Smrt na Kyriu II

21.9.12 - Gediman - Komentáře (0)
Pro OnGeho, Zmoka, Lorwyn a Sparkle jsem připravil misi navazující na události předchozí mise, Fúzní bomby Orecragu. Sparkle se k nám přidala, jen aby si hru vyzkoušela, takže jsem ji postavu připravil sám.
Zápletka
Když se Inferilagus vrátil na Snowland pro odměnu, přidala se k němu žena jménem Chandra, místní obyvatelka a kouzelnice. Viděla budoucnost a ví, že musí tým doprovázet na jeho příští misi…

Bardon koupil vesmírný letoun typu gunship, ale jeho pilotem bude Lorenn, která ho prozatím jako jediná umí ovládat. Co se týče týmového sídla, skryté asteroidní stanice pojmenované Caerbannog, tým si jeho konstrukci objednal u jedné menší gnómské gildy, která se specializuje na výstavbu tajných objektů – diskrétní jednání je zaručeno. Zatímco byla výstavba v plném proudu, přišla týmu zpráva. Trpasličí klan Orecrag si opět žádá jeho služby.

Klan má problém – „kdosi“ ukradl onu fregatu, kterou žoldnéři koupili za klanem poskytnuté peníze, a kterou prý „zanechali k vyzvednutí“ u planety, jejíž jméno je Kyrio II. Potvrdil to tým, který pro ní byl vyslán. Nicméně objevil aktivitu na povrchu a tak tam přistál, aby ji prozkoumal. Jeho poslední zpráva mluví o jakémsi městě, pak byl veškerý kontakt ztracen.

Inferilagus má za úkol zjistit, co se s týmem stalo, a přivést ho zpět. Taktéž musí najít tu „záhadně“ zmizelou fregatu. Klan dává každému žoldnéři 10.000 peněz na nákup vybavení a výzbroje. Zbytek si žoldnéři mohou nechat. Jako odměnu za úspěšné splnění primárního cíle nabízí každému z nich 20.000 peněz. Za úspěšné splnění sekundárního cíle nabízí dalších 10.000 peněz.

Primární cíl: najít tým trpaslíků
Sekundární cíl: najít zmizelou trpasličí fregatu


mapa


Mise
Týmová loď již před příletem ke Kyrio II zachytila elfí střední křižník, který čekal na orbitě. Jsou to lesní elfové, kterým týmová loď patří – chtějí jí zpět, ale pokud ji ihned nedostanou, jsou ochotni ji raději zničit. Žoldnéři ji však vydat nechtějí a tak elfové zahajují palbu z děl. Střílí neutronové granáty, které způsobují radioaktivní ozáření.

Lorenn provedla rituál, který na palubě elfské lodi způsobil vichřici. To elfy zmátlo. V takto získaném čase Bardon rychle aktivoval maskovací zařízení a Rabiath nastavil kurz do atmosféry planety. Elfům unikli. Chandra mezitím nahlédla do blízké budoucnosti a spatřila zombie-liche, jak v jakési obřadní místnosti vyvolal postavu zahalenou v temném dýmu. Rabiath a Bardon toho liche poznávají – je to ten, který velel elfí lodi před tím, než ji žoldnéři získali pro sebe, a který ji opustil v záchranné kapsli, čímž si zachránil život.

Loď vletěla nad ono město a zahájila senzorový průzkum. Po dvou hodinách zjistila, že celá oblast je pustá, dokonce i místní bažiny jsou bez života. Jediné známky života přichází z centrální budovy na náměstí – jsou to trpaslíci, a jsou již značně oslabení.

Mise mohla začít. Loď přiletěla nad onu budovu a vysadila tým na střechu. Lorenn se ujala řízení gunship, aby zajistila okolí. Okolí bylo prázdné. Město bylo lidské architektury, ale již velmi dlouho zchátralé. Na ulicích byly zrezivělé vraky vozidel.

Tým zatím prorazil dveře a sestoupil do nejvyššího patra. Zde byl napaden kostlivcem lidského původu. Byla to jen hlídka, ale týmu dal docela zabrat. Několikrát byl zabit, ale pokaždé se kosti sestavily zpět. Když byl skolen naposled, Chandra jeho ostatky spálila kremačním kouzlem.

Lorenn zatím s letounem sletěla níž, aby prozkoumala jednotlivá patra. Její citlivý sluch zachytil, že ve sklepení budovy někdo volá o pomoc a bouchá na dveře. Byli to zřejmě ti trpaslíci, kteří zaslechli výstřely. Tým mohl pokračovat na jisto. Chandra vyvolala prostorový portál, kterým se tým snadno a rychle přesunul dolů před budovu. Bardon vyrazil dveře do přízemí a tým se vydal rovnou do sklepení. Zvuk vyrážení dveří upoutal pozornost pěti dalších kostlivců, kteří týmu běželi naproti.

Došlo k dalšímu boji, ale Chandra kostlivce spálila kouzlem. Rabiath na konci chodby zahlédl toho zombie-liche, jak vbíhá do těžkých dveří a zamyká je za sebou. K týmu se připojuje Lorenn, která s letounem přistála před budovou. Otevřela místnost, kde byli trpaslíci věznění, a odvedla je do lodi.

Rabiath náhle svoji radiostanicí zachytil volání. Byli to jeho známí piráti, kteří právě dorazili na orbitu. Vysvětlují mu, že když přebírali onu trpasličí fregatu, kapitán se rozhodl, že to město na planetě prozkoumá a vyrabuje. Ale už se odtamtud nevrátil. Piráti se pak museli stáhnout stranou, protože se k planetě blížil ten elfí střední křižník. Prosí Rabiatha, aby jejich kapitána našel a informoval je. Sdělují, že se jim během bitvy podařilo zahnat elfí křižník na útěk. Rabiath to bere na vědomí.

Bardon a Rabiath s Chandrou v patách se rozběhli za lichem. Na vyrážení dveří nebyl čas. Bardon použil svůj univerzální klíč a odemkl je. Bylo vidět, že dveře vedou do chodby směřující hluboko do podzemí. Chodba byla vyhloubena relativně nedávno a její stěny byly obložené kostmi a lebkami.

Rabiath viděl, jak lich vběhl do obřadní místnosti, ale náhle se mu do cesty postavil nezvěstný pirátský kapitán – nyní ovšem zombie-lich. Má ještě svoji osobnost a vzpomínky na dobu před svoji korupcí, takže Rabiatha poznává. Sděluje mu, že teď slouží mnohem mocnějším silám, a chce ho osobně zabít.

Strhla se bitva, do které nečekaně zasáhla i Lorenn – teleportovala se sem přímo z paluby lodi. Kapitán byl nakonec spálen, opět zásluhou Chandry. Tým tak mohl konečně vstoupit do té obřadní místnosti. Zde se nacházel oltář s velkou kamennou lebkou, symbolem Necrotha. Lich právě dokončoval jakýsi rituál, všude kolem vířil černý dým.

Tým na liche útočí a tentokrát ho konečně zabíjí. Lorenn provedla rituál, kterým vyvolala menší otřes. Ten rozdrtil kamennou lebku a způsobil narušení stropu, který se následně zřítil a zavalil celý oltář. Zdálo se, že je po všem.

Ovšem ze sutin a kamení vyrazila kostlivá ruka třímající kosu. Byla to Smrtka, astrální bytost Temnoty. Vyprostila se ze závalu a byla odhodlána narušitele zničit. Došlo k dlouhému boji, ale Rabiath nakonec Smrtku zasypal plnou dávkou své rotační hřebíkovnice. Smrtka se rozplynula. Ale bylo jasné, že je to jen dočasné řešení. Za několik dní se zase vrátí.

Chandra a Rabiath mají nápad – celou místnost zaminují šokovými minami a také velkou éterickou náloží, kterou Chandra nesla s sebou. Jakmile se Smrtka vrátí, aktivuje senzory min, které vybuchnou a elektrické výboje pak odpálí i nálož. Ta je dostatečně silná na to, aby celou podzemní stavbu zasypala.

Když je vše připraveno, Chandra nahlíží do budoucnosti. Ale vidí, že do deseti dnů se ještě nic nestane – vše bude na svém místě. Návrat Smrtky zřejmě bude ještě trvat. Tým tedy opouští planetu a odlétá na Karru Prime předat trpaslíky a vyzvednout si odměnu. Pirátům ještě sděluje osud jejich kapitána.

Cestou k planetě Chandra znovu hledí do budoucnosti a tentokrát vidí, jak se Smrtka opět zjeví, ale vteřinu na to je celá obřadní místnost zaplavena mohutným éterickým výbuchem. Smrtka je tak opět zničena – na nějakou dobu.

Na Karru Prime se žoldnéři ještě stavují v místní nemocnici, aby se vyléčili z ozáření a zranění. Najímají si služby místního doktora – chtějí, aby pro ně na Caerbannogu pracoval jako soukromý lékař. Ten souhlasí, ale instalace všeho lékařského zařízení bude drahá.

Shrnutí
Hra trvala něco přes 2 hodiny, mise trvala přibližně 3 hodiny. Bylo zajímavé zakomponovat věštecké kouzlo jako varování a zároveň jako způsob, jak postavám ukázat důsledky jejich akcí. Protože protivníci byli nemrtví, dal jsem Chandře velice efektivní kouzlo – Kremace. To dovoluje spálit všechna mrtvá těla v dosahu, včetně těch nemrtvých, takže se z něj stává velice efektivní zbraň. Smrtka byla velmi tuhý protivník. Měla Armor sice jen 10, ale mohla na něj provádět Opravné hody. Navíc byla vyzbrojena kosou s ničivostí 200, která navíc nutí nepřátele provádět Kazící hody na Armor. Stačil by jediný úspěšný zásah a dokázala by zabít jakoukoliv z postav. Tým však pracoval efektivně, takže Smrtku dokázal nakonec skolit. Celá bitva mě přivedla k nápadu sepsat pravidla pro „hlavní bosse“. Prozatím totiž platí, že hlavní boss – nehledě na to, jak nebezpečný – může být snadno poražen pomocí Předchozího zážitku „Válka“. Na hlavní bosse však Předchozí zážitky nebudou mít žádný vliv. A budou mít i některé další výhody. Pravidla pro bosse plánuji přidat do rozšiřující příručky s názvem Hrdinové galaxie, pro kterou již nějakou dobu střádám různé materiály.


Úvod | Projekt Void © 2009-2018
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0082 vteřin