Guestbook - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


25.9.2009 16:45
Web
Bude tady nekdo schopen nakodovat a predelat stranky kdyz mu poslu redesign? Recnicka otazka smerovana do budoucna...
23.9.2009 11:08
Mno, hodlám to prezentovat na www.d20.cz, ale budu muset jen formou jakéhosi diskuzáku (tzn. debata bude probíhat na jejich webu). Doufám, že někdo příjde diskutovat i sem :)
22.9.2009 20:52
Damned
Sakra Gedi je to tu nejaky zdechly musis vic reprezentovat. Reklama, reklama a znovu reklama... Asi bude potreba udelat jednu malbu abysme udelali poradny bannery...
17.9.2009 13:50
Mno já právě hodlám betaverzi dát normálně ke stažení tady na webu, jako se to obvykle dělává :) Ale jistě, bude silně osekaná, takže hráči uvidí jen nezbytné minimum.
17.9.2009 13:31
to Ged
No ja to vidim tak ze: beta verze je pro testery, tzn. par vybranych lidi ktery proveri herni system a doladi se malickosti pripadne odstrani problemove casti. Dobry a kvalitni vzhled stranek neznamena ze jsou posety ornamenty aby ti vycucli inkoustou po 15strankach. Jde o to aby vse bylo ciste a hlavne PREHLEDNE sestaveno bay hrac nelistoval 10minut nez najde co hleda a zaroven jsem tim myslel aby bylo v knize co nejvic ilustraci a obrazku aby si bylo co prohlizet protoze i obrazky hrace inspiruji nemalou merou.Ale rikam nejdriv je treba mit vsechno pripraveno. Beta verze muze byt ocesana protoze je urcena testerum - tak bych to shrnul
17.9.2009 12:35
Ok, tohle tedy nechám na tobě :)

Jako, na tom DTP se mi líbí, že s těmi odstavci textu jde pracovat, různě je aranžovat, což Word nedokáže. Ale zase mi štve, že ten DTP nezvládá tabulky a styly písma tak snadno jako Word, což u toho, jaká je to masa textu (v současné době se to vyšplhalo na 160+ stránek a to nejsem ani v polovině :) mě docela štve to dělat všechno ručně.

Jak tak na to koukám, asi to spíš nechám v jednotlivých dokumentech Wordu a až to bude hotové, pošlu ti to.

Otázkou je, jestli chceme nějakou lepší grafiku i u té betaverze, nebo jestli tam postačí jen strohý bílý papír bez větších úprav... Já bych tedy byl pro, ať se to hráčům líbí, ale zase bych byl rád, kdyby to bylo nějaké print-friendly ;)
17.9.2009 12:15
to Gediman
No hele uplne nejlepsi je pro vydavatele kdyz mu odevzdas kompletne hotovou profesionalne udelanou praci, ale s tim ti kdyztak pomuzu taky ja protoze sem propagacni a knizni grafiku delal dva roky. Vydavatel bude nejradsi kdyz na to nebude muset ani hrabnout a ty se vyhnes tomu ze ta knizka bude vypadat jinak nez si sam chtel. Zatim to ale neni treba resit protoze dokud nejsou vsechny ilustrace pravidla texty kompletni nema to vyznam. Takze pracuj ja budu tez az budem mit oba pocit ze sme tomu dali co si to zaslouzi zacne se resit finalni podoba.
17.9.2009 10:38
Napsal jsi to dobře :) Podepisuji :) Co se týče designu knihy (vzhled stránek atd.), dělám to sice v DTP programu, ale zatím jen tak nějak nahrubo. Nevím co z toho všechno dostanu, ten program je freeware a zatím to nevypadá, že by uměl všechny potřebné vychytávky.

Mno, stejně ale pokud najdu vydavatele, tak ten se snad o design stránek postará sám? Podle nějakého zadání, ne? :)
17.9.2009 10:29
RE: Augustus
Z toho cos napsal je jasne ze vis o cem mluvis ale me prijde ze je tu podcenovana otazka ceskeho trhu. Gediman chce vydat svoje rpg tady na ceskem pisecku a priznejme si kolim je dobrych rpgcek v cestine? Jazykova bariera je jeden z velkych trumfu na strane Voidu. Dalsi vec ktera je samozrejma je ze svet bude mit unikatni vzhled/o to se postaram/ a tedy sanci zaujmout. Zpocatku na zaklade popisu hra pusobila i na me jako kopie starsich klasik ale pak mi doslo ze tohle je jiny mix fantasy and scifi, alespon co se vzhledu tyce urcite, protoze napr. WH40k ma sice zaklad ve fantasy ale na pohled a vzhledem je to bohapuste scifi, myslim designy atp. Tady se bude vsechno tak nejak zajimave prolinat a to je lakadlo. Ja pevne verim tomu ze pokud Gediman nepodceni zadne detaily a ta knizka bude krasne udelana, plna ilustrace a doprovodnych textu ziska si hrace do zacatku. Vezmi si treba Nejvetsiho konkurenta Voidu Draci doupe ktere tezi jen ze sveho veku protoze vsechny publikace jsou provedeny naprosto odpudive a nove hrace pritahne jen proto ze je tu nejstarsi a vsichni ho dobre znaji. Gediman svuj boj neprohral a pokud bude dusledny a bude prebirat jednu malou planetku za druhou svou duslednosti a velkou hracskou podporou /tim myslim treba free addony na webu,pribehy atp/ nakonec si ziska hrace kteri u jeho rpg dobre pobavi a vsichni budeme spokojeni. Takze se neunahluj a sleduj dalsi vyvoj...
8.9.2009 22:04
RE: the.jesus
Samozřejmě, že jsou dvě cesty. Dobré RPG musí být v prvé řadě hratelné a ve druhé musí dávat hráčům důvod, proč jej hrát. Dnes klasická RPG neměla ve své době konkurenci a vzájemně jsou vůči sobě jedinečná a tedy originální. Dnes mají ještě výhodu v široké hráčské základně, tradici, zavedenosti, známosti etc. Ony mají vůči amatérským novým hrám všechny trumfy v ruce a nemusí se vůbec měnit, když to, co přinášejí, je prověřené. Neustále se však rozšiřují.

Jestli má být Void úspěšný, musí průměrnému hráči dát důvod, proč hrát zrovna jej a nikoli něco jiného. Proč zrovna tohle? To je otázka, kterou si položí každý nový potenciální hráč. To je otázka, kterousi položí vydavatel a jestli na ní dá Gediman uspokojivou odpověď, tak na tom záleží úspěšnost Voidu.

Buď musí přinášet něco nového, co tady ještě nebylo, nebo mít skvěle propracovaný (a svým způsobem tedy revoluční) herní systém. A to nejsou žádné touhy po nějakém experimentálním blábolu, který by uspokojil pár znuděných hráčů, kteří již hráli všechno ostatní. To je prostý fakt.

Protože na začátku bude Void jen další z obrovského kvanta nových RPG, které nejsou vůbec známé, mají nulovou základu i podporu a skoro nikdo je nehraje.

A když na ně narazí nějaký nováček, tak bude chtít důvod, proč začít hrát zrovna tohle a proč nezkusit raději DnD, DrD a spoustu jiných.

Kvůli zodpovězení této nejdůležitější otázky, by tu měly být tyto stránky a proto, že žádnou odpověď nedávají, jsem s nimi i s Voidem nespokojen. Já bych totiž taky Voidu přál, aby se prosadil, ale k tomu je třeba víc než nadšení.
8.9.2009 18:41
Ony navíc ty "experimentální" (tzn. snažící se být revoluční, unikátní) RPG nejsou příliš slavná a mají jen malý okruh fanoušků. Zatímco klasiká RPG stylu DnD nebo WoD si prostě na nic nehrají a už x let jsou víceméně beze změny, přesto dokáží chytit nové fanoušky. To je i cesta Voidu.
8.9.2009 17:53
Ovsem
To Augustus: Otázka ovšem zní co čekáš od dobré rpg? Pokud hledáš jen originální a netradiční herní systém patřiš k nepříliš početné skupině hráčů jelikož předpokládám že drtivá většina rpg-fans hledá především zábavu. Aby hra byla zábavná nesmí být herní systém naobtíž ale ani nemusí být super originál. Stačí když bude prostě jednoduchý a dobře hratelný takže se nechme překvapit. Zaroveň mi přijde dost zbytečný se takhle handrkovat. RPG přece nedělá jen herní systém ale samotná masa herního světa - informace, legendy, estetika. A to všechno bude originál. Gediman má potenciál vytvořit prostředí které hráče vtáhne a pobaví, a to je hlavní smysl všeho snažení: pobavit hráče tak aby si hru užívali.. TJ
19.8.2009 16:05
oprava
Dobře, jsem rád, že si rozumíme. Stejně jsem se obával, že to bude ztráta času.

Jinak ona, tuším, psala, že nemá ráda složitá pravidla, což nahodila spíš mezi řečí. Hlavně byla zklamána z toho, že navzdory avizování tu nic originálního nenašla. Proti tomu budeš patrně zase protestovat tím, že celé to nikdo neviděl, ale základní koncept již ano, v něm by tedy museli hledat originalitu lupou a naděje, že se ještě nějaká objeví, je minimální a stále se zmenšuje;-)

Čím dřív si tohle přiznáš, tím lépe pro Tebe i Void. Sbohem!
19.8.2009 15:19
Skvělé! Ano, už o to nemám zájem :)
19.8.2009 15:18
Jo, ty myslíš tamtu, která narážela na složitost pravidel, ačkoliv žádná pravidla tu nikde zveřejněna nejsou ;) Ano, velmi přínosné :)
19.8.2009 15:14
na rovinu
Přizval sis mne sám jako testera, abych ti pomohl. Jsem jeden z mála a téměř sám, kdo se tady o to živě zajímá, reaguje a přispívá. Říkám Ti jen pravdu, kterou si můžeš ověřit. Takže nechápu Tvé obviňování z předsudků etc. Jestli o to již nemáš zájem, stačí říct.;-)
19.8.2009 14:58
vzpomeň si
Přišlo tady jedno děvče z FP po uveřejnění Tvého propagačního textu tam. A bylo celkem zklamané. dále třeba eMko.

Tak to mi jistě můžeš nějaký ukázat.;-)
19.8.2009 14:01
Ohlasy z fantasyplanet? Jaké? U mého PR článku tam není žádný komentář, tak nevím co si vymýšlíš.

Předsudků máš spoustu, stačí si po sobě přečíst pár příspěvků.
19.8.2009 13:57
ehm...ehm
Jaké předsudky myslíš?

Krom toho zamýšlel ses nad tím, že i přes mohutnou reklamu Ti sem skoro nikdo nepíše a pokud ano, tak ty reakce nejsou moc pozitivní?

Pokud vím napsal jsem o Voidu hodně propagační článek, který jsi dokonce ocenil. Podle ohlasů z fantasyplanet a náhodných čtenářů (třeba eMko), fandím Voidu dost nadprůměrně.;-)
19.8.2009 13:15
"jejich" nebo "tvoje"? ;) Protože na tvých mi pramálo záleží, jsou totiž založena na předsudcích.
19.8.2009 11:30
poněkud schizofrenní
Takže po těch všech řečech, že uvidíme, jak to bude jedinečný a originální svět, se začínají spíše potvrzovat opatrná proroctví, že na něm nebude originálního prakticky nic. Spíše to bude jako u záplavy jiných, fan-made-her (které mimochodem velmi rychle zapadly), že půjde o mix všeho, co se Ti líbí. Souhrnná pravidla pak ukáží, nakolik to bude mix hratelný a vyvážený.

Jedině tohle totiž může hráče přimět, aby opustili (či jim nedali přednost) staré známé a dobře zavedené značky, aby hráli Tvůj Void.

Dále Tvůj postoj je poněkud schizofrenní. Na jednu stranu zde postupně uveřejňuješ střípky pravidel a informace ze světa, lačníš po komentářích, sháníš testery a děláš webu reklamu. Když se však potom objeví nějaká kritika, tak se buď odkazuješ na své vzrory (jinými slovy vykrádání) nebo prohlásíš, že všechny rozpory se vysvětlí až ve výsledném celku, takže kritizovat údajně není fér.

Fér ve skutečnosti není to, co děláš Ty. Na jednu stranu tedy lačníš po reakcích, na druhou odmítáš kritiku? To bys chtěl jen chválit? Přece není chybou čtenářů, že hodnotí to, co vidí. Pokud se dopustí nějakých omylů, je to kvůli tomu, co jim předkládáš.

Ony se však bohužel jejich negativní proroctví zatím spíše naplňují.
18.8.2009 18:41
Nezakrývám, že inspirace W40K tu je, hlavně co se týče takového toho "systému rozdělení", nevím jak to pojmenovat lépe. Kdo zná stolní hru, ví o čem mluvím. U zbraní a vozidel to bude patrné nejvíce.

Co se stylu týče, bude to ale mnohem víc podobné Star Wars. Zase nechci dělat úplnou kopii W40K, chci mu nechat jeho unikátnost, která se nám tolik líbí ;).

Až uvidíš finální verzi i s backgroundem, pochopíš. Nebude to úplně W40K a nebude to ani úplně SW, bude to takové... Mno... nevím k čemu to přirovnat, nic podobného neznám.

Proto bych tě chtěl poprosit, abys nevytvářel žádné falešné předsudky, které by tě mohly těžce zmýlit. A kritiku toho mála, co tu ukazuji, zatím odložil až na tu finální verzi ;) Kritizovat tyhle drobky totiž také není úplně fér.

Děkuji za pochopení ;)
18.8.2009 18:33
zásadní dotaz
V poslední době jsi mne z více dotazy odkazoval neustále na W40K. Chceš Void udělat jako jeho vyjrádací klon nebo si půjdeš míto toho vlastní cestou?
4.5.2009 16:47
tak
zas du něco kutit tak budou možná nějaké výpadky
2.5.2009 14:32
už se těším,Gedi.)
30.4.2009 11:34
Věř mi, DrD mám (pravidla pro začátečníky) a má hra s nimi nemá nic společného. :)

Cožpak v úvodním článku nepíšu, že budou přibývat moduly? :)
30.4.2009 11:11
soka
Chápu. Jdeš na to od lesa. Vypadá to na dostipodobný systém s DrD. Nicméně to se na začátku také nehemžilo tolika tabulkami a pravidly. Jeho systém se rozrůstal postupně, navíc mnoho oficiálních, polooficiálních až zcela fanouškovských prvků přidali nadšení hráči sami.

Jde o to, že na začátku chceš jednoduchý systém, abys mohl začít hned hrát, ale čím dle to hraješ, tím více si tam začneš přidávat věcí, prvků i pravidel a to ze dvou důvodů. Aby byl systém propracovanější - tedy "realističtější" a postihoval více jemných eventualit, na které můžeš při hře narazit. A druhý důvod je, aby se s toho nestalo tále stejné a nudné stereotypní házení kostkou.

Takže dříve či později budešmuset ta pravidla rozířit nebo Ti je hráči "zaplevelí" sami, jesti je to bude bavit. Velice elegantně to vyřešili tvůrci DrD, kdy začali na jednoduchém konceptu a postupně vydávali další a další pravidla a moduly. Takže hráči, jak se systém postupně učili, si mohli přikupovat další a další pravidla podle svých potřeb. Tento způsob mají obzvláště rádi nakladatelé:)
29.4.2009 23:55
jj, super :)
29.4.2009 23:52
test
test tak už fungujou i ty ikonky :)
29.4.2009 23:44
Ok, hotovo. Za roztažení dík :) Hodí se to ;)
29.4.2009 23:39
ou
omyl přemazal sem odkaz na ty hrdiny když sem vkládal lepší počítadlo návštěvníků dodáš ho tam? :-)
29.4.2009 22:59
Chápu, nikoho nechci přetěžovat :) Zatím tedy bude pdfko ke stažení a holt budu čekat na reakce.

Stejně, nejdřív musíme k té betě vůbec dospět ;)
29.4.2009 22:46
Asi by to nebylo až tak složité ale popravdě řečeno nemám skorem čas ani na svoje projekty tohle už by bylo přecijenom poněkud časově náročnější navíc zas tak dobrej kodér nejsem.
29.4.2009 21:56
Popravdě, něco takového bych si taky přál (hlavně s nějakou online virtuální kostkou), ale já taky nejsem žádnej odborník :) Tyhle stránky stojí na systému, který vytvořil Razer ;)

Zprvu ale bude stačit to pdfko ke stažení. Co dál, to se uvidí.
29.4.2009 21:48
No, ale pak by se teda taky hodilo předělat stránky aby vyhovovaly pravidlům... Co pak ještě udělat zjednodušeně pravidla tady, jako že by se stránky proměnily přímo v pravidla... byla by to taková "netová" verze pravidel, aby k tomu měl každej přístup, a ten kdo by byl gamemaster by měl přístup i do jiných částí stránek (jakoby stránky pro GMko) tohle nemá ani žádná z konkurenčních stránek, jako darkage, aragorn atd... Popravdě mě to ale napadlo až teď XD bohužel ale nejsem žádnej html odborník abych s tim pomohl.
29.4.2009 21:42
Chtěl jsem to vypustit pouze ve formě osekaných beta-testovacích pravidel, nechat hráče aby si to někde zahráli a čekat na jejich odezvu.

Takhle to ale bude testovaný přímo tady, já tu hru přímo uvidím a všechno budu moci rovnou analyzovat.
Samozřejmě, beta-testovací pravidla vydám v pdfku stejně :)
29.4.2009 21:29
Rád jsem pomohl, ikdyž malinko XD
Jen mě zajímá jak jinak si to plánoval? o.O
29.4.2009 21:01
Původně jsem to plánoval sice trošku jinak, ale možnost veřejného hraní přímo tady (např. každá skupina si bude moci založit vlastní klub), je dost dobrá.

Navíc budu dostávat informace o tom, jak se to rozvíjí, rovnou z první ruky :) Takže ano, velmi dobrý nápad.
29.4.2009 20:58
Hmm, zajímavý... Můžu se zeptat jestli na těchto stránkách časem bude i možnost hraní? Jako to funguje třeba na darkage?

Jinak držim palce... taky jsem časro chtěl něco takovýho vymyslet, psal jsem si minimálně 10 takových projekttů, ale dokončil jsem jen jeden kterej ještě ktomu nesl název "Mini Game" XD Takže tam toho moc nebylo a bylo to hodně zjednodušený... ale nijak jsem to nikde nezveřejnil.
29.4.2009 20:39
Šmarjá :)

No dobrá, řeknu zatím jen tolik, že systém stojí na podhazování atributů na k%, přičemž se aplikuje postih nebo bonus. Tohle platí v podstatě u všeho, od bojů po kouzla. Je to velmi jednoduché, protože se k tomu nepotřebují žádné tabulky a de facto jen minimum výpočtů.

Ale podhazování je asi docela častá věc, proto také samotný systém vyhodnocování nepovažuji za nějak extra převratný. Unikátní budou právě ty věci kolem, hlavně co se týče povolání a jeho dovedností.
29.4.2009 20:37
to
je dobrý nápad jen aby ti zbyl čas i na FA :)
29.4.2009 20:31
sugoi!
Jsem rád, že jsem mohl být něčím prospěšný. Na ty povídky se těším. Tohle jistě hráče vtáhne do atmosféry a nenásilným způsobem seznámí s podrobnostmi o světě. Nicméně o herním systému to bohužel nevypoví vcelku nic.:(
29.4.2009 20:19
Tak je rozhodnuto, Augustus mě utvrdil v mém nápadu přidávat sem (třeba jednou týdně) jednu povídku ze světa Void: Sci-Fantasy, která bude ten svět a jeho zákonitosti představovat veřejnosti. Uděláte si tak dobrý obrázek o tom, co tam bude všechno možné, a hlavně jakou to bude mít atmosféru.
29.4.2009 19:52
čímž se dostáváme k tomu, že původně jsem chtěl mít gediman.com, ale to už je zabraný. Taky mi připadalo dobré void.com nebo void.cz, ale i to je zabraný a navíc by to byl dost omezující název.

kdežto takhle můžu třeba udělat sub-domény, každou na jiný téma, nejen RPG. Ale to teď není primární zájem :)
28.4.2009 20:39
To Asmodel
Co mám odzkoušeno pro jazykovou mutaci je obvykle lepší založit zcela samostatný web a to nejlépe s koncovkou *.com zahraniční návštěvníci tomu přecijenom věři tak o 10-30% více a i to je znát.
28.4.2009 19:24
Zatím asi budeme rádi, když to pojede v češtině :) Stejně, dokud ta hra nebude fungl hotová v češtině, tak ji stejně překládat nebudu. A i tak, překlad takový masy textu by dal asi hodně zabrat
28.4.2009 19:18
Funkčnost
Na jedinou věc se zapomnělo - a to možnost rozšířit strukturu stránek o jednu nadstavbu: Výběr jazykové verze... V budoucnu to bude dělat problémy.
28.4.2009 17:49
Takže, stránky fungují z 90 %. Trojice položek "Void" v levém sloupci budou filtry článků na dané téma, stejně jako "Novinky" v horizontálním menu. Položka "Diskuze" zatím také nefunguje.
27.4.2009 23:04
první
komentář do guestbooku ....
1 2 3
Úvod | Projekt Void © 2009-2018
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0117 vteřin