Void 2.0 - představení

24.12.19 - Gediman - Komentáře (1)
Druhá verze RPG trilogie Void je tímto oficiálně zahájena!
Nakonec jsem se rozhodl, že na druhé verzi hry budu pracovat postupně. Jednotlivé kapitoly či jejich celky budu vydávat samostatně, někdy možná i na přeskáčku, podle toho, jak mi práce půjde od ruky. Každá část Základní knihy tedy bude mít svoji vlastní malou příručku, což mimo jiné i usnadní orientaci v textu.

Také mi to umožní efektivněji pracovat na všech třech hrách současně. Budu mít lepší přehled o odlišnostech a budu moci další odlišnosti snadněji přidávat. Je samozřejmě možné, že později vydám Základní knihu i v klasické spojené verzi.

V této nové verzi jsem jméno hry upravil na Void: Science Fantasy, protože „science fantasy“ je korektní název tohoto žánru. A aby byl zachován styl, sci-fi verzi jsem upravil na Void: Science Fiction. Také jsem vytvořil nová loga, která můžete vidět v traileru.

Co verze 2.0 tedy přinese?

- Lepší rozložení textu, do dvou sloupců.
- Z fluffu jen ty nejpodstatnější informace, plus některé drobné úpravy.
- Postavy budou moci sbírat předměty a předávat si je.
- U předmětů nebude žádné omezení ohledně rasy, všichni si budou moci koupit zbraně a vybavení všech (omezení ohledně implantátů a talismanů pro lidi z Černých a Bílých říší však bude zachováno).
- Upravené ceny předmětů a atributy zbraní.
- Sehnat vyšší Armor bude nyní mnohem složitější, Armor nad 15 bude velmi vzácná věc. Protivníky tedy bude snadnější zabít, ovšem na druhou stranu i hráčské postavy budou zranitelnější.
- Systém klíčových slov, který usnadní odkazování na obecná pravidla a efekty.
- FTL cestování vesmírných lodí bude ve světelných rocích za den a bude mnohem pomalejší (galaxie se bude zdát větší). Stejná změna se vyskytne i ve Void: Fantasy.
- Výrazně zkrácené trvání efektů kouzel/psi-sil a rituálů/seancí, efekt zásahu Operační oblasti předělán na konkrétní hodnotu.
- Nové pravidlo pro ztrátu kontroly nad dopravním prostředkem.
- Popsán význam Sanity Pointů a Faith/Sync Pointů u NPC postav.
- Alternativní zjednodušená pravidla pro tvorbu postavy, příprava na hru tak bude mnohem rychlejší.

Toto jsou jen ty nejzásadnější změny, jinak je toho víc. Seznam se bude nejspíše ještě rozšiřovat…





Úvod | Projekt Void © 2009-2025
Původní texty a zdrojový kód nesmí být bez souhlasu šířeny. Stránky založeny na redakčním systému FoxAxe
Web tip: Anime, filmy, hry; Postavy, osobnosti; Mutant Chronicles

Načtení stránky trvalo 0.0115 vteřin