Guestbook - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


13.11.2020 19:35
dotazy
Ahoj Gedimane,
vlákno a plakát jsem sice našel, ale stejně tam nevidím všechno. :(
1) Ten link je pořád stejný? A aktivuje se až ve 20:00? (Píše mi to, že je nefunkční.)
2) Jaká je předpokládaná doba hraní? Má smysl se připojovat, když mám čas tak 2 hodiny?
3) V případě, že to (otázka 2) má smysl (a hraním >2 hod.) - bude tam nějaká možnost, jak postavu zajímavě odkrouhnout?
12.11.2020 7:49
Ahoj :)

Odkaz je normálně na rpgforu ve vláknu Voidu.
12.11.2020 7:05
Void-opengaming
Ahoj Gedimane,
kamarád mi říkal, že budeš pořádat opengaming (ve) Voidu, kde k tomu prosím tě najdu víc informací (ve článcích to není)?
Mám na mysli informace typu, jak se napojit na server, resp. kam poslat FR aby mne šlo přidat do vlákna.
15.10.2020 9:59
Návštěva :)

Jo, měl bych napsat zase nějaký článek, no.
15.10.2020 2:02
Tak jak tu žijete? :)
21.3.2020 21:53
Pravidla pro boj armád funguje jinak, než normální boj postav, takže systém je víc abstraktní.

Všechny útoky způsobují poškození o jeden stupeň (viz str. 11 - Status).
21.3.2020 21:13
aha....a aký majú damage a takéto veci ak majú vlastných vojakov?
21.3.2020 20:54
Jop, všechna opevnění s hodnotou CC/RC mají vlastní vojáky uvnitř, takže mohou bojovat. Je to tam i napsané :)
21.3.2020 20:01
takže zákopy (tie normálne nie tie od ženistov) fungujú ako samostatná armáda z vlastnými vojakmi? lebo ak nie tak nevidím dôvod ako by 8 armor čo sa nemôže hýbať a ešte musí byť zaplnený vojakmi bol nejako lepší ako obyčajná jednotka
21.3.2020 19:58
Jako jakékoliv jiné opevnění. Zákopy jsou uvedeny na str. 25.

Pokud myslíš schopnost ženistů (str. 24), tak to přidá jen bonus + 1 k Armor.
21.3.2020 19:49
a ako vlastne fungujú zákopy vo void armies?
21.3.2020 19:48
ale talismanmy by som sa mohol ovešať celý a stále byť tak nejak efektívny
21.3.2020 19:33
No, v praxi to funguje tak, že si hráč vybere to, co se mu hodí a to nosí u sebe. Tolik toho nikdy není. Teoreticky - věci, které nepotřebuje, si může nechat třeba v kajutě na lodi nebo je prodat, ale hráči je obvykle tak nějak úplně vyškrtnou a "zahodí". Ty předměty potom už nejsou tak drahé, takže to ničemu nevadí.

Samozřejmě, ty vzácnější kousky je asi lepší si nechávat.

Kapacita představuje vše, co postava může nést u sebe a být přitom stále tak nějak bojově efektivní - tedy batoh, pouzdra na vestě a tak. Může si třeba nějaké věci dát do kufru svého auta a když je potřebuje, může se pro ně vrátit a vyměnit si je.
21.3.2020 19:24
hmm.... ako chápem tie implantáty ale nebolo by možné proste mať furik kde si nosím talismany a vybavenie?
21.3.2020 19:02
1. Ceny jsem se snažil vyrovnat v porovnání s ostatními předměty, ale ne vždy se to úplně podařilo. Předně je spousta předmětů, které jsme ještě netestovali. Ale úprava ceny je to nejmenší.

2. Mno, jízdní jednotky se vyskytují třeba i ve Star Wars a Warhammer 40.000, kde fungují jako rychlé přepadové jednotky hlavně do těžších terénů. Co se týče Fantasy, tak tam jsou koně a další jízdní zvířata samozřejmě zcela běžná a používaná mnohem víc.

3. 10 na speciální vybavení. 10 na implantáty a 10 na talismany je ve Void: Science Fantasy. 20 na implantáty je ve Void: Science Fiction a 20 na talismany je ve Void: Fantasy. Fungovalo to tak minule a funguje to tak i nyní.
21.3.2020 17:29
pýtam sa na starú verziu
21.3.2020 17:25
a limit na špeciálne vybavenie a implantáty je vždy 10 alebo je možné mať viac?
21.3.2020 17:24
a ako efektívna by bola armáda používajúca jazdu s koňmi a kopijami proti normálnej void armáde?
21.3.2020 17:23
inak môžem sa opýtať kde sa vzala myšlienka že bicykel stojí polovicu toho čo kôň?
20.3.2020 18:41
Dodělám specializace, potom implantáty/talismany, potom ještě něco menšího pro GMa a potom by měly přijít na řadu zbraně. Nepřátelé potom a vozidla určitě až na konec.
20.3.2020 18:29
alebo časť s vozidlami.....teraz si tak prezerám starú knihu a vidím že bicykel je strašne predražený tak dúfam že v novej verzii to už bude lepšie
20.3.2020 18:06
kedy vlastne príde časť so zbraňami (strelnými)?
16.3.2020 22:43
Jen připomínka:

Pro nové verze jednotlivých částí Základní knihy nebudu zakládat samostatné články ani počítadla stažení. Informaci o nové verzi a jejích změnách napíšu vždy do komentářů. Aktuální verze bude uvedena v úvodním popisku článku.

Takže čas od času koukněte na články o částech Základní knihy a do jejich komentářů.
29.12.2019 23:37
Zatím není moc co komentovat. Uvidím, až ho začnu zveřejňovat.

A musím také zlepšit propagaci.
29.12.2019 22:36
podľa komentárov u predstavenia void 2.0 to vyzerá tak že je každému ukradnutý :(
8.12.2019 16:01
Nabídka
Fajn - do konce roku bych rád ještě alespoň jednou zahrál nějaké to RPG jako GM. Takže jako tradičně tu mám otevřenou nabídku.

Nabízím následující hry:
Void: Sci-Fantasy
Void: Fantasy
Void: Sci-Fi
Aliens vs Predator Void-mod
Terminator Void-mod
Half-Life Void-mod

Můžeme se sejít osobně v herním klubu Mephit (v Praze), ideálně v sobotu. Nebo můžeme zahrát on-line přes Skype nebo Discord, ideálně v pátek nebo v sobotu. Postavy pro vás klidně vytvořím. Pravidla jsou velmi jednoduchá, není třeba je umět, snadno se je naučíte během hry.

Dáme klidně jen nějaký one-shot na vyzkoušení.

Pište sem nebo mě na e-mail ;)
13.9.2019 21:29
Nabídka
Mám tu takovou veřejnou nabídku, která je platná prakticky neustále:

Chtěl by někdo zkusit zahrát Void přes Skype či Discord? Ideálně v pátek či o víkendu.

Klidně Sci-Fantasy, Fantasy, Sci-Fi nebo i ten AvP-mod. Postavy bych klidně připravil sám. Pro začátek můžeme dát nějakou jednodušší misi.
17.8.2019 23:46
Mno, chtělo by to víc propagovat, no :)
17.8.2019 23:20
Ale celkem se ti zvedá návštěvnost sice jen o trochu, ale jo
12.3.2019 22:29
Backend byl hodně modernizován a bude-li čas bude modernizace alespoň v nějaké formě ještě probíhat. Takže web bude moci fungovat i za dalších x let.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Úvod | Projekt Void © 2009-2024
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0108 vteřin