Fúzní bomby Orecragu

28.7.12 - Gediman - Komentáře (0)
Pro OnGeho a Zmoka jsem připravil dobrodružství úzce navazující na předchozí misi, Vzpouru na Karru Prime. Na jejím konci se objevila záhadná loď lesních elfů, která trpaslíkům klanu Orecrag ukradla velké množství zbraní hromadného ničení…
Zápletka
Žoldnéři úspěšně potlačili vzpouru armádní jednotky, přičemž její část přinutili kapitulovat bez boje. Vláda klanu Orecrag tak mohla tyto rebely vyslechnout. Dozvěděla se od nich však jen kusé informace. Potvrdili, že za krádež fúzních bomb mohou lesní elfové, ale nevěděli už, z jaké frakce. Je však jasné, že loď, kterou při tom použili, je prototyp speciálně vyvinutý pro vedení zákeřných drtivých útoků. Vláda proto pro žoldnéře připravila nový úkol – musí ty bomby najít a přivést zpět. Protože mobilizace pokračovala, vláda na to nemohla vyčlenit žádnou vlastní loď. Žoldnéřům proto půjčila 10 milionů na nákup nové lodi a jejího vybavení. A protože ani jeden z nich nebyl vycvičený v pilotáži, přidělila k nim ještě vysloužilého kormidelníka.

Primární cíl: Přivést fúzní bomby zpět

Žoldnéři koupili loď typu fregata, instalovali na ní štítový generátor, teleportér, věže s těžkými rotačními harpunovnicemi (proti stíhačům) a věže s dělostřeleckými raketomety opatřené kumulativními střelami (proti velkým lodím). Podle smlouvy však museli fregatu hned po skončení mise vrátit. Trpaslíci se zaměřili na neutronové stopy, které za sebou lodě lesních elfů zanechávají. Odhalili tak směr, kterým prototypní loď letěla. Rabiath Steelball ještě před odletem kontaktoval vesmírné piráty a pověřil je úkolem – poletí napřed a až elfskou loď dohoní, odpoutají její pozornost útokem. Žoldnéři tak budou moci zahájit svoji operaci snadněji. Za odměnu Steelball pirátům slíbil trpasličí fregatu. Žoldnéři si totiž naplánovali, že loď lesních elfů obsadí a nechají si ji pro sebe.

Mise
Po deseti dnech letu fregata svými dálkovými senzory zjistila, že pirátská loď se zastavila u neznámé planety, na jejíž orbitě byla i ta elfská loď. Nehýbala se, což bylo podezřelé. Piráti, kteří byli celou dobu připraveni na boj, proto raději nic neprováděli a čekali na přílet žoldnéřů. Žoldnéři loď prozkoumali pomocí senzorů, čímž získali údaje o její konstrukci. Na palubě nebyly zachyceny žádné známky života, ale podpora života byla funkční a všechny únikové moduly byly na svých místech. V nákladovém prostoru byly nalezeny fúzní bomby, žádná nechyběla.


mapa


Žoldnéři nechali kormidelníka na fregatě a teleportovali se přímo do nákladového prostoru (7). Bomby byly zajištěné a neporušené. Protože je teleportér Trpaslíků pouze jednosměrný, nemohl být použit na jejich přesun, jenže to žoldnéři stejně neměli v plánu. Prorazili dveře do strojovny (2), kde nalezli četné známky boje, ale žádné mrtvoly. Bardon však ucítil pach elfů, který byl trochu zatuchlý. Vydal se po krvavých stopách do obslužné šachty u pravého motoru, kde konečně objevil skupinku elfů… byly to ale zombie, které se na něj okamžitě vrhly. Oba žoldnéři je rychle eliminovali.

Během průzkumu dalších částí lodi našli další nemyslící zombie a dokonce i několik oddílů elitních zombie-lichů, kteří si stále zachovávali svoji osobnost, i když nyní zcela pokřivenou Temnotou. Žoldnéři zjistili, že loď může bomby použít nejen k bombardování, ale i jako hlavice pro obrovská torpéda, která může vypouštět ze dvou hlavních těžkých torpédometů. Steelball blíže prozkoumal místa několika přestřelek a zjistil, že elfové bojovali mezi sebou – všude byly jen projektily z gravitických zbraní. Nyní bylo zřejmé, že část posádky nedávno propadla korupci, proměnila se v nemrtvé a začala útočit na své žijící kolegy. Ti se bránili, ale nakonec byli udoláni a taktéž obráceni k Temnotě. Tak byla mise lesních elfů předčasně ukončena.

Žoldnéři postupovali dál a chodby za sebou zaminovávali šokovými náložemi. Objevili místnost pro ovládání maskování (23) a teleportace (22). Teleport využili ke snadné eliminaci několika skupinek zombií – jeden žoldnéř ovládal systém, druhý pátral po nepřátelích a hlásil jejich pozici pro zaměření. Zombie byly přesouvány přes palubu do otevřeného vesmíru, kde nemohly nijak uškodit (zanedlouho je gravitace planety přitáhne a ony shoří v atmosféře). Žoldnéři se nakonec dostali až k můstku (1), který však byl hlídán odhodlanými zombie-lichy. Byl tu přítomen i kapitán lodi, taktéž nebezpečný a zákeřný zombie-lich. Žoldnéři zahájili útok, ale nebyli dost rychlí. Kapitán poznal, o co se budou snažit, a tak do počítačů pohotově zadal několik příkazů. Nastavil kurs na přistání a deaktivoval ovládání všech palubních systémů, včetně teleportéru. Žoldnéři se tak museli se zbytkem nepřátel vypořádat vlastními silami. Zombie-lichové odolávali dlouho – kryli se za přepážkami a co je trefilo, bylo zastaveno jejich brněním. A i ty útoky, které pronikly skrz, mrtvému masu většinou nijak neuškodily. Kapitán získal čas ke své evakuaci. Utekl z můstku k nejbližšímu modulu a opustil palubu. Modul se pohyboval příliš rychle na to, aby ho mohla fregata sestřelit.

Po dlouhém boji zombie-lichové padli, tentokrát definitivně. Žoldnéři pronikli na můstek a rychle získali kontrolu nad systémy. Neuměli však zastavit přistávací sekvenci. Proto z fregaty teleportovali kormidelníka, aby jim s tím pomohl. Elfská loď se tak bezpečně vrátila zpět na orbitu. Z oken bylo vidět, že měla namířeno k jakémusi městu v bažinách, ale to už žoldnéři nechtěli řešit. Bylo důležité, že mají bomby i elfskou loď. Kormidelník sice namítal, že fregatu musí podle smlouvy přivést zpět, ale žoldnéři se hájili tím, že to není možné. Chtěli elfskou loď s sebou, ale protože mají jen jednoho kormidelníka, budou muset fregatu zanechat na místě. Steelball kormidelníka ujistil, že Trpaslíci si pro ní mohou přiletět později (fakt, že si ji mezitím vezmou piráti, však samozřejmě zatajil). Kormidelník souhlasil a tak nastavil kurz zpět na Karru Prime.

Vláda klanu měla své bomby zpět a získala i přístup k cenným datům v elfských počítačích. Mohla tak zahájit vyšetřování toho, která elfská frakce za krádeží konkrétně stála a na co ty bomby vlastně potřebovala. Každý z žoldnéřů byl odměněn 200.000 penězi.

Shrnutí
Hra trvala něco přes 3 hodiny, mise trvala přibližně 1 hodinu (plus 10 dní cesta tam a 10 dní cesta zpět). Během hry jsem použil nová pravidla pro automatické zbraně a taktéž pro iniciativu v boji, která výrazně omezují házení kostkou a zvyšují tak celkovou plynulost.


Úvod | Projekt Void © 2009-2018
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0116 vteřin