Void: Sci-Fantasy je tu! - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


16.9.2012 12:54
Jo, ještě udělám kontrolu. To víš, na změnách jsem pracoval ještě včera do 2:00 :)
16.9.2012 9:39
Tak už je neděle. Šup šup :)
8.9.2012 20:41
Verze 1.1
Takže příští neděli (tedy 16.9.) vydám verzi 1.1. A jako bonus pár dalších materiálů.
7.6.2012 17:00
Checkpoint!
Třetí stovka stažení.
30.4.2012 14:02
Až na to, že musí být schovaní.
Jakmile nejsou, je jim boj na dálku k ničemu, protože než stihnou kohokoliv sundat, soupeř k nim doběhne a dá jim dmg, že se jim protočí HP ze zápornejch zpátky do kladnejch.

A je fuk jestli demonstruju PvP souboj, když používáš stejná pravidla i proti NPC.
Ok, hurá, tak několik největších máček má 10HP, takže hobit je dává jednou ranou stejně jako kdokoliv jinej a má tak možnost zazářit (páč ostatní musej dobíhat).
Jakmile se dostaneš k oponentům s 40ti a víc HP, platí přesně to co jsem popisoval. Trpaslík začne střílet o něco později, ale díky X-krát většímu DPS mu to vůbec nevadí.
30.4.2012 12:49
Právě že nepřipadá - naopak to přesně vystihuje můj záměr, že půlčíci jsou stavění na boj na dálku, kdežto trpaslíci na blízko.

Navíc stále demonstruješ PvP souboj :) Běžní NPC protivníci jsou víceméně stormtrooper-like, ani jsem u nich nerozlišoval HP podle rasy - u nich se spíš HP řídí podle profesionality. Nejnižší milicionář má 10 HP, nejelitnější veterán má 160 HP. Ok, plus mají možnost operovat v oddíle, tedy HP si násobit počtem členů.
30.4.2012 12:39
Ok, takže ti nepřipadá problematické, že hobit s puškou do vzdálenosti 50m skoro nemá šanci porazit trpaslíka?

Also, i pokud střílí na svou maximální vzdálenost a není schovanej, trpaslík stejně přeběhne během tří-čtyř kol na dostřel a začne střílet. Ie. při nejlepším je trpaslík načnutej, ale pořád potřebuje 4 zásahy aby šel do kytek, zatímco hobit končí po první ráně která projde.

Takže ne, ani na dálku není hobit lepší než trpaslík. Ditto proti člověku (ten má míň HP, ale zase poběží jen dvě kola).
Navrch má jen když:
-používá těžkou zbraň na megavelkou vzdálenost (ie. střílí na dva kiláky daleko), nebo alespoň střílí v maximálním dostřelu pušky (ie. do 400m, což je o trochu rozumnější)
-je schovanej
30.4.2012 8:25
Mno, pokud se mise odehrává v terénu, který nedovoluje schovávání (což je jen poušť, step, pustina a ledová plocha), tak asi jo - i když díky dohledu lze nepřítele snadno spatřit včas. Většina terénů však schovávání dovoluje.

Ok, interiéry už mohou být problém. Ale i to je realistické, na CQC jsou holt lepší Trpaslíci :)
28.4.2012 21:27
Dostřel stačí, as in nepotřebuješ větší, protože na tu vzdálenost nebudeš střílet. V lese ti 50 metrů stačí, ve městě a v budovách taky. Dost možná taky v jeskynních komplexech a skaliskách.

Že je zbraň tichá je každopádně výhoda, ok. V některých situacích budeš mít možnost nepozorovaně se přiblížit na vzdálenost vlastní zbraně a ustřílet soupeře z dálky. Ovšem za předpokladu, že tě neuvidí, jinak riskuješ, že se přiblíží dřív než ho stihneš zabít (10 dmg, to potřebuješ 4 zásahy na člověka, zatímco soupeř uběhne minimálně 50m, takže za dvě tři kola je taky na dostřel... pokud nemá agilitu 11+, kdy doběhne na dostřel za 1 kolo).

V té většině případů, kdy si nemůžeš vybrat vlastní (velkou) vzdálenost ani se schovat, je mnohem výhodnější hrát trpaslíka (a to nemluvím o hitpointech).
28.4.2012 17:23
Záleží na tom, co to je "dostřel stačí". Půlčíci dokáží nepřítele ustřílet z dálky, kdežto Trpaslík k němu musí být relativně blízko... což vlastně koresponduje s tím, že Půlčík je docela zranitelný, nestavěný na boj zblízka. Navíc, šipkové zbraně jsou v základu zcela tiché - Půlčík může být během střelby schovaný.
27.4.2012 18:37
Ano, to tě sice šlechtí, jenže:

1) Postih k RC a kratší dostřel mě těžko budě nějak extra pálit, když 50m ve většině případů bohatě stačí.
Pokud náhodou ne, tak 500m u těžkých zbraní ano.

2) Systémové omezení, že můžeš používat jen zbraň vlastní rasy, je jedno z těch špatných deus-ex-machina omezení.

3) A i když tento fakt ignoruju, pořád není žádné ospravedlňění, že jsou zbraně stejně drahé ("hej, sice nemůžeš používat tu lepší zbraň co má tvůj kolega, ale hlavu vzhůru, ta jeho stojí stejně jako ta tvoje").

4) Ty zbraně by měly být vyvážené samy o sobě, jedna vůči druhé, ale nejsou. Jenže i když bych vzal v potaz parametry ras, které tu danou zbraň můžou používat:
Trpaslík má RC 8 a dmg 40 do 50m. Takže dokud střílím pod 50m, zasáhnu v 2/5 případů za 40. To jsou dva průměrní lidi right there.
Hobit zasáhne ve 3/5 za 10 dmg. To není ani jeden průměrnej člověk.
Takže do téhle vzdálenosti je absolutně pointless hrát za hobita, za předpokladu že používáš pušku. Pokud hraješ střelce s kanonem, má i trpaslík dostřel půl kilometru a dá 2*80, zatímco hobit 3*20.

5) To samozřejmě platí jen tehdy, když si předchozími zážitky nezvětšíš RC. Pokud ano, začne se rozdíl v četnosti zásahů smazávat, zatímco dmg zbraně zůstává stejná => je ještě víc pointless hrát hobita místo trpaslíka.

6) Pokud se dostaneš k těm pokročilejším technologiím, trpaslík si vezme paprskovou zbraň => místo postihu k RC má postih k dmg. I s postihem k dmg má le pořád 3 x větší dmg než hobití pulzní zbraň a 4 x větší dmg, než hobití paprsková zbraň.
Takže jediný, co to může potenciálně spasit, je maximální dostřel. A zde se vracíme opět k tomu, že dostřel docela v klidu stačí i u těch trpaslickejch zbraní.
26.4.2012 21:23
Snažil jsem se to vyvážit - tedy že vyšší dostřel a přesnost ale nižší ničivost VS nízký dostřel a přesnost ale vysoká ničivost. Porovnával jsem to, takže by to mělo sedět.

Tedy
Šipková puška: dmg 10, dostřel 200/400, postih -2
Hřebíková puška: dmg 20, dostřel 100/200, postih -4
Harpunová puška: dmg 40, dotřel 50/100, postih -8

Tedy hřebíková puška průměr.

Co se týče ceny, špatně by to bylo v případě, že by si každý mohl koupit cokoliv (v tom případě by byla možná nevyvážená). Nicméně beztak je to limitováno pravidlem, že např. jen Ork si může koupit orkskou střelnou zbraň, takže cenu jsem mohl stanovit takto.
26.4.2012 20:23
Copypastnu sem svoje pozorování
___
Skřetoidní (a tuším i zakrslé) rasy používají šipkomety, hřebíkomety a harpunomety, které mechanicky fungujou úplně stejně, jen mají různé parametry. Což je samo o sobě legit, samozřejmě.

Horší je ta matematika. Různé verze mají za stejnou cenu 2x (resp. 4x) lepší damage, ale zase 2x (resp. 4x) horší dostřel a postih za velkou vzdálenost.
Problém je, že už základní dostřel ve kterém střílí bez postihu je dost velkej..
Takže šipková puška má dmg 10 a bez postihu střílí na 200m, naproti tomu harpunová má dmg 40 a dostřel "jenom" 50m. Ještě horší je to u kanonů, kde i ten silnější střílí v klidu na půl kiláku.
___
Nepřijde ti na tom něco špatně?
20.4.2012 16:57
Je to pouze průměr. Samozřejmě, hvězda nemusí mít žádnou planetu, nebo naopak třeba všechny obyvatelné.

Nicméně...

Podle původního návrhu jsem počítal s tím, že všechny sektory budou čtvercové, jenže to do kruhové galaxie jaksi nesedí :) Hodlám nějak zpracovat mapu galaxie (objeví se tu jako velký obrázek ke stažení), do té doby se ale budu muset s tímto problémem vypořádat. Kdybych sektory pojal například jako výseče (soustředných kruhů), vycházelo by, že sektory blíže středu galaxie jsou hvězdami hustěji zaplněné, než sektory okrajové.

Hm...
20.4.2012 16:44
Me spis prijde spis zvlastni, ze jsou vsechny sektory "bezny praci prasek", tj. ma cca stejny pocet hvezd, stejnych typu a velikosti a ze na kazdou hvezdu pripada 10 planet, z toho jeste 2 jsou obyvatelne...
20.4.2012 16:15
Mno... Na porovnání - Galaxie ve Star Wars má dle wookieepedie taktéž cca 400 miliard hvězd (což je koneckonců i maximální odhad pro naší Mléčnou dráhu) - z tohoto množství má 180 miliard hvězd s planetami podporujícími život... (píší, že pouze na 20 milionech takovýchto planet se vyvinul inteligentní život).
20.4.2012 16:02
I tak to je podle mě strašně moc...
20.4.2012 15:53
Pokud počítám správně, mělo by to být 20 miliard obyvatelných planet v sektoru.

Hm.. Myslím, že odpovídající by bylo spíš "desítky milionů planet v sub-sektoru", z čehož by vyplývalo, že na jednu hvězdu jich připadá 10 (tedy 2 obyvatelné na hvězdu).
20.4.2012 15:10
"každý sektor má sto sub-sektorů, celkem je tu tedy 10.000 sub-sektorů. Každý z nich má
miliony hvězd a miliardy planet. Udržet život je však schopna, podle odhadů, jen pětina z nich." To znamená, že v tom císařství které zabírá celí sektor jsou stovky MILIARD planet, tedy přibližně jedno sto miliard planet obyvatelných??? Trochu přehnané, nemyslíš?
17.4.2012 21:47
Do ničeho tě nehrnu :)
17.4.2012 21:29
tak cas je, hur prostor a nejake moje problemy. tak jo.
17.4.2012 21:18
Přihlaš se jako Asmodel, pokud jsi nezapoměl heslo ;)

Grafika... do Základní knihy neplánuji, takže jedině do přídavných příruček, pokud zbyde místo. Ale jestli bys chtěl kreslit i jen nějaký inspirovaný fan-art, jsi vítán :) Tvůj styl je dostatečně grimdark. Galerie by beztak chtěla nějak rozšířit.
17.4.2012 21:13
graficka podoba?
ahoj. co grafika, plany? :) pis na lap., nebo mail -snad ho tu nekde mam.
17.4.2012 12:50
No jo... ale "přílba" se také píše, i když to teda asi nebude spisovné... Ok.
17.4.2012 12:07
přilby se píší s krýtkým "i" - koukám, že máš úplně všude přílby
15.4.2012 16:08
Checkpoint!
Druhá stovka stažení.
13.4.2012 21:12
vskutku ne :D Fix'd
a plantážníci a "potencionální" taky

Tu přepočítanou hmotnost Obra (a Trolla a Zlobra vlastně taky) dám až do verze 1.1, kterou nahodím tak cca počátkem příštího měsíce - spolu s opravami dalších bugů, které byly (budou) objeveny.
13.4.2012 20:20
str 94 - "Pokud postava slézá po lane, muže se po nem rychle svést" - hadam, ze se nejedna o svadeni, co? :)
13.4.2012 11:20
Ah, vida... tak to jsem popletl. Není nějaký termín pro otroka na plantážích? :)
13.4.2012 11:17
Tak treba ze hobiti otrocili pro nejake ty vymrele brouky jako plantaznici - plantaznici nejsou panove, co behaji po plantazi a sbiraji bavlnu, ale ti, co nad nimi mavaji bicem ;)

1 2
Úvod | Projekt Void © 2009-2019
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0082 vteřin