Lov a únos

10.7.14 - Gediman - Komentáře (0)
Další mise plenitelů Temné ruky. Účastnil se jí Jablicko007 a Lord Eliphas se stejnými postavami, jako minule (ursar-lich zápasník Taiel a zlobr-mutant střelec Bestrix) a nově také WraithDea s postavou člověka-upíra biomancera.
Zápletka
Rok: 13-669 (dva týdny po misi „Temný úder“)

Vampirothův koruptor Garnog si znovu zavolal plenitele Taiela a Bestrixe, aby jim zadal novou misi. Přidal k nim posilu – upíří biomancerku Wraith Deu. Na planetoidu Fex-31 ve Žluté zóně se nachází tajná laboratoř hobgoblinského kmene War Wrath, která se zabývá vývojem biologických zbraní. Garnog se od svých špionů dozvěděl, že zdejší vedoucí vědec pracuje na genetickém vylepšení tarasqů, k čemuž dostává pomoc od Černé říše Kancléřství Darkblack. Úkolem je ulovit experimentálního tarasqa živého či mrtvého a unést vedoucího vědce. Garnog není jediný, kdo vědce chce. Již několikrát se ho pokoušela unést Bílá říše Kardinálství Brightwhite.

Tým dostal orbitální snímek laboratoře. Byl to výzkumný areál postavený v pustém skalnatém terénu. Skládal se z šesti pavilonů pro zvířata, několika výzkumných budov a generátoru atmosféry, protože planetoid by byl jinak neobyvatelný. Taiel kontaktoval utajené stoupence Temné ruky, kteří tam začali před nedávnem pracovat, a nařídil jim, aby provedli diverzní akci, která odláká pozornost bezpečnostních sil a umožní tak týmu nepozorovaně přistát. Bestrix si najal špehy, aby mezitím lokalizovali vědce. Tým se pak vydal na cestu ve větší lodi pilotované přiděleným převozníkem. Loď měla dostatečně velký nákladový prostor, aby pojala zuřícího tarasqa.
Lov a únos

Mise
Výsadek byl naplánován na noc, aby Wraith Dea jakožto upírka nebyla vystavena smrtícímu slunci. Týmová loď přistála na ploše vesmírného přístavu, který byl prázdný a nehlídán – všichni vojáci byli odvoláni do části areálu, kde došlo k sabotáži stoupenců Temnoty. Tým se tedy vydal rovnou k pavilonu A. Bestrix snadno prorazil plot kladivem. Uvnitř výběhu byl písek a v něm velké nory. Bestrix do jedné nory hodil kouřový granát, aby zvíře vypudil ven, ale nic se nestalo. Taiel tedy k noře hodil kumulativní granát. Výbuch přivolal místního obyvatele, nevylezl však z nory, ale přímo z chovné budovy. Byl to myrmecoleon, obří hmyz podobný mravenci. Ihned vyrazil proti narušitelům.

Tým chtěl pavilon opustit, protože zde by jen plýtval časem. Pak se ale rozhodl, že budova bude po rozednění dobrým úkrytem pro Wraith Deu. Tým tedy musel myrmecoleona porazit. Boj se zvířetem byl obtížný, protože bylo chráněno silným exoskeletem. Bestrix při tom utrpěl těžké zranění, ale nepovažoval ho za problém, protože měl regeneraci. Myrmecoleon byl nakonec poražen. Wraith Dea se napila jeho krve – nebyla pro ní tak vydatná, jako krev její rasy, ale stačilo to. Potom, s pomocí asistenčního homunkula, jeho tělo rozpustila na biologické a chemické látky pro výrobu drog a jedů a šla se ukrýt dovnitř. Bestrix si zde všiml bezpečnostní kamery a tak ji rozbil… avšak jejich přítomnost byla nejspíš prozrazena.

Bestrix a Taiel se poté vydali k plotu sousedního pavilonu B, v jehož výběhu rostla tráva a keře. Bestrix opět prorazil plot kladivem, ale hluk tentokrát přilákal pozornost hydry, která se v keřích schovávala. Vyrazila na útok. Hydra byla díky rychlé regeneraci též těžkým protivníkem, navíc jí během regenerací narostly postupně další tři hlavy, takže se stala ještě nebezpečnější. I ona ale byla nakonec skolena.

Do budovy, kde se skrývala Wraith Dea a její homunkulus, přišel hobgobliní voják. Byl sám, což znamenalo, že bezpečností síly možná neměly tušení, o co tu vlastně šlo. Rozhlédl se kolem, ale nikoho neobjevil. Když se otočil k odchodu, Wraith Dea rychle vyrazila ze stínů a snažila se ho probodnout žihadlem. Voják však jejímu útoku odolal a dokonce ji zranil.

Bestrix se o tom dozvěděl přes vysílačku a rozběhl se Wraith Dee na pomoc. Vtrhl do budovy a vojáka rozdrtil kladivem. Wraith Dea jeho mrtvolu rozložila na další dávku látek. Taiel se zatím vydal do budovy pavilonu B. Odtud to měl jen kousek k budově, kde se podle špehů měl nacházet onen vědec.

Dveře už byly otevřené, takže z nich jen vykoukl ven. Spatřil laboratoř, jejíž pancéřované dveře chránila skupina vojáků. Budova tedy byla důležitá. Než však stačil něco udělat, z nebe se snesla výsadková loď Bílé říše a vysadila oddíl pěti rytířů. Rytíři hobgoblinské vojáky snadno zmasakrovali a pomocí autogenu si začali prořezávat cestu dovnitř. Teď bylo jasné, že vědec je skutečně tam.

Bestrix a Taiel zahájili útok. Bestrix se nejprve snažil výsadkovou loď sestřelit svým kapslo-kanonem, ale marně. Pak mu zmizela z dohledu. Tak tedy obrátil hlaveň proti rytířům a vypálil. Jediný granát je zcela rozprášil. Výbuch navíc prorazil dveře.

Oba plenitelé se rychle vydali kupředu, ale z nitra budovy vyběhli dva elitní vojáci vyzbrojení mikrovlnnými puškami. Sice stáli proti hrozivým služebníkům Temnoty, ale byli odhodláni bojovat až do konce. Vyrazili proti nim, aby se dříve dostali na dostřel svých zbraní. Jeden z nich byl zabit, druhý však pokračoval. Jeho pancíř odolával všem výstřelům. Když ale jeho zbraň nedokázala plenitele zranit, přešel na bodákovou zteč. To se mu však stalo osudným.

Plenitelé vešli do budovy a hlavního vědce zde snadno našli. Chytli ho a snažili se z něj dostat informaci o tom, kde najít tarasqa. Marně. Vysílačkou zavolali týmovou loď a řekli ji, aby vyzvedla Wraith Deu a přiletěla.

Wraith Dea se též snažila přinutit vědce promluvit, ale ani ona neuspěla. Vědec byl tedy zmrzačen rozzuřeným Bestrixem a vhozen do kajuty. Tým pak nastoupil do lodi a převozníkovi přikázal, aby letěl k pavilonu D. Bylo nutné prohledat každý pavilon zvlášť a vzdušnou cestou to bylo rychlejší. Taiel k hledání použil svůj stopařský výcvik a kyberneticky vylepšený čich. V pavilonu D se nacházel stromovec. Loď pak pokračovala k pavilonu E, kde byl wyrm a dále k pavilonu F, kde byl ouroboros. Všechno to byly nebezpečné bestie, tým se chtěl vyhnout boji.

Zbývalo poslední místo. Loď se vrátila a přistála před vchodem do pavilonu C. Uvnitř byl spící tarasque. Tým se k němu nechtěl přiblížit, protože by se mohl probudit. Wraith Dea z nasbíraných látek připravila uspávací jed, naplnila jím šipku v injekční pistoli a vystřelila. Ale nemělo to žádný viditelný efekt.

Wraith Dea musela sehnat další látky. Pět hodin tedy procházela okolím (už byla tma) a s vědomostmi o přírodní medicíně sbírala rostliny, houby a malé tvory. Z nich připravila další čtyři dávky a všechny je do zvířete vystřílela. Opět marně. Tarasque se začal pomalu probouzet. Wraith Dea tedy šla pro materiál na další tři dávky.

Když se tým vrátil, tarasque už byl probuzený. Jakmile spatřil ohrožení, zaútočil. Bestrix se ho snažil alespoň omráčit kladivem a ranami pěstí, Taiel k tomu použil svůj multi-drtič. Stálo to hodně úsilí, ale tarasqa se podařilo na pár minut vyřadit. Wraith Dea toho využila a vystřílela do něj všechny tři dávky. Jenže opět to nemělo žádný efekt. Tarasque se totiž probral a pokračoval v útoku.

Plenitelé uznali, že jim už nezbývá mnoho možností. Taiel využil svých předchozích zkušeností s bojem se zvířaty a zasypával tarasqa sadou mocných úderů. Tyto rány zvíře neustálo a konečně ztratilo vědomí na delší dobu. Bestrix s Taielem ho odtáhli do nákladového prostoru, kde ho spoutali řetězy. Loď pak opustila planetoid a vrátila se ke Garnogovi.

Shrnutí
Mise trvala přibližně 11 hodin a 50 minut. Hra trvala přibližně 2 hodiny a 30 minut. Mise by mohla probíhat hladce, kdyby ovšem proti plenitelům nestála tak silná zvířata. Myrmecoleon má silný exoskelet a velkou ničivost, hydra se dokáže regenerovat a zvyšovat počet svých útoků, tarasque má krunýř, vysoké HP a hlavně Durability, díky kterému snadno odolával uspávacímu jedu. Tarasque byl nakonec vyřízen Předchozím zážitkem „Boj s bestiemi“, který je přesně určen na takovéto případy. Světlý den i noc trvaly na tomto planetoidu jen 5 hodin, takže upírka se sice musela brzy schovat do tmy, ale nemusela tak dlouho čekat na západ slunce. Pokud se tedy v týmu nachází upír (nebo i vlkodlak, ale u něj to není až zas tak důležité), je vhodné start mise naplánovat na začátek noci a vždy mít k dispozici nějaký úkryt, nejlépe mobilní.


Úvod | Projekt Void © 2009-2024
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.011 vteřin