Guestbook - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


30.9.2009 14:41
the.jesus
Podle reakcí na Void na www.d20.cz se lidem velmi líbí tvé obrázky.

Taky se mě tam hodně lidí ptalo, v čem vidím hlavní sílu Voidu oproti "mrakům" ostatních RPG. Já jim odpověděl, že hlavní síla spočívá v tom, že je v češtině, což všichni brali jako nejsilnější argument. Nikdo proti němu nic nenamítal. Ono vlastně ani není co.

Btw, ještě k beta-verzi. Nakonec to tedy udělám tak, jak jsem to zamýšlel původně. Beta bude mít jen cca 40 stránek, bude obsahovat testovací dobrodružství, utvořené tak, aby v něm šlo vykoušet co nejvíc věcí. Bude možné hrát jen za civilizované rasy.
30.9.2009 14:02
RE: fritzs
Dobra, nechci pusobit nejak nekorektne ze se gedimana zastavam proto ze pro nej kreslim ale: kolik je rpgcek o kterych tady pises v cestine? Cekam nejaky prehledny vycet a ne neco jako "mraky, triprdele, hodne". Kolik je v nasem jazyce tech o kterych pises ze za sebou maji roky vyvoje? Bez do knihkupectvi a spocitej si je... Ja tam byl vcera a nasel sem dva "srandovni" sesity od nejmenovaneho ceskeho "nakladatelstvi".
28.9.2009 22:21
Razer: Proč bych tomu měl dávat šanci? Existují desítky jiných, které jsou navíc už hotové a mají za sebou léta testování a rozvoje a šance, že je Gediman překoná se limitně blíží nule.

Gediman: Tvoje chyba, že si s tím dáváš tu práci. Nikdo nepotřebuje další "běžný scifi/fantasy svět" protože takových už sou tisíce. Jestli máš zájem o to, aby to někdy hrál někdo jiný než ty, musíš zaujmout a to se ti s prohlášením, že všechno vystavíš na klišé těžko povede.
28.9.2009 22:08
fritzs
Mno nic, tvoje chyba :)
28.9.2009 22:03
jesus
hm chápu času není nikdy dost .)
ale tobě by to určo nezabralo moc času

A s tím desingem máš pravdu, nicméně si myslím že by to po vzoru toho dkazu na wowko šlo naroubovat i sem.

Jo a dík za pochvalu .) - stále je vylepšuju

fritzs: ale proč tomu nedat šanci Void je koncipován i jako fantasy i jako scifi
28.9.2009 21:56
Background tohoto světa je kombinací některých zažitých a všeobecně přijímaných sci-fi a fantasy klišé

A tady sem to přestal číst. Gedimane, tohle se nepodařilo ani RIFTSům.
28.9.2009 21:51
Mno
No tak to se dohodneme me zitra zacina skola takze uvidim jak to bude s casem kazdopadne priorita je ted dodelat do nejaky slusny urovne Void aby to bylo aspon an betu. Tvoje webovka se mi libi, ale sem je treba pohadkovejsi look a ne primo nejaky graficky minimal css design, vis jak to myslim. Takze az udelam este par konceptu postav a neco do bestiare tak se dohodneme. Ja ted nic neslibuju protoze fakt newim jak to tady na univerzite chodi takze newim jak budu stihat... Tak bych to shrnul...
25.9.2009 19:57
Skvělé :)
25.9.2009 19:39
btw
všechny vymoženosti z postav včetně trochu inovovaných komentů poputují časem i do redakčáku Fa to jen takové info pro gediho
25.9.2009 19:31
naoplátku
bych mohl nabídnout reklamní plochy tamtéž
25.9.2009 19:30
the.jesus
a třeba Foxaxe se ti po grafický stránce nelíbí? dalo celkem hafo práce ten celkem čistej design vycucat z prstu. Upřímně jsem byl zděšen když to tu gediman ponořil do zelené :) Jinak ale chápu že pro deskovou hru by bylo asi nejlepší třeba dodělat podobné grafické pozadí a i hlavičky jednotlivých částí stránky jako to maj třeba tady http://www.worldofwarcraft.com/info/#items

Já bych spíš potřeboval vyloženě rychlovky :) konkrétně jde o cca 4 ikonky (diskuse, obrázky, hlášky, videa) na web postavy.cz viz odkaz něco na způsob těchhle náčrtů... ty ikonky by přišly do toho stříbrného rámečku vedle hodnocení

kuk sem
25.9.2009 18:49
Sorry
Sorry je to na dva kusy...
25.9.2009 18:48
RE: Razer
No tak na spolupraci se muzem domluvit kdykoliv. Ja i maluju ale koncepty sem delam jen jako cernobile kresby protoze kdybych to mel malovat financne bych to neutah. Ale par maleb do Voidu bude, kazdopadne obal na pravidla a nejaka propagacni malba na web. Malovany koncepty muzes videt na gedimanove encyklopedii v galerii pod jmenem hanzlik jako fanarty.
25.9.2009 18:47
RE: Razer
Jsou to stary veci dneska bych to uz udelal lip ale pro predstavu to staci. Az se rozhoupu a dotahnem ten do Void do nejakyho slusnyho stavu tak spustim svuj web kde budou vsechny moje veci i komiksovy malby. Do budoucna planuju freeware komix z vesmiru Mutant Chronicles ale uvidime jak dopadnu u Paradoxu s uvolnenim copyrightu. Ten web se bude muset udelat do budoucna takovej svetovejsi, estetictejsi aby se sem natahli lidi a zilo to tu. Ale zatim mame s Gedimanem oba hodne pred sebou takze uvidime...
25.9.2009 18:19
mimochodéém mě by se časem možná taky nějaký obrázek od tebe hodil ale přednost má samozřejmě gediman
25.9.2009 17:44
the jesus
no asi takhle tenhle redakčák sem kódoval já grafiku si jak vidíš gediman změnil sám, když se podíváš na Fox Axe tak tam to vypadá trochu jinač.

Přibližně v tomhle rozměru je to zde modifikovatelné bez nutnosti to celé přepisovat
25.9.2009 16:45
Web
Bude tady nekdo schopen nakodovat a predelat stranky kdyz mu poslu redesign? Recnicka otazka smerovana do budoucna...
23.9.2009 11:08
Mno, hodlám to prezentovat na www.d20.cz, ale budu muset jen formou jakéhosi diskuzáku (tzn. debata bude probíhat na jejich webu). Doufám, že někdo příjde diskutovat i sem :)
22.9.2009 20:52
Damned
Sakra Gedi je to tu nejaky zdechly musis vic reprezentovat. Reklama, reklama a znovu reklama... Asi bude potreba udelat jednu malbu abysme udelali poradny bannery...
17.9.2009 13:50
Mno já právě hodlám betaverzi dát normálně ke stažení tady na webu, jako se to obvykle dělává :) Ale jistě, bude silně osekaná, takže hráči uvidí jen nezbytné minimum.
17.9.2009 13:31
to Ged
No ja to vidim tak ze: beta verze je pro testery, tzn. par vybranych lidi ktery proveri herni system a doladi se malickosti pripadne odstrani problemove casti. Dobry a kvalitni vzhled stranek neznamena ze jsou posety ornamenty aby ti vycucli inkoustou po 15strankach. Jde o to aby vse bylo ciste a hlavne PREHLEDNE sestaveno bay hrac nelistoval 10minut nez najde co hleda a zaroven jsem tim myslel aby bylo v knize co nejvic ilustraci a obrazku aby si bylo co prohlizet protoze i obrazky hrace inspiruji nemalou merou.Ale rikam nejdriv je treba mit vsechno pripraveno. Beta verze muze byt ocesana protoze je urcena testerum - tak bych to shrnul
17.9.2009 12:35
Ok, tohle tedy nechám na tobě :)

Jako, na tom DTP se mi líbí, že s těmi odstavci textu jde pracovat, různě je aranžovat, což Word nedokáže. Ale zase mi štve, že ten DTP nezvládá tabulky a styly písma tak snadno jako Word, což u toho, jaká je to masa textu (v současné době se to vyšplhalo na 160+ stránek a to nejsem ani v polovině :) mě docela štve to dělat všechno ručně.

Jak tak na to koukám, asi to spíš nechám v jednotlivých dokumentech Wordu a až to bude hotové, pošlu ti to.

Otázkou je, jestli chceme nějakou lepší grafiku i u té betaverze, nebo jestli tam postačí jen strohý bílý papír bez větších úprav... Já bych tedy byl pro, ať se to hráčům líbí, ale zase bych byl rád, kdyby to bylo nějaké print-friendly ;)
17.9.2009 12:15
to Gediman
No hele uplne nejlepsi je pro vydavatele kdyz mu odevzdas kompletne hotovou profesionalne udelanou praci, ale s tim ti kdyztak pomuzu taky ja protoze sem propagacni a knizni grafiku delal dva roky. Vydavatel bude nejradsi kdyz na to nebude muset ani hrabnout a ty se vyhnes tomu ze ta knizka bude vypadat jinak nez si sam chtel. Zatim to ale neni treba resit protoze dokud nejsou vsechny ilustrace pravidla texty kompletni nema to vyznam. Takze pracuj ja budu tez az budem mit oba pocit ze sme tomu dali co si to zaslouzi zacne se resit finalni podoba.
17.9.2009 10:38
Napsal jsi to dobře :) Podepisuji :) Co se týče designu knihy (vzhled stránek atd.), dělám to sice v DTP programu, ale zatím jen tak nějak nahrubo. Nevím co z toho všechno dostanu, ten program je freeware a zatím to nevypadá, že by uměl všechny potřebné vychytávky.

Mno, stejně ale pokud najdu vydavatele, tak ten se snad o design stránek postará sám? Podle nějakého zadání, ne? :)
17.9.2009 10:29
RE: Augustus
Z toho cos napsal je jasne ze vis o cem mluvis ale me prijde ze je tu podcenovana otazka ceskeho trhu. Gediman chce vydat svoje rpg tady na ceskem pisecku a priznejme si kolim je dobrych rpgcek v cestine? Jazykova bariera je jeden z velkych trumfu na strane Voidu. Dalsi vec ktera je samozrejma je ze svet bude mit unikatni vzhled/o to se postaram/ a tedy sanci zaujmout. Zpocatku na zaklade popisu hra pusobila i na me jako kopie starsich klasik ale pak mi doslo ze tohle je jiny mix fantasy and scifi, alespon co se vzhledu tyce urcite, protoze napr. WH40k ma sice zaklad ve fantasy ale na pohled a vzhledem je to bohapuste scifi, myslim designy atp. Tady se bude vsechno tak nejak zajimave prolinat a to je lakadlo. Ja pevne verim tomu ze pokud Gediman nepodceni zadne detaily a ta knizka bude krasne udelana, plna ilustrace a doprovodnych textu ziska si hrace do zacatku. Vezmi si treba Nejvetsiho konkurenta Voidu Draci doupe ktere tezi jen ze sveho veku protoze vsechny publikace jsou provedeny naprosto odpudive a nove hrace pritahne jen proto ze je tu nejstarsi a vsichni ho dobre znaji. Gediman svuj boj neprohral a pokud bude dusledny a bude prebirat jednu malou planetku za druhou svou duslednosti a velkou hracskou podporou /tim myslim treba free addony na webu,pribehy atp/ nakonec si ziska hrace kteri u jeho rpg dobre pobavi a vsichni budeme spokojeni. Takze se neunahluj a sleduj dalsi vyvoj...
8.9.2009 22:04
RE: the.jesus
Samozřejmě, že jsou dvě cesty. Dobré RPG musí být v prvé řadě hratelné a ve druhé musí dávat hráčům důvod, proč jej hrát. Dnes klasická RPG neměla ve své době konkurenci a vzájemně jsou vůči sobě jedinečná a tedy originální. Dnes mají ještě výhodu v široké hráčské základně, tradici, zavedenosti, známosti etc. Ony mají vůči amatérským novým hrám všechny trumfy v ruce a nemusí se vůbec měnit, když to, co přinášejí, je prověřené. Neustále se však rozšiřují.

Jestli má být Void úspěšný, musí průměrnému hráči dát důvod, proč hrát zrovna jej a nikoli něco jiného. Proč zrovna tohle? To je otázka, kterou si položí každý nový potenciální hráč. To je otázka, kterousi položí vydavatel a jestli na ní dá Gediman uspokojivou odpověď, tak na tom záleží úspěšnost Voidu.

Buď musí přinášet něco nového, co tady ještě nebylo, nebo mít skvěle propracovaný (a svým způsobem tedy revoluční) herní systém. A to nejsou žádné touhy po nějakém experimentálním blábolu, který by uspokojil pár znuděných hráčů, kteří již hráli všechno ostatní. To je prostý fakt.

Protože na začátku bude Void jen další z obrovského kvanta nových RPG, které nejsou vůbec známé, mají nulovou základu i podporu a skoro nikdo je nehraje.

A když na ně narazí nějaký nováček, tak bude chtít důvod, proč začít hrát zrovna tohle a proč nezkusit raději DnD, DrD a spoustu jiných.

Kvůli zodpovězení této nejdůležitější otázky, by tu měly být tyto stránky a proto, že žádnou odpověď nedávají, jsem s nimi i s Voidem nespokojen. Já bych totiž taky Voidu přál, aby se prosadil, ale k tomu je třeba víc než nadšení.
8.9.2009 18:41
Ony navíc ty "experimentální" (tzn. snažící se být revoluční, unikátní) RPG nejsou příliš slavná a mají jen malý okruh fanoušků. Zatímco klasiká RPG stylu DnD nebo WoD si prostě na nic nehrají a už x let jsou víceméně beze změny, přesto dokáží chytit nové fanoušky. To je i cesta Voidu.
8.9.2009 17:53
Ovsem
To Augustus: Otázka ovšem zní co čekáš od dobré rpg? Pokud hledáš jen originální a netradiční herní systém patřiš k nepříliš početné skupině hráčů jelikož předpokládám že drtivá většina rpg-fans hledá především zábavu. Aby hra byla zábavná nesmí být herní systém naobtíž ale ani nemusí být super originál. Stačí když bude prostě jednoduchý a dobře hratelný takže se nechme překvapit. Zaroveň mi přijde dost zbytečný se takhle handrkovat. RPG přece nedělá jen herní systém ale samotná masa herního světa - informace, legendy, estetika. A to všechno bude originál. Gediman má potenciál vytvořit prostředí které hráče vtáhne a pobaví, a to je hlavní smysl všeho snažení: pobavit hráče tak aby si hru užívali.. TJ
19.8.2009 16:05
oprava
Dobře, jsem rád, že si rozumíme. Stejně jsem se obával, že to bude ztráta času.

Jinak ona, tuším, psala, že nemá ráda složitá pravidla, což nahodila spíš mezi řečí. Hlavně byla zklamána z toho, že navzdory avizování tu nic originálního nenašla. Proti tomu budeš patrně zase protestovat tím, že celé to nikdo neviděl, ale základní koncept již ano, v něm by tedy museli hledat originalitu lupou a naděje, že se ještě nějaká objeví, je minimální a stále se zmenšuje;-)

Čím dřív si tohle přiznáš, tím lépe pro Tebe i Void. Sbohem!
19.8.2009 15:19
Skvělé! Ano, už o to nemám zájem :)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Úvod | Projekt Void © 2009-2024
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0157 vteřin