Temná ruka - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


31.5.2013 16:41
Temná ruka 1.1
Ok... nějaká zvláštní přání pro verzi 1.1? Osobně chci jen předělat to označení ničivosti v boji zblízka podle nového pravidla a přidat ty startovní body pro astrální bytosti. A taky pár fluffových věcí.

Asi bych to zvýšil na 80 stránek. Kdyžtak místo doplním nějakými obrázky.
23.12.2012 15:16
Neni to povinne ucivo, ale urcite je zajimavejsi si precist ze nejlepsi strelec je nejlepsi protoze behem valky dokazal odstrelit 542 nepratelskych vojaku (http://en.wikipedia.org/wiki/Simo_H%C3%A4yh%C3%A4), nejlepsi zapasnik je nejlepsi protoze holyma rukama zabil priseru se kterou si predtim nedokazalo poradit kdovi kolik valecniku (http://en.wikipedia.org/wiki/Beowulf) a nejlepsi pilot vesmirny lode je nejlepsi, protoze dokazal bez pristroju trefit torpedem 2 metrovej vetraci otvor na vesmirny stanici (http://en.wikipedia.org/wiki/Luke_Skywalker), nez ze jenom kazdej ve svy kategorii udelal vic "fragu" nez druhej v poradi :)
15.12.2012 16:00
Tohle není povinné učivo, nemusíš si to pamatovat nazpaměť.

Ten copy/paste popis hrdinů, ok, to je z mé strany trochu lenost. Ale např. popis Jingu a Jangu, i kdybych každého z nich popsal jinými slovy, bude stejně v podstatě totožný. Je to záměr. Tyhle dvě armády mají být silově vyrovnané, jedna nemůže vypadat lepší než druhá, protože není. Byly tak záměrně vybrány jejich "stvořitelkou".
15.12.2012 15:52
Je a neni. Pořád jsou to barevná zvířátka s nějakým zvlášním znamením. Stejně jako nejlepší prefíci nějaké rasy co něco udělali. A stejně jako je nezapamatovatelná barva, druh a zvláštní znamení, je nezapamatovatelné jestli to byl ten elf nejlepší infiltrátor co dával za uši gnómům, nebo hobgoblin nejlepší střelec, co dával za uši hobitů ;)

...a ten mlok byl černý :)
15.12.2012 13:55
Nevím, prostě červený mlok s jedním zubem je něco úplně jiného než hnědá žába na prameni, wtz.
15.12.2012 11:37
Formulář a zjednodušený zápis je to možná když to píšeš, když to čteš je to pravý opak - protože to v jádru právě představuje jedno a to samé. Máš odstavec textu a v něm je podstatná informace (rozdíl) jedno slovo.

Ověříme pokusem:
Žlutý hroch s velkýma ušima
Černý mlok s jedním zubem
Zelený kos s vypelichaným ocasem
Modrá štika s třema očima
Růžový slon bez chobotu
Hnědá žába na prameni
Červený varan s bílými skvrnami

... a dokážeš si teď bez koukání vzpomenout na atributy mloka? Nebo co bylo zelené? :)
14.12.2012 23:39
Nevím, možná je to pro tebe jen pár slovíček, ale pro mě je to zásadní rozdíl. Důležité je, co to představuje, ne ani tak ta forma. Ber to jako by to byl vyplněný formulář, prostě jen zjednodušený zápis nejpodstatnějších informací.
14.12.2012 23:27
Copy/paste vyobrazi, v cem se hrdinove lisi? Me to prijde, ze vsichni hrdinove jsou stejni, lisi se jenom jmenem, povolanim a nejakym (naprosto nahodnym) poctem zarezu na pazbe...zadna rise neni nicim vyjimecna, protoze existuji minimalne 2 rise, ktery jsou naprosto stejny, jen pouzivaji jinou terminologii...kdyz byla v zakladni knize ta armada robotu/golemu co se vzbourili a obratili se proti cernym/bilym risim, jakej je mezi nima rozdil? Zadnej, jenom par slovicek...
14.12.2012 22:33
Nejsi jediný, ale takový je už můj styl. Anglická slova v textu IMHO lépe vyniknou (v případě pravidel, snadno se vyhledávají), a zní prostě cool (v případě názvů říší a lokací). Copy/paste je pak velké usnadnění a navíc to lépe vyobrazí, v čem se např. daní hrdinové především liší.

Takové je oficiální stanovisko :)
14.12.2012 18:33
Pokud jde o mne, nelibi se mi (a to uz od zakladni hry) hlavne 2 veci (nezkoumal jsem, jak to vsechno sedi dohromady mechanicky): kombinace anglickyho a ceskyho nazvoslovi a hlavne copy/paste fluff, kdy se upravi par slov v textu..."jmeno" je nejlepsi "pilot, vojak, whatever (nehodici se skrtnete)" galaxie...v bitve o "jmeno" zabil "cislo" nepratel, tim svy risi umoznil tu bitvu vyhrat, dostal za to oceneni, bla bla bla
22.11.2012 22:04
Tenhle text je i u čtyř ostatních zakladatelů :)
No, je to drobnost. Tak či tak, zpočátku to byla říše. Jinak bych řekl, že termín "říše" může být použit prostě k označení frakce Temné ruky. Přímo termín "veleříše" jsem použil hlavně v případech, kde by to nemuselo být jasné.
22.11.2012 21:59
*je
za že mi vypadlo
22.11.2012 21:58
Je to jen drobnost, ale na straně 58 u textu v rámečku o Destructorovi, je napsáno, že zakladatelem říše která je podle textu níže veleříše.
22.11.2012 19:46
Na te ledove hroude zili akorat vlci, ledni medvedi a kralici (a ti se tam objevili az po spekulacich, co vlastne ti vlci zerou). Kdyby tam byly netopyri, neobtezoval bych se preci prolezanim kralicich nor ;)
22.11.2012 19:42
Ok ok, v misi "Smrt na Kyriu II" bylo řečeno, že senzory nenašly v okolí žádné známky života. Ale jinak by tam být mohli.
22.11.2012 19:38
Dvě :) "Vzpoura na Karru Prime" a "Smrt na Kyriu II".

Pokud GM určí, že na ledové planetě žijí nějací polární netopýři (což omezeno není), tak i při "Loupež Krystalu moudrosti".
22.11.2012 19:35
Když si vezmeš naše dosavadní hry, kolik z nich se odehrávalo někde, kde by byli(mohli být) nějací místní netopýři?
22.11.2012 19:14
Nechápu :) Co je neužitečného na tom, když na (řekněme) nepřátelský oddíl pošleš hejno netopýrů, který na něj bude dotírat po celou dobu? Nepřátelský oddíl bude mít spoustu práce s obranou, takže si třeba nevšimne, že někdo prochází kolem.
22.11.2012 19:08
Dobre, ritual ktery zpusobi, ze budou k20 hodin budou vsichni mistni netopyri utocit na koho me napadne neni zrovna moc uzitecny
22.11.2012 19:00
Jak jako "na koho je napadne"? Na zvolený cíl. Který jim určí kněz.
22.11.2012 18:50
Tak jsem si to stahnul, prosel a jsem zklaman. Pulka je kopie puvodni knihy s prepsanymi nazvy. Co se tyka tech novych veci, par zajimavych kousku by se naslo (ovsem ritual ktery zpusobi, ze k20 hodin budou vsichni mistni netopyri utocit na koho je napadne neni zrovna moc uzitecny), ale protoze se v mnoha ruznych variantach opakuji (klasicky problem), na vyjimecnosti rychle ztraci.

Zkratka krome par novych tercu nic co by stalo za rec. Priznam se, ze (ackoliv si nemyslim, ze bych mel prehnane pozadavky) jsem cekal vic
22.11.2012 18:32
Pokud najdete nějaké překlepy, hlaste. Příručka je relativně malá, takže pokud bude třeba něco dovysvětlit, upřesnit nebo rozšířit, v další verzi k ní můžu přidat pár dalších stran.

1
Úvod | Projekt Void © 2009-2024
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0211 vteřin