Star Wars: Edge of the Empire - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


29.5.2014 21:50
Nj asi jo, stejně kdybych chtěl nepozorovaně zaůtočit tak si mně může všimnout a začít reagovat dřív...
29.5.2014 21:31
Zjednodušeně řečeno, Cool se používá, když na někoho připravuješ zákeřný útok.
Vigilance je přesný opak. Je to reakce na zákeřný útok na tebe.

Ano, to co padne by měla být iniciativa. Stealth v boji podle mě už nemá roli. Pokud boj nastane, pak proto, že ti to Stealth nepřátelé prokoukli :)
29.5.2014 20:18
Nojo vlastně vždyť se hází na raritu, kvuli najiti toho předmětu tzn. sice to bude dražši ,ale maš větší šanci to sehnat... Hele a jak řešíš třeba to ,že se ti povede stealth a chceš nečekaně zaútoči ,prostě jenom hodíš vigilence nebo cool a dle hodnot který padnou hraješ v pořadí??? Protože ti vlastně je ta nečekanost stejně na nic dle pravidel kdy se hází na iniciativu..
29.5.2014 19:49
Asi jo, po každém boji... přesněji píší "encounter", ale co jiného si pod tím představit.

Možná je to ale myšleno jako po příslušné události, která to zranění způsobila. Nevidím totiž důvod, proč by se to nemělo vztahovat třeba i na pád z výšky nebo nějakou nehodu u které žádný nepřítel nebyl. Prostě máš jeden pokus na první pomoc - pokud nevyjde, musíš to řešit jinak.

S tou raritou to asi myslí tak, že čím vzácnější předmět chceš získat nelegální cestou, tím víc si za něj budeš muset u toho překupníka připlatit. Což dává smysl. Takže jo, rarita klesá, cena stoupá.
29.5.2014 19:37
No právě, takže prostě já si myslim , že po boji se o to lékař může pokusit, a pak znovu až po dalšim boji ?? No a ten talent právě nechápu ,proč když třeba rarita předmětu je 6, takže je vzácnější se sníží na 5 a je méně vzácný a stojí víc..?? nebo právě stoupne z 6 na 7??
29.5.2014 17:52
Je tam, str. 135. Ale jen pro některé kariéry/specializace.

Black Market Contacts funguje tak, že za každý stupeň snížení rarity STOUPNE cena o 50 % ze základu.

Léčit se dá kvalitním spánkem, 1 zranění za noc. Kritické zranění se léčí týdením odpočinkem. A nebo se dá léčit pomocí léčící akce, která je (pokud chápu dobře) jen jedna na souboj, jako první pomoc. Kritické zranění se takhle dá léčit jen jednou za týden.
29.5.2014 16:29
Jo aha no ale ta schopnost v originál pravidlech neni ne?? A ještě dotaz jak přesně to je s talentem Black Market Contacts jestliže snížím raritu tak cena klesne ne ,nebo jak to myslej?? Jo a ještě to s tim healovanim.. Muzu se o to pokoušet po každym souboji nebo kdy přesne ?? Moc díky a sry za tolik dotazů ,ale aspoň to bude porádně ucelený...
29.5.2014 7:50
Normálně uhýbat. Je to schopnost Dodge, která funguje v boji zblízka i proti střelbě.
28.5.2014 20:41
JJ no a to uhýbání myslíš jak?? Jakože se do něj netrefí a nebo že za manévry se bude snažit uhýbat ?? :)
28.5.2014 19:19
No, ještě může házet granáty :)

Pokud je postava obratná, může střelbě uhýbat. A nebo si může vzít těžší brnění a prostě to ustát.

Těmi tresholdy, nevím jak to myslíš. Na str. 215 máš v tmavé tabulce popsáno, jak to funguje. Na str. 217 je tabulka efektů, které nastanou když postava utrpí kritické zranění - tam jsou různé ty postihy (omráčení a tak).
28.5.2014 15:25
Ahoj, mám tu další věc na kterou bych se chtěl zeptat a jak to řešíš (by si vyřešil) ty...
Chce se knám přidat kámoš, kterej chce mít postavu silnou a chce bojovat na blízko.... Otázka je jak tak nějak vyřešit jakou má výhodu oproti blasterům?? Jako je to jedno, prostě bude hrát dokaď se tam nedostane ,ale myslim tim kdyby to mělo bejt nějak ralisticky. Jedi má meč kterym se může chránit než tam doběhne jenže on ne...
A další věc je , jak přesně řešíš (by si vyřešil) ten strain trashold a wound treshold , myslim tim dosáhne nějakého z nich, a co by se tak mohlo stát a hlavně jakej mezi nima udělat rozdíl, jestli třeba při strain omdlí a při wound se nemůže hýbat nebo jak? Moc díky....
17.5.2014 12:35
jj to jsem chtěl vědět dík :)
17.5.2014 1:22
Nastavení ve spěchu máš v tabulce uvedeno taky - je to taky postih.

Informaci o nebezpečí vražení do hmotného stínu máš popsané v tom tmavém rámečku v rohu. Tedy že většina lodí má bezpečnostní senzory, které ji včas z hyperprostoru vyhodí. A ty, které ho nemají, jsou prostě zničeny bez šance na záchranu a celá posádka zabita.

Nicméně ta informace je brána jen tak pro zajímavost. Pravidla s touhle možností nepočítají. Takže - buď se ti povede nastavit kurz a skočit do hyperprostoru, nebo ne. Jakmile v něm jsi, je to pohoda a tobě jen stačí určit délku letu (odvozená od rychlosti lodi a vzdálenosti, to je ta další tabulka). Pokud chceš vzít v potaz nějaké energetické vlny a gravitační anomálie, tak jednoduše urči, že cesta trvala déle než obvykle.

Prostě - říct hráčům, že najednou umřeli po nárazu do hvězdy, asi nebude úplně ok.
16.5.2014 21:41
jo aha no ale když to teda navolim třeba ve spěchu tak se můžu vynořit jinde nebo do nějaky veci a bouchnout chapu to spravne??
16.5.2014 20:55
Mno, je to tak, že vypočítáš kurz a aktivuješ hyperpohon. Loď pak už nejde ovládat - prostě letí na to místo.

Pokud chceš najednou změnit směr letu, musíš opustit hyperprostor a vypočítat nový kurz.

Jestli to navolí droid nebo člověk, to už nehraje roli. Droid to navolí sám a člověk to udělá pomocí navicomputeru. V tabulce je uvedeno, že když ani jednu možnost využít nemůžeš, máš dost velkou obtížnost (udělat to ručně...).
16.5.2014 19:24
jj tak to jsem tak nějak chtěl vědět diky. No a ten výpočet tzn. např. že letí třeba 50 světelnech let a potom zahne doprava atd. ?? protože přesně nevim jak to je mezi navolenim člověkem a astromechanickym droidem??
15.5.2014 22:51
Nevšiml jsem si, že by na to bylo v knize nějaké pravidlo. No, teoreticky každý, kdo si to může finančně dovolit. A zřejmě na kohokoliv (čím důležitější osoba, tím vyšší odměna).

Na str. 247 máš tabulku obtížnosti navigace. Konkrétně špatné údaje zvyšují obtížnost o jednu kostku.

Píší tam, že i když letíš skrz dobře známou hyperprostorovou trasu, stejně musíš provést výpočet (protože pozice vesmírných těles se neustále mění).
15.5.2014 22:19
Už jsem tady s další věcí...:D Potřeboval bych vědět ,jak to je s bounty rewardama ,teda kdo přesně je může dát na něčí hlavu. Může to být jen hutt a impérium nebo i soukromník atd.??? a ještě si nejsem vcelku jistej navigováním hyperprostorem jak přesně to jako funguje nebo spíš co se stane když člověk zadá špatný údaje do počítače atd.?? jestli kvůli tomu vypočítání potřebuje i trasu znát atd.?
12.5.2014 19:16
J moc diky.
12.5.2014 17:58
Jop, to je snad jediný filmový případ :)

Použití jiného dopravního prostředku, než vesmírné lodi, také může být užitečné v případech, kdy chce tým někam přijet nenápadně. Třeba tam, kde vesmírná loď prostě vzbuzuje pozornost.
12.5.2014 16:06
JJ hele i tímhle si mi pomohl díky. Já jen s tou lodí ,že třeba ve filmech to vůbec nebylo až na to že nubian přistál na poušti vedle Mos Espa...
12.5.2014 15:32
Tohle jsou čistě GMovské záležitosti, takže v tomhle ti moc neporadím. Záleží na tobě.

Nicméně ano, pokud má tým vesmírnou loď, bude k cestování po planetě asi výhodnější použít ji. Je to bezpečnější a palivo by na takhle krátkou vzdálenost (v porovnání s cestováním ve vesmíru) nemuselo ani hrát roli.

Leda nastavit děj tak, aby bylo použití lodi v atmosféře nějak omezené. Třeba nějaká letová kontrola, která může let zakázat, takže postavy pak budou muset využít třeba vznášedlo. Ale tady asi záleží na tom, jak to má planeta nastavené (a pokud je vůbec obydlená). A nebo třeba na planetě udělat bouři, která znesnadňuje či přímo znemožňuje let, takže pohyb po zemi pak bude jediná možnost.

Co se týče střílení postav, tady se asi nic moc dělat nedá. Jedině poslat třeba místní policii, aby vyšetřila jeho vraždu a případně po postavách šla. Nebo na ně třeba vypsala odměnu, pak můžeš proti nim poslat bounty huntera a to už docela problém být může :)
12.5.2014 15:02
Ahoj uz zase já, potřeboval bych jen tvůj názor ohledně těchto věcí : už jsme to tak chvíli hráli a štve mě jedna věc a to ta, že kámoši jakožto hráči pořád po planetě lítali v lodi ,ne že by nezaparkovali v bay ,ale lítali po planetě a to pro ně bylo hodně výhodný, protože jeden ji hlídal a další šel, takže nevim jak by sem to s tim měl udělat teda dle logickýho uvážení jestli to je úplně normální tak to měnit nebudu a další věc je to na vypravěčovi ovšem moc se mi nezdá např. situace přistáli u farmi na tatooinu kecali tam s farmářem a když se otočil a odcházel tak ho chtěli odprásknout tak jestli to je prostě úplně v poho jakože s toho nebudou mít nějakej problém nebo tak a ještě ani nevim jestli by ten farmář měl házet.... předem dik
22.2.2014 23:44
jj asi jo no dik. Ale mam dojem ze tam sou tyhle schopky jen 2...
22.2.2014 23:01
Už vidím. Některé schopnosti Síly může Force-user natahovat na jak dlouho chce, ale musí pro to obětovat tu jednu Force kostku - de facto sníží svůj Force rating o 1, dokud tu schopnost udržuje aktivní. Nemusí to být jen na jedno kolo, může v podstatě na jak dlouho chce (nebo dokud mu to situace/GM dovolí)
22.2.2014 22:48
No na straně 279 nějaký to odstraňování kostek nebo co...
22.2.2014 15:04
Commit? Kde? Kdyžtak piš stránky :)
22.2.2014 14:42
jj, taky jsem si to myslel. Ostatně kdyby měl mít víc bodů, tak už jen tři kostky by byly dost. :)

No a to COMMIT jak je nějak oddělá nebo co tak to sem přesně taky nepobral. Nebo spíš to, že tam je napsáno ,že je nebude moct do ukončení používat jenže je tam napsáno ,že je to jen na round. Což znamena , že to neni ani moc nevyhoda....
22.2.2014 14:29
Jop, Force Raring má jen Exile - a jen 1 bod. Další může získat díky talentu Force Rating. Tenhle talent není "rankovaný", protože jinak by měl u sebe napsáno "...per rank", tudíž jde koupit jen jednou, pokud to chápu správně.

Ono totiž Edge of the Empire má Exila jen jako bytost, která zvládá Sílu jen tak nějak okrajově. Mnohem mocnější schopnosti Síly (zřejmě zvyšování Ratingů) bude až ve třetí knize v sérii - Force and Destiny, která se bude zaměřovat vyloženě na Jedie.
22.2.2014 12:56
force
Jediný co sem moc nepobral je to ,ze ten force rating muzu ziskat jen ze specializace force sensitive exile ?? a mam dojem ze jen na 2 rikam to spravne ??

1 2
Úvod | Projekt Void © 2009-2024
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0117 vteřin