Timeflash: soutěžní RPG

10.4.11 - Gediman - Komentáře (0)
I letošního ročníku soutěže RPG Kuchyně jsem se zúčastnil. Úkolem bylo vytvořit RPG hru, ve kterém bude použita alespoň jedna ze čtyř ingrediencí a které bude nějak inspirováno třemi z devíti zadaných obrázků.
Ingredience byly následující:

mechanické
- ve hře hráči používají reálné peníze. (ne nutně se o ně musí hrát)
- hra nemá souvislou časovou linii (hra nemusí začínat (končit) na začátku (konci) příběhu, je použitá retrospektiva nebo prodictum, tedy flashbacky nebo předpovědi v budoucnu)

hráčské (hráči musí být nějakým způsobem zapojení)
- šepot
- "umělecký" výkon (zpěv, přednes, proslov, kreslení..)

Tentokrát jsem nezvolil všechny, pouze tu s časovou linií. Ta pro mě byla však o to víc inspirující. Sepsal jsem tedy RPG, na které se můžete podívat ZDE

Úvod | Projekt Void © 2009-2025
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0217 vteřin