Verze 2.6
Mám tu novou verzi. Docela dost změn a upřesnění, které jsem chtěl už dlouho provést.
Str. 7: Upraven popis Pomalého putování.
Str. 8: Skákání do dálky/do výšky: Rozeběhnutí nyní může alternativně přidat +2 k AGI.
Str. 8: Plavání: Upraveno pravidlo pro plavání.
Str. 9: Hledání: Upraveno a upřesněno pravidlo pro hledání.
Str. 9: Jídlo a pití: Přidána informace o Nebezpečném jídle a pití.
Str. 14, 15, 16: Upřesněno pravidlo pro Štěstí při hodu na CCO/RCO. Automatické zranění je jen to první, pokud útok způsobuje vícenásobné zranění, na odolání dalším je možné házet.
Str. 17: Hledání: Upřesněno pravidlo pro hledání.
Str. 17: Vykrytí vlastním tělem: Doplněna informace, že vykrytí lze provést poté, co je úspěšně hozeno na zásah, ale ještě předtím, než je hozeno na odolání zásahu (ARM, vykrytí, úhyb atd.).
Str. 21: Pohyb v nulové gravitaci: Pravidla kompletně předělána.
Str. 22: Žíravý útok: Doplněna informace, že neničí implantáty ani talismany.
Str. 22: Neurální útok: Věta doplněna takto: „Pokud mu při hodu padne Smůla, je navíc Omráčen na tolik minut, o kolik přehodil.“
Hm, koukám, že u Fantasy verze byla chyba u Tempestum útoku (na str. 22) - věta správně zní "Pokud mu při hodu padne Smůla, je navíc paralyzován, nehybný a nefunkční na tolik minut, o kolik přehodil."
Prostě stejně jako u EMP útoku u ostatních verzích.
Opraveno.
Verze 2.5
Mám tu novou verzi:
Str. 14 - DAM chladných zbraní už není nijak ovlivněno atributem STR. STR však stále ovlivňuje DAM boje zblízka beze zbraní, dosah vržení vrhacích zbraní a dostřel ručně napínaných zbraní. DAM přirozených zbraní (např. u zvířat) už také není nijak ovlivněno atributem STR.
Str. 15 - Akce „Silné napnutí“ zvyšuje ručně napínaným zbraním pouze dostřel, nikoliv DAM.
Str. 16 - Akce „Rozběh“ zvyšuje vrhacím zbraním pouze dosah vržení, nikoliv DAM.
Opravil jsem nějaké překlepy. V S a SF verzi na str. 22, u EMP útoku, má být správně uvedeno, že k obraně je používán atribut DUR.
Verze 2.4
Další update.
Str. 7 (Fantasy) – přidána informace o palivu éterických plavidel a upraven text o cestování uvnitř soustavy (nyní se vztahuje na pohonná arkána).
Str. 10 – přidány pravidla pro ovládání mechanizmů a počítačů/arkán.
Str. 17 – hledání v boji nyní dovoluje najít jen jeden objekt zvoleného typu, ne všechny.
Verze 2.3
A další update.
Upravena pravidla pro spánek a jídlo/pití. Bez spánku lze nyní vydržet maximálně tolik dní, kolik je polovina DUR.
Upravena pravidla pro vyrážení dveří.
Přidána kapitola Speciální prostředí, do které byly přesunuty pravidla z jiných kapitol a která nyní obsahuje i nová pravidla.
Efekt ozáření, otrávení a nakažení Radiačního, Chemického resp. Biologického útoku se projeví na konci každé hodiny, nikoliv dnu.
Plus pár drobností, většinou jen zpřehlednění textu.
Verze 2.2
Mám tu další upgrade.
str. 5 - přidán význam Sanity Pointů u NPC postav.
str. 14 - aktualizovány pravidla pro DAM u chladných zbraní a v boji zblízka beze zbraní.
str. 16 - aktualizovány pravidla pro DAM u vrhacích zbraní.
Verze 2.1
Mám tu první upgrade.
str. 7 - přidal jsem pravidlo pro použití FTL uvnitř soustavy. Dovoluje sice rychlý přesun, ale spotřebovává dost paliva a je riskantní. Takže skákat uvnitř soustavy se nevyplatí, ale jako nouzové řešení použít jde.
str. 12 - upravil jsem pravidlo pro budovy jako cíle, to staré bylo takové zvláštní.
str. 18 - přidal jsem pravidlo pro útok na omráčený cíl. Dávat InstantKill jsem nechtěl, protože v některých případech by to bylo zvláštní. Určitě ještě otestujeme.
Ke stažení jsem přidal i Zjednodušenou příručku pravidel. Je použitelná pro všechny tři Voidy, obsahuje i prvky, které se vyskytují jen ve Void: Fantasy - například ručně napínané zbraně, silné napnutí a Rychloproud.
Taky jsem tam dal stručný zápis nově předělaného pravidla pro ztrátu kontroly nad dopravním prostředkem. To pravidlo mám napsané už hodně dlouho, ale zatím jsem neměl příležitost ho nikde uvést. Je teda fakt, že k části, která se zabývá dopravními prostředky, se dostanu až za dlouho... no, ale nepospíchá to.
1