Void: Sci-Fantasy 1.1

16.9.12 - Gediman - Komentáře (8)
Kritika, rady, připomínky a odehrání několika misí přineslo podklady a nápady na některé větší či menší změny. Konečně tedy vydávám verzi 1.1, která má tyto změny aplikované.
Jedná se o následující změny:

(celá kniha) Označení velikosti hvězdičkami nahrazeno označením + a ++ (jako horní index).
(str. 31) Střelcova Krycí palba nyní protivníky nutí použít akci Zalehnutí.
(str. 64) Změna fluffu: průměrná hmotnost Trolla upravena na 1,5 tuny.
(str. 66) Změna fluffu: průměrná hmotnost Zlobra upravena na 4 tuny.
(str. 68) Změna fluffu: průměrná hmotnost Obra upravena na 10 tun.
(str. 84) Zážitek „Křížová výprava“ nyní dovoluje mazat body korupce.
(str. 84) Zážitek „Temný vliv“ nyní přidává jeden NESMAZATELNÝ bod korupce.
(str. 96) Přidána pravidla pro senzorové hledání atmosférických, námořních a vesmírných plavidel.
(str. 96) Odstraněn text ohledně táboření.
(str. 98) Upraven popis a efekt terénu Kamenitá pustina.
(str. 100) Systém iniciativy v boji mírně upraven (nyní se na Iniciativu hází jen na začátku boje).
(str. 100) Přepracovány pravidla pro ničivost DAM-V a DAM-O útoků.
(str. 108) Postih při střelbě na menší cíl je jen – 1 od RC za stupeň.
(str. 108) Bonus při střelbě na větší cíl je jen + 1 k RC za stupeň.
(str. 108) Bonusy a postihy za Vyšší pozici se nyní vztahují pouze k boji zblízka a vrhání.
(str. 133) Cena služeb Detektivní kanceláře je zvýšena na desetinásobek.
(str. 145) Sněžnice odstraněny, místo nich přidán Tlumič bolesti.
(str. 144-145) Mírně upraven (a doplněn) popis Plynové lucerny, Svítilny, Osvětlovací světlice a pistole.
(str. 189) Kouzlo Zpomalení času nyní zpomaluje jen v poměru 1 minuta = 2 minuty.
(str. 189) Kouzlo Zrychlení času nyní zrychluje v poměru 1 minuta = 30 vteřin.
(str. 244) Kolik způsobí zásahů automatické zbraně nyní určí hod kostkou (maximálně 3).
(str. 317) Kolik způsobí zásahů Rychlopalné pušky nyní určí hod kostkou (minimálně 2, maximálně 4).
(str. 317) Kolik způsobí Rotační a Kontinuální zbraně zásahů nyní určí hod kostkou (maximálně 10).
(str. 320) Lepší popis Laserového zaměřovače (a jeho použití spolu s kolimátorem/puškohledem).
(str. 323) Dosah senzoru senzorových min je snížen na 5 metrů.
(str. 325) Upravena pravidla Velkých a Obřích výbušnin.
(str. 329-330) Náhrdelník zubů a Náhrdelník drápů nefunguje proti Drakům.
(str. 330) Osudová mince nyní nefunguje na modlitby a může být použita jen jednou za hru.
(str. 344) Zvýšeny HP Super-těžkých tanků.
(str. 347) Zvýšeny HP Super-těžkých kráčedel.
(str. 339, 351, 375, 390) Doplněno pravidlo pro Ztrátu kontroly nad dopravním prostředkem.
(str. 349, 370, 371, 387, 401) Mírně upraven popis Pátracích reflektorů.
(str. 356-360, 363-364) Upraven popis efektu leteckých zbraní.
(str. 368-369, 380-384, 394-397) Upravena posádka, pasažéři, sloty a cena námořních, atmosférických a vesmírných lodí.
(str. 371, 386, 398) Upraven popis standardního vybavení plavidel.
(str. 372) Upraven popis Orbitální a Vzdušné sondy.
(str. 387) Upraven popis Sonaru, Vzdušné a Vodní sondy.
(str. 399) Upraven popis Vesmírné sondy.
(str. 397) Změna fluffu: délka Dephronsko-xajemské hyper-brány zvýšena na 48 tisíc světelných let.
(str. 398-401) Zvýšena cena zařízení pro plavidla Obří kategorie.
(str. 399) K Hale a Hangáru doplněna informace o maximální kapacitě (důležité pro Systémové lodě).
(str. 401) Upraven popis Sub- a Hyper-prostorového senzoru.
(str. 413) Leviathan, Behemoth a Ziz se nemohou splašit a nelze je uklidnit ani zastrašit. Upravena ničivost jejich útoků.
(str. 441) Zbraně Stromovce (větve) mírně upraveny, aby lépe odpovídaly popisu.
(str. 453) Upřesněno pravidlo ohledně vytváření služebníků Temnoty (zbraně pro Zlobry a Obry).
(str. 467) Změna fluffu: jeden sub-sektor má přibližně „desítky milionů planet“.
(str. 484) Změna fluffu: mírně upraven název domovské planety Adeptství Iluwen.
(str. 485) Změna fluffu: upraven vzhled Éteriků.
(str. 486) Změna fluffu: mírně upraven název domovské planety Biskupství Tessigar.


Není to samozřejmě update poslední. Připomínky a nápady na další změny jistě ještě budou – až se jich nahromadí více, dám je do verze 1.2. Už teď vím, že dalším prvkem, který se s nejvyšší pravděpodobností dočká předělání, je systém bonusů za Strenght přičítaných k ničivosti boje zblízka a vrhání. V současném systému nejsou výpočty příliš intuitivní a zbytečně zpomalují hru.


Stahovat můžete zde:

VOID: SCI-FANTASY RPG verze 1.1

Počet stažení: 72


A společně s novou verzí dávám ke stažení také další materiály:

--- Alternativní verze deníku postavy --- (vytvořil OnGe)

Počet stažení: 124


--- Zjednodušená příručka pravidel ---

Počet stažení: 116


--- Stručná mapa galaxie ---

Počet stažení: 133


Licence Creative Commons
Void: Sci-Fantasy, jejímž autorem je Gediman, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko .

Úvod | Projekt Void © 2009-2017
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0081 vteřin