Void: Sci-Fantasy Betaverze - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


7.12.2009 11:22
super!!!
Velice ambiciózní projekt! - je jenom škoda, že se u nás nechytla pravidla jako Stín meče, která zdaleka nebyla dokonalá, avšak fungovala a dalo se podle nich hrát - tvoje pravidla jsou na nižší úrovni než Gamebook, každá postava má několik ubohých dovedností - například v ADD, Shadowrunu, atd. jsou dovedností desítky, ne-li víc. Navíc by to chtělo vymyslet něco vlastního a ne jen kopírovat již stávající pravidla a slepovat je do kupy - výsledná koláž asi moc fungovat nebude.
4.12.2009 1:28
Tohle začíná mít určitý nádech tragedie. Hodně lidí se smálo, ale já začínám pomalu cítit lítost, což je asi nejhorší.
3.12.2009 11:00
!!!!
Ja sem v klidu, jen sem ti napsal co si myslim. Kdyby sis nezaujate projel diskuzi na d20, precetl zdejsi komenty, prohlidl pocitadlo, vypsal kladne komenty videl bys to stejne...
2.12.2009 18:06
Klid, prosím.
2.12.2009 17:28
!!!
Ironie... Kdyz si zacinal, mluvil si o necem unikatnim a novem. Nakonec se z toho vyklubalo ze svet je v podstate vykradeny WH40K + neco z MutChron + SW. Zapletka napadne se podobajici prolomeni prvni peceti z MCh. Bestiar surove zkopirovany z HoMaM III. Kdybych nepredelal look tve postavy by ted podle tvych predstav vypadali jako fantasy rasy v brnenich Warzone. A tak dal a dal... Abych rekl pravdu skutecne si me dostal. Opravdu sem zpocatku veril tvym dosti ambiciózním a skutečně velkolepým chvastanim - moje chyba! Ale kdyz to ted vidim, je to k smichu. Vykrast jeste herni system. Bravo!! Jsi kralem zlodeju bez spetky studu, bez spetky vlastni originality, s notnou davkou ignorance ktera te zene kupredu a nedovoli ti videt tve vlastni limity jez jsou o dost nizsi nez si myslis. Je neuveritelne s jakou drzosti prezetujes kyblik hovinek jako misu s ovocem...
1.12.2009 19:49
V podstatě ano. Teď to rozepíšu a hlavně budu testovat.
1.12.2009 17:48
???
Tak co uz jsi spokojeny s novym systemem?
29.11.2009 15:03
Tak jsem zcela překopal pravidla. Jsou jednodušší, akčnější a bojovější. Inspiroval jsem se stylem toho 3:16...
10.11.2009 15:25
:)
10.11.2009 14:10
Gedimane, jen investuj! Vraž do toho všechno co máš, určitě se ti to tisíckrát vrátí, když ne v penězích tak v lásce desítek tísíc hráčů Voidu!
5.11.2009 9:52
Prosím, investuj, čo je libo. Tvoja smola.
5.11.2009 7:59
Což už ale není tvoje věc, že ano :)
4.11.2009 23:58
inu...
Vidím, že je to ešte horšie, ako som si predstavoval. A keďže autor je tak "skúsený", ako sme sa doteraz presvedčili, dúfam, že NIKTO do tohto projektu neinvestuje okrem svojho času ešte aj PENIAZE!!!!!
19.10.2009 18:23
Mno pokud čekáš, že beta bude ve své verzi 0.99 obsahovat 99 % obsahu plné verze, tak jsi na omylu :)
19.10.2009 16:51
Gediman: No, řekl bych, že verze 0.2 by měla být 2krát hotovější než 0.1, což rozhodně není.
19.10.2009 0:03
Záleží na tom, kolik bude verzí :) Když udělám nějakou menší změnu, rozliší se to o menší číslo (na druhou stranu ovšem, pokud budu dělat nějakou malou změnu, nechám si ji až do další verze) :)
18.10.2009 23:09
Hele, Gedimane, nechceš to místo verze 0.n značit jako 0.00n?
18.10.2009 18:15
Na základě návrhů a připomínek jsem trochu poupravil některá pravidla a vypustil jako verzi 0.2
15.10.2009 15:02
Angličtina v českých pravidlách
To hádam nie...

Zrušiť, okamžite! Ak sa chceš hrať na Warhammer, resp. pretiahnuť jeho hráčov do Voidu, tak rovno prepíš zložitejšie pravidlá z piatej edície WH40K a MOŽNO to bude tak dobre.

Ale aj z nich tú angličtinu vyhoď, nemá to tam čo robiť.

Potom totiž nechápem argument, že "Void má byť pre lokálnych zákazníkov, ktorí nehovoria po anglicky."
13.10.2009 21:14
Ok, updatnul jsem ten test v příspěvku dole. Bude se tedy házet deset sérií, přičemž jedna nejnižší se vyřadí.

Teď ještě kouknu na bojový systém... je fakt že výpočet akcí dělá trochu problémy.

Se zbytkem jsem zatím spokojen, dokud podrobné testy neprokáží jinak :)
13.10.2009 21:06
re Ged
Hele ja newim to se proste muze stat je to ta nevyhoda nahazovani atributu. Proste tenhle system je takovej ze nekdo bude mit kliku a zacne s boost postavou anekdo bude mit kripla. Pravdepodobnost ze ti nepadne ani par vyssich cisel nutnych pro povolani je ale hodne nizka. Navic kdyz by byla postava opravdu kuriozni sracka tak muze gm rict ze by dobrodruzstvi nezvladla a nechat hrace udelat novou i kdyz to je dost komplikovany. No proste tohle dilema nevyresis kdyz chces nahazovat atributy.
13.10.2009 20:49
Mno... Docela i jo :)

Mimochodem, pravděpodobnost velmi nízkých hodů by šla redukovat možností házet 10 x 5k10, přičemž nejnižší výsledek ignorovat. Samozřejmě, ani tohle není stoprocentně imunní, co když těch malých čísel napadá víc :) Ale imho to už je hodně malá pravděpodobnost...
13.10.2009 20:40
to Ged
No tak nejak sem to myslel. To by ti nevyhovovalo?
13.10.2009 20:09
nějak takhle?

ZDE stáhnout test
13.10.2009 18:51
to Gedi
No podle me je to docela prosta zalezitost. Prednosti rasy by totiz meli bejt ve forme bonusu. To znamena ze hrac zvoli rasu a pak povolani. Nahazi kostkou a prideli k atributum a nakonec aplikuje bonusy a postihy rasy a povolani. Takze elf bude porad zvyhodnen ve strelbe svy rasovym bonusem bude zvyhodnem ve strelbe bonusem povolani strelec a hrac protoze hraje strelce automaticky priradi nejvyssi hodnoty k potrebnym vlastnostem. Pokud by jednal prave naopak maximalne vytvori postavu ktera bude umet vsechno trochu ale nic dobre a to by zas popiralo predpoklad prace v tymu takze se to de facto vyresi za tebe:) Dobry ne?
13.10.2009 18:50
Mno... další možností je něco jako v Mutant Chronicles určování minulosti postavy. Hráč nahází tyhle atributy a pak si vybere třeba že postava prošla nějakým tělesným tréninkem (větší síla), nebo někde studovala (větší intelligence), nebo tak nějak. To je také možnost... a docela zajímavá, imho
13.10.2009 18:45
Ano, to na d20 také někdo navrhoval... Ale neřeší to rasové přednosti a slabosti (trpaslíci nižší RC, elfové vyšší Agility). To by muselo být "nějaké" pravidlo, které hráčovi "přikazuje" rozdělit body tak, aby byl Elf průměrně lepší ve střelbě a agility.

Kdežto takhle je to vlastně tak, že Atributy jsou prostě součástí vývoje postavy, něco co nemůže určit, prostě se tak narodila.

Nevím. Leda že bych udělal několik verzí pravidel a ty pak vyzkoušel.
13.10.2009 18:35
to Ged
A proc to neudelas tak ze si hrac zvoli povolani paj odhazi tolik hodu kolik je pocatecnich atributu a pak si je libovolne rozdely mezi vlastnosti. To ho donuti investovat do nejpotrebnejsich vlastnosti pro povolani nejvyssi hody a zaroven zachovas svoji roli nahody v nahazovani??? To mi prijde jako nejlepsi a nejjednodussi reseni.
13.10.2009 18:30
No právě, ty hody se mi líbí :)

Co se týče tvorby postav, ruším co jsem řekl posledně :) Zůstane náhodné nahazování. S tím ale, že např. Střelec bude mít nějaký pevný startovní bonus (třeba 10), aby to nedopadlo tak, že si na Close Combat nahází víc než na Range Combat. A tudíž aby to nebyl Střelec lepší v souboji než v samotné střelbě :)

To je myslím zdaleka nejjednodušší řešení.
13.10.2009 18:12
jinak tam ale sou i dobré věci!
třeba ta šťastná kostka, to určitě nech to je dobrá věc a eště některý jiný věci se mi tam líbí

1 2 3
Úvod | Projekt Void © 2009-2019
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0161 vteřin