Guestbook - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


16.1.2011 0:58
ahoj
muže te mi někdo říct co je tohle zahru nějak to nechápu prosím o visvětlení
17.10.2010 22:26
Brzo bude :)
17.10.2010 16:28
Treti mesic a furt nic...
21.9.2010 18:19
A kde myslis, ze celou dobu jsem? Ale zabavu jakou skyta Void aby clovek pohledal :)
19.9.2010 12:21
Tak buď tam, kde se něco děje :)
18.9.2010 19:07
No prave - vsede se neco deje, ale tady je zivo jak v klubu o Mutant Chronicles :)
21.8.2010 12:59
Což ovšem neznamená, že se něděje vůbec nic nikde :)
21.8.2010 11:55
Clovek sem mesic neni a co se zatim nestane?

Vubec nic :)
2.7.2010 17:19
O víkendu možná přibyde po dlouhé době nový článek.
14.6.2010 20:01
A vida... mno... uvidím.
14.6.2010 19:08
mame tu dalsi soutez, jdes do toho?
http://rpgforum.cz/novinky/zacina-treti-soutez
7.5.2010 10:33
Jj, samozřejmě, třeba to zjednodušení dostřelů je výsledek mé konkrétní otázky a totiž: Funguje to? A pokud ano, funguje to jednoduše?
7.5.2010 9:04
Ale to jsem jen jiným způsobem přepsal to, co už psal před tím OnGe, když to tak čtu znovu.
7.5.2010 9:01
Tak OnGeho asi ani tak nezajímaly konkrétní výsledky, jako spíš jestli do testování jdeš s nějakou konkrétní otázkou předem a schválně se danou věcí zabýváš nějak víc, snažíš se ji používat v nějakých různých situacích a tak.
...
Ale to je celkem jedno.
6.5.2010 20:52
Jo tak... mno, krátký výčet poznatků:

1 - putování po mapě je přehledné (a ještě přehlednější by bylo při hře naživo)

2 - sledování uplynulého času mise je jednoduché

3 - dělení týmu dělá velké komplikace, přesně podle mého očekávání (a proto dělit tým nepůjde)

4 - dostřely zbraní jsem nastavil možná good, ale ve hře samotné je to nepoužitelné (tedy bylo by, ale to by nutně potřebovalo jednu mechaniku, která celou věc dost komplikuje - resp. přidává docela neintuitivní tabulku), takže jsem je razantně zjednodušil a přizpůsobil systému.

5 - dojde k úpravám pár kouzel, přidání užitečných rad pro GM (třeba jak využít kouzla pro vidění budoucnosti tak, aby to mělo nějaký význam na konkrétní misi). A taky snížím trvání efektů většiny kouzel.

6 - dostal jsem pár dobrých nápadů na pár užitečným předmětů :)

7 - cenu předmětů jsem nastavil docela haluzně, bude velké zdražování... nebo snížení finanční odměny :)

atd atd. a dost se toho ještě musí prubnout v praxi.
6.5.2010 20:29
Treba neco konkretniho:)

Treba zkusite vzit nejakou cast systemu, vyzkousite si jak snadno a rychle hraci pochopi o co jde, jak dobre a rychle se provadi pri hre a jestli funguje dle ocekavani. Pak je dobre pripravit a za behu vymyslet si situace, kdy by takova mechanika mohla selhavat a vyzkouset jestli selhava a proc selhava

Zkratka testovani za nejakym ucelem, spis nez vyzkousime uvidime
6.5.2010 20:10
Různé zajímavé poznatky, nápady a vyladění nepřesností. Co jiného by to mělo být?
6.5.2010 20:05
A co je vysledkem testovani?
6.5.2010 19:25
Odpovídal jsem spíš na to "kdy už to vyjde", protože to skutečně jisté není :)

Testování je normální mise od začátku do konce.
6.5.2010 18:55
mimochodem, ackoliv veta "vývoj ještě probíhá a nic není jisté" je po ctyrech clancich nazvanych "co uz je jiste" trochu usmevna, je to veta moudra a mela by dojit naplneni
6.5.2010 18:53
Pri tom testovani se zamerujete na konkretni problemy a nebo si jen tak hrajete?
6.5.2010 13:57
Nechci předbíhat, ale ještě toho musím dost sepsat a s vámi (hráči) ještě různé věci otestovat.
6.5.2010 13:03
môžem sa opýtať,aké to bude ked to vyjde,to sa bude dať stiahnuť alebo čo,a ako sa to bude hrať?stále nejak rovnako?
6.5.2010 11:46
Testujeme. Kdy to vyjde, to raději nechci říkat, protože vývoj ještě probíhá a nic není jisté.
6.5.2010 11:34
Prý by v dohledné době mělo vyjít dračí Doupě 2. Hledal sem o tom info a prý na něm pracuje tým profesionálů a grafiků. To bude velká konkurence pro Void, co myslíte? Na stránkách jsem našel i mnoho obrázků, prý bude dračák barevnější. Tady se už dlouho neobjevily žádné nové obrázky. Vůbec jak je to s Voidem, testujete? Kdy to vyjde?
4.5.2010 20:05
Boubaque s hrou Obratník kozoroha.
4.5.2010 19:51
kdo vyhrál ???
4.5.2010 19:41
To ti nikdo nebere :)
4.5.2010 19:32
presto trvam na tom, ze Invasion byl lepsi pocin, nez Void
4.5.2010 16:57
Invasion byl takový experiment bezkostkového a bezatributového systému, mělo to mouchy, no...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Úvod | Projekt Void © 2009-2021
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0143 vteřin