.
23.4.2010 2:29
Chtěl jsem se ještě vyjádřit, ale ok, budu respektovat heroesovu žádost (ostatně je to pro mě podstatně snazší, když se mě ani přímo netýká ten spor).

K d20. Gedimane, neřekl bych že na d20 jsou nějak silně necílová skupina. Četl jsi D&D 3 ? To dává prostor pro kombaření, vyhrávání si s bojem, plánvoní, lootování atp., jako prase. Ten prvek hry je v něm silně zastoupen. Z těch lidí tam zdaleka ne každej fandí D&D, ale imo pár jich tam určitě je a jiná skupina dokáže alespoň nějak zhodnotit (popř. ocenit) některé ty jmenované vlastnosti (jen třeba nemají rádi fantasy nebo tak).
Pak je tam pár fandů D&D 4 - čtvrtou edici sice neznám, ale celkem spolehlivě mohu říct, že ve čtvrté edici jsou ty jmenované složky hry ještě mocnější, Wizards of the coast sami přiznali že se snaží určitým způsobem konkurovat počítačovým MMORPG a přizpůsobili tomu herní systém (ve smyslu připodobnili).
Dost těžce pochybuju, že by větší část výtek byla zakořeněna v tom, že jejich autoři "nemají rádi gamistické hry".

Ne. Můj osobní pohled je ten, že od určitého bodu do té debaty začali pronikat emoce a veškerá rozumná domluva šla do hajzlu, protože ať lidi obalí negativním tónem (sarkasmus, výsměch a tak) cokoliv, je úplně jedno, jestli je to pravda nebo ne, prostě rozumná diskuse jde do sraček a zůstává jenom hádka. A případně hromadná šikana (jak tuším někde řekl Sosáček), a hromadné honění si ega (jak zas řekl myslím někde Ebon hand - u obou těch volných citací si nejsem jistej, jestli se týkali diskuse k Voidu, ale přijdou mi výstižné).

Takže ve finále si myslím, že tamní diskuse už ti moc přinýst fakt nemůže, možná pár lidí, jak jsi říkal.

Nenech se ale mýlit, nedávám ti za pravdu. Možná se tamní diskuse zvrhla, ale ty jsi tam byl taky. A pokud mě neklame paměť a úsudek, na počátku tam lidi nebyli tak nepříjemní - Spíš bych řekl, že byli očekávatelně skeptičtí a celkem slušní, plus minus. Ty emoce se vyhrotili vaší vzájemnou komunikací a ty jsi měl svůj podíl v ignorování některých dotazů nebo připomínek a v postování pitomých smajlíků místo rozumných odpovědí. A mohl bych vyjmenovat pár dalších věcí, které bych ti vytknul, ale nějak už se mi nechce.

Chtěl jsem říct, že na d20 nebyly lidi apriori proti tobě, ale šlo to postupně do hajzlu a nebyla to žádná korupce 4 temných bohů, která tu diskusi zničila, ale že jsi tam byl ty a oni (a já, for the matter), kteří ji nechali sklouznaout tam, kde teď je.


...


Co se týče the.jesuse, tak mi taky přišlo, že to byl jakoby jeden okamžik, kdy poměrně otočil - jenže já jesusovi do hlavy nevidím a především nevím, jak bral Void, tebe, které diskuse v jaké časové posloupnosti četl atp. Klidně mohl nesledovat některé komunikační kanály, nečíst void a já nevím co, pak si přečíst systém, vaše diskusní klání s lidmi na d20 a zjistit, že celou dobu viděl jen část reality, která vypadala ve tvůj prospěch, ale jednoduše po odhalení toho zbytku jste u něj ty a void dostali... nový nelibí rozměr. Osobně jsem podobně velké rozčarování nezažil (bohu dík), ale celkem si to snad dovedu představit.

...


Hmph, to jsem se zas rozjel...
22.4.2010 22:22
the.jesus
Ty si prostě nechceš přiznat, že existují lidé, kterým se tohle líbí - protože to je něco, co ti falešná propaganda d20.cz naprosto zatajila. Tvrzení, že "tohle se mi nelíbí a proto vy všichni ostatní jste idioti" mi zavání silným egoismem (kam se na něj hrabu já).

Dělám to, protože mě to baví, dělám to pro lidi, kterým se to líbí. Pokud se jim to lelíbí, nenutím je zajímat se o to nebo chodit na tento web. Jakékoliv urážky a výpady ze stran takových lidí tedy padají na neúrodnou půdu.

Mimochodem, asi si pleteš význam slov "sbohem" a "nashledanou" ;)
22.4.2010 22:00
to Heroes
Kdybys me znal vedel bys ze navazet se do jinych neni vec kterou bych delal casto ovsem Gediman je extremni pripad coz bys mimo jine take vedel kdyby ses obtezoval projet si historii a vyvoj tohohle "projektu".
Za dalsi pouzivam sprosta slova k vyjadreni expresivity vyrazu coz by mi spisovna cestina efektivne neumoznovala. Newim jestli je horsi uzivat vulgarismu a nebo tvrdit ze lze podle jejich pouziti rozpoznat inteligenci autora.
Za treti: studoval sem grafiku a vím co je to sila jednoduchosti - osobne mam take slabost pro minimalismus v designu. Ovsem hovno neni cokolada ze, jestli chapes.
22.4.2010 21:27
No ked už ste tu taktiež s tými múdrosťami tak poviem aj ja nejaké."Navážať sa do iných to vie každý.Prečo ho nenecháte tak.Áno človeka sa dá posúdiť už za jediný príspevok ked to jasne ukazuje.OnGe slušne ukázal svoj názor a ten myslím plne rešpektujem.Nie každému vyhovuje to isté.Niekomu stačí jednoduchá grafika hoci aj s bitovej mapy.Prečo nie?Je to zaujímavý nápad a kým tu o niečom začnete písať že je to na "hovno" len s jediného pohľadu,je to dosť hlúpe.Nejdem to tu viac rozpisovať.Každý si uvedomí kto pôsobí civilizovane a rieši problémy alebo vznesie kritiku slušne,alebo taký čo prirovnajú niečo ku hovnám a podobne,ked to vyzerá veľmi dôstojne a priehľadne a proste dostačujúco a nijak moc zložito.Ked som hľadal nejaký podobný web,zazrel som ich niekoľko.No tie ma nezaujali ich stovkami sekcii,zbytočnosť zložitosťou a nepriehľadnosťou,nevravím že som ich videl nejako mnoho a že sa nenájdu dalšie skvelé weby.No proste toto dokázala upútať.

Poprosil by som aby sme sa viac k tomuto nevracali,nechajte to tak a ak sa vám tu až tak nepáči,radšej sa tomu vyhýbajte ale nekazte zbytočne náladu iným ľudom a tak aj sebe :)
22.4.2010 20:32
to Heroes
Jestli sam sebe oznacujes jako "inteligentniho cloveka" a zahrnujes do teto mnoziny i Gedimana, ktereho jak lze vytusit vubec neznas, pak nema vyznam snazit se te o necem presvedcovat, protoze zrejme trpis stejnou nemoci jako mistní samozvany vladce. Tahle egomanie byla take duvod proc se mi pri slove gediman zavira ruka v pest. Mozna jsem omezenec ale kdyz vidim ze je neco spatne a jsem presvedcen o tom ze se nemylim - musim to proste dat najevo... A co se tyce te grafiky zdejsiho webu: delal sem 4 roky Propagační výtvarnictví a grafiku a dva roky se grafikou a designem prakticky zivil takze muzu s cistym svedomim rict ze tohle okolo uz neni ani k smichu...
1 2 3
Úvod | Projekt Void © 2009-2018
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0288 vteřin