Void: Sci-Fantasy 1.4 - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


8.12.2014 13:25
Menší info o vývoji:

Do konce roku určitě vypustím verzi 1.5. Všechny změny, které jsem chtěl provést, jsou hotové, ale ještě dělám finální revize.

Potom budou následovat updatované verze dodatečných příruček.

A potom pořádně pohnu s Void: Fantasy, protože příští rok bych ho rád dokončil. Bude tedy založen na pravidlech 1.5.
18.10.2014 0:12
Checkpoint!
První stovka stažení!
25.2.2014 23:16
Uh, ještě malá dodatečná oprava - změna přepravní kapacity u člunů. Konkrétně:

Dělový a Těžký minový člun mají 4 pasažéry.
23.2.2014 20:51
To už byl zbytečný efekt navíc. Ono už takhle je to docela drsné, řekl bych.
23.2.2014 20:09
A jo, ono protivníkem se vrhá stejně, jako čímkoliv jiným... nebylo by pak na místě počítat ke škodám i bonus za sílu?
23.2.2014 15:29
Tam velikost hraje roli jen v tom, jestli ho může odhodit za pomocí obou či jen jedné ruky. Pokud je bojovník větší kategorie, je prostě o řád výš a stačí mu na to jedna ruka, nehledě na velikost házeného objektu.

Co se týče vzdálenosti, velikost roli nehraje, jen kategorie (a síla). To je tam popsáno. Běžná kategorie vs Běžná kategorie je normálně 5, 10 nebo 20 metrů. Velká kategorie vs Běžná kategorie je 50, 100 nebo 200 metrů.



Mnjn, Odhazování jsem chtěl nějak zjednodušit, ale na nic jsem nepřišel. Naštěstí se nevyužívá tak často.
23.2.2014 14:48
Koukám, vesměs docela užitečné změny a celekem slušný náklad. Zvlášť předchpozí zážitky chválím.

Jinak elfové jsou teď naprosto ultimátní rasa pro oneshot, jejich jediná slabina je, že jsou to chcípáci. Ale jeden zážitek nebo kontakt za -5 SP? S trochou optimalizace si tak můžu získat 22 zážitků (kontaktů, či desetiexpů) navíc, což je dost mazec. Gnómové mají v roli nadřazené rasy důstojného nástupce :)

Co se týká toho vrhání protivníkem, jak je to když velký bojovník vrhá protivníkem menší kategorie, který má ale větší velikost. Tj. třeba 1+ vrhá 8? Jak daleko s ním může mrsknout?

Odhazování mi přijde zbytečně složité.
10.2.2014 20:03
Tak je to tu. Jako obvykle - překlepy a chybky hlaste.

Teď budu pracovat na nových verzích pro ostatní dodatky - to by nemělo být moc složité, žádné větší změny ani novinky tam nechci, takže je jen víceméně opravím, aby byly aktuální.

1
Úvod | Projekt Void © 2009-2019
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0126 vteřin