Základní kniha: Protivníci - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


4.2.2024 13:15
Verze 2.5
Nová verze.

- Str. 11: u Kokatrise doplněno, že paralyzační pohled funguje jen na Živou bytost.
- Str. 43 (45): upraven luk Satyra (DAM již není modifikováno pomocí STR), upraven DAM útoků Nymfy.
- Str. 44 (46): upraven DAM útoků Djinna, Efreeta a Daimona.
- Str. 58 (61): opraveny atributy Zmutovaného draka.
- Str. 60 (63): u Gorgony doplněno, že paralyzační pohled funguje jen na Živou bytost.
- Plus další menší opravy…

Číslo stránky v závorce se vztahuje k Void: Fantasy.
Všechny opravy se samozřejmě týkají i ekvivalentních bytostí ve Void: Science Fiction.

23.11.2023 18:51
Menší oprava/update:

- Str. 9 Roc přejmenován na Rocha.
- Void: Science Fiction, str. 13: Titangrasper: mírně upraven vzhled. Může útočit na osm, resp. dva cíle.

13.3.2023 18:32
Menší oprava/update:

Aby to odpovídalo Temné ruce 2.0, v Science Fiction verzi jsem přejmenoval Smrtky na Nihilexe (str. 48).

9.11.2022 14:24
Verze 2.4
Nová verze. Jen malé změny:

Gnómové/Ixwijové mají nyní jako chladnou zbraň kladivo.

Ve Fantasy verzi jsem Hornickým, Dělnickým a Rolnickým milicionářům přidal ten další ničivější nástroj, jako mají v S a SF verzi.

15.8.2022 21:52
Verze 2.3
Mám tu novou verzi.

Docela "velký" zásah - ke zbraním u vojáků jsem doplnil krátkou poznámku o jejich speciálních efektech. Bohužel, není možné vypsat ty efekty přímo, protože na to není místo. Takže alespoň v podobně poznámky...

25.7.2022 19:30
Takže do kapitol Tvorba postavy, Zápasník, Zvířata a Protivníci jsem všude doplnil, že bonus k ničivosti zteče je maximálně za 50 metrů. A je přičten až po všech dalších modifikátorech (pro upřesnění).

V některých případech se to může zdát jako zbytečné, protože dotyčné zvíře se stejně nemůže pohnout rychleji než 50 metrů za akci. Stejně jsem to tam ale dal, pro případ, že by dostalo bonus k Agility nebo se nějakým jiným způsobem zvýšila jeho rychlost.

Dal jsem to i do všech modů.

Hm, číslo verze jsem kvůli tomu neměnil. Je to jen taková malá oprava.

12.5.2022 20:38
Verze 2.2
Toto je vlastně menší oprava - v kapitole Kněz je zmíněn Daimon, ale nakonec jsem ho do kapitoly Protivníci zapomněl dát. Takže dodávám teprve teď. Samozřejmě i sci-fi variaci, Omniservus.

Daimon byl dříve uveden v příručce Zuřící bohové, ale tam ho teď dávat nebudu.

2.11.2020 22:57
Verze 2.1
Menší update.

Přidal jsem popisy nadpřirozených materiálů a Smrtky (str. 45, 46 a 48... ve Fantasy jsou to strany 47, 48 a 51). Původně jsem to chtěl dát do Světa, ale sem se to hodí víc. Plus pár drobných oprav a úprav.

U mutací, na str. 57 (resp. 60), jsem opravil formátování.

26.7.2020 13:00
Ok, poslední zásadní část Voidu 2.0 je hotova. Teď už zbývají jen dopravní prostředky a fluff.

U mnoha nepřátel jsem redukoval Armor. Novinkou je také to, že zbraně u vojáků jsou popsané i se staty, což GMovi ulehčí práci. Pořád to ale není úplně ideální, protože u mnoha zbraní nejsou uvedena zvláštní pravidla (např. schopnost průstřelu u zbraní elfů/qri) - nějak nevím, jak je tam napasovat. Nevejde se to tam :/

Budu nad tím ještě přemýšlet.


1
Úvod | Projekt Void © 2009-2024
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0198 vteřin