Void: Sci-Fantasy Betaverze - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


13.10.2009 18:04
dělej
jak to myslíš já stolním rpg nerozumím ale ze svého pohledu pokud by mi kamarád říkal poď si to zahrát bych to musel mít tak o min 1/3-1/2 kratší případně tu hru jednoduší abych se to naučil v průběhu první hry dvou.
13.10.2009 18:01
Co se týče spojení d100 a hledání, tak jim vadí ta má tabulka rozlišení Složitosti prostředí na str. 2 - 3. Pořád chtějí vědět, jaký je fyzický rozdíl mezi složitostí 35 a složitostí 36. Ale žádný není. Ta tabulka je jen ukázka toho, jak asi GM může stanovit Složitost prostředí v různých případech. Třeba může stanovit, že všechny lesy ve všech jeho hrách budou mít složitost 67. Je to tam proto, aby GM nestanovil nějaké šíleně vysoké hodnoty třeba pro louku :) Prostě jen taková rada, co je optimální. Tak to myslím.
13.10.2009 17:49
a ha
ale tak je přemenuj tohle vyloženě mate v tom mi věř :-)

i když teď tak o tom systému 100 přemýšlým a nevim bejt tebou rozhodl bych se zda d100 nebo ty jednotlivosti jako ošahávání :D podle mě když tam bude oboje asi to vážně bude moc složité (četl sem teď tvůj blog)
13.10.2009 17:41
Nechápeš to :) Černé říše nejsou nějaké "zlé" říše. Stejně tak jako Bílé říše nejsou "hodné" říše. Je to čistě jen označení toho, jestli jsou na vědu a technologii nebo víru a magii. Prostě protiklady.
13.10.2009 17:32
no to
vidím ale myslím si že je to chyba :) třeba v pc rpgčkách lidi rádi hrajou za temné mágy

no podle mě je to zbytečně složité to ohmatávání a tak prostě je to dle mě zbytečně složité naopak tu 100x kostku bych nechal to se může hodit do budoucna pro rozšiřování hry
13.10.2009 17:10
Aha :) Černé říše jsou zaměřeny jen na technologii a vědu, ty Kouzelníky ani Kněží nemají. Naopak Bílé říše zas nemohou mít Lékaře a Technika.
13.10.2009 17:07
no proto říkám nemůže být ČERNOkněžník :)
13.10.2009 15:27
Ale kdepak, lidský kouzelník být může, ale může být jen z Bílých nebo Šedých říší. :)
13.10.2009 15:26
Ee, to by pak přestalo mít význam spousta dalších věcí (lepší sluch, zrak...), čímž by se mimojiné setřel rozdíl mezi např. Půlčíkem a Gnómem.

10 vteřin je jen průměr, odhad... některé činnosti z logiky věci zabírají více času než jiné. Nevím, v podstatě primární počítání času v souboji jsou akce a kola. Ty vteřiny jsem určil víceméně jen tak pro představu.

spíš lidi z www.d20.cz nejvíce kritizují d100 systém, že je prý zbytečně jemný. Mno, ale holt to jsou hráči d20 no, těm se v tomhle asi nezavděčím :)
13.10.2009 15:25
1. bod
u střelby bude podle mě předmětem sporů ./
13.10.2009 15:24
k druhé části
nějak mi nesedí člověk a ta povolání je to takové divné že nemůže být lidský černokněžník a tak to bych změnil
13.10.2009 15:16
k první části
zrušil bych rozdělení na ohmatávání atd. a nechal prostě jen fci odhaluj to samé i u ostatních věcí

čas bych v boji možná nepočítal vůbec nebo nevim no ale přecijen 10 vteřin je takové divné ale možná to nech nevim no
13.10.2009 12:07
Gediman: Bylo by IMo mnohem lepší kdyby tě přiměli k tomu, aby jsi tento projekt tak na rok na dva odložil a věnoval se hraní různých a čtení co možná největšího množství různých RPG.

Ale od lidí kolem d20 se toho většinou moc čekat nedá...
13.10.2009 11:20
Mno tak mě lidi z d20 přemluvili k mírnému přepsání pravidel. Atributy postav bude možné určit přerozdělením bodů z banku, tzn. hráč si sám určí, v čem bude postava jak dobrá.

Přičemž ovšem výhody a nevýhody ras budou zachovány.
13.10.2009 10:38


Trpaslík má 4k10 BS... teda RC. To znamená,. že i kdybych měl "štěstí" tak se budu trefovat v 60% případů.

Atributy jsou schválne uvedeny v anglictine, aby nemohly být zameneny za jiné termíny.Kurzíva

Vitace z dokumentu betatest:Atributy jsou schválne uvedeny v anglictine, aby nemohly být zameneny za jiné termíny.

WHAT. THE. FFFFFFFFFFUUUUUUUUU-

Vážne, co je todle sakra za blbost?!KurzívaKurzíva
13.10.2009 7:46
- Ok, když budeš mít štěstí a neustále nadbytek munice, tak proč ne :)

- Tolik angliny? Kde je TOLIK angliny? Důvod proč tam je jsem vysvětlil. A další výhodou je, že se to nemusí skloňovat :D Ale je to jen beta, do plné verze se to třeba změní.
13.10.2009 6:40
Čekal jsem víc.
Jenom bych poznamenal, že...

-Esi to bude někdy donucen hrát, tak budu hrát trpaslíka střelce a budu děsné kingoš, anžto budu furt používat krycí palbu a všechny je trefim!

-Hlavním kladem tohodle produktu měla být čeština, proč je tam teda tolik angliny?

1 2 3
Úvod | Projekt Void © 2009-2019
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.032 vteřin