Mnjn, já ty tvoje obrázky zveřejnil takhle jako topicy, aby se tu něco dělo :) A rovnou k nim přidal i nějaké backgroundové informace, takže to nejsou jen strohé galerie.
Ale galerii se nebráním.
to Ged
Nezlob se na me ale obrazky serazen po jednom pod sebou vypadaji jako kalendar. Navic je to rozdelene na dva topicy coz nema logiku Jinak nic proti nicemu. Betu si osekal coz je dobre, kritiku si vezmi k srdci /myslim d20.cz/ ale neztratit vuli a chut tvorit. Ted je potreba sehnat hrace k pokusum:).Az budou pravidla vyladena, dotvorena - nevim kolik odehranych her sis stanovil jako limit, tak budeme resit jak dal s upravou a az bude uprava zacne se resit vydavani. Ja systemum nerozumim takze ode mne radu necekej kazdopadne doufam ze mas vsechno dobre promyslene a ze hra bude zabavna...
Co vypadá hrozně? :) Galerie obrázků... mno nevím jestli je to až zas tolik nutné.
Ale asi vymažu to tlačítko Diskuse, stejně je tam k ničemu.
určitě
logi registrace by šlo to umí i gediman, s tou galerii možná taky zkusím zapracovat
ps: to chce zase zveřejnit aby se o té betě vědělo
to: Razer
Hele Razere byl by problem pridat doleveho vyberu /login ,registr, void scifan atd/ dalsi kolonku s nazvem ilustrace a umistit je tam alespon dve vedle sebe, protoze takhle to vypada fakt hrozne. Dik za odpoved. Jde mi o to aby tam mohl gediman pridavat dalsi obrazky a nebyl to za chvili topic Ilustrace #134.
To Gediman: uz se nekdo ozval kdo by to zkusil hrat?
Beta je hotová, teď už jen zveřejnit :)
tak jak to vypadá s pravidlama? :)
Sorry že se tu poslední dobou nic neděje (žádné nové články a tak...), pracuji totiž na té betě. Vypadá to, že bych ji mohl přes víkend už dodělat. :)
rada
Zdravim prosim Fritze aby se mi ozval na icq 120613282
Dik
Ale já nevyrábím tři světy naráz :)
podle mě má gedimanova hra určitě naději na minimálně lokální (čr) úspěch. V deskových hrách se sice moc neorientuji zato obecně v zábavním průmyslu trochu jo a vím, že uspět mohou i naprosté blbosti bez trochu backgroundu či poctivého úsilí jako do toho vkládá Gediman.
Snad jen si myslim, že to možná bere moc ze široka a výroba všech 3 světů na ráz je zbytečně velké sousto.
RE: Fritsz
No proste a jednoduse tohle je vec nazoru ja sem studoval par let reklamu, trh, atp. a jsem pevne presvedcen ze je na ceskem trhu mezera kterou ma Void sanci zaplnit pokud se dostane na publikovatelnou uroven, cemuz ze srdce verim. Ackoli postaveni DrD na trhu je nezpochybnitelne stejne se mam duvody domnivat ze nepokryje naroky ani poloviny hracu. At uz se bavime o kvalite zpracovani samotne publikace, o bestiari atp. ja proste z DrDcka citim hrozne moc malocestvi. A hraci co chteji hrat a v cestine prakticky nemaji na vyber. Driv kdyz se psali recenze na pcgames hodnotili se cesky hry se zavrenyma ocima proste proto ze se svetem nemohli srovnavat. Tim narazim na to ze i kdyz je DrD u nas uspesne, latka kvality kterou nasadilo je velmi nizka coz je vyhoda zase pro nadsence jako je Gediman,samozrejme pokud by mel void vyjit nekde v zahranici tezko by na nem mohli pracovat dva lidi vecer po praci aby se prosadil. Ale u nas je to jine. Proste jen vychazim z toho ze na malem trhu je kazda novinka videt a pokud je poctive udelana ma sanci ziskat si misto mezi tim malem co je tu k dostani. Verim tomu ze hracum DrD prodas cokoli pokud neprijdou o nic ze sve navykleho standartu a das jim k tomu jeste hodne navic. Ale to uz zalezi hlavne na Gedimanovi. Ja kazdopadne udelam maximum abych jim dal alespon hezke obrazky na kouknuti...
the.jesus:
Uprimne co nabizi DrD noveho nebo jineho nez DnD?
V podstatě nic. (v případě DrD+ je to trochu jinak). Nicméně běžní hráči RPG jsou jedni z nejkonzervativnějších lidí na tomto světě, takže hrají DrD protože je to první RPG, ke kterému se dostali a nic nového nepotřebují, nebo si to alespoň myslí. Těmhle Void neprodáš.
bezny uzivatel s herni dobou dejme tomu 6 hodin tydne a hardcore hrac ktery tenhle cas odehraje denne
Aha, víš, já sem úplně běžný hráč, jelikož 6 hodit týdně je +/- doba co RPG průměrně věnuju.
Gediman: Hrál sem spoustu systémů, jak těch co rozlišovaly, tak těch kde to bylo jedno. Ve většině případů sem si prostě čistě logicky vzal nejvhodnější kvér, co sem si mohl dovolit. V některých hrách se vyplatilo tahat jich sebou víc, protože některé příšery byly odolné vůči určitému typu zranění a tak...
A bude běžného hráče zajímat z čeho vlastně střílí?
Věř mi že bude :) Možná tomu pořád nechceš věřit, ale to přikládám na váhu tomu, že hry které znáš zřejmě zbraně vůbec nerozlišují (maximálně jen větší/menší ničivost, větší/menší dostřel - pak je nasnadě, že hráč bere jen to s nejvěšíma plusama). To není případ Voidu.
RE: Fritzs
Dodatek: Ohledne toho stazeni z rapidshare, jakmile by se podarilo Void vydat neda moc prace si parkrat tydne sednout k pc a vyhledat odkazy na tohle a podobna slova. Tvoje vyhledavaci technika je totiz naprosto stejna jako potencionalnich downloaderu a kamkoli napises je provozovatel okamzite zakonem nucen nepovoleny obsah zablokovat. Opravdu to neda moc prace si pohlidat aby te nikdo okate neokradal.
RE: fritzs
Dobra takze poporade: Kdyz vetsina RPG hracu podle tebe umi anglicky na nize zminovane urovni proc se teda tolik prodava Draci Doupe kdyz si muzou vsichni zahrat originalni D&D ktery je co do herniho zazitku a herniho prostoru asi milionkrat lepsi. Uprimne co nabizi DrD noveho nebo jineho nez DnD?
Dale: Mladsi hraci maji stejnou kupni silu jako ostatni protoze v 98% pripadu jsou soucasti subjektu zvaneho rodina a jeho dalsi clenove zvani rodice maji vetsi kupni silu nez particka vysokoskolaku na kolejich co maji akorat na rohliky /znam z vlastni zkusenosti:)/.
Dalsi: Smysl videa a jeho analogii s nasi tematem jsem nepochopil ale mozna jsem suchar.
Dale: Evidentni je ze muj vyrok si nepochopil ty. Ja beznym hracem neopovrhuju ani v nejmensim ale kdyby na stejnou hru psal recenzi bezny uzivatel s herni dobou dejme tomu 6 hodin tydne a hardcore hrac ktery tenhle cas odehraje denne pochopis ze jejich pristup se lisi prakticky ve vsem. Proto rikam ze hardcore hrac by nemel zasahovat do vyvoje hry pro sirokou verejnost protoze ma UPLNE jine naroky a pozadavky a to je proste fakt. Spousta her nebyla oblibena u profi hracu protoze jim neposkytovala miru moznosti kterou byli schopni vyuzivat ale to neznamena ze se u ni nemuze 9/10 hracu pobavit.
A posledni: Netusim kolik mas o Voidu informaci ale predpokladam ze jen ty z webky takze naprosto nechapu ty opozicni blaboly typu: "tohle nebude stat za nic". Nemas v ruce naprosto nic co bys mohl hodnotit. Trocha zamysleni by neskodila protoze nemas ani desetinu informaci k tomu abys mohl neco soudit. Muze se ti to maximalne nelibit ale vzhledem k tomu zes nevidel ani jednu z tech nejasadnejsich veci je i to irelevantni. Dekuju za pochopeni...
Gediman:
Uh? Model bez pravidel neznám :)
Tak třeba speciální pravidla v CSM kodexu má... chaos spawn, lesser a greater daemoni, possesed chaos space marines a chaos dreadnaught. Pořád zbývá hromada modelů, které používají jenom standartní pravidla z hlavní příručky.
Zbraně budou dostatečně odlišeny a vyváženy, aby nešlo vybrat jen tu, která dává nejvíc plusů.
A bude běžného hráče zajímat z čeho vlastně střílí?
Nevíc nelpatí, že další modely znamenají nová pravidla, jelikož většina z nich nemá vlastní special rule.
Uh? Model bez pravidel neznám :)
Zbraně budou dostatečně odlišeny a vyváženy, aby nešlo vybrat jen tu, která dává nejvíc plusů.

Gediman: Viděl jsi někdy původního Rogue Tradera? Nebo si přečti nějaký starší kodex (např witchhuntery) a srovnej množství wargearu dostupného tam a množství voleb dostupných teď. Nevíc nelpatí, že další modely znamenají nová pravidla, jelikož většina z nich nemá vlastní special rule.
the.jesus:
Plynule cist s porozumenim smyslu textu nezvladne drtiva vetsina obyvatelstva.
Absolutní většina obyvatelstva nemá minimální zájem hrát RPG. Nicméně vím, že množina lidí, kteří jsou schopni přečíst delší cizojazyčná text obsahuje i většinu lidí kteří mají zájem hrát RPG.
Void bude diky rodne reci dostupny i mladsim hracum coz je opakuji obrovska vyhoda.
Mladší hráči mají malou kupní sílu, stáhnou si to totiž z rapidshare měsíc po vydání.
Tady jde o zabavu, hlavne o ZABAVU.
http://www.youtube.com/watch?v=rjzgGozDym4 -POHLEĎ! Takto vypadá ZÁBAVA! Když Gediman napíše RPG, které bude mít přesně tuhle atmosféru, tak bude slavit fenomenální úspěch!
Kdysi se o tom vedla debata jak by hardcore hraci nemeli zasahovat do playing designu protoze jejich naroky se diametralne lisi od naroku prumernych hracu.
Od opovrhování běžným hráčem (tvůj výrok není nic jiného) se již v zahraničí začalo upouštět...
Ale Void smeruje jinam, Void chce nabidnout zabavu pro kohokoli.
Chtít může, ale nedaří se mu to. Void nabízí zábavu pro military maniaky, které bude bavit zkoumat rozdíl mezi šipkovou, hřebíkovou a harpunovou puškou. Většině hráču je todle ukradené, maximálně si tak možná zvolí to, co jim dá nejvíc plusů (což je zcela logická reakce a jejich postava by se tak rozhodle taky, žádné minmaxování)
Naprostý souhlas.
BTW, Fritzsi, tvůj výrok ohledně ořezání množství vozidel ve W40K dokázal, že o tom příliš nevíš, bez urážky. :) Naopak poslední kodex Imperiální gardy a nové modely na Forge Worldu dokazují, že množství vozidel se zvětšuje přímo geometrickou řadou :)
a teď mě omluvte, musím dokončovat betu :)
RE: Fritz vs Gediman
Panove takovehle rozepre jsou naprosto zbytecne stejne jako bezostysne proroctvi o ne/uspechu. Naprosto nesmyslne je snazit se zpochybnit obrovskou vyhodu v jazykove dostupnosti, z hlediska obchodniho je to nejvetsi trumf jaky lze vytahnout. Pokud ti reknu ze vysel asi nejlepsi rpg system v latine, pujdes si ho koupit a naucis se kvuli tomu latinske konjugace, deklinace, atp.? Predpokladam ze ne. Takze v tom malu co je na trhu k dostani /v materstine/ se Void urcite neztrati. Dale ujistuji ze Mutant Chronicles RPG se u nas hralo tak okrajove /kdyz reknu par lidi tak to neni prehnane/ ze hracskou komunitu zasahlo jen mikroskopicky. Warhammer pokud je mi znamo nema oficialni preklad a podpora pro nej se neplanuje. Ohlene tohoto tematu bych vsem doporucil stranky Cerneho Rytire aby si udelal predstavu co je vubec k dostani a dobre si spocital kolikrat se vyskytne slovicko "anglicky". Namlouvat si ze uroven anglickeho jazyka je u nas v republice takova ze by podstatna cast populace byla schopna cist knihy je v soucasne dobe sci-fi. Plynule cist s porozumenim smyslu textu nezvladne drtiva vetsina obyvatelstva. Void bude diky rodne reci dostupny i mladsim hracum coz je opakuji obrovska vyhoda. Jedina nezanedbatelna konkurence pochazi z dilny jednoho nejmenovaneho ceskeho nakladatelstvi a k nim se ani nehodlam vyjadrovat protoze tam byste originalitu hledali hodne marne pokud ma clovek prehled o za hranicemi vydavanych rpg publikacich. Popravde vymyslet dnes neco noveho je problem pokud je to vubec mozne. Na nas lezi uloha zkoumat a upravovat stavajici coz nutne podpori vyvoj. Ze sve zkusenosti mohu tvrdit ze projekty ktere si nehrali na prevratne a pokusili se skloubit dobre napady byvaji procentualne uspesnejsi nez experimentalni vytvory ze kterych dost casto vyrostou tzv. herni impotenti. Nekdo kdo dole napsal: "otravovat se s kopii kopie", vsechny realtime strategie jsou kopie staricke Duny a vadi to nekomu? Tady jde o zabavu, hlavne o ZABAVU. Kdysi se o tom vedla debata jak by hardcore hraci nemeli zasahovat do playing designu protoze jejich naroky se diametralne lisi od naroku prumernych hracu. Naprosto s tim souhlasim a proto vidim jako prirozene kdyz ma vetsina oslehanym hracu sve vyhrady. Ale Void smeruje jinam, Void chce nabidnout zabavu pro kohokoli. Naposledy se to pokusim vysvetlit: Kdyz si otevres fit-centrum a na bench-pressu bude cinka s privarenym 250kg zavazim kolik lidi si k tobe prijde zacvicit? To co potrebujes je sundavaci zavazi kde si kazdy nastavi co mu vyhovuje a muze prijit kdokoli. Naporosto stejny princip...definitiva.
Gediman: Ano představují. Obzvláště v okamžiku, kdy máš svoje RPG postavená na zbraních a bitvách do té míry, že spíš připomíná wargame. Navíc představují konkurenci settingovou, jelikož v podstatě každý může hrát "opravdové Mutant Chronicles" ve FATE nebo GURPS, které jsou oba přeloženy do češtiny.
BTW: Opravdu potřebuješ takové množství typů zbraní a tanků...? Třeba WH40K to během svého vývoje dost ořezal. A opravdu nevím, jaký je vlastně rozdíl mezi šipkovými, hřebíkovými a harpunovými zbraněmi...
Doomtrooper je karetní hra a Warzone je stolní hra s miniaturami... nevím jak ty, ale tyhle dvě hry nepředstavují vůbec žádnou konkurenci, stejně jako televizory, propisky, domácí mazlíčci, letadla, zbraně, rohlíky a další úplně jiné věci.
Hrají si Dark Heresy, který si objednali ze zahraničí. Věř mi, kdyby se prodával u nás, už ho dávno mám ;)
Gediman: Esi se nepletu, tak doomtrooper je Mutant Chronicles a doomtrooper se u nás svého času celkem hrál (mě to teda naštěstí minulo). Navíc vím o lidech co hráli (hrají) Warzone.
Jo a v brněnským černým rytíři tuším mají Dark Heresy.
Zkrátka a jednoduše
Mutant Chronicles
- není a zřejmě ani nebude (natož v češtině)
- na českém trhu nepředstavuje konkurenci.
RPG Dark Heresy (W40K)
- je, ale jen v angličtině a nedováží se.
- na českém trhu nepředstavuje konkurenci.
Shadowrun
- vydával se, byl v češtině, ale už se nevydává.
- na českém trhu nepředstavuje konkurenci.
Dračí doupě
- vydává se, je v češtině, ovšem diametrálně se liší jak pravidly, tak i stylem (k DrD se musí dokoupit příručky, jinak setting nemá)
- na českém trhu představuje jen malou konkurenci.
Ostatní česká RPG
- Střepy snů, Stories of the Empire - jedno se vydává, druhé je freeware, pro obě ale platí, že pravidla jsou experimentální tzn. "jiná", a ne všem mohou sednout.
- na českém trhu představuje jen malou konkurenci.
Mutant Chronicles že je u nás rozšířený? O jakém Mutant Chronicles se teď bavíš? :D Sorry, o téhle problematice vím víc než dost, MC je moje srdcovka a mám dost informací.
Aby se tedy neřeklo... původní RPG u nás nikdy nevyšlo. Nové RPG se zřejmě ani nikdy nedotáhne do konce, protože vývojáři to neustále odsouvají a už ani nekomunikují. Tak či tak, nikdy to nebyl všeobecně známý setting, W40K v popularitě nesahá ani po kotníky.
W40K RPG se sice prodává, ale jen v angličtině a bohužel ani ne u nás. Např. já bych si ho rád koupil, ale nemůžu. Leda překecat někoho, aby mi to objednal ze zahraničí :)
Re: Gediman
Gediman: Shadowrun 2E vyšel česky. Lasery v něm teda tuším nebyly, ale základní myšlenka zůstává.
Jinak, tvůj setting IMHO nebude u nás úspěšný pokud ho zásadně nepřekopeš. Hrám WH40K a ze zvědavosti sem si přečetl Mutant Chronicles, které na mě působily jako vykradený Warhammer. Todle působí jako vykradené Mutant Chronicles s trochou DrD aby se neřeklo. A vzhledem k tomu, že u nás je jak WH40K, tak Mutant Chronicles poměrně rozšířený, tak bych řekl, že spousta lidí bude rači hrát originál, než se otravovat s kopií kopie.
Ano, je to opravdu hodně velká hlavní síla. Netvrdím to jen já, ale spousta dalších lidí a je to i logické. Pokud chceš něco prodávat tady, vydávat to v angličtině je přeci blbost.
Pokud to bude úspěšné, překladu se nebráním, ale bude to fuška :)
BTW, ano, potřebujeme. Neznám žádné české RPG které by odpovídalo popisu "dračák s lasery" :) Oprav mě pokud se mýlím :)
Re: Gediman
Já jim odpověděl, že hlavní síla spočívá v tom, že je v češtině, což všichni brali jako nejsilnější argument.
Toto je opravdu hodně velká hlavní síla :))) Opravdu tady v ČR potřebujeme dračák s lasery...?
RE: Gediman
Jasne, to bude idelani. Na ilustraci se pracuje az budou koncepty prijde par kreslenych scenerii a pak nejaka ta malba. Ja myslim ze vysledek by mohl byt prinejmensim zajimavym a konkurenceschopnym jedincem...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18