Protiútok - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


4.4.2010 12:39
Mno, tam ta loď fungovala tak, že vypouštěla páru a ta jí poháněla (zvláštní bylo, že tu páru vypouštěla pod sebe, ale už ne za sebe) :) Fritz (myslím) tu ale mluvil o nějakém anime, kde také byla parní loď (vyloženě vesmírná).
4.4.2010 8:45
tak zíštěno parní lodě byli ještě ve sfilmování MC což byl ale propadák :)
3.4.2010 14:24
Jestli povazujes diskusy o zakladech tvurciho psani za neplodnou, ackoliv je evidentne neovladas a o tvurci psani se pokousis, tak musis bejt asi blbej jak kus dratu. To te ale nemusi trapit, s tim to muzes dotahnout daleko i v politice. Bohuzel (pro tebe) ne v nicem tvurcim.

Uvedom si, ze delat to dobre je ve tvem, nikoliv v mem zajmu.
3.4.2010 14:13
Promiňte, můj pane, jistě vás urážím pouhou svoji existencí, ale:

Stanovisko je jednoduché: měnit nic nebudu, stejně mi jde víc o styl, než o hnidopišské nimrání ve správnosti technologií. V RPG půjde víc o boj samotný, než o startrekovské řešení toho jak co ne/funguje a proč to ne/funguje. Stejně jako nemám šanci přesvědčit já tebe, nemáš šanci přesvědčit ty mě. Takže důvod, proč tu pořád navzdory všemu tomuhle jsi je možná jen ten, že se snažít pokořit rekord v masochizmu. No, já ti to neberu :)

Jediné co dělám je to, že beru hasicí přístroj, odjišťuji ho a dusím tehle neplodný flame.
3.4.2010 13:43
Ne, rekl bych, ze zase, znova, tudis opakovane ani vzdalene nechapes, co se ti tu snazim sdelit. Srozumitelneji to snad ani nejde, pokud ano, tak je to mimo moje moznosti.

Ale jeste k tvemu vyctu (nepripada ti ani trochu trapne obhajovat vlastni dilo tim, ze neco podobneho uz nekdy nekdo udelal?):

Dark Reign - duvod, proc tam lasery letaji vzduchem jako strely je ciste technicky (ale nebudu zabihat do detailu, protoze vsichni vime, co v takovych chvilich rikavas)

V RA2 jsou to tanky a veze, navic funguji uuuuuuuplne jinak, nez v tvem podani (coz je to, co se ti snazim ukazat - ale toho si nevsimej)

Pokud mluvis o Tesla gun z RtcW, tak ta se chova tak, jak by se od elektricke zbrane dalo ocekavat - narozdil od tveho pojeti, kde mas zvlast elektricke a zvlast elektronove zbrane, pricemz kazda se chova jinak. Plus flinty, ktere delaji jiskricky jen pro efekt, samozrejme.

Na pulznich plazmovych zbranich je neco spatneho? Nemyslim si, ze zrovna plazmove zbrane bych tu zvlast kritizoval - ale klidne mi to podsouvej, na argumentaci se vyser.

Magneticke zbrane jsou v RA2 opet na tancich. Tank je velky. Tank je tezky. Tank muze bez problemu manipulovat tezkymi objekty, protoze sam je tezsi. Neporusuje zakon akce a reakce, jako magneticka puska (ta by byla pouzitelna maximalne na odzbrojovani, ale to by nebylo cool, navic to ma napad, takze na to rychle zapomen).

Fuzni pusky ve WH40K nekrmi radioceli, jako nekdo. Pouziti radiocely jako palivo pro fuzi i stepeni je problem, ktery nejsi schopen vnimat a proto mi opet neco podsovas.
3.4.2010 13:23
Nebo že nemáš dostatečný rozhled, to je také možnost :) Připadají ti divné pulzní lasery? Dark Reign všechno jistí. Připadají ti divné prizmové zbraně nebo elektrické usměrněné výbojníky? Red Alert 2 je řešení. Připadají ti divné elektrické rozptylové výbojníky? Return to Castle Wolfenstein! Pulzní plazmové zbraně? Doom! Iontové zbraně, eh? Tiberian Sun je odpověď. Magnetické manipulační zbraně? Red Alert 2: Yuri's Revenge! Fúzní pušky? W40K. A tak podobně :)

Ale tvá odpověď jistě bude něco ve stylu, že všechny tyhle hry jsou blbost. Mno, pak už nemám co dodat.
3.4.2010 13:13
Tvoje poučka je spíš "Pokud daná zbraň či technologie obecně funguje v jiných sci-fi, může fungovat i tady a to jakkoliv budu chtít" - což je hluboký omyl a časem to poznáš... nebo si budeš myslet, že důvod proč se tvoje věci lidem líbí jen na první pohled je ten, že jsou v tom samé inriky a závistě...nebo že nechápou tvůj geniální styl.
3.4.2010 13:05
Pokud daná zbraň či technologie obecně funguje v jiných sci-fi, může fungovat i tady (pokud se mi bude zamlouvat), toť moje poučka :)
3.4.2010 12:56
Muzes urcit co konkretne je o uhlu pohledu? Ja (a nejen ja) bych spis rekl, ze tohle je obecne platna poucka, platna na jakekoliv tvurci psani. A neni to samoucelne pravidlo, ma svuj smysl - uvazuj o tom
3.4.2010 12:43
Eh, promiň, já to neignoruju. Je to prostě o úhlu pohledu, který máme oba úplně odlišný. Nebudeme kvůli tomu přeci dělat flame :)
3.4.2010 10:41
Tak, a jsme zase u okazaleho ignorovani. Pak se divis, ze nechci ztracet cas pokusy o vecnou diskusy?
2.4.2010 19:07
Jiste, ale jelikoz se nejedna o film ani literaturu, ale o RPG, tak tyhle veci tvori hraci s proprietami, ktere dostanou do rukou v podobe settingu. Aby s nimi mohli pracovat, tak je musi alespon do jiste miry chapat a pokud se to tvari jako neco, co to neni, tak je to matouci, vede to k nedorozumenim a v neposledni rade to ubira na uveritelnosti.

Pokud, napriklad, budes mit zvirata, na kterych se da jezdit, budou modra a budou mit na ocase jedovaty trn a budes jim rikat mrkve, tak kazdy kdo bude cist o jezdcich na mrkvych si misto chlaku na modrych stirech predstavi posahance rajtujici na korenove zelenine.

Tak je to treba s gravitonovou tryskou. Kdyz prijmu jako fakt, ze tocenim na jednu stranu tahne do predu a tocenim na druhou stranu zas dozadu, tak z nazvu ocekavam, ze ten pohon funguje na bazi gravitace.

Kdo chodil do skoly, tak vi, ze gravitace je pritazliva sila pusobici na veskerou hmotu. Z toho celkem logicky plyne, ze gravitonova tryska lod netlaci, ale spis tahne k nejakemu hmotnemu objektu (ktery by mel byt vyrazne tezsi, nez lod, jinak ho spis lod potahne k sobe).

Co je ale podstatne pro ucely tehle hry, tak bych predpokladal, ze pokud se lod dostane do te v nazvu zakotvene Prazdnoty, tak takovy pohon jednoduse nebude fungovat, protoze se lod nebude mit k cemu pritahnout.

Jenze tak tomu, hadam, neni. Gravitonova tryska by mohla tryskat klidne ionty, pozitrony, neutrina, gediony, male kaminky, kostely nebo polstarove psiky, klidne by se mohla jmenovat vakuovy vodni sroub, nebo by ji mohla nahradit magicka vesla. Je to proste neco, co posunuje lod dopredu (nebo dozadu) a je jedno co to je. V takovem pripade neni duvod tomu davat zavadejici nazev. Konec koncu, neni ani duvod se pohonem lodi, tim jestli tim toci parni stroj, nebo krecek v kolecku, nebo jestli lod nechava kourovou stopu vubec zabyvat. Trpaslici lode umi letat vesmirem - je treba vedet vic?

(uprime receno, pokud chcete hrat neco hlubsiho nez strilim na zeleneho slizouna 37 - schytal 39855 demedze a je na sracky, kde se treba resi nejake problemy a pracuje se s proprietami sveta, tak je to malo. Za predpokladu ze by se melo hrat neco, kde cestovani vesmirem hraje nejakou roli, samozrejme)
2.4.2010 19:07
ve star warsech se taky lidi co neovládaj sílu u hejbaj Laserum a je to takovej fenomen
2.4.2010 15:30
Samozřejmě ;)
2.4.2010 12:40
A nejsou spíše důležitější zápletky, filozofie toho světa, než nějaké složité kosntrukce lodí?
(I když ty parní lodě mi také nějak moc nesedí)
30.3.2010 17:40
Ja tedy v prvni rade neznam nic, kde by byly mezihvezdne parniky a nebyla to pohadka, parodie, nebo brak - tudiz nelze ocekavat, ze by se tim autori nejak zvlast zabyvali.

Ani J. Verne s parou moc nepracoval, ackoliv to byl scifista stoleti pary :)

Jinak tedy gravitonovou tryskou, ktera se musi otacet jako lodni sroub jsi to opravdu narovnal. Jako nic proti principu lodniho sroubu, pokud bys to opsal stylem "lodni sroub ktery se misto do vody zarezava do samotneho prostoru", nebo jinym kryptickym zpusobem, tak neni problem. Je popsano, jak to funguje, proc se lod pohybuje i proc se ta vec musi otacet. Konkretni princip neni jasny, takze neni ani zavadejici. Oproti tomu gravitonova tryska, ktera se musi otacet, aby fungovala jako lodni sroub stavi veskere predstavy o gravitaci, nebo potencionalnim gravitacnim pohonu na hlavu.

Jynymi slovy, je to zbytecne zavadejici, stejne jako vsechny ty silene zbrane, ktere jsou sice neco (neutronove, elektricke, laserove, kdovijake), ale chovaji se uplne jinak, nez by mely.

A opet nepoukazuji na samotnou silenost konstrukce tehle veci, ale jen na prohresky proti "normalni" fyzice, o ktere prohlasujes, ze ve Voidu funguje.

PS: 30 000 nebo 30 000 000 je jeste v pohode, ale 300 000 000 000, to uz je trochu moc;)
30.3.2010 15:24
Ok, vysvětlení: parní motor je jen prostředek pro vyvolání pohybu gravitonové tryskové gondoly, která ke svému fungování musí rotovat (jedním směrem pro pohyb vpřed a opačným pro pohyb vzad, je to tedy jakási vesmírná verze lodního šroubu), stručně řečeno. Zkrátka parní motor pomocí táhel, pístů a převodů roztáčí tu gondolu podobně, jako parní vlak roztáčí kola.

Co se týče tvých výpočtů, než jsem došel na konec odstavce, říkal jsem si že jsou to podobné počty jakými se snaží vyvrátit různé vynálezy ze Star Treku :) No dobře, uznávám. Ve Voidu se zkrátka snažím upřednostnit "vizuální" styl nad fyzikálními zákony. Co přesně to znamená v praxi je asi očividné. Steampunk technologie je prostě steampunk technologie :) Stejně bych ale řekl, že 99 % hráčů bude šumák, jestli loď vypustí třicet tisíc nebo třicet milionů tun dýmu. To zbylé procento jsou hnidopiši :)

Co se týče parních lodí, tak co jsem četl z diskuze co tu kdysi kdesi byla, můj svět není jediný, kde parní lodě brázdí vesmír. Zajímalo by mě, jak to okecali jiní tvůrci :) (pokud někdo takovou informaci má, sem s ní).
30.3.2010 14:55
Kdyz ponecham stranou, ze vubec neni jasne jak ten motor uvadi lod do pohybu (coz by mimochodem bylo take hezke vedet, jak to funguje) a navic ten motor nejak zasobuje energii fuzni zbrane, tak vidim zasadni problem v tom, ze:
1) pali to tvoje plastove uhli. K horeni je treba kyslik, ktereho ve vesmiru neni nazbyt, navic ho neni mozne nijak rekuperovat, protoze:
2) z kominu se vali tolik koure, ze vytvori statisice kilometru dlouha vyrazna kourova stopa. Mracno viditelne na vzdalenost v radech stovek tisic kilometru (v pripade, ze za nim neco sviti) by muselo byt v radech tisicu kilometru siroke (pro predstavu - Mesic je od Zeme 350-400 000 km a v prumeru ma necelych 3 500km) a muze mit tedy miliony krychlovych kilometru objem. Kdyz budeme pocitat 1kg/m<sup>3</sup> (coz je min, nez hustota vzduchu a moc neverim, ze tak ridky kour by mohl byt videt - ale at nezeru), tak to mame hmotnost milion tun na kazdy (!!!) krychlovy kilometr mracna. To znamena, ze aby lod urazila tech par stovek tisic kilometru, muselo by ji kominy vyletet nemalo stovek miliard tun materialu. Take by bylo na miste pripocitat hmotnost paliva, ktera se premeni na energii a tudiz kominem nevyleti aby delala mracno, ale vyuzije se. Cim efektivnejsi bude karboplast palivo, tim vetsi cast to bude a tim vice paliva by tedy bylo potreba na vytvoreni takovehoto mracna.

A nez zase vyplivnes neco o startreku, pamatuj, jak je to dlouho, co jsi tvrdil, ze fyzika funguje normalne.
10.11.2009 13:17
A kdo tu mluví o uhlí? ;)

Jak funguje fúzní kanon, ptej se Eldarů. A nebo si můžeš počkat na vydání finální verze, kde princip každé zbraně bude popsán.
10.11.2009 12:47
Gediman: Ehm, není uhlí trochu neefektivní zdroj energie v porovnání s tím, co by civiliozace schopná FTL a výroby "fůzních" kanónů měla mít k dispozici...?

Ono je to dokonce neefektivní i v porovnání s tím, co máme včil k dispozici... přemýšlel jsi někdy nad tím, proč Sojuzy nelítají s vagonem uhlí aby měly čím zatopit pod kotlem...?

A BTW: Jak podle tebe funguje "fůzní" kanón... a xco je to vlastně ta fůze, když už sme u toho...
10.11.2009 12:35
Repost z d20.
JJ, parní vesmírné lodě. Což vypovídá jen o jejich motoru, zdroji energie, nic o jejich pohonu, což ale nemůžeš vědět, protože jsem to zatím nikde nevypustil :)

Fúzní kanony... mno, tvůj rozhled je opravdu velmi úzký. Což je paradox, když uvážím, že hraješ W40K (schválně, jestli ti to dojde).
10.11.2009 11:09
Fůzní kanony, vesmírná loď na páru... Gedimane, gedimane, tys asi nedával na základce ve fyzice moc pozor.

1
Úvod | Projekt Void © 2009-2024
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0369 vteřin