Guestbook - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


22.4.2010 20:32
to Heroes
Jestli sam sebe oznacujes jako "inteligentniho cloveka" a zahrnujes do teto mnoziny i Gedimana, ktereho jak lze vytusit vubec neznas, pak nema vyznam snazit se te o necem presvedcovat, protoze zrejme trpis stejnou nemoci jako mistní samozvany vladce. Tahle egomanie byla take duvod proc se mi pri slove gediman zavira ruka v pest. Mozna jsem omezenec ale kdyz vidim ze je neco spatne a jsem presvedcen o tom ze se nemylim - musim to proste dat najevo... A co se tyce te grafiky zdejsiho webu: delal sem 4 roky Propagační výtvarnictví a grafiku a dva roky se grafikou a designem prakticky zivil takze muzu s cistym svedomim rict ze tohle okolo uz neni ani k smichu...
22.4.2010 19:52
Chápu jak to myslíš, ale řekl bych, že právě vkus je v tom ten hlavní problém. Void má být taktické bojové RPG s prvky wargamingu (chci v jeho systému využít mé zkušenosti z Warzone a W40K), tedy v zásadě dost gamistická hra. Pokud tam jsou lidé, kteří nemají rádi gamistické hry a nesouhlasí s tím, že propojení RPG a wargamingu je vůbec možné, pak jejich rady jsou dosti mimo moji potřebu.

Proto právě jsem se rozhodl, že další poznatky nebudu získávat z (jejich) rad, ale přímo z testování, které tu rozjíždím. Sám na vlastní oči tak uvidim, co funguje a co ne a sám a ihned budu moci pravidla upravit. Což je imho efektivnější varianta :)
22.4.2010 19:31
Vkus je jedna vec, fakticke nedostatky druha (ale to by bylo zas na dlouhe povidani).

Je to zpetna vazba - odstran emoce, vydestluj to, co ti tim chteji sdelit a s tim pracuj. Pak pro tebe bude ta zpetna vazba hodnotna a tim padem bude snazsi pochopit, ze neprokazujes sluzbu ty jim, ale oni tobe a proto je na miste spolknout vlastni jesitnost.
22.4.2010 19:24
Chápu, že lidi na d20 mají trochu jiný vkus, ale taky to můžou podat nějak slušněji (jako jich to tam pár udělalo, takže nemožné to není). A pozor - nejsem jediný, kdo na jejich vyjadřování naráží. V jednom klubu tam na tohle téma vznikla docela dlouhá diskuze.
22.4.2010 19:17
Mimochodem, Gedi, ja jsem tu diskusi na d20 trochu procital a oni maji pravdu. Predstoupis pred narocne publikum s nicim, jejich dobre minene pripominky neberes v potaz a misto toho predlozis dalsi nic - nediv se, ze te potom neberou vazne
22.4.2010 19:12
heroes0
ctu uz asi popate tvuj prispevek 21.4.2010 20:56 a nevim, co si o tom mam myslet. Predpokladam, ze to chapu spravne a ze si nedelas srandu:

Chapes rozdil mezi grafikou a ilustracemi? Grafika to je v tomto pripade nekolik bloku se zelenobilym gradientem a cernym rameckem rozesetych po strance. Ilustrace jsou obrazky (chapej, ne ty panacove vpravo nahore, ani ikonky, ale takove ty obrazky co jsou nekterych v clancich).

Kdyz jsme si vyjasnili toto, existuje nejaky duvod, proc by mel autor ilustraci (mimochodem, kvalitnich) respektovat grafiku webu? (at uz tim myslis cokoliv) Dokazuje to neco? Vylucuje to neco? Znamena to vubec neco?

Co se tyka toho, ze assasins creed delalo par desitek az stovek lidi a ze tohle je web co udelal nejaky jeden admin a ma to byt staromodni RPG, tak to vubec nechapu - michas jablka, pneumatiky a kostely dohromady. Udelat dobrou praci neni otazka poctu lidi, dokonce ani schopnosti nejsou to nejdulezitejsi, dulezity je pristup - umet se podivat na svoji praci, realne ji zhodnotit, najit slaba mista a ta zaplnit nebo odstranit, prijimat kritiku a pracovat s ni, poucit z vlastnich chyb a sbirat zkusenosti nejen svoje, ale i cizi, venovat dilu peci, kterou vyzaduje a pristupovat k nemu s pokorou, ne majetnickou nadutosti.

Na druhou stranu, rikat hovnu zlato umi kazdy, ale smrdet bude stejne.

Soudit lidi podle toho jak se chovaji neni od veci, ale soudit je podle jednoho prispevku, to je docela predcasne.

Kdyz jsi takhle rychle usoudil, ze the.jesus je hloupi neschopa, zatim co vy jste inteligence hyrici tvurci energii (jak pises 22.4.2010 16:58
), copak jsi ty dokazal, ze si o sobe troufas neco takoveho prohlasovat? (protoze ackoliv si nemyslim, ze by the.jesus byl nejaky nadclovek, tak mam pocit ze se navazis do nekoho, komu nesahas ani po kotniky)
22.4.2010 17:19
Další specializace nebudou, neboť by to byly jen variace na Zápasníky a Kněze a tak. A multi-povolání tu mít nechci.
22.4.2010 17:10
ale vždy len jeden typ :)
22.4.2010 17:10
Inak, čo tu dať povolanie neičo ako Paladin alebo skôr inquisitor :) proste bojovník čo má aj nejaké tie mágie bud dobré,alebo v prípade že by to bol inquisitor aj tie zlé :)
22.4.2010 17:02
heroes0
On jen emuluje diskuzní úroveň serveru d20.cz, musím připomenout, že docela dobře.

(ach, proč já se do té d20 pořád navážím :) nechám toho)
22.4.2010 16:58
Poviem ku tomu jedinú vec.To ako to napísal jednoznačne poukazuje na jeho charakter a že je na veľmi hlúpej úrovni :D Preto sa to nemôže dotknúť nás,inteligentných ľudí,urážka sa ma dotkne len od seberovného alebo múdrejšieho človeka a to čo píšeš svedčí o tom, že ti to nie si. Toť vše :D (čakám že budeš reagovať a pekne ostro no to je u človeka tej inteligencie úplne normálne jesusi :D )

22.4.2010 15:31
Psal jsem to tu a napíšu to tedy znovu:
protože mě to baví.

Sďáblem.
22.4.2010 15:15
Jo a diky za smazani profilu. Vidim ze sis vsimnul obrazku a tvoje ego neselhalo:) I kdyz me to mrzi musim ti rict jediny: Ses idiot a umis hovno doufam ze na to brzo prijdes, a zacnes se chovat jako s nalezitou pokorou ke tvym dovednostem... Sbohem
22.4.2010 15:11
Hele Gedi na rovinu: Ja nemam ohledy. Proste kdyz neco stoji za hovno tak ti to hned reknu. Nebudu privirat oci a placat te po zadech protoze je to cesky RPG, nebo protoze ses na to sam. Je mi to jedno jestli ty na tom delas sam po praci a nebo Vas na tom pracuje 30 na plny uvazek. Proste to co si zatim predved podle me nestoji ani za cteni. Neprinesl si absolutne nic noveho, NIC. System, prostredi, forma... vsechno tu bylo a lepe zpracovane. Takze mi rekni: Proc to delas? Proc chces vlastni RPG kdyz evidentne nemas napady? /myslim originalni napady - ne zkopirovane veci z WH40K,MCh,SW s jinym jmenem/
21.4.2010 21:13
Tak takéto vplyvy poznám,napríklad v jeden deň hrá na mojom webe s 10 ľudí a na druhý deň 5 lebo ostatný odišli ku konkurencii :D a potom ti na web začnú spamovať a do každej sekcie písať odkaz na tie ich weby :D Ja som to vymyslel to Naruto Rpg v podstate,no na jednom webe to bolo,ale nerozvinuté a proste o ničom :) a čo je ten web na scéne vzniklo 5 dalších a 80% majú také ako ja :D
21.4.2010 21:01
the.jesus je fajn člověk, znám ho přes net už dlouho, dobře jsme si pokecali a kreslí nádherně (styl jako Paul Bonner a na toho mám slabost). Bohužel od dob, kdy zavítal na server d20, postihla jeho mysl nějaká temná korupce či co. Stal se z něj úplně někdo jiný a to téměř ze dne na den. Je to škoda no. Je s podivem, jaký na lidi má tamní společnost vliv (i když pár lidí je tam v poho, to zas musim nechat).
21.4.2010 20:56
No neviem neviem.Moc to nevypadá že by túto grafiku rešpektoval.Taktiež tu kládol akési štandardy ako by mala hra v dnešnej dobe vyzerať,ale na takej hre ako ja neviem Assasin Cred alebo neviem čo presne myslel pracujú desiatky až stovky ľudí.Ten kto nejaký web vyrobí, hocijaký Admin nemá toľko času aby zvládol to čo niekoľko desiatok ľudí aby vytvoril niečo, čo by sme my ľudia kupovali v obchodoch, to si myslím že ani nechcú,chcú vytvoriť Roleplay so starým dobrým štýlom,a nie niečo iné.Súdim ľudí podľa toho ako sa správajú a taký príspevok nevypadal priam najlepšie,navyše sa pozri len na jeho fotku ktorú mal,to je zosmiešnenie
21.4.2010 19:16
hej, tohle jsem psal ja - jsem asi pastnul the.jesuse do autora. pardon:)
21.4.2010 19:14
heroes0
Za to, ze rikas the.jesusovi, jehoz vubec neznas, ze v zivote nic nedokazal by sis mel dat facku (kdyz pro nic jineho, tak ciste proto, ze odsuzujes nekoho o kom nic nevis). Jestli "timto muzem" myslis Gedimana, dej si druhou facku (ciste proto, ze vyzdvyhujes vlastnosti nekoho o kom nic nevis, nehlede na to, ze je nema)

Az s fackovanim skoncis, podivej se na ty hezky vypadajici ilustrace u prvnich clanku, abys videl neco z toho, co the.jesus v zivote dokazal.

PS: muzu zodpovedne rict, ze udelat takovyhle web JE sranda, ale verim, ze cokoliv na nem upravit musi byt peklo:)
21.4.2010 18:19
heroes0
Co se týče hry, myslím, že zatím bude stačit jedna místnost (o rozdělení jsem taky uvažoval).
21.4.2010 18:18
Ehm :) Kostru webu dělal Razer, já jsem k tomu jen udělal grafiku a změnil pár nastavení
21.4.2010 18:09
Vravíš tu na iných a ti si si v živote ničoho nedokázal,ak áno, ukáž mi napríklad tvoj super web,alebo tvoju celosvetovo uznávanú hru.Tento muž ma určite vysokú školu a dobré programátorské schopnosti.Ak si myslíš že vytvoriť čo i len takýto web je ľahké,tak to skús :D
21.4.2010 17:55
Páni! Ze ti nekdo napise, ze se mu Void libi bych snad jeste chapal jako nedostatek rozhledu a soudnosti. Ale ze ti nekdo napise: "ze ho zaujala grafika tveho webu". Hej!!! Jestli je tvoje RPG urceno takovym - pak si splnil vsechna ocekavani na jednicku, absolutne ve vsech aspektech vcetne ilustraci...
21.4.2010 17:47
Nechcem zbytočne spamovať ale bolo by dobré to trocha viac podeliť aby bol web priehľadnejší.V Hernej miestnosti sa píše čokoľvek aj čo vôbec nesúvisí s hrou alebo aj príbehom.Preto by som navrhol vytvoriť ešte min. jednu miestnosť kde budu reči ku príbehu a aj nové postavy.V Hernej miestnosti by mali byť len a len tie podstatné veci a nič čo by narušovalo hru a príbeh.Môj názor,samozrejme je to len názor ako myslím že by to zlepšilo hru :) (niečo také sa hrá dobre na fórach, to len musím podotknúť pre množstvo sekcii a podobne :) )
21.4.2010 17:23
Našiel som tu arty civilizovaných národov a tam sú elfovia s takými super helmami ako napríklad vo Warhameri majú Eldarovia.No teraz ked som už ten hráč a tam kde sú národy,vypadajú elfovia úplne tak isto ako ľudia len majú tie uši,tak že či to je fakt len o tej helme alebo majú vypadať nejako inak. :) No a inak,tvár temných elfov býva čierna. :)
21.4.2010 17:03
fajn,dalšie čítanie takže bud to spravím ešte dnes,alebo až zajtra lebo dnes to mám ešte nabité :)
21.4.2010 16:51
Ok, pasuji tě na Hráče ;)
21.4.2010 16:50
No za nič neručím či sa to naučím alebo či pritom vydržím.Ale chcem to skúsiť,tak áno chcem :)
21.4.2010 16:46
Mno vida... :) Tak jestli chceš, můžeš se přidat. Já ti zvednu úroveň na Hráče a více info v patřičném klubu.
21.4.2010 16:39
JA sa napríklad tiež venujem takému tvorivejšiemu Rpg (to nemyslím ako urážku :D) kedže sledujem aj Naruto,čo tu myslím nik nesleduje :D no ale ako typický fantasy maniak ma to zaujíma,bitky,schopnosti,super príbeh a situácie :D.No tak aj ja som vyrobil web FFRPG čo znamená FanFiction Roleplay game. Hrá sa pomocou textov,nie pomocou presných dát,stačí ked má niekto fantáziu a vytvorí si postavu (hrdinu) a rozvíja jej príbeh,schopnosti a podobne. No ale tak či tak som sa chcel niečo priučiť vo web svete ako stránku zdokonaliť,možno tak ako vy,ale bolo by to myslím až moc zložité :) No každopádne ma zaujala grafika a priehľadnosť webu a tak trochu aj to spojenie Fantasy a Sci-Fi čo je dosť netradičné ale nie nemožné,taktiež som hral aj toho Warhammera napríklad,no dobrá myšlienka a som zvedavý jak sa to bude hrať :) no je to pre začiatočníka veľmi komplikované :)
21.4.2010 16:30
Tomu ja samozrejme chápem,niesom jeden s tých hlúpach ľudí :D a odpoved na ostatné otázky? :)
21.4.2010 15:22
Void je "stolní" RPG, prostě pen-and-paper, jako Dračí doupě třeba. Není to žádná počítačová hra :) Doufám, že se ptáš na tohle :)
21.4.2010 14:38
???
Ahoj,som tu nový a ťažko sa tu orientuje ako začať vlastne hrať.Prečítal som si Beta- verziu, stretol som sa zatiaľ len s hrami ako Icewind dale alebo NWN ktoré sú založené na podobnom princípe,chápem že toto funguje hlavne na základe textov a podobne :) no k veci. Hrá sa už? Kde sa dá hrať? Kto mi to bližšie vysvetlí. Dá sa už vytvoriť nejaká postava? Hrá sa v týmoch alebo sám?
20.4.2010 6:46
moje nejoblíbenější scéna v filmu
19.4.2010 21:24
Dobrá :)
19.4.2010 21:22
ikona
co říkáte na mojí ikonu?
5.4.2010 15:04
kdy už bude ten novej článek???
2.4.2010 20:37
V pondělí by měl dorazit ;)
2.4.2010 19:51
tak chystáse nějakej novej článek nebo ne??? a jestli ano tak za jak dlouho???
1.4.2010 18:59
Jj, Elfové dostali nesmrtelnost od boha smrti jako odměnu za své služby a tahle vlastnost jim už zůstala i po jejich rozdělení na Vznešené, Temné a Lesní.
1.4.2010 18:50
co když elf uctívá jinýho boha než toho smrti taky je nesmrtelnej???
25.3.2010 14:22
jj to znám, jen jsem neznal tu zkratku :)
24.3.2010 21:13
Dračí doupě :)
24.3.2010 20:00
Co je to DrD?
21.3.2010 15:55
Prioritně chci dodělat novou betaverzi, mám na to týden :)
21.3.2010 15:45
A něco nového už připravuješ? Že se tady toho od těch zbraní moc nezměnilo :)
19.3.2010 20:34
No to brzo, kdyz uz tu mas nejakych 25 clanku o vsem moznem:) Ze by se nakonec ukazalo, ze to ma i hlavu a patu?
18.3.2010 16:34
Jo, brzo zase něco vypustím. Teď jsem dělal dlouho na pravidlech, ale posledních pár dní pracuju na takovém úvodu do světa Voidu: Sci-Fantasy - něco o historii a tak.
18.3.2010 13:39
nechtěl bys už zveřejnit něco nevého o Voidu
7.3.2010 23:23
To já vím :)
7.3.2010 20:38
Pravda je, tvůj nový projekt
Invasion je pravděpodobně z hlediska
Čistě herního potencionálu by byl snáze
Uveditelný na trh než Void.
Snaha vytvořit co nejkoplexnější pravidla neznamená
I nejhratelnější. Zkus se nad tím zamyslet!!
!!
7.3.2010 20:22
gamebood
Todle je fakt ještě lepší než Void ! - vydej to jako gamebook, to se určitě neztratí - pravidla stylem - pokud jsi to udělal otoč na str. 70 - tak sofistikovaný pravdila jsem viděl naposled u člověče nezlob se.
6.3.2010 14:17
Jakýkoliv dotazy k testovací hře pište do toho testovacího fóra, tady se to bude trochu plést
6.3.2010 14:15
jj všiml jsem si - ještě bych si potřeboval prolítnout pravidla !!! :)
6.3.2010 14:15
Proč by ne? :) Jen to chce trochu ztrpení, než něco napíšu :)
6.3.2010 14:11
na tom testovacím foru se neobjevujou komenty
6.3.2010 12:24
jj, třeba Invasion :)
Já bych byl pro to, aby se Invasion přidal do seznamu k Voidům
3.3.2010 20:11
A vlastně void.cz je už stejně zabraný :)
3.3.2010 20:09
aha
3.3.2010 19:24
Jo, původně jsem to tak chtěl nazvat, ale pak jsem si řekl, že co kdybych sem chtěl dát i jiné věci - např. teď se to osvědčilo :)
3.3.2010 18:14
mám menčí otázku není divný že se tento web menuje gediman.cz kdyď tenhle web je hlavně o voidu a Gediman je ten vědec či co neměl by se tento web menovat třeba Void web XD
23.2.2010 19:26
Já vím, pošlu to tak den před koncem.
23.2.2010 17:54
No to by bylo nestesti ;)

Radsi to nenechavej uplne na posledni chvili - co nedojde vcas, nebude hodnoceno
23.2.2010 8:54
Jj, proto tu teď nepřibývaly žádné články, hned od začátku soutěže jsem na tom dělal. Už budu dokončovat, ale pošlu to raději až na poslední chvíli... co kdyby mě ještě něco napadlo :)
22.2.2010 18:10
Čau Gedimane, půlka RPG kuchyně pryč, jak to vidíš s účastí, dáš něco dohromady ?
14.2.2010 10:52
to skew
To jsem tam nedal ja ale muj klient:). Ja nemam zadnou prezentaci na inetu, ale chystam se na vlastni web, bohuzel moc nestiham. DevArt ani HumaArt me zatim nelaka...
14.2.2010 10:42
the.jesus
Když už to dáváš na facebook, máš i něco třeba na devartu nebo humanart.cz ?
14.2.2010 0:01
Pěkné ;)
13.2.2010 22:34
to Fritzs
Mrkni treba sem, jinak webovka je v planu ale nestiham:)
http://www.facebook.com/album.php?aid=176938&id=153750664244&ref=mf

12.2.2010 19:25
Ja nemyslel obrazky, ale princip. Vis jak, kdyz uz jsi se do tech vektoru tak polozil, byla by skoda toho nevyuzit - treba ze by vystrelovali vektor, co nepratelum zlame nohy.

Kdyz nechces sklary a tenzoty, tak by mohli byt jeste atraktorove zbrane, co vystreli atraktor, co nepratelum zlame ruce.

Serii bych zavrsil fraktalovymi zbranemi, co vystreli fraktal, ktery nepratelum sice nic nezlame, zato jim roztrhne hubu od ucha k uchu
11.2.2010 19:01
Ne, ani tenzorové :)
11.2.2010 18:32
A budou ve Voidu i skalarové zbraně?
10.2.2010 21:02
Uh, teď tě asi nechápu :) Ty obrázky zbraní tady JSOU vektorové, tedy odpověď na otázku: ano.
10.2.2010 19:58
Budou ve Voidu take vektorove zbrane?
10.2.2010 14:34
no právě - v drtivé většině je ale grafická úprava absolutně otřesná - a to i u DrD, Stínu meče a jiných "wordovských" formátování. Minimalistické pojetí je dobré, ale chce to vědět co a jak - a ne jen základní dormátování stránky ve wordu nebo dělení na 3 sloupce. Proto to chce se podívat na něco z čeho lze čerpat jako ze solidního zdroje (design stránky nějakého renomovaného časopisu nebo publikace).
9.2.2010 23:41
Protože, když se tak koukám na ty free PDFka, tak grafika je u většiny beztak minimální (pokud vůbec nějaká) a v drtivé většině tvořena autorem pravidel, takže v tomhle nebudu žádná výjimka. ;)
9.2.2010 22:50
Vím, že to myslíš ironicky, ale souhlasím :) Celá příručka totiž bude ve vektorové grafice a můj styl kresby se k tomu skutečně hodí víc :)
9.2.2010 22:05
ilustrace
Gedimane, Jesus ikdyby čas měl, tak pro tebe nic neudělá, protože to je jako kdyby to rovnou vyhodil do odpaďáku - navíc k té hře se hodí ideálně tvuj styl kresby :-)
9.2.2010 15:19
Btw, Fritzsi, jsi z Prahy? :)
9.2.2010 15:01
Myslím, že Jesus se tehdá vyjádřil nějak v tom smyslu, že dokud nebude jisté, jak Void vyjde, tak další kreslit nebude, protože má zakázky od dalších lidí. Vzhledem k tomu, že Void bude zpočátku určitě jen jako free pdf, tak těžko říct, jestli na kreslení "zdarma" bude mít čas, zdroje a náladu. Minimálně ale řekl, že setting je inspirativní, pokud si pamatuji dobře...
9.2.2010 14:49
Myslím ty v galerii.
9.2.2010 9:08
Záleží na tom, které myslíš ;)
9.2.2010 9:04
By mě zajímalo, jesi budoui další obrázky? Je to totiž jedinná kvalitní věc na celém Voidu.
4.2.2010 19:52
Je az zarazejici, kolika lidem evokuje Gedimanova tvorba cirkusovou tematiku :)
4.2.2010 19:19
Výbornej vtip, tak pročs tam tu postavu teda posílal, aby ses ztrapnil? To nebylo ani potřeba vzhledem k tvým obrázkům zbraní :D
Teď se ještě budeš účastnit soutěže ve tvorbě RPG po tom cos tady předvedl :) . Tahle stránka je jak cirkusové představení kde učínkuje jen jeden klaun….
4.2.2010 16:33
Gediman: ok, jsem se ptal ze zajímavosti, jestli víš do čeho zhruba jdeš.
...
Popřemýšlím o tom, když se mi bude chtít.
4.2.2010 15:44
skew
btw, nechtěl by ses regnout a nahrát ikonku? Samá řada šedých otazníků mi přijde taková... nic moc :)
4.2.2010 15:41
Jj, četl, ale už je to nějakou dobu, takže si to asi přečtu znova. V paměti mi uvízla taková ta politická hra, co vypadala jak článek z novin. Pěkný nápad :)
4.2.2010 15:20
Gedimana, btw, četl jsi některé z těch předešlých her z kuchyně ?
4.2.2010 13:06
Heh, o nějaké umístění mi ani moc nešlo :)
4.2.2010 13:04
Nedivil bych se kdyby to dopadlo asi tak stejně „dobře“ jako Gedimanova postava Ghamtrarg jenž skončila na skvělém 17.místě ze 17 zúčastnených.
http://rpgforum.cz/clanky/vyhodnoceni-souteze-o-nejlepsi-postavu-2009
3.2.2010 20:18
Heh, to by docela být problém mohl, ale to podle toho co uděláš za hru, že jo...
3.2.2010 19:57
Na soutěž se dost těším, dám si alespoň na chvíli voraz od Voidu, přijdu na jiné myšlenky... Pokud se to ujme, není koneckonců problém to zpětně zakomponovat do Voidu ;)
3.2.2010 19:21
skew
Z nyxu - tam je vsechno :)
3.2.2010 19:17
CyberWolf:
Aha, ten první post byl pochopitelně na gedimana. Jo, tak přeju dávku kreativity i tobě.

Btw, odkud jsi se o RPG kuchyni dozvěděl ?
3.2.2010 19:15
To je dobrá haluz, zrovna včera jsem na RPGf zmiňoval že zvažuju že ti pošlu odkaz... teď to bude vypadat, že jsem to fakt udělal :)
...
Ale co, přeju ti v soutěži dávku kreativity a potkáme se tam (teda snad se budu taky účastnit).
3.2.2010 19:06
Gediman: To rad slysim:) Taky jsem si rikal, ze bych tomu tech 14 (odpole)dni venoval - trocha improvizace jednou za cas prijde k duhu.

the.jesus: Ja uz ho videl dvakrat, hologram to neni:)
3.2.2010 12:33
to Ged
Hej dal bych nevim co abych te mohl nekdy videt na zivo! Opravdu bych chtel vedet jak se jmenujes jak vypadas kdo si protoze tohle je cim dal neuveritelnejsi...
2.2.2010 20:25
Jj, samozřejmě že do toho půjdu. :) Tuhle soutěž jsem poprvé objevil někdy před rokem, ale to už bylo pozdě. Tohle kolo si ale ujít nenechám.
2.2.2010 19:46
Vyzva
Gedi, nekde jsi tu (?) rikal, ze tohle sis udelal jako zkousku a ze v ni chces sam obstat a kdesi cosi. Delka zkousek se ale zpravidla nepocita na roky, tak proc si neudelat takovou mensi, zato poradnou zkousku?

http://rpgforum.cz/clanky/uvarte-vlastni-hru-v-rpg-kuchyni-2010

Za 14 dni spichnout RPG obsahujici neco z nabizenych ingredienci (jenz budou znamy na zacatku souteze). Nejlepsi vytvor pujde do tisku, ostatni se alespon dostanou do povedomi (stejne jako jejich tvurci)

Tak co? Nepujdes do toho? Dva tydny jsou dost dlouha doba na to, aby se dalo neco sfouknout, soucasne dost kratka na to, aby si na tom clovek vylamal zuby.
27.12.2009 12:32
LOL
Gedimane, kdyby amaterismus, tvurci masochismus nebo sebezboznovani byly olympijske discipliny, mas z kazde medaily :D

Pokud budes i nadale srat na dobre minene rady, skoncis tragicky
25.12.2009 16:08
??
cus chodis jeste na postavy.cz??.....odpovez mi kdyztak tam diky
8.12.2009 22:04
!
Ok takze si tim vlastne priznal ze ses puvodne choval jako ****t kdyz si mezi d20kare prisel. A ze vyvoj nyni postoupil jen diky nim. Na moje dotazy si opet neodpovedel. No v podstate si tim jen zpochybnil co si rekl puvodne. Ale tva predstava se nemeni, jak jinak. Souhlasim tohle nema cenu. Hodnota diskuze = 0. Takze s tim skoncime. Mej se...
8.12.2009 21:55
Ach jo. Tyto postoje jsem zastával, když jsem na d20 přišel. Pak jsem uviděl, že takhle to nejde a začal jsem dávat na rady, číst další RPG a měnit podle toho systém na jednodušší. Zahození původního systému a práce na novém také znamená, že hra nebude dokončena hned, ale že to zase nějakou dobu potrvá.

Už mě tahle debata vážně přestává bavit. Nevidím její smysl a účel. Takže já osobně s ní už končím.
8.12.2009 21:45
!!!!
Ne, nenahodil jsem ti vubec, natoz pak na smec. Za prve si mi neodpovedel na odstavec "Založím web, zveřejním tolik textu, přijde jeden člověk, řekne "vykašli se na to" a já se na to okamžitě vykašlu?"" Vubec si nezareagoval proc? Uvedl sem pomerne markantni statisticke upresneni...

Za 2)Pristup si nezmenil: porad si pijavice. Vysaval si sve dve RPG ktere si cetl. A trvalo ti mesic dokazovani nefunkcnosti nez si se prisal na system na ktery te upozornil Blaine. Tvuj pristup je stale totozny. A navic dole jsem ti vicekrat psal ze Void je ted hratelnejsi jen diky ohromujici ochote lidi z d20ky. Ve smyslu ze si nakonec dal na jejich rady.

Nenapadal jsem te kvuli tomu ze neprijmas zadne navrhy od ostatnich ale kvuli tomu jak arogantne na ne reagujes viz. sahodlouha diskuze na tema ignorance, arogance.

Nejak nikde dole nevidim ze bych psal ze nechces poradit to spis ty sam, aliaz reci kolem Gary Gygaxe a GW, atd. Takze kde je ten smec?

A odstavec Proc je tvuj projekt na webu. Zase zadna reakce nebo objasneni. Tak mi neco povidej o pristupu.A opet tam ode mne neni nic o cizich radach. Jen ti pisu ze, kdyz ty sam postulujes, ze: "Nazory ostatnich pro tebe hraji vedlejsi roli, a ze prezentujes jen kvuli tomu aby ses motivoval", tak ti nejde o hrace nebo jejich zabavu, ale o ukojeni tveho ega, kdyz se snazis publikovat?

Mozna jsem neco prehledl?

8.12.2009 20:58
Ano, změnil jsem svůj přístup a dal na cizí rady, původní pravidla zahodil. Důkaz jako hrom. Díky, nahodils mi na smeč :)
8.12.2009 20:52
Re:!!!!
!!!Ohledne tech Atlantanu a Lovcu ano libily se mi. 2. Slovem dva. A bylo to v dobe kdy si tech kmenu jeste neudelal dalsich 40 na to nezapominej. A encyklopedie se mi skutecne libila dokud si ji nezahltil svymi jednotkami jejichz uroven je nadnesene receno pochybna. Ale myslenku pridavat sve vlastni jednotky do frakci jsem nikdy nepodporoval. Zkus se zeptat nekoho kdo neni tvuj kamarad a ma rad treba Warzone, co si mysli o tvych dodanych jednotkach a napadech?

""Založím web, zveřejním tolik textu, přijde jeden člověk, řekne "vykašli se na to" a já se na to okamžitě vykašlu?""
Ne tak to neni, postup je nasledujici:
Zalozim web, prezentuji se, zjistim ze muj vytvor nestoji za nic /jinak bys ho asi nepredelaval ze/, a drtiva vetsina / tak 85% projed si historii/ mi rekne: Vykasli se na to nestoji to za nic.
A to uz neni stejne ne?

Proc je tvuj projekt na webu? Jestli je to co si postoval dole /"Ze zkušenosti vím, že když něco píšu sám pro sebe, snadno příjdu o motivaci"/ tva odpoved tak tim rikas ze to zase delas jen sobecky, protoze ostatni potrebujes jen pro svou motivaci takze to nedelas kvuli hracum nebo jejich zabave ale jen sam pro sebe. Cimz podporujes moji tezy o neukojenych ambicich jestli tvoris JEN kvuli sobe ale hledas nakladatele a chces verejne publikovat!?

A ted trocha historie:
Jako, je to ok, mít to nejtěžší za sebou a už se jen zabývat vymýšlením backgroundu. Ale takhle lehké to zas mít nechci :)"
A cos udelal s pravidly 3:16?

"Pravidla Voidu jsou jednoduchá a tudíž mohou dát na kvantitu..."
No myslim ze si o nich dole mluvil ted jinak ne...

"Možná bych k nim (radam) přihlédl kdyby se práce na Voidu teprve rozjížděly, leč ony se spíš už chylí k finiši :)"
Mluvili sme o te aroganci. Tohle si psal nez vyslo najevo ze si cetl 2 rpg vid?

"Primárním kritériem úspěchu bude vydání u vydavatele."
Delas to samozrejme jen pro sebe protoze te to bavi...

"...ale nikdy jsem neplánoval, že dám na něčí rady nebo že přijmu nečí pomoc byť by to byl sám Gary Gygax nebo celé tvůrčí osazenstvo Games Workshopu."
Tohle neni ani trochu chvastani takze me namitky jsou opravdu zcela nekorektni ze ano.

"...vše, na co narážíš a co se NEtýká vybalancovanosti statistik a atributů je pro mě irelevantní informace :) Resp. NEbudu odpodlahy měnit pravidla jen kvůli tvému rozboru :) Bez urážky."
Tohle jsi napsal Jersonovi:D. Uz ti to konecne dochazi...

"Void není žádné experimentální RPG, je to oldschoolovka typu DrD/DnD."
No jasne par postu dolu si psal ze styl DnD nepripada v uvahu...

"Něco ve stylu zahození systému d100? Ne, děkuji :) d20 mi nikdo nepodstrčí, nikdo! Muhaha! :)"
Samozrejme. Mel bych pokracovat. Je jasne ze o tom jaky mam mit system smysl, co od nej /systemu/ ocekavas se nemeni. Kdepak na to mi neskocis...
24.11.2009 20:28
su tu
18.11.2009 15:55
Jj, vidím. A už vím proč jsem na to neragoval :) Postnul jsi to, když jsem byl v práci a v práci nám to některé weby blokuje. A pak už to asi bylo zahrabáno v dalších příspěvcích, tak jsem si na to nevzpoměl. Doma na to kouknu. Dík za připomenutí.
18.11.2009 15:02
3:16
Gedimane, nevim jestli jsi to na d20.cz zaznamenal, ale postoval jsem ti jednoduchy system. Je to sice trochu indie, ale myslim si, ze pokud chces rict o Voidu, ze je jednoduchy, chtelo by to kouknout na jednoduche systemy a srovnat.
Jestli chces, muzu ti ten link jeste jednou poslat, ale nevim, jestli muzu tady, prece jen bych nerad porusoval autorska prava:)
14.11.2009 10:31
ber to tak že většina hráčů bude lepších než já :-) já sem odchovanej pc hrama :p
13.11.2009 14:28
Ty zřejmě myslíš tvorbu postavy :) Ano, přiznávám, tam se hází mnohokrát, ale protože je to jen jednou za hru (resp. tažení), nemělo by to vadit.

Nicméně vymýšlím jiné způsoby.
13.11.2009 9:53
fritzs
Gediman: no já bych taky zmenšil ten rozsah náhodnosti + nějak zredukoval tu nutnost tolikrát házet kostkou jestli by to šlo to mi totiž trochu vadí


pokud jsi ho viděl můžeš napsat nějaký nespoileroidní názor např. k Tetsuro Hoshino
12.11.2009 17:08
Tak jinak. čím ten parní motor pohybuje?

Z toho co jsem napsal níže myslím jasně vypovídá, že nejsem.
12.11.2009 15:59
Gediman: Prostě fungují.

Eště se nabízí otázka, jesi si ochotný se radami ohledně settingu i řídit...
12.11.2009 14:39
A je tak ze zvědavosti, jak přesně fungují parní pohony v Galaxy Express 999?
12.11.2009 14:29
Takhle, rady ohledně systému jsem (a vždycky jsem byl) ochoten přijmout. Ale rady ohledně settingu jsou už trochu zbytečné, nic proti tobě. Já neznám tvůj styl, jaké sci-fi a fantasy se ti líbí, a proto nemůžu zaručit, že zrovna tobě se setting líbit bude.

Protože ano, je to věc subjektivního názoru. Znám lidi, kteří považují Star Wars za blbost, znám lidi, kteří považují Star Trek za blbost, znám lidi, kteří považují W40K za blbost. Taky znám lidi, co tyhle settingy považují za vrchol dokonalosti a hltají každou informaci o nich. (já k nim patřím :)
12.11.2009 14:09
Setting není věc subjektivního názoru. Promiň ale například parní kosmické lodi působí hloupě víceméně v jakémkoliv settingu, Galaxy Express 999 je vyjímka.

Taky nepotřebuješ x ras. Plně si vystačíš s 5ti.
12.11.2009 13:21
Na setting se neptám, protože setting je věc subjektivního názoru. :) Ale jinak ano, stačí.
12.11.2009 13:03
1.)Rasy, které jsou více než jenom čísla
2.)Méně angličtiny
3.)Méně atributů
4.)Méně náhodilosti
5.)Jiný, lepší setting

Stačí?
12.11.2009 10:34
Už som napísal...
Predovšetkým sadnúť si na pol roka k viacerým zahraničným RPG pravidlám (ako si ich zaobstaráš, nechám na tebe...) a študovať, ako sú písané a prečo sú tak písané.

A potom môžeš túto anketu otvoriť znovu.
12.11.2009 9:23
anketa
Dovolil bych si menší anketku.

Dejme tomu, že chci Void předělat. Co by měla mít nová verze? Od každého z vás bych prosil krátce, stručně, výstižně (nejlépe jednou větou) tři věci, které by tam nejraději viděl.

Dám příklad:
1. házení dvacetistěnnou
2. zrušit povolání, místo nich kupování výhod/nevýhod alá GURPS
3. přednastavené základní atributy, které se jen modifikují podle rasy/výhod/nevýhod … whatever.

Pokud tedy skutečně představujete výstižný vzorek běžné hráčské komunity, tak by mě zajímalo co všechno bych měl eventuálně udělat, abych se trefil do "vkusu". Čistě pro moji informaci.

(stejnou anketu jsem dal i na d20)
10.11.2009 21:18
Takže, když budu mít extra smůlu při tvorbě postavy, tak budu bité dokud mi taková postava nezemře?

Super, to hře přidá na zábavnosti!!!
10.11.2009 17:13
Pokud má jeden super-štěstí a druhý vyloženou smůlu, tak k tomu dojít může. Může k tomu taky dojít, pokud jeden má naboostěnou postavu implantátama, zatímco druhý má zpřerážené kosti v nohách.
10.11.2009 16:05
lol
Hej, Gedi, gedi! Je to pravda, že v téhle hře můžu mít v partě dvě postavy z nichž jedna ujde za kolo 800 metru a druhá jenom 6?
10.11.2009 11:01
Fritzs
Gediman: Úplně všechno je tam špatně, tj. špatně je celý systém hodů, špatně jsou nastavené rasy a samotný náhodný generátor postav je špatný. "Povolání" máš rovněž špatná. Bojový systém je směšný. Setting je trapný.

Ten systém nemá žádnou dobrou kvalitu. Dokonce není ani šokující a nechutný jako FATAL, nebo přehnaný jako RIFTS. Je prostě jenom špatný.

Jedinný, kdo to může vidět jinak je někdo, kdo nikdy žádné jiné RPG neviděl, nečetl dobrou knihu, neviděl dobrý film a nehrál dobrou PC hru... takže 12tiletý začátečník to může vidět jako geniální záležitost jeliko prostě nemá srovnání...
10.11.2009 9:28
Začiatočníkmi?!?
Ktorými? To snáď nemyslíš vážne...
10.11.2009 7:51
Nekonkrétní odpověď. Možná když mi to přesně vysvětlíš, nemusela by restartovaná verze (pokud by k ní teoreticky došlo) být stejně "špatná".

...
Tak třeba mezi začátečníky pro které bude Void určen.
10.11.2009 6:11
Fritzs
Celý tvůj systém je postavený na špatném základě. Začni znovu.

A můžu se zeptak, kde jsi narazil na pozotivní odezvu...?
9.11.2009 22:39
Tak, a teď mi řekni, co myslíš tím prohnilým jádrem.

A BTW: Ano.
9.11.2009 22:18
Fritzs
Gediman: Ale já sem si prošel poslední verzi... oproti první prakticky jen povrchové změny, které nic neřeší, aprotože prohnilé je samotné jádro. A BTW: narazilů jsi už na nějakou pozitivní odezvu?
9.11.2009 17:34
Fritzs
Jako takhle, pokud tu chceš neustále mlýt dokola o tom jednom a tom samém (příspěvky bez jakékoliv hodnoty nebo přínosu), tak ti předem říkám, že nemusíš. Neztrácej drahocenný čas.

Pokud ale někdy změníš názor, zase tě tu uvítáme :)
9.11.2009 17:06
to Razer: Dik moc.
9.11.2009 16:55
fritzs
tak minimálně vytvořit několik webů včetně tohoto ze kterých odchází spokojení návštěvníci :-)
9.11.2009 16:52
Fritzs
Razer: A ty jsi dokázal...?

Gediman: By mě zajímalo kdo to bude hrát... déle než 5 minut.
9.11.2009 16:48
btw hezké obrázky jesusi hlavně ten poslední/první :)
9.11.2009 16:48
fritzs
a co jsi dokázal ty?
9.11.2009 16:11
Re Fritzs
Takovehle reakce na nic z niceho a jeste takovouto formou svedci jen o jedine veci...
9.11.2009 16:01
Ok, nelíbí se ti to, to už tu víme. Musíš to pořád dávat najevo?
9.11.2009 16:00
Jéžiš, tadle s****a ještě furt roste?
28.10.2009 12:24
Aha, tak nic, refresh :)
28.10.2009 12:23
Ten první obrázek je nějak rozhozený...
28.10.2009 12:19
galerie zprovozněna
tak sem zprovoznil galerii obrázky mohou přidávat jen admini ostatním se zobrazujou rovnou jen obrázky

to D pod každým obrázkem je delete a můžete obrázky vymazat zatím sou tam jen testovací
20.10.2009 17:10
Pro sekci Diskuze jsem využití nenašel, tak jsem dal na radu Jesuse a předělal ji na Galerii, kam budu dávat jeho obrázky. Kromě toho se ale samozřejmě objeví i v nových článcích i s přidruženým popisem.

Zatím je nefunkční.
15.10.2009 17:43
Nuž...
... o čas sa nebojím. Skôr ma desí predstava šírky tvojho rozhľadu, keď s minimom skúseností sa snažíš nadizajnovať moderný systém, ktorý má ešte k tomu osloviť masy.
15.10.2009 17:03
Samozřejmě že udělám cokoliv, aby byla publikovatelná. :) Kdybych dělal pravidla jen pro jednu družinu, asi bych kvůli tomu nezakládal web, neplatil doménu, a vůbec do toho nedával tolik času jako dávám.
15.10.2009 16:19
to the.Jesus
Mno, na to má príliš málo skúseností. Ak by na tom pracoval ďalšie dva roky a popri tom testoval aspoň s tridsiatimi rozličnými ľuďmi (najmä s takými, ktorých vôbec nepozná - čiže cez net, kedy im pošle pravidlá a nechá ich to otestovať a získa od nich reakcie).

Potom MOŽNO aj hej.
15.10.2009 16:12
to Joe
Dik za pochvalu mych ilustraci. S tim vydanim s tebou sice nesouhlasim protoze verim ze Gediman s temi pravidly nalozi tak aby byla publikovatelna ale to je vec nazoru.
15.10.2009 14:59
Void zaplní medzeru?
Tak to asi ťažko. Už len preto, že to pravdepodobne nikto nevydá. Teda ak si celý náklad nezaplatí Gediman sám, no.

Sorry chlapi, ak by ste vytvárali len svet (a ilustrácie sú pekné), tak možno ho niekto využije.

Ale keď som si prelistoval (nie, čítať to nebudem, po troch stranách by sa sa asi stratil) pravidlá bety, tak som len pokrčil ramenami s poznatkom, že Void bohužiaľ zaspal dobu o takých 15-20 rokov.
13.10.2009 19:24
Pravda...
13.10.2009 18:52
ged
ta galerie tu je stejne akorat o jedno kliknuti zastrcena a rozkouskovana:)
13.10.2009 18:46
to ged
no vsechny sem urcite nedame. ale koncepty neuskodi...
13.10.2009 18:41
Mno asi takhle... jsem rád že tu chceš mít galerii, nic proti tomu.

Původně jsem ale myslel, že si ty obrázky spíš necháme v tajnosti a dáme je až do finální verze k vydání. :)

Ale každopádně, The pictures must flow.
13.10.2009 18:31
to Ged
Super. Nakonec se dycky dohodnem. Každopadně to tak bude lepší můžeš zkouknou jiné weby ale galerie je většinou oddělená. Je to přehlednější.
diky.
13.10.2009 17:43
Mnjn, já ty tvoje obrázky zveřejnil takhle jako topicy, aby se tu něco dělo :) A rovnou k nim přidal i nějaké backgroundové informace, takže to nejsou jen strohé galerie.

Ale galerii se nebráním.
13.10.2009 17:30
to Ged
Nezlob se na me ale obrazky serazen po jednom pod sebou vypadaji jako kalendar. Navic je to rozdelene na dva topicy coz nema logiku Jinak nic proti nicemu. Betu si osekal coz je dobre, kritiku si vezmi k srdci /myslim d20.cz/ ale neztratit vuli a chut tvorit. Ted je potreba sehnat hrace k pokusum:).Az budou pravidla vyladena, dotvorena - nevim kolik odehranych her sis stanovil jako limit, tak budeme resit jak dal s upravou a az bude uprava zacne se resit vydavani. Ja systemum nerozumim takze ode mne radu necekej kazdopadne doufam ze mas vsechno dobre promyslene a ze hra bude zabavna...
13.10.2009 14:57
Co vypadá hrozně? :) Galerie obrázků... mno nevím jestli je to až zas tolik nutné.

Ale asi vymažu to tlačítko Diskuse, stejně je tam k ničemu.
13.10.2009 14:16
určitě
logi registrace by šlo to umí i gediman, s tou galerii možná taky zkusím zapracovat

ps: to chce zase zveřejnit aby se o té betě vědělo
13.10.2009 9:38
to: Razer
Hele Razere byl by problem pridat doleveho vyberu /login ,registr, void scifan atd/ dalsi kolonku s nazvem ilustrace a umistit je tam alespon dve vedle sebe, protoze takhle to vypada fakt hrozne. Dik za odpoved. Jde mi o to aby tam mohl gediman pridavat dalsi obrazky a nebyl to za chvili topic Ilustrace #134.
To Gediman: uz se nekdo ozval kdo by to zkusil hrat?
12.10.2009 7:41
Beta je hotová, teď už jen zveřejnit :)
12.10.2009 0:06
tak jak to vypadá s pravidlama? :)
9.10.2009 8:43
Sorry že se tu poslední dobou nic neděje (žádné nové články a tak...), pracuji totiž na té betě. Vypadá to, že bych ji mohl přes víkend už dodělat. :)
8.10.2009 22:38
rada
Zdravim prosim Fritze aby se mi ozval na icq 120613282
Dik
2.10.2009 18:47
Ale já nevyrábím tři světy naráz :)
2.10.2009 17:51
podle mě má gedimanova hra určitě naději na minimálně lokální (čr) úspěch. V deskových hrách se sice moc neorientuji zato obecně v zábavním průmyslu trochu jo a vím, že uspět mohou i naprosté blbosti bez trochu backgroundu či poctivého úsilí jako do toho vkládá Gediman.

Snad jen si myslim, že to možná bere moc ze široka a výroba všech 3 světů na ráz je zbytečně velké sousto.
2.10.2009 12:34
RE: Fritsz
No proste a jednoduse tohle je vec nazoru ja sem studoval par let reklamu, trh, atp. a jsem pevne presvedcen ze je na ceskem trhu mezera kterou ma Void sanci zaplnit pokud se dostane na publikovatelnou uroven, cemuz ze srdce verim. Ackoli postaveni DrD na trhu je nezpochybnitelne stejne se mam duvody domnivat ze nepokryje naroky ani poloviny hracu. At uz se bavime o kvalite zpracovani samotne publikace, o bestiari atp. ja proste z DrDcka citim hrozne moc malocestvi. A hraci co chteji hrat a v cestine prakticky nemaji na vyber. Driv kdyz se psali recenze na pcgames hodnotili se cesky hry se zavrenyma ocima proste proto ze se svetem nemohli srovnavat. Tim narazim na to ze i kdyz je DrD u nas uspesne, latka kvality kterou nasadilo je velmi nizka coz je vyhoda zase pro nadsence jako je Gediman,samozrejme pokud by mel void vyjit nekde v zahranici tezko by na nem mohli pracovat dva lidi vecer po praci aby se prosadil. Ale u nas je to jine. Proste jen vychazim z toho ze na malem trhu je kazda novinka videt a pokud je poctive udelana ma sanci ziskat si misto mezi tim malem co je tu k dostani. Verim tomu ze hracum DrD prodas cokoli pokud neprijdou o nic ze sve navykleho standartu a das jim k tomu jeste hodne navic. Ale to uz zalezi hlavne na Gedimanovi. Ja kazdopadne udelam maximum abych jim dal alespon hezke obrazky na kouknuti...
1.10.2009 21:51
the.jesus:

Uprimne co nabizi DrD noveho nebo jineho nez DnD?

V podstatě nic. (v případě DrD+ je to trochu jinak). Nicméně běžní hráči RPG jsou jedni z nejkonzervativnějších lidí na tomto světě, takže hrají DrD protože je to první RPG, ke kterému se dostali a nic nového nepotřebují, nebo si to alespoň myslí. Těmhle Void neprodáš.

bezny uzivatel s herni dobou dejme tomu 6 hodin tydne a hardcore hrac ktery tenhle cas odehraje denne

Aha, víš, já sem úplně běžný hráč, jelikož 6 hodit týdně je +/- doba co RPG průměrně věnuju.

Gediman: Hrál sem spoustu systémů, jak těch co rozlišovaly, tak těch kde to bylo jedno. Ve většině případů sem si prostě čistě logicky vzal nejvhodnější kvér, co sem si mohl dovolit. V některých hrách se vyplatilo tahat jich sebou víc, protože některé příšery byly odolné vůči určitému typu zranění a tak...
1.10.2009 16:40
A bude běžného hráče zajímat z čeho vlastně střílí?

Věř mi že bude :) Možná tomu pořád nechceš věřit, ale to přikládám na váhu tomu, že hry které znáš zřejmě zbraně vůbec nerozlišují (maximálně jen větší/menší ničivost, větší/menší dostřel - pak je nasnadě, že hráč bere jen to s nejvěšíma plusama). To není případ Voidu.
1.10.2009 16:34
RE: Fritzs
Dodatek: Ohledne toho stazeni z rapidshare, jakmile by se podarilo Void vydat neda moc prace si parkrat tydne sednout k pc a vyhledat odkazy na tohle a podobna slova. Tvoje vyhledavaci technika je totiz naprosto stejna jako potencionalnich downloaderu a kamkoli napises je provozovatel okamzite zakonem nucen nepovoleny obsah zablokovat. Opravdu to neda moc prace si pohlidat aby te nikdo okate neokradal.
1.10.2009 16:26
RE: fritzs
Dobra takze poporade: Kdyz vetsina RPG hracu podle tebe umi anglicky na nize zminovane urovni proc se teda tolik prodava Draci Doupe kdyz si muzou vsichni zahrat originalni D&D ktery je co do herniho zazitku a herniho prostoru asi milionkrat lepsi. Uprimne co nabizi DrD noveho nebo jineho nez DnD?
Dale: Mladsi hraci maji stejnou kupni silu jako ostatni protoze v 98% pripadu jsou soucasti subjektu zvaneho rodina a jeho dalsi clenove zvani rodice maji vetsi kupni silu nez particka vysokoskolaku na kolejich co maji akorat na rohliky /znam z vlastni zkusenosti:)/.
Dalsi: Smysl videa a jeho analogii s nasi tematem jsem nepochopil ale mozna jsem suchar.
Dale: Evidentni je ze muj vyrok si nepochopil ty. Ja beznym hracem neopovrhuju ani v nejmensim ale kdyby na stejnou hru psal recenzi bezny uzivatel s herni dobou dejme tomu 6 hodin tydne a hardcore hrac ktery tenhle cas odehraje denne pochopis ze jejich pristup se lisi prakticky ve vsem. Proto rikam ze hardcore hrac by nemel zasahovat do vyvoje hry pro sirokou verejnost protoze ma UPLNE jine naroky a pozadavky a to je proste fakt. Spousta her nebyla oblibena u profi hracu protoze jim neposkytovala miru moznosti kterou byli schopni vyuzivat ale to neznamena ze se u ni nemuze 9/10 hracu pobavit.
A posledni: Netusim kolik mas o Voidu informaci ale predpokladam ze jen ty z webky takze naprosto nechapu ty opozicni blaboly typu: "tohle nebude stat za nic". Nemas v ruce naprosto nic co bys mohl hodnotit. Trocha zamysleni by neskodila protoze nemas ani desetinu informaci k tomu abys mohl neco soudit. Muze se ti to maximalne nelibit ale vzhledem k tomu zes nevidel ani jednu z tech nejasadnejsich veci je i to irelevantni. Dekuju za pochopeni...
1.10.2009 16:23
Gediman:

Uh? Model bez pravidel neznám :)

Tak třeba speciální pravidla v CSM kodexu má... chaos spawn, lesser a greater daemoni, possesed chaos space marines a chaos dreadnaught. Pořád zbývá hromada modelů, které používají jenom standartní pravidla z hlavní příručky.

Zbraně budou dostatečně odlišeny a vyváženy, aby nešlo vybrat jen tu, která dává nejvíc plusů.

A bude běžného hráče zajímat z čeho vlastně střílí?
1.10.2009 15:16
Nevíc nelpatí, že další modely znamenají nová pravidla, jelikož většina z nich nemá vlastní special rule.

Uh? Model bez pravidel neznám :)

Zbraně budou dostatečně odlišeny a vyváženy, aby nešlo vybrat jen tu, která dává nejvíc plusů.
1.10.2009 14:51
Gediman: Viděl jsi někdy původního Rogue Tradera? Nebo si přečti nějaký starší kodex (např witchhuntery) a srovnej množství wargearu dostupného tam a množství voleb dostupných teď. Nevíc nelpatí, že další modely znamenají nová pravidla, jelikož většina z nich nemá vlastní special rule.

the.jesus:

Plynule cist s porozumenim smyslu textu nezvladne drtiva vetsina obyvatelstva.

Absolutní většina obyvatelstva nemá minimální zájem hrát RPG. Nicméně vím, že množina lidí, kteří jsou schopni přečíst delší cizojazyčná text obsahuje i většinu lidí kteří mají zájem hrát RPG.

Void bude diky rodne reci dostupny i mladsim hracum coz je opakuji obrovska vyhoda.

Mladší hráči mají malou kupní sílu, stáhnou si to totiž z rapidshare měsíc po vydání.

Tady jde o zabavu, hlavne o ZABAVU.

http://www.youtube.com/watch?v=rjzgGozDym4 -POHLEĎ! Takto vypadá ZÁBAVA! Když Gediman napíše RPG, které bude mít přesně tuhle atmosféru, tak bude slavit fenomenální úspěch!

Kdysi se o tom vedla debata jak by hardcore hraci nemeli zasahovat do playing designu protoze jejich naroky se diametralne lisi od naroku prumernych hracu.

Od opovrhování běžným hráčem (tvůj výrok není nic jiného) se již v zahraničí začalo upouštět...

Ale Void smeruje jinam, Void chce nabidnout zabavu pro kohokoli.

Chtít může, ale nedaří se mu to. Void nabízí zábavu pro military maniaky, které bude bavit zkoumat rozdíl mezi šipkovou, hřebíkovou a harpunovou puškou. Většině hráču je todle ukradené, maximálně si tak možná zvolí to, co jim dá nejvíc plusů (což je zcela logická reakce a jejich postava by se tak rozhodle taky, žádné minmaxování)
1.10.2009 13:13
Naprostý souhlas.

BTW, Fritzsi, tvůj výrok ohledně ořezání množství vozidel ve W40K dokázal, že o tom příliš nevíš, bez urážky. :) Naopak poslední kodex Imperiální gardy a nové modely na Forge Worldu dokazují, že množství vozidel se zvětšuje přímo geometrickou řadou :)

a teď mě omluvte, musím dokončovat betu :)
1.10.2009 11:19
RE: Fritz vs Gediman
Panove takovehle rozepre jsou naprosto zbytecne stejne jako bezostysne proroctvi o ne/uspechu. Naprosto nesmyslne je snazit se zpochybnit obrovskou vyhodu v jazykove dostupnosti, z hlediska obchodniho je to nejvetsi trumf jaky lze vytahnout. Pokud ti reknu ze vysel asi nejlepsi rpg system v latine, pujdes si ho koupit a naucis se kvuli tomu latinske konjugace, deklinace, atp.? Predpokladam ze ne. Takze v tom malu co je na trhu k dostani /v materstine/ se Void urcite neztrati. Dale ujistuji ze Mutant Chronicles RPG se u nas hralo tak okrajove /kdyz reknu par lidi tak to neni prehnane/ ze hracskou komunitu zasahlo jen mikroskopicky. Warhammer pokud je mi znamo nema oficialni preklad a podpora pro nej se neplanuje. Ohlene tohoto tematu bych vsem doporucil stranky Cerneho Rytire aby si udelal predstavu co je vubec k dostani a dobre si spocital kolikrat se vyskytne slovicko "anglicky". Namlouvat si ze uroven anglickeho jazyka je u nas v republice takova ze by podstatna cast populace byla schopna cist knihy je v soucasne dobe sci-fi. Plynule cist s porozumenim smyslu textu nezvladne drtiva vetsina obyvatelstva. Void bude diky rodne reci dostupny i mladsim hracum coz je opakuji obrovska vyhoda. Jedina nezanedbatelna konkurence pochazi z dilny jednoho nejmenovaneho ceskeho nakladatelstvi a k nim se ani nehodlam vyjadrovat protoze tam byste originalitu hledali hodne marne pokud ma clovek prehled o za hranicemi vydavanych rpg publikacich. Popravde vymyslet dnes neco noveho je problem pokud je to vubec mozne. Na nas lezi uloha zkoumat a upravovat stavajici coz nutne podpori vyvoj. Ze sve zkusenosti mohu tvrdit ze projekty ktere si nehrali na prevratne a pokusili se skloubit dobre napady byvaji procentualne uspesnejsi nez experimentalni vytvory ze kterych dost casto vyrostou tzv. herni impotenti. Nekdo kdo dole napsal: "otravovat se s kopii kopie", vsechny realtime strategie jsou kopie staricke Duny a vadi to nekomu? Tady jde o zabavu, hlavne o ZABAVU. Kdysi se o tom vedla debata jak by hardcore hraci nemeli zasahovat do playing designu protoze jejich naroky se diametralne lisi od naroku prumernych hracu. Naprosto s tim souhlasim a proto vidim jako prirozene kdyz ma vetsina oslehanym hracu sve vyhrady. Ale Void smeruje jinam, Void chce nabidnout zabavu pro kohokoli. Naposledy se to pokusim vysvetlit: Kdyz si otevres fit-centrum a na bench-pressu bude cinka s privarenym 250kg zavazim kolik lidi si k tobe prijde zacvicit? To co potrebujes je sundavaci zavazi kde si kazdy nastavi co mu vyhovuje a muze prijit kdokoli. Naporosto stejny princip...definitiva.
1.10.2009 6:35
Gediman: Ano představují. Obzvláště v okamžiku, kdy máš svoje RPG postavená na zbraních a bitvách do té míry, že spíš připomíná wargame. Navíc představují konkurenci settingovou, jelikož v podstatě každý může hrát "opravdové Mutant Chronicles" ve FATE nebo GURPS, které jsou oba přeloženy do češtiny.

BTW: Opravdu potřebuješ takové množství typů zbraní a tanků...? Třeba WH40K to během svého vývoje dost ořezal. A opravdu nevím, jaký je vlastně rozdíl mezi šipkovými, hřebíkovými a harpunovými zbraněmi...
30.9.2009 18:42
Doomtrooper je karetní hra a Warzone je stolní hra s miniaturami... nevím jak ty, ale tyhle dvě hry nepředstavují vůbec žádnou konkurenci, stejně jako televizory, propisky, domácí mazlíčci, letadla, zbraně, rohlíky a další úplně jiné věci.

Hrají si Dark Heresy, který si objednali ze zahraničí. Věř mi, kdyby se prodával u nás, už ho dávno mám ;)
30.9.2009 18:38
Gediman: Esi se nepletu, tak doomtrooper je Mutant Chronicles a doomtrooper se u nás svého času celkem hrál (mě to teda naštěstí minulo). Navíc vím o lidech co hráli (hrají) Warzone.

Jo a v brněnským černým rytíři tuším mají Dark Heresy.
30.9.2009 18:36
Zkrátka a jednoduše

Mutant Chronicles
- není a zřejmě ani nebude (natož v češtině)
- na českém trhu nepředstavuje konkurenci.

RPG Dark Heresy (W40K)
- je, ale jen v angličtině a nedováží se.
- na českém trhu nepředstavuje konkurenci.

Shadowrun
- vydával se, byl v češtině, ale už se nevydává.
- na českém trhu nepředstavuje konkurenci.

Dračí doupě
- vydává se, je v češtině, ovšem diametrálně se liší jak pravidly, tak i stylem (k DrD se musí dokoupit příručky, jinak setting nemá)
- na českém trhu představuje jen malou konkurenci.

Ostatní česká RPG
- Střepy snů, Stories of the Empire - jedno se vydává, druhé je freeware, pro obě ale platí, že pravidla jsou experimentální tzn. "jiná", a ne všem mohou sednout.
- na českém trhu představuje jen malou konkurenci.
30.9.2009 18:30
Mutant Chronicles že je u nás rozšířený? O jakém Mutant Chronicles se teď bavíš? :D Sorry, o téhle problematice vím víc než dost, MC je moje srdcovka a mám dost informací.

Aby se tedy neřeklo... původní RPG u nás nikdy nevyšlo. Nové RPG se zřejmě ani nikdy nedotáhne do konce, protože vývojáři to neustále odsouvají a už ani nekomunikují. Tak či tak, nikdy to nebyl všeobecně známý setting, W40K v popularitě nesahá ani po kotníky.

W40K RPG se sice prodává, ale jen v angličtině a bohužel ani ne u nás. Např. já bych si ho rád koupil, ale nemůžu. Leda překecat někoho, aby mi to objednal ze zahraničí :)
30.9.2009 18:24
Re: Gediman
Gediman: Shadowrun 2E vyšel česky. Lasery v něm teda tuším nebyly, ale základní myšlenka zůstává.

Jinak, tvůj setting IMHO nebude u nás úspěšný pokud ho zásadně nepřekopeš. Hrám WH40K a ze zvědavosti sem si přečetl Mutant Chronicles, které na mě působily jako vykradený Warhammer. Todle působí jako vykradené Mutant Chronicles s trochou DrD aby se neřeklo. A vzhledem k tomu, že u nás je jak WH40K, tak Mutant Chronicles poměrně rozšířený, tak bych řekl, že spousta lidí bude rači hrát originál, než se otravovat s kopií kopie.
30.9.2009 17:43
Ano, je to opravdu hodně velká hlavní síla. Netvrdím to jen já, ale spousta dalších lidí a je to i logické. Pokud chceš něco prodávat tady, vydávat to v angličtině je přeci blbost.

Pokud to bude úspěšné, překladu se nebráním, ale bude to fuška :)

BTW, ano, potřebujeme. Neznám žádné české RPG které by odpovídalo popisu "dračák s lasery" :) Oprav mě pokud se mýlím :)
30.9.2009 17:04
Re: Gediman
Já jim odpověděl, že hlavní síla spočívá v tom, že je v češtině, což všichni brali jako nejsilnější argument.

Toto je opravdu hodně velká hlavní síla :))) Opravdu tady v ČR potřebujeme dračák s lasery...?
30.9.2009 14:44
RE: Gediman
Jasne, to bude idelani. Na ilustraci se pracuje az budou koncepty prijde par kreslenych scenerii a pak nejaka ta malba. Ja myslim ze vysledek by mohl byt prinejmensim zajimavym a konkurenceschopnym jedincem...
30.9.2009 14:41
the.jesus
Podle reakcí na Void na www.d20.cz se lidem velmi líbí tvé obrázky.

Taky se mě tam hodně lidí ptalo, v čem vidím hlavní sílu Voidu oproti "mrakům" ostatních RPG. Já jim odpověděl, že hlavní síla spočívá v tom, že je v češtině, což všichni brali jako nejsilnější argument. Nikdo proti němu nic nenamítal. Ono vlastně ani není co.

Btw, ještě k beta-verzi. Nakonec to tedy udělám tak, jak jsem to zamýšlel původně. Beta bude mít jen cca 40 stránek, bude obsahovat testovací dobrodružství, utvořené tak, aby v něm šlo vykoušet co nejvíc věcí. Bude možné hrát jen za civilizované rasy.
30.9.2009 14:02
RE: fritzs
Dobra, nechci pusobit nejak nekorektne ze se gedimana zastavam proto ze pro nej kreslim ale: kolik je rpgcek o kterych tady pises v cestine? Cekam nejaky prehledny vycet a ne neco jako "mraky, triprdele, hodne". Kolik je v nasem jazyce tech o kterych pises ze za sebou maji roky vyvoje? Bez do knihkupectvi a spocitej si je... Ja tam byl vcera a nasel sem dva "srandovni" sesity od nejmenovaneho ceskeho "nakladatelstvi".
28.9.2009 22:21
Razer: Proč bych tomu měl dávat šanci? Existují desítky jiných, které jsou navíc už hotové a mají za sebou léta testování a rozvoje a šance, že je Gediman překoná se limitně blíží nule.

Gediman: Tvoje chyba, že si s tím dáváš tu práci. Nikdo nepotřebuje další "běžný scifi/fantasy svět" protože takových už sou tisíce. Jestli máš zájem o to, aby to někdy hrál někdo jiný než ty, musíš zaujmout a to se ti s prohlášením, že všechno vystavíš na klišé těžko povede.
28.9.2009 22:08
fritzs
Mno nic, tvoje chyba :)
28.9.2009 22:03
jesus
hm chápu času není nikdy dost .)
ale tobě by to určo nezabralo moc času

A s tím desingem máš pravdu, nicméně si myslím že by to po vzoru toho dkazu na wowko šlo naroubovat i sem.

Jo a dík za pochvalu .) - stále je vylepšuju

fritzs: ale proč tomu nedat šanci Void je koncipován i jako fantasy i jako scifi
28.9.2009 21:56
Background tohoto světa je kombinací některých zažitých a všeobecně přijímaných sci-fi a fantasy klišé

A tady sem to přestal číst. Gedimane, tohle se nepodařilo ani RIFTSům.
28.9.2009 21:51
Mno
No tak to se dohodneme me zitra zacina skola takze uvidim jak to bude s casem kazdopadne priorita je ted dodelat do nejaky slusny urovne Void aby to bylo aspon an betu. Tvoje webovka se mi libi, ale sem je treba pohadkovejsi look a ne primo nejaky graficky minimal css design, vis jak to myslim. Takze az udelam este par konceptu postav a neco do bestiare tak se dohodneme. Ja ted nic neslibuju protoze fakt newim jak to tady na univerzite chodi takze newim jak budu stihat... Tak bych to shrnul...
25.9.2009 19:57
Skvělé :)
25.9.2009 19:39
btw
všechny vymoženosti z postav včetně trochu inovovaných komentů poputují časem i do redakčáku Fa to jen takové info pro gediho
25.9.2009 19:31
naoplátku
bych mohl nabídnout reklamní plochy tamtéž
25.9.2009 19:30
the.jesus
a třeba Foxaxe se ti po grafický stránce nelíbí? dalo celkem hafo práce ten celkem čistej design vycucat z prstu. Upřímně jsem byl zděšen když to tu gediman ponořil do zelené :) Jinak ale chápu že pro deskovou hru by bylo asi nejlepší třeba dodělat podobné grafické pozadí a i hlavičky jednotlivých částí stránky jako to maj třeba tady http://www.worldofwarcraft.com/info/#items

Já bych spíš potřeboval vyloženě rychlovky :) konkrétně jde o cca 4 ikonky (diskuse, obrázky, hlášky, videa) na web postavy.cz viz odkaz něco na způsob těchhle náčrtů... ty ikonky by přišly do toho stříbrného rámečku vedle hodnocení

kuk sem
25.9.2009 18:49
Sorry
Sorry je to na dva kusy...
25.9.2009 18:48
RE: Razer
No tak na spolupraci se muzem domluvit kdykoliv. Ja i maluju ale koncepty sem delam jen jako cernobile kresby protoze kdybych to mel malovat financne bych to neutah. Ale par maleb do Voidu bude, kazdopadne obal na pravidla a nejaka propagacni malba na web. Malovany koncepty muzes videt na gedimanove encyklopedii v galerii pod jmenem hanzlik jako fanarty.
25.9.2009 18:47
RE: Razer
Jsou to stary veci dneska bych to uz udelal lip ale pro predstavu to staci. Az se rozhoupu a dotahnem ten do Void do nejakyho slusnyho stavu tak spustim svuj web kde budou vsechny moje veci i komiksovy malby. Do budoucna planuju freeware komix z vesmiru Mutant Chronicles ale uvidime jak dopadnu u Paradoxu s uvolnenim copyrightu. Ten web se bude muset udelat do budoucna takovej svetovejsi, estetictejsi aby se sem natahli lidi a zilo to tu. Ale zatim mame s Gedimanem oba hodne pred sebou takze uvidime...
25.9.2009 18:19
mimochodéém mě by se časem možná taky nějaký obrázek od tebe hodil ale přednost má samozřejmě gediman
25.9.2009 17:44
the jesus
no asi takhle tenhle redakčák sem kódoval já grafiku si jak vidíš gediman změnil sám, když se podíváš na Fox Axe tak tam to vypadá trochu jinač.

Přibližně v tomhle rozměru je to zde modifikovatelné bez nutnosti to celé přepisovat
1 2 3
Úvod | Projekt Void © 2009-2018
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0282 vteřin