Codex: Khorne Daemonkin, 7. edice

25.4.15 - Gediman - Komentáře (0)
Dnes je tu popis zcela nové armády, která v historii hry nemá žádného předchůdce. Je pojata však poměrně jednoduše – obsahuje jednotky vypůjčené z codexů Chaos Space Marines a Chaos Daemons.
.
Codex: Khorne Daemonkin, 7. edice


Toto jsou Khornovy posvátné armády složené z těch nejfanatičtějších Vesmírných mariňáků, jejichž jediným cílem je rozpoutat krveprolití a přivolat tak Khornovy démony. Démony pak uctívají jako modly a bojují po jejich boku. Nakonec tedy vznikne mohutná krvežíznivá horda složená z nadlidských válečníků a nadpřirozených bestií Warpu. Nezastavitelně se žene vpřed a masakruje vše, co jí stojí v cestě.

Zvláštní pravidla a výhody:

Daemon of Khorne – Všichni Démoni a jednotky, které jsou posedlé Démony, mají Invulnerable Save 5+ a u nepřátel vyvolávají strach. Mají také efektivnější zteč a nenávidí démony Slaaneshe.

Daemonic Possession – Všechny stroje, které jsou posedlé Démony, mají šanci ignorovat efekty paralyzované a omráčené posádky.

Mark of Khorne – Všichni Vesmírní mariňáci (kromě Daemon Prince), Chaos Cultists a Chaos Spawn mají posvátný symbol Khorna. Zvyšuje efektivitu při zteči a dovoluje provést protizteč.

Blood for the Blood God! – Pokaždé, když tato armáda zničí nějakou jednotku nebo sama o nějakou přijde, nebo když nějaký její válečník zabije soupeře v duelu nebo v něm sám padne, hráč si zapíše jeden bod Blood Tithe. Maximum nasbíraných bodů je 8. Body Blood Tithe může utrácet na začátku kola a přivolat jimi různé speciální efekty, např. přidání zvláštních výhod jednotkám nebo vyvolání démonů. Každý efekt má jinou cenu, ovšem při jeho vyvolání se vždy utratí všechny body.

Skulls for the Skull Throne! – Každý voják s tímto pravidlem (tj. velitelé oddílů a jednotlivci) musí dávat a přijímat výzvy.

Jednotky:

Chaos Space Marines (Troops), 8-20 – Základní jednotka Vesmírných mariňáků. Může k ní být přidělen transportér Chaos Rhino.

Bloodletters (Troops), 8-20 – Základní jednotka Démonů. Mohou bojovat jen zblízka, ale jejich zteče jsou ničivé. Jsou vyzbrojeni poměrně ničivým mečem. Necítí strach. Mohou být vysazeni kamkoliv na bitevní pole. Oddíl může obsahovat velitele, vlajkonoše a hudebníka.

Chaos Cultists (Troops), 8-35 – Toto jsou obyčejní lidé, kteří je uctívají Khornovy Vesmírné mariňáky a Démony. Jsou levní, velmi slabí, ale lze je nasadit ve velkých počtech a použít jako postradatelný živý štít. Mohou být vyzbrojení na střelbu nebo na boj zblízka.

Berzerkers (Troops), 8-20 – Fanatičtí mariňáci zasvěcení Khornovi. Jsou zaměření na boj zblízka a ničivé zteče. Necítí strach. Může k nim být přidělen transportér Chaos Rhino.

Raptors (Fast Attack), 5-15 – Úderná jednotka mariňáků zaměřená na boj zblízka. Je vybavena tryskovými batohy, jedná se tedy o Jump Infantry. U nepřátel vyvolává strach.

Warp Talons (Fast Attack), 5-10 – Elitní mariňáci s tryskovými batohy, tedy Jump Infantry. Jsou zcela zaměření na boj zblízka, nemají žádné střelné zbraně. Jsou považováni za Démony. Když jsou vysazeni na bitevní pole, mají šanci oslepit všechny nepřátele v blízkosti místa jejich přistání. Všichni takoví mají Weapon Skill a Ballistic Skill zredukovaný na 1 až do konce příštího kola.

Chaos Bikers (Fast Attack), 3-10 – Oddíl mariňáků na motocyklech.

Flesh Hounds (Fast Attack), 5-20 – Démoničtí váleční psi, kteří slouží jako průzkumníci. Mají obojky, které jim pomáhají odolávat nepřátelským psychickým silám. Necítí strach. Mohou být vysazeni kamkoliv na bitevní pole.

Chaos Spawn (Fast Attack), 1-5 – Oddíl zmutovaných bestií, který může útočit jen zblízka. U nepřátel vyvolávají strach, sami strach necítí. Na začátku každé soubojové pod-fáze se hodí dvěma kostkami. První hod určí, jaký budou mít speciální bonus. Druhý hod určí, jakou budou mít hodnotu Attacks až do konce kola.

Chaos Rhino (Fast Attack) – Obrněný transportér s kapacitou 10 vojáků. Nemůže převážet rozměrnější vojáky, například ty oblečené v brnění Terminátor.

Heldrake (Fast Attack) – Velký mechanický drak, který funguje jako stíhačka. Je vyzbrojený buď autokanonem (má vysoký dostřel) nebo plamenometem (efektivní proti hordám pěchoty). Je posedlý Démonem. Na konci kola má šanci opravit si jedno poškození. Jednou za hru si může aktivovat bonus, který mu zvýší šanci zranit cíl, ale na konci fáze je tu riziko, že sám utrpí poškození.

Helbrute (Heavy Support) – Dreadnought Chaosu. Kráčedlo, které lze vyzbrojit dvěmi různými zbraněmi. Pokud je poškozen, na začátku Movement fáze reaguje nepředvídatelně. Hodí se kostkou, aby se určil jeden ze tří efektů. První ho znehybní a nutí ho střílet ze všech zbraní na cíl, který ho poškodil (nebo na nejbližší nepřátelský cíl). Druhý ho zbaví efektu paralyzované a omráčené posádky a přidá mu bonusové Attacks. Třetí mu poskytne totéž, ale navíc ještě vyšší rychlost a také ho nutí běžet k nejbližšímu nepřátelskému cíli.

Maulerfiend (Heavy Support) – Velké kráčedlo zaměřené na boj zblízka. Je posedlé Démonem. Na konci kola má šanci opravit si jedno poškození. Jednou za hru si může aktivovat bonus, který mu zvýší šanci zranit cíl, ale na konci fáze je tu riziko, že samo utrpí poškození.

Forgefiend (Heavy Support) – Velké kráčedlo zaměřené na střelbu. Je posedlé Démonem. Na konci kola má šanci opravit si jedno poškození. Jednou za hru si může aktivovat bonus, který mu zvýší šanci zranit cíl, ale na konci fáze je tu riziko, že samo utrpí poškození.

Defiler (Heavy Support) – Velké kráčedlo vyzbrojené tankovým kanonem, dvěma těžkými zbraněmi a dvěma klepety na boj zblízka. Těžké zbraně mohou být vyměněny za jiné. Je posedlé Démonem. Na konci kola má šanci opravit si jedno poškození. Jednou za hru si může aktivovat bonus, který mu zvýší šanci zranit cíl, ale na konci fáze je tu riziko, že samo utrpí poškození.

Soul Grinder (Heavy Support) – Napůl mechanický démon schopný boje zblízka i střelby. Má šanci ignorovat efekty paralyzované a omráčené posádky. Může být vysazen kamkoliv na bitevní pole.

Chaos Land Raider (Heavy Support) – Těžký tank a transportér v jednom. Může nést 10 vojáků, přičemž rozměrnější vojáci zabírají více místa. Je vyzbrojen dvěma dvojitými laserovými kanony, které jsou mocnou protitankovou zbraní.

Skull Cannon (Heavy Support) – Válečný vůz poháněný uvězněným Démonem. Je vyzbrojen ničivým kanonem, takže funguje jako samohybné dělostřelectvo. Je velmi ničivý také při zteči. Pokud při ní někoho zabije, může si opravit jedno poškození. Může být vysazen kamkoliv na bitevní pole.

Possessed (Elites), 5-20 - Elitní mariňáci posedlí Démonem. Jsou zcela zaměření na boj zblízka, nemají žádné střelné zbraně. Pohybují se rychle a necítí strach. Na začátku každé soubojové pod-fáze je postihne jedna ze tří mutací (to určí hod kostkou), která zvýší jejich efektivitu až do konce kola. Může k nim být přidělen transportér Chaos Rhino.

Chaos Terminators (Elites), 3-10 – Elitní mariňáci oblečení v brnění Terminátor. Mohou nést výzbroj na střelbu i na boj zblízka, v různé kombinaci. Může k nim být přidělen Chaos Land Raider.

Bloodcrushers (Elites), 3-9 – Démoničtí jezdci na mechanických bestiích (Cavalry). Jsou vyzbrojeni poměrně ničivým mečem. Necítí strach. Mohou být vysazeni kamkoliv na bitevní pole. Oddíl může obsahovat velitele, vlajkonoše a hudebníka.

Lord of Skulls (Lord of War) – Obrovský démonem posedlý stroj. Je vyzbrojen dvěma různými střelnými zbraněmi a jednou velkou sekyrou (Destroyer Weapon). Ačkoliv se pohybuje po pásech, funguje jako super-těžké kráčedlo. Nemůže dupat, ale může nepřátele přejet, jako tank. Na konci každého kola má šanci opravit si jedno poškození. Jednou za hru si může aktivovat bonus, který mu zvýší šanci zranit cíl, ale na konci fáze je tu riziko, že sám utrpí poškození. Pohybuje se rychle a dokáže provádět efektivnější zteč. Za každé poškození získává jeden bonusový Attack.

Chaos Lord (HQ) – Velitel mariňáků. Má na výběr z velkého množství různých zbraní a zvláštního vybavení. Necítí strach. Může být oblečen v brnění Terminátor, které mu zvyšuje odolnost a dovoluje používat mocnější zbraně. Nebo může být vybaven tryskovým batohem, motocyklem či jízdní mechanickou bestií.

Herald (HQ) – Velitel démonů. Je vyzbrojen poměrně ničivým mečem. Necítí strach. Může být vysazen kamkoliv na bitevní pole. Může jet na mechanické bestii.

Daemon Prince (HQ) – Vesmírný mariňák, který byl za své služby povýšen na Démona. Je to silné monstrum (Monstrous Creature), které necítí strach. Může být vysazen kamkoliv na bitevní pole. Mohou mu být koupeny křídla (což z něj udělá Flying Monstrous Creature) a lepší brnění.

Blood Throne (HQ) – Válečný vůz poháněný uvězněným Démonem. Veze se na něm Herald. Necítí strach. Může být vysazen kamkoliv na bitevní pole. Je velmi ničivý při zteči. Pokud při ní někoho zabije, může si opravit jedno poškození. Všem vojákům armády Khorne Daemonkin v okolí poskytuje bonus.

Bloodthirster of Unfettered Fury (HQ) – Khornův Vyšší démon, který umí létat (Flying Monstrous Creature), necítí strach a může být vysazen kamkoliv na bitevní pole. Je vyzbrojen sekyrou a bičem (funguje jako střelná zbraň) a chráněn brněním.

Bloodthirster of Insensate Rage (HQ) – Khornův Vyšší démon, který umí létat (Flying Monstrous Creature), necítí strach a může být vysazen kamkoliv na bitevní pole. Dokáže provádět efektivnější zteče. Je vyzbrojen obrovskou obouruční sekyrou (Destroyer Weapon) a chráněn brněním.

Wrath of Khorne Bloodthirster (HQ) – Khornův Vyšší démon, který umí létat (Flying Monstrous Creature), necítí strach a může být vysazen kamkoliv na bitevní pole. Je odolnější proti psychickým silám, nenávidí velitele (hrdiny a další charaktery) a umí chrlit plameny. Je vyzbrojen sekyrou a cepem (funguje také jako střelná zbraň) a chráněn brněním.

Hrdinové:

Skulltaker (HQ) – Mocný Bloodletter a Herald. Necítí strach. Může být vysazen kamkoliv na bitevní pole. Má kvalitní brnění a nejde zabít automaticky. Jeho meč má navíc šanci způsobit okamžitou smrt.

Formace:

Slaughtercult (Core) – Tato formace se skládá z jedné HQ jednotky (Chaos Lord, Daemon Prince, Herald, Blood Throne, Bloodthirster of Unfettered Fury nebo Skulltaker), dvou až osmi oddílů Chaos Space Marines, Berzerkers a/nebo Bloodletters, jednoho až čtyř oddílů Possessed, až dvou oddílů Chaos Cultists a až dvou oddílů Chaos Spawn. Pokud nějaká jednotka neuspěje v hodu na morálku, je možné ji celou nechat zemřít. Když hráč utratí body Blood Tithe a vyvolá nějakou výhodu, může vybrat další výhodu o nižší hodnotě, která se aplikuje na tuto formaci. Pokud je Warlord armády vybrán z této formace, může provést opravný hod na tabulku Warlord Traits.

Brazen Onslaught (Auxiliary) – Tato formace se skládá z jednoho až čtyř oddílů Chaos Terminators a dvou až čtyř oddílů Bloodcrushers. Pokud je jednotka z této formace v boji zblízka, ve kterém má nepřítel početní přesilu, získává proti němu bonus k Attacks.

Khorne’s Bloodstorm (Auxiliary) – Tato formace se skládá ze dvou až čtyř oddílů Raptors, jednoho až čtyř oddílů Warp Talons a může obsahovat jednoho Heldrake. Formace získává bonus ke Strength při zteči a náletech.

Gorepack (Auxiliary) – Tato formace se skládá ze dvou až čtyř oddílů Chaos Bikers a jednoho až čtyř oddílů Flesh Hounds. Formace snadněji proniká těžkým terénem a má vyšší šanci zasáhnout a zranit psykery. Provádí také ničivější zteče.

Charnel Cohort (Auxiliary) – Tato formace se skládá z jedné HQ jednotky (Daemon Prince, Herald, Blood Throne nebo Skulltaker), dvou až osmi oddílů Bloodletters, jednoho až čtyř oddílů Flesh Hounds, jednoho až čtyř oddílů Bloodcrushers a až čtyř Skull Cannons. Formace může provádět protizteč. Protivníci mají postih na Leadership, když se snaží odolat strachu, který jim jednotky z této formace způsobily. HQ jednotka v Deep Strike záloze může provést opravný hod na odchýlení, když je vysazena na bitevní pole. Pokud jsou ostatní jednotky vysazeny do její blízkosti, neodchýlí se. Pokud je Warlord armády vybrán z této formace, může provést opravný hod na tabulku Warlord Traits.

Blood Host – Tato armáda se skládá z formací uvedených výše. Musí obsahovat minimálně jednu Core formaci a jednu až osm Auxiliary formací za každou Core formaci. Auxiliary formaci také může tvořit jeden Helbrute, Defiler, Soul Grinder, Forgefiend, Maulerfiend nebo Lord of Skulls. Ke každé Core formaci lze také připojit jednu Command formaci, která obsahuje jednoho Bloodthirster (libovolného typu) nebo Lord of Skulls. Armáda automaticky získává jeden bod Blood Tithe na začátku každého kola. Pokud je Warlord vybrán z této armády, může provést opravný hod na tabulku Warlord Traits.


Úvod | Projekt Void © 2009-2024
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0128 vteřin