Základní kniha: Zbraně - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Kostka 20
Opiš co je na obrázku   opiš 


6.1.2024 15:56
Menší oprava:

Zrušení efektu přehřátí (ztuhnutí u některých fantasy zbraní) nyní "trvá 1 minutu", což je přesnější než původní "v boji zabírá jednu akci".

V příručce Arzenál zkázy a v modech jsem to opravil také.

24.12.2022 14:16
Verze 2.4
Mám tu vánoční upgrade :)

Str. 6: trnopalcáty a šavlosrpy nahrazeny sekyrokrumpáči a kladivokrumpáči.
Str. 12 (S a SF): upřesněny informace o původu šipkových, hřebíkových a harpunových zbraní.

17.9.2022 15:54
Verze 2.3
Mám tu novou verzi:

Str. 3 (a str. 10 u Fantasy) - DAM chladných a ručně napínaných zbraní už není nijak ovlivněno atributem STR. STR však stále ovlivňuje dosah vržení vrhacích zbraní a dostřel ručně napínaných zbraní.

Str. 3 - Přidáno pravidlo pro Improvizované zbraně.

29.7.2022 22:17
Verze 2.2
Menší update:

Předělal jsem hlavně popis Výbušnin: granátů, min a náloží (str. 34, u Fantasy verze str. 33). Takhle je to přehlednější. Od granátů jsem odstranil efekt odchýlení, protože nedával moc smysl v případě, kdy uživatel má vysoké RCO.

Plus pár oprav a doplnění.

23.9.2021 18:37
Všiml jsem si, že na str. 8 jsem měl starý fluff ohledně krystalových/kostěných/dřevěných zbraní (a jejich sci-fi ekvivalentů). Opravil jsem to tedy na aktuální verzi.
14.1.2021 21:18
Verze 2.1
Menší update:

Přidal jsem fluffový rámeček k energetickým zbraním. Třeba u Fantasy verze chyběla zmínka o tom, jak ty zbraně vlastně vypadají a jak se označují jejich jednoruční, obouruční a těžké verze. U Protivníků to totiž uvedené je, takže teď je jasné, co vlastně mají.

U Dělostřeleckých kanonů jsem taky připsal info, že jde o Tankové kanony. Protože u tanků je zmíněno, že mají "tankový kanon", ale nebylo jasné, co to je.

Víceméně obojí jsou informace, které byly už ve verzi 1.6, ale zapomněl jsem na ně...

26.5.2020 18:12
Tak konečně tu jsou zbraně...

Mnoho změn:

Zbraně, jejich modifikace a speciální munici si mohou pořizovat všichni bez ohledu na rasu. Díky tomu byly změněny ceny.

Efekty chladných zbraní upraveny. Sečné a bodné zbraně mají svoji speciální schopnost nyní nastavenu jako standardní a její provedení nedává uživateli žádný postih. Na Omráčení a Sražení má nyní vliv to, jestli ho provádí jednoruční, obouruční nebo dřevcová zbraň.

Pravidlo pro efekt STR u chladných, vrhacích a ručně napínaných zbraní je zcela změněno, zjednodušeno. Možná ale ještě projde určitou úpravou. Každopádně budu muset změnit i v části Základní kniha: Systém.

Modifikace lze nyní aplikovat i na chladné vrhací zbraně.

Střelné zbraně jsou nyní rozděleny do kategorií podle typu, ne podle rasy. Je to zároveň i přehlednější.

Mnoho projektilových zbraní dostalo speciální efekty, díky čemuž se odlišily od ostatních. Několik zbraní jsem zrušil, protože odlišit nijak nešly, několika dalším jsem trochu změnil název. Všechny raketomety lze pořídit i jako manuálně či automaticky naváděné.

Efekt přehřátí lze nyní zrušit pomocí jedné akce.

Efekt některých modifikací střelných zbraní upraven (zjednodušen).

Přibylo pár nových doplňků střelných zbraní.

Ničivost výbušnin zvýšena (zdvojnásobena).


1
Úvod | Projekt Void © 2009-2024
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0396 vteřin