Schémata zbraní III. - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


3.2.2010 19:10
Ve skutecnosti sci-fi i fantasy lze souhrne oznacit jako fantastickou fikci. Ovsem tyhle zanrove definice se dost lisi, podle vkusu kazdeho soudruha:)

Gedi: ne, to si pod tim pojmem nepredstavuju (ale dal to rozepisovat nebudu, prispevek by byl moc dlouhy a vis jak to pak dopada ;) )
3.2.2010 18:57
Sci-fi vs. fantasy
Já měl za to, že fantasy je z pohledu literárního podmnožina science-fiction. Ie. fantasy z principu vždycky je zároveň sci-fi.
Jak to je s pojmem science-fantasy nemám páru, u voidu jsem ho viděl poprvé a napadlo mě že to má jen indikovat spojení nějaké futurističtější sci-fi a fantasy. Obojí dvojí je ale sci-fi.
2.2.2010 20:37
Sci-fantasy ale neznamená jen "manové lasery", etc... osobně žádné takové sci-fantasy ani neznám. Sci-fantasy je sci-fi obsahující prvky fantasy, ať už jsou jakékoliv. Třeba právě Star Wars nebo Warhammer 40.000 jsou sci-fantasy, mno a třeba i Mutant Chronicles (ačkoliv znám člověka, co se s tebou bude do krve hádat, že Star Wars jsou čistá fantasy, stejné jako Pán prstenů :)

Mno, možná si pod termínem "sci-fantasy" představuješ něco jako Spelljammer, nebo třeba Planeta pokladů, ale to jsou docela extrémy i na mé poměry ;)

Já jen dělám svět podobný W40k a SW, s trochou příměsi Mutant Chronicles.
2.2.2010 19:40
Hele, ja tomu fakt nerozumim - jako sci-fi se to akorat tvari, z fantasy to ma nazvy ras a jakesi pochybne carovani, vzajemny vztah tehle veci veskery zadny...

Jak by rekl Kocour: "Co to je???"

Sci-fi ne, fantasy ne, science fantasy ne, vtip nejspis taky ne, tak co???
31.1.2010 13:19
Mno já myslím že to bude hodně cool!!
Rasy tím získají hodně rozmanitost.
Doufám, že se tam objeví něco jako
Kapitol v Mutant Chronicles třeba.
Opravdový marináci budocnosti…
30.1.2010 23:14
Jj, rasy se budou třídit na frakce, každá frakce bude mít určité státní zřízení, určité státní náboženství a svůj "primární cíl", tedy jaksi globální cíl, kterého chce z dlouhodobého hlediska dosáhnout. A také samozřejně hlavního nepřítele. Jestli se příslušnost k frakci bude nějak projevovat... Mno, budu se snažit vymyslet nějaký způsob, aby to šlo. Zatím mě napadají možnosti, že postava bude mít určité schopnosti, vědomosti, zvyky nebo "ozdoby" (tetování, cejchy, rituální piercing), které budou zobrazovat její příslušnost k dané frakci. Plus samozřejmě třeba přístup k unikátním zbrojím, zbraním a vybavení...
30.1.2010 22:43
Gedi já myslím že jsi na dobré cestě,
evidentně máš jasnou představu, jak
dostat void tak kam chces a to chválím
i když nesmíš opominout že ostatní
mohou mít také podnětné připomínky
a ty si třeba některých věcí ani
nevšimneš nebo je opomeneš.
Hlavně začni s tím popisem světa a
určitě doplň něco o životě všech
lidí v říších a Orků a tak dál,
informace, chceme informaceJ!!
Čistě ze zajímavosti, budou
u každé rasy nějaké frakce?
respektive, projeví se ve hře
a ve statistikách ke komu patří?
každopádně si nevšímej těch „velmi
ynteligentních“ lidi co tě pořád napadají.
!!!Držím ti palce a přeju inspiraci!!!
29.1.2010 22:03
1. jj, lépe bych to nenapsal :)
2. ...a ani nezavadíš.
29.1.2010 19:48
Mimochodem - zanr science fantasy neznamena "jako sci-fi, ale muzou to byt nesmysly". Jedna se o kombinaci vedeckofantastickych a fantastickych prvku, lepe receno jejich propojeni. Treba manovy laser, mentalni stity, paranormalni technika a milion dalsich moznosti, ktere si z fleku nevybavim.

O nic takoveho jsem tu ale doposud nezavadil
29.1.2010 19:42
Priznej se - ze ty kdyz vidis dlouhy prispevek, automaticky vyplivnes nahodnou odpoved typu technogeek/nechapes/uvidite v pristim dile/je to moje a muzu si s tim delat co chci ;)
29.1.2010 8:46
Jj :) Rozpis článků nyní vypadá takto:
pondělí 1.2.: další díl povídky
pondělí 8.2.: energetické zbraně barbarských ras
pondělí 15.2.: stručný popis backgroundu s timelinem ;)

dále mám na skladě tunu nákresů designů brnění ke každé rase, ale to myslím nepospíchá.
29.1.2010 8:23
Zkusil bych vážně udělat ten timeline Gedi.
Myslím že by to celkové atmosféře dost pomohlo.
Radši bych uvítal třeba historii světa Voidu.
Dej ne mě Gedi, bude to lepší než jenom další
Elektromagnetický arzenál:)
28.1.2010 22:34
Btw, ty pulzní/paprskové jsi špatně pochopil. Jsou to dvě různé zbraně, nikoliv dva módy pro jednu. Mají jinak konstrukčně řešenou hlaveň, jestli sis nevšiml :)
28.1.2010 22:31
Zase tu z toho děláš Star Trek. Počkej na V: Sci-Fi, tam to bude jinak :)
28.1.2010 20:09
Timeliny nedelej (a kdyz uz, tak nakonec) - jsou strasne svazujici a dlouhodobe v tom bude bud bordel, nebo bude komplikovane se do toho napasovat. Jinak svet je samozrejme na rade jako prvni - delat nejdriv rekvizity a potom svet je jako stavet dum od strechy.

A ted k clanku:
Proc zase skatulky na paprsky a pulzy? A proc je predem dano, ze pulzy neztraceji silu se vzdalenosti a paprsek je presny, ale ztraci silu? Tou samou laserovou flintou muzu tedy na kratkou vzdalenost kosit vsechny plnou silou paprskem, na delsi na ne muzu velice presne svitit, aniz bych nekomu ublizil, nebo muzu prepnout na pulzy, ktere neztraceji silu a ostrelovat nepratelskou zakladnu na mesici s nezmenenou silou, ale budu rad, kdyz ten mesic trefim?

Tyhle skatulky jsou k nicemu, nedavaji smysl a stiraji vetsinu rozdilu, ktere by ty zbrane mohli mit.

Chapu, ze prizmove zbrane znejsi lip, nez hranolove, ale kdyz uz se tak jmenuji, tak nemeli by v sobe ten hranol alespon mit? Jinak i kdyz by tahle zbran byla ucinna navzdory zakonu o zachovani energie (chapej - aby ten paprsek dokazal neco propalit, musela by nejak vycucnout svetlo z sirokeho okoli), tak je nepouzitelna v noci a fakt, ze nepotrebuje munici ztraci na vyznamu, protoze munice maji vsichni kolik potrebuji. Jinak je to obyc. laser.

Magneticke zbrane - zakon akce a reakce - nastudovat.

Radiocel - WTF? Univerzalni palivo pro fuzi i stepeni? Slitina vodiku a plutonia, nebo co?

Elektronove zbrane jsou uplne to same, co sokove.

Diry vyvrtane protony mohou mit jen velikost protonu - tj. nejsou videt. Pokud protony urychli na rychlost blizkou rychlosti svetla, tak muzou ty protony dokonce i stepit - hacek je, ze se rozstepi o prvni proton, na ktery narazi, coz je v atmosfere hned.

Neutrony nezivymi objekty nepronikaji jen tak - treba vodou pronikaji dost spatne, tezke kovy je stini take celkem dobre. Neutrony stepi atomy, takze nezive objekty nenechaji na pokoji.

Kdyz temhle vecem nerozumis, tak se o nich nerozepisuj - na hru to stejne vliv mit nebude, protoze veskere rozdily mezi zbranemi budou v dostrelu a nicivosti, takze temihle nesmysly celkovy dojem spis kazis.

Jaky je rozdil mezi energetickymi a projektilovymi zbranemi z hlediska pouziti? Vsechno se da sehnat ve trech verzich, akorat ty energeticke jsou drazsi a v pripade hranolove pusky i k nicemu. Chtelo by to prestat vymyslet zbrane tak, aby mel kazdy nejakou z te ktere skatulky, ale podle toho, jakym hrozbam ta ktera civilizace celi, jake jsou jejich doktriny a na co tu kterou zbran vlastne vyvinuli. To chce mit prave pripraveny ten svet.

Kdyz se zbavis skatulek, budes moct zaradit specificky pouzitelne zbrane, jako treba brokovnice, plamenomety, minomety...
28.1.2010 16:03
Jj, taky si říkám, že jsem měl raději začít psát o světu... Asi začnu a to formou takového stručného timelinu, s nejdůležitějšími historickými událostmi. A popisy nejmocnějších frakcí a co jim primárně jde.

Zbraně, mám rád zbraně! :) A Void bude o žoldnéřských operacích, nic pro pacifisty. Každá rasa bude mít ještě několik kategorií zbraní (ale nevím, jestli je tu budu zveřejňovat jako články... možná kdyby nebylo o čem psát).
28.1.2010 15:44
Super Gedi! Chválím!
Eventuálně se zamysli proč tolik zbraní?
Škála výběru vybavení je vysoká ale kde je použít?
Čistě teoreticky - nejdřiv svět potom zbraně ne?
Určitě by to bylo lákavější pro hráče ...
Radši bych se být tebou zabýval tímhle směrem:)
Ách jo, celkem dobrý start a teď to vázne.
Když nemyslím přibývající další a další arzenál…

1
Úvod | Projekt Void © 2009-2024
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0186 vteřin