Loupež Krystalu moudrosti

25.8.12 - Gediman - Komentáře (1)
Pro OnGeho, Zmoka a novou spoluhráčku Lorwyn jsem s pomocí Generátoru misí připravil dobrodružství na ledové planetě, tentokrát také se sekundárními úkoly. Lorwyn si připravila postavu temné elfky Lorenn ("e" má zpětnou čárku), kněžky boha Wilsara.
Zápletka
Žoldnéři Rabiath Steelball a Bardon přiletěli pro další zakázku na planetu Snowland, centrum Papežství Snow-white. Ještě než se setkali se zadavatelem, zašli do místního hostince. Zde se k nim do týmu přidala temná elfka Lorenn, jejíž pozornost upoutala jejich elfská loď podivné konstrukce, kterou nikdy předtím neviděla.

Papežství Snow-white se dozvědělo, že vzácný artefakt Krystal moudrosti je v rukách kouzelnického kultu hobgoblinů z planety Jeevep. Snow-white má o tento artefakt velký zájem, jenže diplomatické vztahy s kmenem Black Bone, který na planetě sídlí, nejsou příliš ideální. Výhodou je, že kult samotný si zřejmě ani neuvědomuje cennost tohoto artefaktu. Proto existuje šance, že jeho získání nebude až zas tak velký problém. Papežství tímto úkolem pověřilo žoldnéře. S nimi zároveň vyšle dvacetičlenný oddíl panošů. Jsou to sice profesionální vojáci, zatím však nemají příliš velké zkušenosti. Tato mise by pro ně mohla být dobrou zkouškou schopností. Žoldnéři nad nimi mají plné velení.

Zadavatel nabídl civilní nákladní loď s kouzelníkem na palubě, ale žoldnéři se rozhodli, že využijí vlastní, mnohem lépe vybavenou loď. Není jasné, jak se hobgoblini zachovají, ale předpokládá se agresivní jednání. I když je hlavním cílem získat artefakt, nejlepším výsledkem by bylo, kdyby žoldnéři ještě vyjednali spolupráci mezi kultem a vládou Snow-white.

Papežství každému žoldnéři dává předem 10.000 peněz na nákup vybavení a výzbroje. Zbytek si žoldnéři mohou nechat. Jako odměnu za úspěšné splnění primárního cíle nabízí každému z nich 20.000 peněz. Za úspěšné splnění každého sekundárního cíle nabízí dalších 10.000 peněz.

Primární cíl: přivést Krystal moudrosti
Sekundární cíl: vycvičit oddíl Panošů v bojových podmínkách
Sekundární cíl: vyjednat s kultem spolupráci


mapa


Mise
Ještě před odletem Steelball zkontaktoval atentátníky a najal si je. Poletí na Jeevep napřed a zaútočí na sídlo kultu. Atentátníci souhlasili a za práci požadovali 7000 peněz. Žoldnéři odletěli o dva dny později. Cestou k planetě Lorenn všechny panoše zkonvertovala na víru ve svého boha – Wilsara. Když konečně dorazili do cílové soustavy, potkali loď atentátníků, která sdělila, že práce byla provedena.

Žoldnéři přiletěli k Jeevep, přímo nad základnu kultu. Ohlásili se jako vyšetřovatelé, kteří již nějakou dobu pronásledují tyto nebezpečné atentátníky. Musí přistát a prohledat místo činu, kvůli stopám. Hobgoblini jim to dovolili. Loď přistála opodál. Žoldnéři a jejich ozbrojený doprovod vešli do základny hlavní bránou, byli zde již očekáváni. Vůdce kultu jim sdělil, že při výbuchu zahynulo pět kouzelníků a deset vojáků. Žoldnéřům umožnil volný pohyb po celé základně, s výjimkou hlavního trezoru, který se nacházel uprostřed. Ten byl hlídán čtyřmi vojáky. Trezor měl mohutné pancéřování a u dveří číselný kód. Zvenku byl posetý magickými runami, které znemožňovaly teleportaci dovnitř a ven.

Lorenn ale hlídače přemluvila, aby jim trezor otevřeli – je nutné prohledat každé místo. Nyní bylo vidět, že magické runy jsou i zevnitř. Žoldnéři vešli dovnitř, ale hlídači byli stále v jejich blízkosti. Lorenn tedy provedla rituál, během kterého vytvořila malý požár. Hlídači ho rychle odběhli uhasit. Když byli pryč, Steelball se rozhodl Krystal ukrást a modlitbou ke své bohyni Qeloně zajistit, že za sebou nezanechá žádné stopy. Ale modlitba se nevydařila. Jeho stopy nejen že nebyly smazány, ale hobgoblini se naopak dozvěděli o jeho dalším zločinu. Komunikační důstojník totiž právě přišel za vůdcem kultu a řekl mu, že odhalil komunikaci mezi domnělými vyšetřovateli a atentátníky, kteří se v blízkosti planety setkali. To byl důkaz, že se znají a že spolupracují.

K trezoru mířili ozbrojení hobgoblini. Žoldnéři poznali, že je vhodná doba k útěku. Jakmile ale vynesli Krystal ven, z run trezoru vyletělo deset Světlomorů – součást bezpečnostního systému. Byli malí, ale agresivní. Ihned napadli nejbližší cíle – oddíl panošů. Jeden byl vážně poraněn omrzlinami, jak na něj Světlomor seslal mrazící kouzlo. Lorenn vyburcovala panoše i své dva kolegy k zuřivému útoku. Bardon se na magické bytosti vrhl svojí novou adamantiovou sekyrou a většinu z nich rozsekal. Zbytek postřílel Steelball. Světlomoři se beze zbytku rozplynuli. Tato bitka však dala čas hobgobliním vojákům k přípravě. Postavili se žoldnéřům do cesty.

Došlo k přestřelce, během které padli další dva panoši. Když byli hobgoblini eliminováni Steelballovou palbou, tým zavolal panoše na palubě lodi a přikázal mu, aby je teleportoval, jakmile dá signál. Lorenn totiž chtěla zkonvertovat všechny zdejší hobgobliny, kteří se nyní seběhli na nádvoří a zcela tak tým obklíčili. Ale jejich vůle byla pevná. Vyvolala tedy oheň přímo na jejich vůdce. Tomu vzplály nohy a tak padl k zemi. To vojáky zastavilo v útoku, protože se nyní snažili svého vůdce zachránit.

Lorenn jim zatím sdělila, že pokud uzavřou dohodu o spolupráci s Papežstvím, nic se jim nestane. Pokud ne, všechny je sežehnou Wilsarovy plameny. Hobgoblini byli nuceni souhlasit. Během dalšího nátlaku byl vůdce přinucen odletět spolu s žoldnéři – bude předveden před Papeže, aby s ním jednal osobně. Dva panoši se chopili zraněného vůdce a odvedli ho do kajuty, kterou hlídali.

Hlavní úkol byl splněn, ale žoldnéřům nepřipadalo, že by panoši nabrali dostatek zkušeností. Odletěli proto nad ledovou pustinu, aktivovali maskování a pátrali po místních zvířatech. Senzory objevily smečky vlků a několik velkých nanooků. Bardon se rozhodl, že jednoho nanooka skolí palubní rotační hřebíkovnicí, ale netrefil se. Zvíře bylo vyplašené a začalo utíkat. Loď ho následovala a Bardon opět vystřelil, ale zase se netrefil. Steelball se proto zbraně chopil raději sám a nanooka zabil krátkou dávkou. Loď přistála a panoši vyšli ven. Jejich úkolem bylo zpracovat tělo nanooka jen s pomocí polní výstroje. Zatímco vojáci plnili úkol, Steelball se zatím procházel po okolí. Nalezl několik králičích nor a tak se snažil nějakého králíka chytit. Povedlo se mu chytit jednoho. Odnesl ho na palubu, ale na jeho ochočení nebyl ten pravý.

Potom loď odletěla zpět na Snowland pro odměnu. Cestou žoldnéři přemýšleli o budoucnosti svého týmu. Nechali se inspirovat králíkem – maskotem a tým pojmenovali Inferilagus. Jeho symbolem je hlava polárního králíka se zkříženými hnáty, plamen v pozadí reprezentuje fakt, že všichni tři žoldnéři uctívají bohy Pekla. Dále bylo rozhodnuto, že tým si musí najít nějakou stabilní základnu, kde by shromažďoval své bohatství. Byla vybrána neobydlená soustava v jihovýchodní čtvrtině galaxie. Jedna její plynná planeta má kolem sebe pás asteroidů. Ten největší bude vhodný na vybudování skryté základny.

Shrnutí
Hra trvala něco přes 2 hodiny, mise trvala přibližně 1 hodinu (plus cesta tam a zpět). Přítomnost kněze s relativně vysokým Charisma dovolila často používat vyjednávání a vyhrožování. S promyšleným využitím kontaktů, vyjednávání a vyhrožování, stejně tak jako s vybavením týmového vesmírného plavidla, lze misi dokončit s minimem bojových střetů, což zvyšuje šanci na přežití i postavám s lehkými či dokonce žádnými ochrannými prostředky.


Steelball chytá králíka

Obrázek od Zmoka



Úvod | Projekt Void © 2009-2024
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0135 vteřin