Guestbook - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


29.12.2011 11:55
Koukam, ze Void se ztratil nekde v prazdnote...
12.7.2011 20:53
Nikoliv... Ilian. A pak to příjde :)
12.7.2011 20:19
Takze uz jen Dark Eden a pak to prijde, co? 8)
18.6.2011 12:51
Jak je libo :)
17.6.2011 22:56
Nazdar. Nezlobil by ses, kdybych si vypujčil tvoji Invazi a zkusil ju překopat do hratelnější podoby?
(Stejně se o to (možná?)pokusím i bez povolení)
7.6.2011 18:33
Říkejme tomu "šestinedělí" :)
7.6.2011 14:28
Rrright... abych také nějak informoval o vývoji Voidu. Za šest týdnů (tedy po vydání recenzí na všechny sourcebooky k MC) sepíšu takové delší preview již finální podoby pravidel. Říkám "pravidel", protože finální vzhled knihy jako takové ještě asi vědět nebudu. I když... uvidím(e).
31.5.2011 18:28
Sice takovy dost specificky pohled, ale doporucuji k precteni cast o magickych zarizenich

http://www.d20.cz/clanky/_icaenel_/magie/projevy/Prakticke-moznosti-magie.html
13.2.2011 10:55
Vidíš jak jsme chytří :-)
12.2.2011 23:39
Mno, to pravidlo s maximálně jedním úhybem/vykrytím jsem tedy nakonec přijal, ono to tak koukám funguje i ve W40K RPG.

A co se týče většího počtu nepřátel... uvažuji o zavedení "hromadného" nepřítele (v boji se bude skupinka nepřátel chovat jako jeden).
12.2.2011 22:11
V pátek sem byl jedním z "testovacích" subjektů a musím říct, že od minulého roku to rozhodně pokročilo jediná vada na které sme se s druhým testérem shodli je, že občas (např když měl soupeř tři útoky za kolo) se musí až příliš házet kostkou to samé by určitě natalo i kdyby bylo nepřátel víc...
16.1.2011 2:01
Není to žádná onlinovka, ale normální "stolní" RPG hra, jestli jsi myslel tohle ;)
16.1.2011 0:58
ahoj
muže te mi někdo říct co je tohle zahru nějak to nechápu prosím o visvětlení
17.10.2010 22:26
Brzo bude :)
17.10.2010 16:28
Treti mesic a furt nic...
21.9.2010 18:19
A kde myslis, ze celou dobu jsem? Ale zabavu jakou skyta Void aby clovek pohledal :)
19.9.2010 12:21
Tak buď tam, kde se něco děje :)
18.9.2010 19:07
No prave - vsede se neco deje, ale tady je zivo jak v klubu o Mutant Chronicles :)
21.8.2010 12:59
Což ovšem neznamená, že se něděje vůbec nic nikde :)
21.8.2010 11:55
Clovek sem mesic neni a co se zatim nestane?

Vubec nic :)
2.7.2010 17:19
O víkendu možná přibyde po dlouhé době nový článek.
14.6.2010 20:01
A vida... mno... uvidím.
14.6.2010 19:08
mame tu dalsi soutez, jdes do toho?
http://rpgforum.cz/novinky/zacina-treti-soutez
7.5.2010 10:33
Jj, samozřejmě, třeba to zjednodušení dostřelů je výsledek mé konkrétní otázky a totiž: Funguje to? A pokud ano, funguje to jednoduše?
7.5.2010 9:04
Ale to jsem jen jiným způsobem přepsal to, co už psal před tím OnGe, když to tak čtu znovu.
7.5.2010 9:01
Tak OnGeho asi ani tak nezajímaly konkrétní výsledky, jako spíš jestli do testování jdeš s nějakou konkrétní otázkou předem a schválně se danou věcí zabýváš nějak víc, snažíš se ji používat v nějakých různých situacích a tak.
...
Ale to je celkem jedno.
6.5.2010 20:52
Jo tak... mno, krátký výčet poznatků:

1 - putování po mapě je přehledné (a ještě přehlednější by bylo při hře naživo)

2 - sledování uplynulého času mise je jednoduché

3 - dělení týmu dělá velké komplikace, přesně podle mého očekávání (a proto dělit tým nepůjde)

4 - dostřely zbraní jsem nastavil možná good, ale ve hře samotné je to nepoužitelné (tedy bylo by, ale to by nutně potřebovalo jednu mechaniku, která celou věc dost komplikuje - resp. přidává docela neintuitivní tabulku), takže jsem je razantně zjednodušil a přizpůsobil systému.

5 - dojde k úpravám pár kouzel, přidání užitečných rad pro GM (třeba jak využít kouzla pro vidění budoucnosti tak, aby to mělo nějaký význam na konkrétní misi). A taky snížím trvání efektů většiny kouzel.

6 - dostal jsem pár dobrých nápadů na pár užitečným předmětů :)

7 - cenu předmětů jsem nastavil docela haluzně, bude velké zdražování... nebo snížení finanční odměny :)

atd atd. a dost se toho ještě musí prubnout v praxi.
6.5.2010 20:29
Treba neco konkretniho:)

Treba zkusite vzit nejakou cast systemu, vyzkousite si jak snadno a rychle hraci pochopi o co jde, jak dobre a rychle se provadi pri hre a jestli funguje dle ocekavani. Pak je dobre pripravit a za behu vymyslet si situace, kdy by takova mechanika mohla selhavat a vyzkouset jestli selhava a proc selhava

Zkratka testovani za nejakym ucelem, spis nez vyzkousime uvidime
6.5.2010 20:10
Různé zajímavé poznatky, nápady a vyladění nepřesností. Co jiného by to mělo být?
6.5.2010 20:05
A co je vysledkem testovani?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Úvod | Projekt Void © 2009-2019
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0091 vteřin