Codex: Blood Angels, 8. edice

29.4.18 - Gediman - Komentáře (0)
Dnes článek o Codexu Blood Angels 8. edice.
.
Codex: Blood Angels, 8. edice


Blood Angels jsou jednou z původních kapitul Vesmírných mariňáků, avšak tento codex pokrývá i jejich nástupnické kapituly, například Flesh Tearers, Blood Drinkers a Angels Vermillion. Co tyto mariňáky odlišuje od ostatních je zvláštní „upíří“ prokletí – Rudá žízeň a Černá zuřivost. Rudá žízeň u nich vyvolává krvelačnost a je utišena jen když ochutnají něčí krev. Černá zuřivost je nezvratná degenerace, která může postihnout každého. Jakmile se projeví, z mariňáka se stane neovladatelný šílenec, který musí být uzamčen v kobce, aby nepovraždil své vlastní spolubojovníky. Jeho jediným vysvobozením je smrt a to nejlépe na bitevním poli.

Zvláštní pravidla a výhody:

And They Shall Know No Fear – Všichni vojáci mají standardní mariňáckou výhodu: mohou provést opravný hod na morálku. Výjimkou jsou servitoři.

Combat Squads – Všichni vojáci mají standardní mariňáckou výhodu: oddíl o deseti mužích se může na začátku hry rozdělit na dva pětičlenné. Výjimkou jsou Inceptor Squad, Aggressor Squad, Bike Squad a Scout Bike Squad; v jejich případě platí, že oddíl o šesti mužích se může rozdělit na dva trojčlenné. Další výjimkou jsou Death Company a Sanguinary Guard, které tuto schopnost postrádají zcela.

Primaris Marines – Nová generace Vesmírných mariňáků. Oproti běžným mariňákům mají vyšší hodnoty Wounds a Attacks a jsou vyzbrojeni efektivnějšími zbraněmi.

Black Rage – Všechny jednotky Death Company získávají při zteči bonus k Attacks. Mohou ignorovat zranění.

Psychic Powers – Psykeři používají kouzla disciplíny Sanguinary, která ovládá krvežíznivost. Je tu uvedeno šest kouzel.

Defenders of Humanity – Všechny jednotky typu Troops mají možnost obsazovat strategické body i tehdy, pokud již jsou zabrané protivníkem. Pokud protivník má podobnou schopnost, pak bod patří tomu, kdo u něj má více vojáků. Tato zvláštní schopnost funguje jen pokud je armáda Battle-forged.

The Red Thirst – Všichni pěšáci, motocykly a Dreadnoughti získávají bonus k hodům na zranění, pokud ztečují nebo jsou napadeni ztečí. Tato zvláštní schopnost funguje jen pokud je armáda Battle-forged. Výjimkou jsou servitoři.

Jednotky:

Tactical Squad (Troops), 5-10 – Základní jednotka.

Intercessor Squad (Troops), 5-10 – Lepší základní jednotka, složená z Primaris Mariňáků. Základní bolterové pušky mohou vyměnit za rychlopalné pušky (s vyšší kadencí) nebo dalekonosné pušky (s vyšším dostřelem).

Scout Squad (Troops), 5-10 – Oddíl mariňáckých noviců, který se zaměřuje na průzkum a infiltraci. Hru může začít kdekoliv na bitevním poli. Mají jen lehká brnění. Mohou být vyzbrojeni různými zbraněmi (boltery, meče, brokovnice, ostřelovací pušky) a přizpůsobeni tak na různé taktiky. Lze jim dát také kamuflážní pláště.

Assault Squad (Fast Attack), 5-10 – Úderná jednotka zaměřená na boj zblízka. Může být vybavena tryskovými batohy, díky kterým může být vysazena letecky.

Inceptor Squad (Fast Attack), 3-6 – Rychlá útočná jednotka zaměřená na střelbu na krátké vzdálenosti, složená z Primaris Mariňáků. Jsou oblečeni v brnění Gravis, které jim zvyšuje odolnost, a vybaveni tryskovými batohy, díky kterým mohou být vysazeni letecky. Jejich výzbroj tvoří buď dva kompaktní těžké boltery nebo dva kompaktní plazmové kanony. Při zteči mají šanci způsobit Mortal Wounds.

Bike Squad (Fast Attack), 3-8 – Oddíl motocyklů. Je možné k němu připojit jeden Attack Bike s těžkou zbraní. Při postupu se pohybují rychleji. Pokud oddíl čítá osm členů + Attack Bike, může se rozdělit na dva: jeden s pěti členy a jeden ze čtyřmi členy (včetně Attack Bike).

Attack Bike Squad (Fast Attack), 1-3 – Oddíl motocyklů s těžkými zbraněmi. Při postupu se pohybují rychleji.

Scout Bike Squad (Fast Attack), 3-9 – Oddíl mariňáckých noviců na motocyklech, které jim poskytují vyšší mobilitu. Mají jen lehká brnění. Při postupu se pohybují rychleji. Pokud oddíl čítá devět členů, může se rozdělit na tři po třech.

Land Speeders (Fast Attack), 1-3 – Oddíl lehkých vznášedel Land Speeder. Může se skládat ze tří typů, v libovolné kombinaci: standardního s jednou zbraní, těžkého se dvěma zbraněmi (Tornado) a raketometného (Typhoon). Pokud oddíl obsahuje tři vznášedla, umí se pohybovat mnohem rychleji.

Land Speeder Storm (Dedicated Transport) – Větší průzkumné vznášedlo, které funguje jako transportér až pro 5 Scoutů. Je vyzbrojené těžkým bolterem a raketometem, pasažéři mohou též střílet z vlastních zbraní.

Rhino (Dedicated Transport) – Obrněný transportér s kapacitou 10 vojáků. Může si sám opravit poškození. Nemůže převážet vojáky v brnění Terminátor, vojáky s tryskovými batohy a Primaris Mariňáky. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Razorback (Dedicated Transport) – Obrněný transportér s kapacitou jen 6 vojáků, ale má silnější výzbroj. Nemůže převážet vojáky v brnění Terminátor, vojáky s tryskovými batohy a Primaris Mariňáky. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Repulsor (Dedicated Transport) – Vznášedlový obrněný transportér s kapacitou 10 Primaris Mariňáků. Nemůže převážet vojáky s tryskovými batohy; vojáci v brnění Gravis zabírají místa dvou vojáků. Jeho primární zbraní je buď rotační autokanon (efektivní proti pěchotě) nebo rychlopalný laserový kanon (efektivní proti vozidlům). Kromě toho má několik sekundárních zbraní pro střelbu na kratší vzdálenosti a jednu protiletadlovou zbraň. Ze zbraní může bez problému střílet i za pohybu. Jeho anti-gravitační pole nepřátelům komplikuje zteč cílenou na něj. Může opakovaně vypouštět dýmovnice a chránit se tak před střelbou.

Drop Pod (Dedicated Transport) – Výsadková kapsle s kapacitou 10 vojáků. Nemůže převážet vojáky v brnění Terminátor, vojáky s tryskovými batohy a Primaris Mariňáky. Jakmile dosedne, je už nehybná. Je ozbrojená, takže může alespoň poskytovat palebnou podporu.

Devastator Squad (Heavy Support), 5-10 – Těžká střelecká jednotka. Seržant přidává v Shooting fázi jednomu členu oddílu v okruhu 3 palců bonus na zásah. Mohou být doprovázeni cherubem, který nese dodatečnou municí: jednou za hru dovoluje jednomu členu vystřelit dvakrát za sebou.

Hellblaster Squad (Heavy Support), 5-10 – Podpůrná jednotka, složená z Primaris Mariňáků. Jsou vybaveni plazmovými zbraněmi. Základní plazmové pušky mohou vyměnit za rychlopalné pušky (s vyšší kadencí) nebo dalekonosné pušky (s vyšším dostřelem).

Predator (Heavy Support) – Bojový tank vyzbrojený buď autokanonem (efektivní proti pěchotě) nebo dvojitým laserovým kanonem (efektivní proti vozidlům). Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Baal Predator (Heavy Support) – Speciální bojový tank vyzbrojený buď dvojitým rotačním autokanonem nebo těžkým plamenometem. Efektivní hlavně proti pěchotě. Při postupu se pohybuje rychleji. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Whirlwind (Heavy Support) – Dělostřelecký raketomet, který může mít jeden ze dvou typů munice: vysoce výbušnou (efektivní proti odolným cílům) nebo zápalnou (efektivní proti slabým cílům). Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Vindicator (Heavy Support) – Samohybné obléhací dělo. Velmi ničivé proti hordám pěchoty. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Hunter (Heavy Support) – Protiletadlové dělostřelectvo vyzbrojené velkým raketometem, který vypouští inteligentní naváděné střely s dlouhým doletem. Může provádět opravné hody na zásah. Je efektivní proti velkým a odolným cílům. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Stalker (Heavy Support) – Protiletadlové dělostřelectvo vyzbrojené dvěma rychlopalnými kanony. Je efektivní proti většímu množství malých a slabých cílů. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Land Raider (Heavy Support) – Těžký tank a transportér v jednom. Může nést 10 vojáků, přičemž vojáci v brnění Terminátor a vojáci s tryskovými batohy zabírají místa dvou vojáků. Nemůže vézt Primaris Mariňáky. Je vyzbrojen dvěma dvojitými laserovými kanony, které jsou mocnou protitankovou zbraní. Ze zbraní může bez problému střílet i za pohybu. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Land Raider Crusader (Heavy Support) – Může nést 16 vojáků, přičemž vojáci v brnění Terminátor a vojáci s tryskovými batohy zabírají místa dvou vojáků. Nemůže vézt Primaris Mariňáky. Oproti standardní verzi je tato zaměřena na boj proti pěchotě – je vyzbrojena dvěma sadami bolterů, které jí propůjčují obrovskou palebnou sílu. Ze zbraní může bez problému střílet i za pohybu. Při zteči má šanci způsobit Mortal Wounds. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Land Raider Redeemer (Heavy Support) – Může nést 12 vojáků, přičemž vojáci v brnění Terminátor a vojáci s tryskovými batohy zabírají místa dvou vojáků. Nemůže vézt Primaris Mariňáky. Oproti standardní verzi je tato zaměřena na boj proti semknutým oddílům pěchoty – je vyzbrojena dvěma velkými plamenomety. Ze zbraní může bez problému střílet i za pohybu. Při zteči má šanci způsobit Mortal Wounds. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Stormhawk Interceptor (Flyer) – Stíhací letoun zaměřený na boj proti vzdušným cílům. Při střelbě na ně má bonus k hodům na zásah. Je velmi rychlý, nepřátelé mají při střelbě na něj postih na zásah. Je vybaven vrhačem klamných cílů, díky kterému může provádět opravné hody na Save, pokud mu padne jednička.

Stormtalon Gunship (Flyer) – Útočný letoun zaměřený na boj proti pozemním cílům. Při střelbě na ně má bonus k hodům na zásah. Je velmi rychlý, nepřátelé mají při střelbě na něj postih na zásah. Může přejít do vznášejícího režimu, ve kterém není sice tak rychlý, ale snadněji manévruje.

Stormraven Gunship (Flyer) – Výsadkový letoun se silnou výzbrojí. Může nést 12 vojáků (přičemž vojáci v brnění Terminátor a vojáci s tryskovými batohy zabírají místa dvou vojáků) a jednoho Dreadnoughta. Nemůže převážet Primaris Mariňáky a Redemptor Dreadnoughty. Ze zbraní může bez problému střílet i za pohybu. Je velmi rychlý, nepřátelé mají při střelbě na něj postih na zásah. Může přejít do vznášejícího režimu, ve kterém není sice tak rychlý, ale snadněji manévruje.

Sternguard Veteran Squad (Elites), 5-10 – Elitní mariňáci z První kompanie, kteří se zaměřují na střelbu.

Vanguard Veteran Squad (Elites), 5-10 – Elitní mariňáci z První kompanie, kteří se zaměřují na boj zblízka. Mohou být vybaveni tryskovými batohy, díky kterým mohou být vysazeni letecky.

Death Company (Elites), 5-15 – Oddíl mariňáků, který propadl Černé zuřivosti. Mohou nést výzbroj na střelbu i na boj zblízka, v různé kombinaci. Mohou být vybaveni tryskovými batohy, díky kterým mohou být vysazeni letecky.

Reiver Squad (Elites), 5-10 – Oddíl Primaris Mariňáků, který se zaměřuje na zákeřné útoky. Mají lehčí brnění a jsou vybaveni šokovými granáty, které nepřátele paralyzují. Mohou mít také vrhače záchytných kotev (dovolují snadno překonávat terén) a gravitační padáky (mohou být vysazeni letecky). Nepřátelé v okruhu 3 palců mají postih na Leadership. Celý oddíl lze přezbrojit na boj zblízka.

Aggressor Squad (Elites), 3-6 – Těžká útočná jednotka zaměřená na střelbu na krátké vzdálenosti, složená z Primaris Mariňáků. Jsou oblečeni v brnění Gravis, které jim zvyšuje odolnost. Jejich výzbroj tvoří dvě energopěsti s integrovanými rychlopalnými boltery nebo plamenomety. Nemají žádný postih při střelbě za pohybu, ale pokud zůstanou stát, mohou střílet dvakrát.

Terminator Squad (Elites), 5-10 – Elitní mariňáci z První kompanie oblečení v brnění Terminátor, které poskytuje Invulnerable Save 5+. Jsou vyzbrojeni na střelbu. Mohou být vysazeni teleportací. Lze je vybavit teleportačním zaměřovačem. Ten je umístěn kamkoliv do startovní zóny a oddíl se k němu v průběhu hry může teleportovat odkudkoliv z bojiště. Je jen na jedno použití.

Terminator Assault Squad (Elites), 5-10 – Elitní mariňáci z První kompanie oblečení v brnění Terminátor, které poskytuje Invulnerable Save 5+. Jsou vyzbrojeni na boj zblízka, nemají žádné střelné zbraně. Mohou být vysazeni teleportací. Lze je vybavit teleportačním zaměřovačem. Ten je umístěn kamkoliv do startovní zóny a oddíl se k němu v průběhu hry může teleportovat odkudkoliv z bojiště. Je jen na jedno použití.

Cataphractii Terminator Squad (Elites), 5-10 – Elitní mariňáci z První kompanie oblečení ve starším typu brnění Terminátor, které poskytuje Invulnerable Save 4+. Jsou odolnější, ale pomalejší. Mohou nést výzbroj na střelbu i na boj zblízka, v různé kombinaci. Mohou být vysazeni teleportací.

Tartaros Terminator Squad (Elites), 5-10 – Elitní mariňáci z První kompanie oblečení ve starším typu brnění Terminátor, které poskytuje Invulnerable Save 5+. Jsou rychlejší, ale dražší. Mohou nést výzbroj na střelbu i na boj zblízka, v různé kombinaci. Mohou být vysazeni teleportací.

Company Veterans (Elites), 2-5 – Elitní mariňáci, fungují jako osobní stráž Kapitána kompanie. Mohou nést výzbroj na střelbu i na boj zblízka, v různé kombinaci. Pokud nějaký Charakter v okruhu 3 palců utrpí zranění, mohou toto zranění vzít místo něj (je to Mortal Wound).

Sanguinary Guard (Elites), 4-10 – Osobní stráž Kapitulního mistra. Jejich zbraněmi pro boj zblízka jsou buď obouruční energo-meč, obouruční energo-sekyra nebo energopěst. Pro střelbu nesou na zápěstí umístěný bolter, melta-pistoli nebo plazmovou pistoli. Lze jim přikoupit masky, které nepřátelům v okruhu 3 palců dávají postih na Leadership. Pokud jsou v okruhu 6 palců od svého Warlorda, mohou provádět opravné hody na zranění. Jsou vybaveni tryskovými batohy, díky kterým mohou být vysazeni letecky.

Dreadnought (Elites) – Kráčedlo vyzbrojené těžkou střelnou zbraní a mohutnou rukou s integrovanou sekundární zbraní. Ruku lze vyměnit za raketomet, ale efektivita v boji zblízka již nebude tak velká. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Death Company Dreadnought (Elites) – Kráčedlo, jehož pilot propadl Černé zuřivosti. Je vyzbrojeno dvěma mohutnýma rukama s integrovanými sekundárními zbraněmi. Obě ruce lze vyměnit za mohutné pařáty. Je rychlé a při přeskupení na konci Fight fáze ještě více. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou. Místo něj může mít vrhač magnetické harpuny, který dává bonus ke vzdálenosti zteče při útoku na vozidlo.

Furioso Dreadnought (Elites) – Elitní kráčedlo vyzbrojené dvěma mohutnýma rukama s integrovanými sekundárními zbraněmi. Jednu ruku lze vyměnit za brokový kanon, ale efektivita v boji zblízka již nebude tak velká. Obě ruce lze vyměnit za mohutné pařáty. Oproti základnímu Dreadnoughtu je rychlejší. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou. Místo něj může mít vrhač magnetické harpuny, který dává bonus ke vzdálenosti zteče při útoku na vozidlo.

Contemptor Dreadnought (Elites) – Mocnější kráčedlo, které patří mezi zapomenutou technologii z dávných dob. Je vyzbrojené těžkou střelnou zbraní a mohutnou rukou s integrovanou sekundární zbraní. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 5+.

Redemptor Dreadnought (Elites) – Mocnější kráčedlo pilotované Primaris Mariňákem. Je vyzbrojené těžkou střelnou zbraní, mohutnou rukou s integrovanou sekundární zbraní, dvojicí sekundárních zbraní pro střelbu na kratší vzdálenosti a jednou protiletadlovou zbraní.

Servitors (Elites), 4 – Skupinka pomocných kyborgů, která se hodí jako doprovod pro Techmarina. V jeho blízkosti jsou efektivnější. Standardně jsou vybaveni mechanickými pažemi, ale lze jim dát i těžké střelné zbraně.

Sanguinary Novitiate (Elites) – Polní lékař. Může vyléčit zraněné vojáky i obživit padlé.

Primaris Apothecary (Elites) – Polní lékař, Primaris Mariňák. Může vyléčit zraněné vojáky i obživit padlé.

Company Ancient (Elites) – Vlajkonoš, který nese zástavu kompanie. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců přidává bonus k Leadership. Pokud padnou, dovoluje jim před smrtí provést ještě jeden poslední útok.

Terminator Ancient (Elites) – Vlajkonoš, který nese zástavu První kompanie. Je oblečen v brnění Terminátor, které poskytuje Invulnerable Save 5+. Může být vysazen teleportací. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců přidává bonus k Leadership a dovoluje jim provádět opravný hod na zásah v boji zblízka.

Sanguinary Ancient (Elites) – Vlajkonoš, který nese zástavu kapituly. Má vyšší Leadership. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců přidává bonus k Leadership a dovoluje jim provádět opravný hod na zranění v boji zblízka, pokud jim padne jednička. Jeho zbraní pro boj zblízka je buď obouruční energo-meč, obouruční energo-sekyra nebo energopěst. Pro střelbu nese na zápěstí umístěný bolter, melta-pistoli nebo plazmovou pistoli. Lze mu přikoupit masku, která nepřátelům v okruhu 3 palců dává postih na Leadership. Pokud je v okruhu 6 palců od svého Warlorda, může provádět opravné hody na zranění. Je vybaven tryskovým batohem, díky kterému může být vysazen letecky.

Primaris Ancient (Elites) – Vlajkonoš, Primaris Mariňák. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců přidává bonus k Leadership. Pokud padnou, dovoluje jim před smrtí provést ještě jeden poslední útok.

Company Champion (Elites) – Nejlepší šermíř z kompanie. V boji zblízka proti Charakteru může provádět opravné hody na zásah. Když protivník provede zteč, vždy mu musí vyrazit naproti, pokud to je možné. Je vybaven ručním štítem, má Invulnerable Save 5+.

Captain (HQ) – Kapitán kompanie. Má na výběr z velkého množství různých zbraní a zvláštního vybavení. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zásah, pokud jim padne jednička. Může být vybaven tryskovým batohem, díky kterému může být vysazen letecky.

Captain in Terminator Armour (HQ) – Kapitán kompanie oblečený v brnění Terminátor, které mu zvyšuje odolnost a dovoluje používat mocnější zbraně. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+. Může být vysazen teleportací. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zásah, pokud jim padne jednička.

Captain in Cataphractii Armour (HQ) – Kapitán kompanie oblečený ve starším typu brnění Terminátor, které mu zvyšuje odolnost a dovoluje používat mocnější zbraně. Brnění v kombinaci s energetickým štítem mu dodává Invulnerable Save 3+. Je odolnější, ale pomalejší. Může být vysazen teleportací. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zásah, pokud jim padne jednička.

Primaris Captain (HQ) – Kapitán kompanie, Primaris Mariňák. Má na výběr z velkého množství různých zbraní a zvláštního vybavení. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zásah, pokud jim padne jednička.

Captain in Gravis Armour (HQ) – Kapitán kompanie, Primaris Mariňák. Je oblečený v brnění Gravis, které mu zvyšuje odolnost a dovoluje používat mocnější zbraně. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zásah, pokud jim padne jednička.

Chaplain (HQ) – Kněz vyzbrojený energo-palcátem. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zásah v boji zblízka. Také mohou využít jeho hodnotu Leadership. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+. Může být vybaven tryskovým batohem, díky kterému může být vysazen letecky.

Chaplain in Terminator Armour (HQ) – Kněz vyzbrojený energo-palcátem a oblečený v brnění Terminátor, které mu zvyšuje odolnost a dovoluje používat mocnější zbraně. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+. Může být vysazen teleportací. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zásah v boji zblízka. Také mohou využít jeho hodnotu Leadership.

Primaris Chaplain (HQ) – Kněz, Primaris Mariňák. Je vyzbrojen energo-palcátem. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zásah v boji zblízka. Také mohou využít jeho hodnotu Leadership. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+.

Librarian (HQ) – Psyker. Ovládá tři kouzla (jedno základní a dvě Sanguinary); v jednom kole může seslat dvě kouzla a jedno nepřátelské blokovat. Je vybaven zařízením Psychic Hood, které mu dává bonus při blokování nepřátelského kouzla seslaného v okruhu 12 palců. Může být vybaven tryskovým batohem, díky kterému může být vysazen letecky.

Librarian in Terminator Armour (HQ) – Psyker. Ovládá tři kouzla (jedno základní a dvě Sanguinary); v jednom kole může seslat dvě kouzla a jedno nepřátelské blokovat. Je oblečený v brnění Terminátor, které mu zvyšuje odolnost, dodává Invulnerable Save 5+ a dovoluje používat mocnější zbraně. Může být vysazen teleportací. Je vybaven zařízením Psychic Hood, které mu dává bonus při blokování nepřátelského kouzla seslaného v okruhu 12 palců.

Primaris Librarian (HQ) – Psyker, Primaris Mariňák. Ovládá tři kouzla (jedno základní a dvě Sanguinary); v jednom kole může seslat dvě kouzla a jedno nepřátelské blokovat. Je vybaven zařízením Psychic Hood, které mu dává bonus při blokování nepřátelského kouzla seslaného v okruhu 12 palců.

Librarian Dreadnought (HQ) – Kráčedlo pilotované Librarianem, je to tedy psyker. Je vyzbrojen velkou mystickou čepelí a mohutnou rukou s integrovanou sekundární zbraní. Ovládá tři kouzla (jedno základní a dvě Sanguinary); v jednom kole může seslat dvě kouzla a jedno nepřátelské blokovat. Je vybaven zařízením Psychic Hood, které mu dává bonus při blokování nepřátelského kouzla seslaného v okruhu 12 palců. Má jednorázový vrhač dýmovnic, kterým se může chránit před střelbou.

Lieutenants (HQ), 1-2 – Skupinka nižších velitelů. Na bitevním poli se pohybují nezávisle na sobě. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců dovolují provádět opravný hod na zranění, pokud jim padne jednička. Mohou být vybaveni tryskovými batohy, díky kterým mohou být vysazeni letecky.

Primaris Lieutenants (HQ), 1-2 – Skupinka nižších velitelů, Primaris Mariňáků. Na bitevním poli se pohybují nezávisle na sobě. Spolubojovníkům v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zranění, pokud jim padne jednička.

Sanguinary Priest (HQ) – Vyšší polní lékař. Může vyléčit zraněné vojáky i obživit padlé. Nese pohár s krví, který všem pěšákům a motocyklům v okruhu 6 palců zvyšuje Strength.

Techmarine (HQ) – Opravář a polní technik. Je vybaven mechanickou paží. Místo ní může být vybaven postrojem Servo-harness, který mu poskytne dvě silné mechanické paže a dvě přídavné střelné zbraně.

Hrdinové:

Commander Dante (HQ) – Vůdce kapituly Blood Angels. Je vyzbrojen melta-pistolí a energo-sekyrou, která dovoluje provést opravný hod na zranění, pokud zasáhne Charakter. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+. Jednotkám Blood Angels v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zásah. Má masku, která nepřátelům v okruhu 3 palců dává postih na Leadership. Je vybaven tryskovým batohem, díky kterému může být vysazen letecky.

Captain Tycho (HQ) – Slavný Captain v době, kdy ještě nepropadl Černé zuřivosti. Vyznačuje se zlatým brněním. Je vyzbrojen pistolí, rukavicí s laserovým vrtákem a bolterem s integrovanou melta-puškou. Jednotkám Blood Angels v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zásah, pokud jim padne jednička. V boji zblízka proti Orkům má šanci provést až tři další útoky. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+.

Tycho the Lost (HQ) – Slavný Captain v době, kdy již propadl Černé zuřivosti a je členem Death Company. Vyznačuje se černým brněním. Je vyzbrojen pistolí, rukavicí s laserovým vrtákem a bolterem s integrovanou melta-puškou. V boji zblízka proti Orkům má šanci provést až tři další útoky. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+. Oproti „základní“ verzi je levnější.

Astorath (HQ) – Hlavní Chaplain kapituly Blood Angels. Jeho úkolem je zabíjet Blood Angely, kteří propadli Černé zuřivosti. Dokáže je vycítit na jakoukoliv vzdálenost. Je vyzbrojen pistolí a velkou obouruční energo-sekyrou, která má šanci způsobit tři zranění. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+. Jednotkám Blood Angels v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zásah v boji zblízka. Také mohou využít jeho hodnotu Leadership. Jednotky Death Company ve stejném okruhu automaticky uspějí v hodech na morálku. Jednou za hru může na začátku Movement fáze provést rituál, který ovlivní pěší jednotky Blood Angels v okruhu 6 palců. Pro každou z nich se hodí kostkou a určí se tak jeden ze tří efektů: jednotka utrpí jeden Mortal Wound, jednotka získá až do konce kola bonus k hodům na zásah v boji zblízka, nebo jednotka získá stejný bonus doplněný ještě o Invulnerable Save 4+. Je vybaven tryskovým batohem, díky kterému může být vysazen letecky.

Lemartes (HQ) – Slavný Chaplain z Death Company. Je vyzbrojen pistolí a energo-palcátem. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+. Jednotkám Death Company v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na určení vzdálenosti zteče a na zásah v boji zblízka. Také mohou využít jeho hodnotu Leadership. Je vybaven tryskovým batohem, díky kterému může být vysazen letecky.

Chief Librarian Mephiston (HQ) – Hlavní Librarian kapituly Blood Angels. Je vyzbrojen plazmovou pistolí a mystickým mečem. Psyker. Ovládá čtyři kouzla (jedno základní a tři Sanguinary); v jednom kole může seslat dvě kouzla a dvě nepřátelská blokovat. Je vybaven zařízením Psychic Hood, které mu dává bonus při blokování nepřátelského kouzla seslaného v okruhu 12 palců. Dokáže ignorovat zranění.

The Sanguinor (HQ) – Tajemný bojovník, který přichází na pomoc v těch nejtěžších chvílích. Je vyzbrojen obouručním energo-mečem. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+. Může provést zteč i poté, co provedl ústup. Má masku, která nepřátelům v okruhu 3 palců dává postih na Leadership. Všem pěším jednotkám Blood Angels v okruhu 6 palců poskytuje bonus k Attacks. Je vybaven tryskovým batohem, díky kterému může být vysazen letecky.

Brother Corbulo (HQ) – Hlavní Sanguinary Priest kapituly Blood Angels. Je vyzbrojen pistolí a řetězovým mečem. Může vyléčit zraněné vojáky i obživit padlé. Jednou za kolo může provést jeden opravný hod (libovolný). Nese pohár s krví, který všem pěšákům a motocyklům Blood Angels v okruhu 6 palců zvyšuje Strength. Pokud jednotkám Blood Angels v okruhu 6 palců v boji zblízka na zásah padne 6, provedou další bonusový útok stejnou zbraní.

Gabriel Seth (HQ) – Vůdce kapituly Flesh Tearers. Je vyzbrojen pistolí a obouručním řetězovým mečem. Pokud mu v boji zblízka na zásah padne 6, provede další bonusový zásah. Energetický štít mu dává Invulnerable Save 4+. Jednotkám Flesh Tearers v okruhu 6 palců dovoluje provádět opravný hod na zásah. Když se v okruhu 6 palců od něj během přeskupení na konci Fight fáze objeví jednotky Flesh Tearers, mají šanci znovu zaútočit zblízka.


Úvod | Projekt Void © 2009-2025
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0097 vteřin