Void: Fantasy – vývoj začíná
Dnes, u příležitosti druhého výročí vydání hry Void: Sci-Fantasy, vyhlašuji zahájení práce na druhé hře z trilogie, Void: Fantasy.
I když žánr fantasy není zrovna má silná stránka, mám k dispozici mnoho inspirací a zajímavých nápadů, takže tvorba prostředí a mytologie této hry pro mě nakonec nebudou takový problém. Velkým odlehčením je také fakt, že zde budou vystupovat tytéž rasy a bytosti, jako ve Void: Sci-Fantasy, byť s upravenou historií a rolemi. A samozřejmě hlavní zápletka zůstává stejná – invaze sil Temnoty a jejich boj proti Světlu.
Původní představa o podobě světa (kosmologie), kterou jsem stručně nastínil v úvodním článku, se od těch dob změnila. Nebudu zde rozepisovat jak, ale prozradím, že je to kombinace několika starověkých a středověkých teorií o fungování kosmu a Země, přičemž vesmír Void: Fantasy bude prostorově stejně rozsáhlý, jako vesmír Void: Sci-Fantasy (a také Void: Sci-Fi).
Magie a nadpřirozené bytosti zde budou mít mnohem větší moc a vliv. Některé prvky budou oproti Sci-Fantasy pojaty jinak. Například bohové zde budou mít fyzickou podobu a budou tak schopni ovlivňovat děj svoji osobní přítomností, jako v antické mytologii. Draci budou umět mluvit a do historie světa budou zapojeni v mnohem větší míře. Černé říše budou stále nejlepší po technologické stránce, což ve fantasy pojetí znamená, že budou mít k dispozici parní motory a střelný prach. Nakonec bych ještě zmínil, že arzenál střelných zbraní bude zcela přepracován – bude obsahovat různé varianty luků, samostřílů, katapultů a podobně. Velké změny budou samozřejmě i u dopravních prostředků, kde půjde hlavně o nejrůznější vozy tažené zvířaty a obléhací stroje.