Verze 2.4
Mám tu vánoční upgrade :)
Str. 6: trnopalcáty a šavlosrpy nahrazeny sekyrokrumpáči a kladivokrumpáči.
Str. 12 (S a SF): upřesněny informace o původu šipkových, hřebíkových a harpunových zbraní.
Verze 2.3
Mám tu novou verzi:
Str. 3 (a str. 10 u Fantasy) - DAM chladných a ručně napínaných zbraní už není nijak ovlivněno atributem STR. STR však stále ovlivňuje dosah vržení vrhacích zbraní a dostřel ručně napínaných zbraní.
Str. 3 - Přidáno pravidlo pro Improvizované zbraně.
Verze 2.2
Menší update:
Předělal jsem hlavně popis Výbušnin: granátů, min a náloží (str. 34, u Fantasy verze str. 33). Takhle je to přehlednější. Od granátů jsem odstranil efekt odchýlení, protože nedával moc smysl v případě, kdy uživatel má vysoké RCO.
Plus pár oprav a doplnění.
Všiml jsem si, že na str. 8 jsem měl starý fluff ohledně krystalových/kostěných/dřevěných zbraní (a jejich sci-fi ekvivalentů). Opravil jsem to tedy na aktuální verzi.
Verze 2.1
Menší update:
Přidal jsem fluffový rámeček k energetickým zbraním. Třeba u Fantasy verze chyběla zmínka o tom, jak ty zbraně vlastně vypadají a jak se označují jejich jednoruční, obouruční a těžké verze. U Protivníků to totiž uvedené je, takže teď je jasné, co vlastně mají.
U Dělostřeleckých kanonů jsem taky připsal info, že jde o Tankové kanony. Protože u tanků je zmíněno, že mají "tankový kanon", ale nebylo jasné, co to je.
Víceméně obojí jsou informace, které byly už ve verzi 1.6, ale zapomněl jsem na ně...

Tak konečně tu jsou zbraně...
Mnoho změn:
Zbraně, jejich modifikace a speciální munici si mohou pořizovat všichni bez ohledu na rasu. Díky tomu byly změněny ceny.
Efekty chladných zbraní upraveny. Sečné a bodné zbraně mají svoji speciální schopnost nyní nastavenu jako standardní a její provedení nedává uživateli žádný postih. Na Omráčení a Sražení má nyní vliv to, jestli ho provádí jednoruční, obouruční nebo dřevcová zbraň.
Pravidlo pro efekt STR u chladných, vrhacích a ručně napínaných zbraní je zcela změněno, zjednodušeno. Možná ale ještě projde určitou úpravou. Každopádně budu muset změnit i v části Základní kniha: Systém.
Modifikace lze nyní aplikovat i na chladné vrhací zbraně.
Střelné zbraně jsou nyní rozděleny do kategorií podle typu, ne podle rasy. Je to zároveň i přehlednější.
Mnoho projektilových zbraní dostalo speciální efekty, díky čemuž se odlišily od ostatních. Několik zbraní jsem zrušil, protože odlišit nijak nešly, několika dalším jsem trochu změnil název. Všechny raketomety lze pořídit i jako manuálně či automaticky naváděné.
Efekt přehřátí lze nyní zrušit pomocí jedné akce.
Efekt některých modifikací střelných zbraní upraven (zjednodušen).
Přibylo pár nových doplňků střelných zbraní.
Ničivost výbušnin zvýšena (zdvojnásobena).
1