Guestbook - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


19.8.2009 15:19
Skvělé! Ano, už o to nemám zájem :)
19.8.2009 15:18
Jo, ty myslíš tamtu, která narážela na složitost pravidel, ačkoliv žádná pravidla tu nikde zveřejněna nejsou ;) Ano, velmi přínosné :)
19.8.2009 15:14
na rovinu
Přizval sis mne sám jako testera, abych ti pomohl. Jsem jeden z mála a téměř sám, kdo se tady o to živě zajímá, reaguje a přispívá. Říkám Ti jen pravdu, kterou si můžeš ověřit. Takže nechápu Tvé obviňování z předsudků etc. Jestli o to již nemáš zájem, stačí říct.;-)
19.8.2009 14:58
vzpomeň si
Přišlo tady jedno děvče z FP po uveřejnění Tvého propagačního textu tam. A bylo celkem zklamané. dále třeba eMko.

Tak to mi jistě můžeš nějaký ukázat.;-)
19.8.2009 14:01
Ohlasy z fantasyplanet? Jaké? U mého PR článku tam není žádný komentář, tak nevím co si vymýšlíš.

Předsudků máš spoustu, stačí si po sobě přečíst pár příspěvků.
19.8.2009 13:57
ehm...ehm
Jaké předsudky myslíš?

Krom toho zamýšlel ses nad tím, že i přes mohutnou reklamu Ti sem skoro nikdo nepíše a pokud ano, tak ty reakce nejsou moc pozitivní?

Pokud vím napsal jsem o Voidu hodně propagační článek, který jsi dokonce ocenil. Podle ohlasů z fantasyplanet a náhodných čtenářů (třeba eMko), fandím Voidu dost nadprůměrně.;-)
19.8.2009 13:15
"jejich" nebo "tvoje"? ;) Protože na tvých mi pramálo záleží, jsou totiž založena na předsudcích.
19.8.2009 11:30
poněkud schizofrenní
Takže po těch všech řečech, že uvidíme, jak to bude jedinečný a originální svět, se začínají spíše potvrzovat opatrná proroctví, že na něm nebude originálního prakticky nic. Spíše to bude jako u záplavy jiných, fan-made-her (které mimochodem velmi rychle zapadly), že půjde o mix všeho, co se Ti líbí. Souhrnná pravidla pak ukáží, nakolik to bude mix hratelný a vyvážený.

Jedině tohle totiž může hráče přimět, aby opustili (či jim nedali přednost) staré známé a dobře zavedené značky, aby hráli Tvůj Void.

Dále Tvůj postoj je poněkud schizofrenní. Na jednu stranu zde postupně uveřejňuješ střípky pravidel a informace ze světa, lačníš po komentářích, sháníš testery a děláš webu reklamu. Když se však potom objeví nějaká kritika, tak se buď odkazuješ na své vzrory (jinými slovy vykrádání) nebo prohlásíš, že všechny rozpory se vysvětlí až ve výsledném celku, takže kritizovat údajně není fér.

Fér ve skutečnosti není to, co děláš Ty. Na jednu stranu tedy lačníš po reakcích, na druhou odmítáš kritiku? To bys chtěl jen chválit? Přece není chybou čtenářů, že hodnotí to, co vidí. Pokud se dopustí nějakých omylů, je to kvůli tomu, co jim předkládáš.

Ony se však bohužel jejich negativní proroctví zatím spíše naplňují.
18.8.2009 18:41
Nezakrývám, že inspirace W40K tu je, hlavně co se týče takového toho "systému rozdělení", nevím jak to pojmenovat lépe. Kdo zná stolní hru, ví o čem mluvím. U zbraní a vozidel to bude patrné nejvíce.

Co se stylu týče, bude to ale mnohem víc podobné Star Wars. Zase nechci dělat úplnou kopii W40K, chci mu nechat jeho unikátnost, která se nám tolik líbí ;).

Až uvidíš finální verzi i s backgroundem, pochopíš. Nebude to úplně W40K a nebude to ani úplně SW, bude to takové... Mno... nevím k čemu to přirovnat, nic podobného neznám.

Proto bych tě chtěl poprosit, abys nevytvářel žádné falešné předsudky, které by tě mohly těžce zmýlit. A kritiku toho mála, co tu ukazuji, zatím odložil až na tu finální verzi ;) Kritizovat tyhle drobky totiž také není úplně fér.

Děkuji za pochopení ;)
18.8.2009 18:33
zásadní dotaz
V poslední době jsi mne z více dotazy odkazoval neustále na W40K. Chceš Void udělat jako jeho vyjrádací klon nebo si půjdeš míto toho vlastní cestou?
4.5.2009 16:47
tak
zas du něco kutit tak budou možná nějaké výpadky
2.5.2009 14:32
už se těším,Gedi.)
30.4.2009 11:34
Věř mi, DrD mám (pravidla pro začátečníky) a má hra s nimi nemá nic společného. :)

Cožpak v úvodním článku nepíšu, že budou přibývat moduly? :)
30.4.2009 11:11
soka
Chápu. Jdeš na to od lesa. Vypadá to na dostipodobný systém s DrD. Nicméně to se na začátku také nehemžilo tolika tabulkami a pravidly. Jeho systém se rozrůstal postupně, navíc mnoho oficiálních, polooficiálních až zcela fanouškovských prvků přidali nadšení hráči sami.

Jde o to, že na začátku chceš jednoduchý systém, abys mohl začít hned hrát, ale čím dle to hraješ, tím více si tam začneš přidávat věcí, prvků i pravidel a to ze dvou důvodů. Aby byl systém propracovanější - tedy "realističtější" a postihoval více jemných eventualit, na které můžeš při hře narazit. A druhý důvod je, aby se s toho nestalo tále stejné a nudné stereotypní házení kostkou.

Takže dříve či později budešmuset ta pravidla rozířit nebo Ti je hráči "zaplevelí" sami, jesti je to bude bavit. Velice elegantně to vyřešili tvůrci DrD, kdy začali na jednoduchém konceptu a postupně vydávali další a další pravidla a moduly. Takže hráči, jak se systém postupně učili, si mohli přikupovat další a další pravidla podle svých potřeb. Tento způsob mají obzvláště rádi nakladatelé:)
29.4.2009 23:55
jj, super :)
29.4.2009 23:52
test
test tak už fungujou i ty ikonky :)
29.4.2009 23:44
Ok, hotovo. Za roztažení dík :) Hodí se to ;)
29.4.2009 23:39
ou
omyl přemazal sem odkaz na ty hrdiny když sem vkládal lepší počítadlo návštěvníků dodáš ho tam? :-)
29.4.2009 22:59
Chápu, nikoho nechci přetěžovat :) Zatím tedy bude pdfko ke stažení a holt budu čekat na reakce.

Stejně, nejdřív musíme k té betě vůbec dospět ;)
29.4.2009 22:46
Asi by to nebylo až tak složité ale popravdě řečeno nemám skorem čas ani na svoje projekty tohle už by bylo přecijenom poněkud časově náročnější navíc zas tak dobrej kodér nejsem.
29.4.2009 21:56
Popravdě, něco takového bych si taky přál (hlavně s nějakou online virtuální kostkou), ale já taky nejsem žádnej odborník :) Tyhle stránky stojí na systému, který vytvořil Razer ;)

Zprvu ale bude stačit to pdfko ke stažení. Co dál, to se uvidí.
29.4.2009 21:48
No, ale pak by se teda taky hodilo předělat stránky aby vyhovovaly pravidlům... Co pak ještě udělat zjednodušeně pravidla tady, jako že by se stránky proměnily přímo v pravidla... byla by to taková "netová" verze pravidel, aby k tomu měl každej přístup, a ten kdo by byl gamemaster by měl přístup i do jiných částí stránek (jakoby stránky pro GMko) tohle nemá ani žádná z konkurenčních stránek, jako darkage, aragorn atd... Popravdě mě to ale napadlo až teď XD bohužel ale nejsem žádnej html odborník abych s tim pomohl.
29.4.2009 21:42
Chtěl jsem to vypustit pouze ve formě osekaných beta-testovacích pravidel, nechat hráče aby si to někde zahráli a čekat na jejich odezvu.

Takhle to ale bude testovaný přímo tady, já tu hru přímo uvidím a všechno budu moci rovnou analyzovat.
Samozřejmě, beta-testovací pravidla vydám v pdfku stejně :)
29.4.2009 21:29
Rád jsem pomohl, ikdyž malinko XD
Jen mě zajímá jak jinak si to plánoval? o.O
29.4.2009 21:01
Původně jsem to plánoval sice trošku jinak, ale možnost veřejného hraní přímo tady (např. každá skupina si bude moci založit vlastní klub), je dost dobrá.

Navíc budu dostávat informace o tom, jak se to rozvíjí, rovnou z první ruky :) Takže ano, velmi dobrý nápad.
29.4.2009 20:58
Hmm, zajímavý... Můžu se zeptat jestli na těchto stránkách časem bude i možnost hraní? Jako to funguje třeba na darkage?

Jinak držim palce... taky jsem časro chtěl něco takovýho vymyslet, psal jsem si minimálně 10 takových projekttů, ale dokončil jsem jen jeden kterej ještě ktomu nesl název "Mini Game" XD Takže tam toho moc nebylo a bylo to hodně zjednodušený... ale nijak jsem to nikde nezveřejnil.
29.4.2009 20:39
Šmarjá :)

No dobrá, řeknu zatím jen tolik, že systém stojí na podhazování atributů na k%, přičemž se aplikuje postih nebo bonus. Tohle platí v podstatě u všeho, od bojů po kouzla. Je to velmi jednoduché, protože se k tomu nepotřebují žádné tabulky a de facto jen minimum výpočtů.

Ale podhazování je asi docela častá věc, proto také samotný systém vyhodnocování nepovažuji za nějak extra převratný. Unikátní budou právě ty věci kolem, hlavně co se týče povolání a jeho dovedností.
29.4.2009 20:37
to
je dobrý nápad jen aby ti zbyl čas i na FA :)
29.4.2009 20:31
sugoi!
Jsem rád, že jsem mohl být něčím prospěšný. Na ty povídky se těším. Tohle jistě hráče vtáhne do atmosféry a nenásilným způsobem seznámí s podrobnostmi o světě. Nicméně o herním systému to bohužel nevypoví vcelku nic.:(
29.4.2009 20:19
Tak je rozhodnuto, Augustus mě utvrdil v mém nápadu přidávat sem (třeba jednou týdně) jednu povídku ze světa Void: Sci-Fantasy, která bude ten svět a jeho zákonitosti představovat veřejnosti. Uděláte si tak dobrý obrázek o tom, co tam bude všechno možné, a hlavně jakou to bude mít atmosféru.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Úvod | Projekt Void © 2009-2019
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0049 vteřin