Vzpoura na Karru Prime

4.6.12 - Gediman - Komentáře (1)
Pro dva hráče, OnGeho a Zmoka, jsem připravil dobrodružství sestavené s pomocí Generátoru misí. OnGe měl postavu gnómského střelce jménem Rabiath Steelball – kyberneticky vylepšený a vybavený rotační těžkou hřebíkovnicí jako primární zbraní. Zmok měl narychlo vytvořenou postavu canirského zápasníka jménem Bardon (sub-rasa wolfen) – ten byl vyzbrojen pouze jednoruční sekyrou, v druhé ruce měl štít.
Zápletka
Vláda klanu Orecrag má problém. Před několika týdny narychlo zahájila velkou mobilizaci pro útok na cizí planetu, ovšem před pár dny jedna z aktivních jednotek vypověděla poslušnost. Obsadila malou ale významnou základnu A-2, která je vybavena mocným arzenálem zbraní. Nejbližší loajální jednotka se nacházela v základně A-3 ležící jen 20 kilometrů od A-2, jenomže s tou byl ztracen veškerý kontakt. Vláda nemá čas ani prostředky vypořádat se s těmito zrádci sama, takže řešení tohoto problému vkládá do rukou žoldnéřům.

Cílem je potlačit vzpouru a to jakýmikoliv prostředky. Žoldnéři budou vysazeni k základně A-3 pomocí lehkého neozbrojeného transportéru, který se ihned poté stáhne pryč. Základna A-2 má velmi silnou protileteckou obranu, takže výsadek blíže k cíli by byl riskantní. Vzbouřenci mají podle odhadů něco kolem 100 mužů, v jejich řadách jsou i elitní oddíly. Je pravděpodobné, že využijí i bojová vozidla, která se v základně A-2 běžně nacházela. Podle předpokladů je v základně vozidel více, než kolik jich vzbouřenci sami dokáží využít – žoldnéři se mohou pokusit nějakého vozidla zmocnit a použít ho proti nim.

V oblasti se nachází také malý vesmírný přístav SP-12, který je však už několik let opuštěný a většina jeho systémů je nefunkčních.

Vláda každému žoldnéři dává předem 10.000 peněz na nákup vybavení a výzbroje. Zbytek si žoldnéři mohou nechat. Jako odměnu za úspěšné splnění mise nabízí každému z nich dalších 20.000 peněz.

Primární cíl: Potlačit vzpouru

Primárním terénem byla savana, sekundárním řídký les. Všechny tři základny měly terén klasifikovaný jako Město.


mapa


Mise
Žoldnéři byli vysazeni u základny A-3. Ihned si všimli mírně pootevřené brány a tak vešli dovnitř. Bylo evidentní, že základna je vyrabovaná a její zařízení poničeno, všude se navíc válela mrtvá těla vojáků. Vzápětí se ukázali dva živí vojáci, kteří od žoldnéřů požadovali identifikaci. Když se dozvěděli, že je poslala vláda, aby potlačili vzpouru, vrhli se na ně – byli to vzbouřenci. Rychle však padli, takže tým mohl základnu nerušeně prozkoumat. V ubikaci velitele žoldnéři našli dokumenty týkající se zbraní hromadného ničení, které se v základně A-2 nacházejí – fúzní bomby. Bylo zřejmé, že ty jsou nyní v rukách povstalců. Protože byla A-2 obklopena lesem, žoldnéři se rozhodli, že les zapálí – tím způsobí zmatek. Vzali proto s sebou dva kanistry s palivem.

Vyšli ze základny a namířili si to do lesa – aby jím byly skryti před zraky případných hlídek. Rozhodli se, že se zde na chvíli utáboří. Vypátrali chiméru, kterou ulovili (poslední ránu ji uštědřil Bardon), opekli a snědli. Hned poté pokračovali dál, směrem k mostu přes řeku. Na okraji lesa ho prozkoumali dalekohledem a zjistili, že u něj hlídá jeden voják. Aby nevzbudili pozornost, rozhodli se, že řeku přeplavou o něco více na sever.

Když byli na druhém břehu, vesmírný přístav SP-12 byl na dohled. Snadno spatřili obrněné vozidlo, lehkou cykloptéru (stále stojící na helipadu) a oddíl řadových vojáků. Zahájili tedy útok. Cykloptéra ihned vzlétla, avšak byla brzy sestřelena. Vozidlo celou dobu stálo na místě a střílelo, avšak nakonec se mu zbraň rozbila, takže bylo snadným cílem. Oddíl vojáků padl jako poslední. Během přestřelky se však rozbila Steelballova rotační hřebíkovnice – bohužel selhal i následný pokus o opravu. Musel tedy přezbrojit na záložní hřebíkovou pušku.

Žoldnéři vstoupili do přístavu (nenacházela se tu žádná vesmírná loď, což bylo podezřelé), ale zde už na ně čekaly dva další oddíly – jeden řadový a jeden veteránský. Během těžkého souboje zblízka utrpěl Bardon vážné zranění. Steelball tedy využil své válečné zkušenosti (zážitek Válka) a protivníky postřílel. Ovšem byl tu ještě někdo další – na bojiště přiběhl malý, ale schopný oddíl elitních válečníků. Žoldnéři usoudili, že nyní je vhodný okamžik ke stažení. Kvapem opustili vesmírný přístav a vydali se do základny A-2.

Obešli ji tak, aby stáli po větru, a zapálili les. Vzniklý požár donutil místní vzbouřence k rychlému úniku. Kolona vozidel s nákladem fúzních bomb se rychle přesunula na sever, do přístavu. Tým ji pronásledoval. Spatřil, jak se nad přístavem odmaskovala vesmírná loď Lesních elfů, která začala bomby teleportovat na palubu. Protože byli všichni zbývající vzbouřenci na jednom místě, Bardon se rozhodl zbavit se jich využitím své válečné zkušenosti (zážitek Válka), ale nepodařilo se mu to. Steelball tedy využil svoji vyjednávací zkušenost (zážitek Vzpoura) a protivníky přemluvil, aby se vzdali. Vzpoura tak byla definitivně potlačena, ovšem elfská loď odletěla pryč.

Shrnutí
Hra trvala něco přes 3 a půl hodiny, mise trvala přibližně 7 hodin a 50 minut. Získal jsem podněty pro několik změn – především úpravu pravidla rotačních (potažmo i kontinuálních) zbraní. Ty už nebudou schopny střílet tak dlouho, dokud padá úspěch, ale počet jejich zásahů určí hod kostkou. Podobným způsobem budou upraveny i běžné automatické zbraně – takže počet hodů kostkou se sníží a hra bude plynulejší. Střelcova schopnost Krycí palba bude nově nepřátele nutit použít akci Krytí. Žoldnéři sice budou mít menší šanci je zasáhnout střelbou, ale větší šanci zasáhnout je v boji zblízka. Bude tedy umožněna efektivnější spolupráce Střelce a Zápasníka, kdy Střelec bude nepřátele držet při zemi, zatímco je Zápasník bude snadno pobíjet chladnými zbraněmi. Na dalších změnách pracuji.


Steelball a Bardon hodují na chiméře

Obrázek od Zmoka



Úvod | Projekt Void © 2009-2018
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0129 vteřin