Void: Sci-Fantasy 1.3 - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


17.4.2013 21:35
Jen FYI, na stránce 505 jsem předělal název sekty na Pekelný plamen. Zjistil jsem totiž, že se tam stejný název objevil i u jiné sekty :)

Už totiž dokončuji příručku Hrdinové galaxie a tuhle frakci tam znovu zmiňuji, tak aby v tom nebyl zmatek.
12.4.2013 19:18
To je sice pravda, ale i když zlomíš nejdražší možnou chladnou zbraň, je to ztráta za 3200. ART hřebíkovnice stojí 10K a nejsem si jist, že je to nejdražší co se dá koupit. Mimo to má zápasník možnost pořídit si nezničitelnou zbraň, což střelec ne (tedy může, ale nebude střílet). A to nemluvím o trpasličích energetických zbraních, které při selhání střelce zpopelní :)

Zkrátka pro střelce je ta šance zbraň nerozbít přecijen důležitější než pro bouchače.
12.4.2013 17:35
Změna
Hm.. tak jsem to zvýšil u obou na 20.

Protože co když Zápasník nebude chtít adamantiovou modifikaci, ale třeba jinou... Já osobně bych třeba raději bral monomolekulární modifikaci :)
12.4.2013 16:50
No to je právě otázka :) U střelce bych se těch 20 nebál (50% naděje, že se nerozbije bouchačka za 10k je docela bonus), ale u zápasníka, co si může pořídit adamantiovou výbavičku to až tak podstatné není.
12.4.2013 16:08
Jo takhle... no, cenu bych mohl zvýšit, proč ne. A na kolik? 20?
12.4.2013 16:01
Spíš jsem narážel na to, že Oblíbená zbraň je dost silná už díky té možnosti "rozchodit" rozbití zbraně. Že dává ještě +1 k RC je příjemný (ale nijak zvlášť rozhodující) bonus. Cokoliv dalšího mi přijde za 10 bodů až moc.
12.4.2013 14:28
Děkuji za zpětnou vazbu :)

Co se týče dovedností Oblíbená zbraň, ten původní bonus jsem zrušil kvůli tomu, že se tam počítalo s desetinou, tedy výsledné číslo by bylo většinou jen +2, +4, což je zanedbatelné - ze stejného důvodu jsem koneckonců změnil i to pravidlo pro bonus za Strength. Taktéž to ulehčuje počítání zranění, protože nyní ho útoky ubírají po pěti (např. - 5, -10, -15 atd.).

Co se týče dopravních prostředků, pár kandidátů na sjednocení tam určitě ještě je, ale k tomu se můžu dostat později. Obecně je to ale postavené tak, že první jsou v textu vždy vozidla, potom čluny, potom letouny, námořní plavidla, atmosférická plavidla a vesmírná plavidla (seřazeno podle mobility :)
12.4.2013 13:26
Podle délky seznamu jsem čekal změn poněkud víc, ale obecně bych řekl, že jsou k lepšímu. Změny u dovedností střelce mi přijdou dost posilující (oblíbená zbraň snižuje obranyschopnot cíle - Rabiath bude mít radost, ale tahle schopnost je teď tak dobrá - v podstatě nutnost - že by mohla být i dražší)

Co se týká sjednocení pravidel pro samohyby, to je jistě krok správným směrem, ale vzhledem k množství výjímek a speciálních pravidel týkajících se jednotlivých kategorií je dost těžké se v tom orientovat. Plácají se tam letadla, plavidla, jezdidla, páté přes deváté a kdo má v těch 7 stránkách najít jeden odstaveček, co zrovna potřebuje?

Ta speciální pravidla, jako ztráta kontroly, opouštění a podob. jsou si vzájemně dost podobná. Nestálo by za to je trochu zobecnit a sjednotit?

1
Úvod | Projekt Void © 2009-2019
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0154 vteřin