Zpráva o vývoji 2 - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


24.7.2011 20:21
No, když se tak na to podívám, nejnutnější na hraní jsou kapitoly 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12 (tady ale čteš samozřejmě jen to, za kterou specializaci hraješ, tedy jen kousek kapitoly), pak nějaké ty zbraně a to je pro základ vše. Žádná pravidla pro rychlý start nejsou.

Ale jinak jo, pro maximální efekt doporučuji přečíst celé... což je ale pochopitelné.

Do tisku? Mno, nerad bych měl zase velké oči, ale když budu pokračovat se současnou razancí, tak do konce roku to snad už bude definitivně (a to ještě připočítávám nějakou zálohu). Teď de facto pracuji už jen na "výplních", tedy nějaké ty fluffové informace. Jo a taky na frakcích a jejich bonusech pro postavu, protože to také bude hrát roli.

Kdybych měl ale říct, jaká část mi dala nejvíc zabrat, tak jednoznačně rituály pro Kněze. 24+1 bohů, každý 12 rituálů... uf. Definitivně a s velkou satisfakcí jsem to dopsal teprv včera. Žádná jiná část neprošla tolika revizemi a změnami.
24.7.2011 20:05
Jo a kdy to pujde do tisku? :)
24.7.2011 20:03
Otazka na telo - ktere kapitoly clovek musi precist, aby si mohl vubec zahrat? Ja bych hadal, ze bude treba cist minilane 1,2,3,4,5,6,9,10,11,12,13,14, coz je asi tak pulka a rekl bych, ze nepujde o nejhubenejsi kapitoly. Nebo bude uvod obsahovat nejaka pravidla pro rychly start?

1
Úvod | Projekt Void © 2009-2019
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0142 vteřin